Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 01 Nov 2024 01:46

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 16 Jul 2015 00:13 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Dec 2012 19:34
Postovi: 19
Lokacija: Skopje
Ime: Darko
Opel: vectra b 2.0 dti
Garaza: pogledaj
Pozdrav svima, meni se desilo nesto veoma cudno...
Naime, najprije vectra mi je dizala temperaturu koja je isla do oko 105 i spustala do oko 95 - 98 stupnjeva..
Promenio sam cep na posudi i kao da se situacija promenila na bolje, nije isla preko 100 stepeni...
Krenuo sam na malo duzi put, oko 800 kilometara, i po putu je bilo OK, temp ispod 100, sa klimom i voznjom oko 120..
Kada sam stigao na odrediste, sledeci dan sam video da fali tecnosti u posudi, ali sam i primetio da je ista bila kao izbacena kroz cep ( onaj novi), jer je sve bilo kao isprano oko posude...
Dolio sam oko litru i po obicne vode, i krenuo na ponovo na put, ali sada po vrucini oko 30 i vise, i po brdima prema moru...
U jednom trenutku sam primetio da je otisla skoro u crveno, stao sam, podigao haubu i video da voda prsti iz posude kroz cep... Oslobodio sam malo po malo pritisak, malo dolio vode, i na prvu benzinsku stao opet da proverim.. Malo se ohladio, dodao jos malo vode i stigao na more...
Tamo sam otisao kod majstora, koji je kao najprije rekao dihtung na glavi, ali da bi se osigurao , stabio neke tecnosti u neku epruvetu sa pumpicom, sv to zajedno na posudi i cekao promenu boje tecnosti...
Poslije je ustanovio da je termostat ostao zatvoren, jer su donja creva hladna i ne ide tecnost u hladnjak..
Izvadio je termostat, dolio opet vodu i toliko..
Vozio sam nekoliko dana relacije oko 30 do 40 km,i nije bilo problema..
Kada sam opet krenuona put, poceli opet problemi sa temperaturom, opet je otisla u crveno na prvi uspon..
Zaustavio sam se, opet je bacao vodu croz cep...
Dolio opet vodu i krenuo ali isto se desilo jos par puta..
Na kraju sam vratio stari cep, koji je po nekim cudom ostao u auto, dolio vodu do crte, i problemi su nestali..
Stigao na odrediste, ali ipak 800 km od kuce...
Isao do drugog majstora da ustanovi kvar, on je rekao, otisao hladnjak, treba novi, a nije ni pogledao auto...
Drugi majstor je pogledao, i rekao, cim nema sada problema, teraj kuci, oko 2000 obrtaja i bez klimu..
I krenuo sam ja, auto ide normalno, temperatura nije presla 93-95 jer se uklucivao ventilator povremeno,klima je radila sve vreme...
Prosao sam tih 800 km bez nikakvih problema,sada nekolikodana vozim po gradu da vidim sta ce biti,opet nema problema...
Ja sam stvarno zbunjen,ne znam sta se desilo....
Vodu sam dolio oko pola litre na predjenih 1000 km...
Temp je do 95, nikad vise, nije promesala ulje i vodu, nema nekog prevelikog pritiska u crevima..
Ako je neko uspeo da docita do kraj ovu pricu, i ima neko objasnenje sta se desilo, i stabi trebalo sada da uradim, molim za pomoc...
Pozdrav...

_________________
Svi kazu da rastu cene goriva, ali ja se ne zamaram time, uvek sipam za hiljadarku....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 16 Jul 2015 00:18 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15429
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa ko zna, ako ti sada ne pravi problem, cuti i vozi, samo izbegavaj put van grada, pa ako se vrati problem, onda je verovatno do dihtunga, i to u najboljem slucaju, mada opet, valjalo bi da kupis nov termostat, ugradis ga i vozis, i vidis sta ce se desavati, gledaj i da je ostavis u leru da radi 10-ak min, pa vidi da li izbacuje vodu na posudu, naravno, pre svega sipaj antifriz a ne obicnu vodu

