Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 21 Jul 2025 10:59

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 15 Dec 2012 14:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Maj 2012 09:33
Postovi: 48
Lokacija: Beograd - Batajnica
Ime: Dragan
Opel: Vectra 1.4
Dođe zima, mraz i pojavi se problem. Naime kada startujem motor ujutro, sastavi iz prve, ali nema sauha i radi k'o traktor (dok radi u mestu, držim ga na gasu i kada pogledam iza kola na snegu iza auspuha crni trag od gareži od bar pola metra i u kabini osećam miris benzina - gledao pumpu ne curi) :banghead:. Uspem da sa tako nemirnim radom motora krenem, nakon pola km, prebacim na gas i on radi normalno. Kada stignem na posao prebacim ga na benzin i on tada radi extra (nema trokiranja i lepo vuče). Parkiram ga i na kraju radnog vremena opet paljenje na benzin i opet ista priča (i tako u krug). Definitivno nemam sauh ujutro, ali nakon malo vožnje on se pojavi (i na gasu i na benzinu). Da li postoji način da se prepravi karburator na klasični sauh sa sajlom? Pozdrav

_________________
Vectra A 1.4, 55kW 14NY


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 16 Dec 2012 23:40 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Maj 2012 22:17
Postovi: 285
Lokacija: Golubinci
Ime: Petar
Opel: Vektra B 20/16V c20xe
Ne postoji varijanta na mono puintu da se prepravi na klasican sauk pogledaj step motor mozada te on zeza pa zbog toga nemas ler gas kad je hladan ili senzor temperature

_________________
Alah se uvalihhhhh


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 17 Dec 2012 16:21 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Maj 2012 09:33
Postovi: 48
Lokacija: Beograd - Batajnica
Ime: Dragan
Opel: Vectra 1.4
Druže, nije u pitanju monopoint, već običan karburator i ima automatski sauh

_________________
Vectra A 1.4, 55kW 14NY


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 19 Dec 2012 00:53 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Maj 2012 22:17
Postovi: 285
Lokacija: Golubinci
Ime: Petar
Opel: Vektra B 20/16V c20xe
onda jedino resenje ti je da uzmes drugi karburator

_________________
Alah se uvalihhhhh


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 21 Dec 2012 21:47 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 29 Apr 2011 19:44
Postovi: 410
Lokacija: Krusevac
Ime: Milorad
Opel: Askona 1.6s
Mada nisi napisao koji je karburator u pitanju,pre zamene proveri vakum pumpicu sauha.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 14 Feb 2013 09:37 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Maj 2012 09:33
Postovi: 48
Lokacija: Beograd - Batajnica
Ime: Dragan
Opel: Vectra 1.4
Da malo oživim temu. Naime tek juče sam uhvatio malo vremena da se posvetim veci. Problem sa sauhom je i dalje aktuelan, ali sam uspeo da utvrdim nešto. Ispod kućišta filtera dolazi jedna žica sa buksnom do karburatora (ide iz snopa koji je negde ispod usisne grane i vuče sve do nekog okruglog konektora kod bobine). Sa te buksne idu dve žice, jedna prema onoj budži za sauh, a druga na kontra stranu karburatora (okačiću sliku čim popijem jutarnju kaficu :D ). E sad, kada dam kontakt, pretpostavljam da bi na onoj žici koja dolazi do karburatora i sa koje se račvaju druge dve, trebalo da bude napona, ali ga nema. Zna li iko kako to funkcioniše? da li sam u pravu da bi tu trebalo da bude napona jer pretpostavljam da je sauh kombinovan (bimetal i struja). Objasnio sam sve u prethodnom obraćanju, sauha nema kad startujem auto, ali se nakon kratkog držanja gasa pojavi, verovatno čim prostruji toplija voda i aktivira bimetal. Proverio sam osigurače i svi su ispravni. Pozdrav

_________________
Vectra A 1.4, 55kW 14NY


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 17 Feb 2013 15:07 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Maj 2012 09:33
Postovi: 48
Lokacija: Beograd - Batajnica
Ime: Dragan
Opel: Vectra 1.4
Ево слике мотора:

Slika

а ево и слике карбуратора и онога што сам описивао у претходном посту:

Slika

Да ли на конектору који је заокружен на слици треба да буде неког напона ујутро када се мотор стартује? Када доведем директан "+" на њега, чује се да нешто преспаја (цакне) у сауху па претпостављам да је исти испрван. Оно што сам означио са "1" је саух претпостављам, а шта је бр "2" и какву он улогу има? Поздрав свима и надам се да ће неко имати одговоре на ова моја питања.

_________________
Vectra A 1.4, 55kW 14NY


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 17 Feb 2013 15:16 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2008 19:50
Postovi: 684
Lokacija: Beograd
Ime: Marko
Opel: Astra G 2.0 DTI
Mogao sam da se kladim da je pierburg 2E. :banghead:
Od kako sam kupio kadetta imam problema sa njime, milion puta do karburator servisa i šta god da su namestili bilo je kratkotrajno rešenje... Čak sam i karburator menjao, radio je možda dve nedelje kako treba i opet ista priča... Bukvalno već 4 godine vozim bez sauha i navikao sam. :)

Moguće da ti je onaj vakuum za sauh zaglavio, ali to se jako teško nalazi u ispravnom stanju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 17 Feb 2013 22:15 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Maj 2012 22:17
Postovi: 285
Lokacija: Golubinci
Ime: Petar
Opel: Vektra B 20/16V c20xe
na konektoru 1 i 2 treba da bude struja sa kontakt brave ta crna zica sto se racva na 1i 2 konektor to je + a braon je minus a taj e tu gde imas crnu i braon zicu to ti je neki ventil koji otvara i zatvara neki vakum sa karburatora znaci kad das kontakt na toj crnoj zici treba da bude struje

_________________
Alah se uvalihhhhh


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 17 Feb 2013 23:38 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Maj 2012 09:33
Postovi: 48
Lokacija: Beograd - Batajnica
Ime: Dragan
Opel: Vectra 1.4
Hvala na odgovorima. Moram da vidim gde je problem taj što nemam struje kad dam kontakt. Pretpostavljam da + treba da bude trenutni da bi se aktivirao sauh, a posle preuzima bimetal čim krene topla voda. Sve u svemu moraću da potražim nekog dobrog autoelektričara. Pozdrav. P.S. Javljam čim bude novih informacija

_________________
Vectra A 1.4, 55kW 14NY


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 18 Feb 2013 00:45 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Maj 2012 22:17
Postovi: 285
Lokacija: Golubinci
Ime: Petar
Opel: Vektra B 20/16V c20xe
+ treba da bude stalan cim das kontakt ako nemas plus izvuci sa bombine ali pre spajanja sa karburatorom stavis osigurac od 10A i resio si stvar sa dovodom struje do sauka

_________________
Alah se uvalihhhhh


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start
PostPoslato: 18 Feb 2013 22:06 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Maj 2012 09:33
Postovi: 48
Lokacija: Beograd - Batajnica
Ime: Dragan
Opel: Vectra 1.4
Hvala druže. Probaću još koliko sutra posle posla. Nadam se da će upaliti. Pozdrav