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 16 Jul 2015 01:30 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 17 Jun 2012 21:51
Postovi: 20
Lokacija: kraljevo
Ime: dule
Opel: vectra b 2.0dti karavan
ako je dti onda neces da ga pregrejes nikad... otac je moju vektru vozio u taxiju ceo dan prosle godine na 40 stepeni bez vode... puklo tanko crevo iz termostata i isterao svu mogucu vodu.. ja sam mislio da je senzor pritiska na usisnoj posto smo se culi telefonom kad mi je reko da se upalila lampica a nije digo haubu pa sam mu reko da tera tako, naravno bio je u safe modu i nije mogo nesto brzo i snazno da vozi a i ne treba u taxiju po gradu. da je dizao temperaturu previse i tebi bi se upalila zuta lampica i izgubio bi snagu za to se ne brini taj motor je neunistiv. verovatno ti je problem u cepu jer u sistemu ima pritiska pa ako je los cep nema sta drugo nego da izbaci. vidi na otpadu skini neki bolje je nego ko zna koji iz prodavnice...p.s. moja vektra se i dalje vozi bez problema i 60 000 km posle toga. .... vozili smo i bez ulja, zamisli budale


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 16 Jul 2015 09:43 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Zamisli... :mrgreen:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 16 Jul 2015 12:03 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2012 17:02
Postovi: 668
Lokacija: uzice ,sevojno
Ime: miroslav
Opel: rekord e 1.8s astra f 1.4nv
mene isto ebe u autu ne pokazuje preko 90 a kad stanem ono nesto kulja i krcka u crevima i dize vodu na cep .. a kad upalim na leru i premostim ventilator za minut se sve resi u normalu

_________________
bar nedeljom budi kuciiiiiii


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 16 Jul 2015 22:47 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Dec 2012 19:34
Postovi: 19
Lokacija: Skopje
Ime: Darko
Opel: vectra b 2.0 dti
Garaza: pogledaj
Vozim je tako vec nedelju dana i nema problema..
Radila je u leru dok ne upali ventilator, upalio snizio temperaturu opet bez problema...
Naravno cu da sipam antifriz, vec sam kupio 3 litre G12 i 5 litre destilirane vode, nego mislim se dali i kako da isperem hladnjak nekim sredstvom koje ima na benziskoj, od WURTH-a....
Jos samo da nadjem stopnu odakle se ispusta tecnost...
A termostat obavezno kupujem i stavljam, i to neki kvalitetniji...
Ako ima neko neke slike hladnjaka gde se ispusta tecnost i dali mora se skidati ceo branik, molim vas za pomoc...
Hteo bih da ja odradim ovaj posao jer me zanima sta ima unutra i da ja to operem kako treba, a ne majstor koji ce samo ispustiti tecnost i naliti novi antifriz...
A da, motor je 2.0 dti, i do sada nisam imao ovakvih problema... Doduse, i ja sam bio nemaran, kod mene je 4 godine, i nisam ni promenio ni anntifriz, nego samo dolivao koncentrat, niti menjao termostat ni vodenu pumpu, nista...

_________________
Svi kazu da rastu cene goriva, ali ja se ne zamaram time, uvek sipam za hiljadarku....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 19 Jul 2015 18:53 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Mar 2014 23:45
Postovi: 27
Lokacija: Krusevac
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.0 DTi
Nemoj da mešaš g12 antifriz sa destilovanom vodom,samo OBIČNA voda uz česme ! To ti piše i u uputstvu ! Ispoštuju razmere i proveri čep,nemoj da ga stežeš nego samo ovlaš zategni, i biće tu sve ok. Destilovanu vodu možeš da doliješ samo u slučaju da nemaš pri ruci običnu vodu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 19 Jul 2015 21:14 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 14 Maj 2013 10:23
Postovi: 178
Lokacija: beograd
Ime: dragan
Opel: Astra j 1.6 cdti
to sto je majstor radio sa tom tecnoscu u epruveti je co2 test,tj da vidi da li ima gasova u rashladnoj tecnosti,siguran test da li je probio dihtung glave. ako nije menjao boju dihtung je citav. mnogo korisna stvar i znas na cemu si.jos samo da vidis jel ce pomesati vodu u ulje ako nije onda je preziveo kuvanje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 19 Jul 2015 21:56 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Dec 2012 19:34
Postovi: 19
Lokacija: Skopje
Ime: Darko
Opel: vectra b 2.0 dti
Garaza: pogledaj
Ulje i vodu nije promesao jos, u posudi nema ulja, samo tecnost je nekako crvenkasta, i vise ne gubi tecnost.
Problemi su poceli jer sam bio otsutan 5 meseci, auto je stajao ispred zgrade, supruga ne vozi,samo ga je palila svaki treci dan po desetak minuta. Za 5 meseci samo dvaput je provozan oko dvadesetak kilometara.
Valjda s e tada termostat "zalepio" i ostao zatvoren, a mozda se i hladnjak negde zapusio od tecnosti koja je samo stajala u njega...
Kada sam se vratio, vozio ga, poceo da dize temperaturu ali samo do 97-98, i promenio sam cep.
Kada sam krenuo na put, sve se skupilo i auto je poceo da izbacuje vodu i ide u crveno.
Od kada je otstranjen termostat i bio sa novim cepom, opet je jedanput izbacio vodu kroz cep.
Vratio sam stari cep i sada vise ne izbacuje.
Ko zna, mozda novi cep nije bas za taj tip motora i otvara na nizi pritisak, mada na kutijici pise 1,4 bara, a i kupio sam ga po broju od starog cepa.

obradovich2000 je napisao:
Nemoj da mešaš g12 antifriz sa destilovanom vodom,samo OBIČNA voda uz česme ! To ti piše i u uputstvu ! Ispoštuju razmere i proveri čep,nemoj da ga stežeš nego samo ovlaš zategni, i biće tu sve ok. Destilovanu vodu možeš da doliješ samo u slučaju da nemaš pri ruci običnu vodu.


Prilicno sam siguran da su mi na benziskoj pumpi gde sam kupio G12 antifriz rekli da se rastvara sa destiliranom vodom, sad si me zamislio..
Inace, kupio sam G12 od INA, isto takva i destilirana voda...
Jos ga nisam oprao i promenio, vozim ga ovako da vidim dali moram menjati i hladnjak, ili cu da se spasim tog "luksuza"..

_________________
Svi kazu da rastu cene goriva, ali ja se ne zamaram time, uvek sipam za hiljadarku....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 20 Jul 2015 09:40 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 14 Maj 2013 10:23
Postovi: 178
Lokacija: beograd
Ime: dragan
Opel: Astra j 1.6 cdti
I meni dize u crveno ovih dana nesto luduju ventilatori ali u sistemu je g12 on pod pritiskom kljuca na 130 c tako da sipaj ti to da ne prokuva..s tim sto meni kad ode kazaljka ka crvenom ugasim auto i upalim kazaljka nije vise ne istom.mestu nego 10 c manje pa mozda i kazaljka laze.
Vazno je da co2 test uradjen i nije otisao dihtung kod tebe. Prekontrolisi kako ti rade ventilatori.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 20 Jul 2015 18:26 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Dec 2012 19:34
Postovi: 19
Lokacija: Skopje
Ime: Darko
Opel: vectra b 2.0 dti
Garaza: pogledaj
Video sam svojim ocima kako ventilator menja tri brzine kada je otisao u crveno, najprije je vrteo kao lud, poslije se smirio i kada je doslo do oko 90 i nesto, uklucila se najmanja brzina...
U pravo si, kada ugasim auto i poslije jedne sekunde dam kontakt, pokazuje razlicnu temperaturu, oko 10 stepeni nize, pojma nemam zasto...

_________________
Svi kazu da rastu cene goriva, ali ja se ne zamaram time, uvek sipam za hiljadarku....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 20 Jul 2015 21:25 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 14 Maj 2013 10:23
Postovi: 178
Lokacija: beograd
Ime: dragan
Opel: Astra j 1.6 cdti
e ja sam svoj problem resio sa temperaturom kod jednog dobrog majstora.

vidi ovako dosta se cesto desava na vectrama da imaju problem sa masom motora,i samim tim brljavi kazaljka i ostala struja, fora je u tome da kad ti u tabli pokaze 95c stvarna temp je veca za nekih 8 -10 c.
ventilator ti se ukljucuje na 115c na punu brzinu a to je po kazaljci konkretno kod mene bilo na 100,1 c i spusta na 95,6 pod klimom.
ulazila mi je kazaljka non stop u crveno i tad palio drugu brzinu glavnog ventilatora ,covek je sredio masu i kontakte neke i sada kazaljka pokazuje isto kao pre,bez klime zakucana temp na 91 sa klimom ode nekad i do 100 po kazaljci i spusti dole. dok je stvarna temp motora nesto veca.

ali meni kao i tebi nije bilo svejedno kad sam video da ide u crveno ,pitao sam se da li je prokuvao, kada ode u crveno i opet dam kontakt kazaljka bude negde oko 100 c sto ti sve govori.
inace vectra ima dva vent po dve brzine i pale ih termoprekidaci na hladnjaku,preko nekih silnih releja,razlikuje se od astre g koja ima modul za paljenje tih vent.
fabricki termoprekidac je 105c /115 c kod mene 1.8 16v z18xe motoru.
ja sam sve bio zamenio ,termostat ,senzor ,isto se desavalo, ojacavanje mase na klemi akumulatora i ojacavanje mase koja ide za tablu( plastika pored desne solja amortizera se skine ,tu su mase za tablu,moje su sve bile oksidirale.) resio sam problem koji ustvari nije ni postojao,samo je lazno pokazivala kazaljka.

recimo astra h i nema pokazivac temperature jer iz tog razloga da se ljudi nebi tripovali,kod vagena temp stoji zakucana na 90 a ustvari je mnogo vise.
nisam druze majstor ovo sam sve saznao ovako usput interesujuci se svoj problem,jer sam mislio da mi motor kuva non stop,nadam se da sam ti bar malo pomogao,ali iapk se konsultuj sa nekim majstorom.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 21 Jul 2015 13:41 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 20 Jul 2015 15:48
Postovi: 2
Lokacija: Novi Beograd
Ime: Aleksandar
Opel: Vectra b 2.2 dti
pozdrav svima

imam i ja slican problem sa vectrom 2.2 dti ,od pre mesec-dva je pocela dizati temperaturu.Prvo mi se to desilo u gradu i tada me je uplasilo jer je temperatura otisla sa konstantnih 92-93 na 100 stepeni po skali.Odmah sam ukljucio grejanje,pootvarao prozore i temperatura je gotovo odmah spala.Kako sam davao gas tako se skala penjala.Svratim kod majstora koji je pregledao termo davac-prekidac (ampula sa cetiri kontakta na gornjoj desnoj strani hladnjaka) jer je mislio da ventilator nije ukljucio,ali sve je bilo ispravno.Takodje nije bilo pritiska u boci ni crevima.Rekao mi je da vozim i da pratim jer je najverovatnije pumpa problem.Nakon nedelju dana opet se ponovila slicna situacija ali sada na autoputu na nekoj blagoj nazovi uzbrdici,i tada me je tek uplasilo jer je i preslo 100 na skali,ali cim sam presao tu uzbrdicu i poceo se spustati temperatura je vrlo brzo pala. Na autoputu sam vozio oko 110-120 km/h tempomatom.Isao sam kod drugog majstora sutradan koji je predlozio da operemo hladnjak spolja i iznutra jer postoji mogucnost da nema protoka sto smo i uradili,usput je proverio termostat,sve brzine ventilatora i sve je bilo ispravno,jedino nije mogao skidati pumpu za vodu,ali kaze da nije dobila lufta i da je ona najverovatnije ispravna.Od tada sam vozio po gradu sigurno jedno mesec dana,kreni stani po sto puta i sve je bilo manje vise ok jer je skala u toj voznji retko kada dolazila i blizu 100,bila je na sredini izmedju 90-100. Sada za vikend sam resio da idem za V.Banju i do tamo je sve bilo manje vise ok ukoliko uzmemo u obzir da je napolju bilo 40 stepeni i skala je dolazila cak i malo prelazila 100 stepeni,ali kada sam se vracao onako srecan misleci da je sada sa temperaturom sve u redu na Begaljickom brdu tacnije u sred penjanja je skala za tren oka sa 100 skocila do crvenog polja zbog cega sam presao u zaustavnu traku.Istom brzinom kojom je otisla gore,skala se vratila na 100 stepeni. Isao sam i kod nekog treceg majstora koji kaze da moze biti pumpa uzrok ali da uopste ne mora znaciti da jeste i da ne garantuje da ce resiti problem.Uglavnom niko ne zna od majstora sta je uzrok,a samim tim ni kako resiti situaciju.

Ostalo je jos da danas pregledam masu i ocekujem da je ona problem jer u suprotnom ne znam sta da radim.... :krsti: :banghead:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dilema: Prokuvala ili nije, veliko pitanje je sada..
PostPoslato: 21 Jul 2015 15:04 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 14 Maj 2013 10:23
Postovi: 178
Lokacija: beograd
Ime: dragan
Opel: Astra j 1.6 cdti
koliko vectri b sa istim problemom! kod mene je isto tako bilo usla mi je 15 puta u crveno mislio sam da mogu da bacim motor,bio kod 5 majstora svi razlicito pricaju,
kad sam objasnio majstoru kada kada ponovo dam kontakt kazaljka je bila daleko od crvenog sve mu je bilo jasno.
danas vozio po gradu u guzvi na ovoj temp sa klimom 95,99c po tabli tacno cujem kad upali drugu brzinu na glavnom vent.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs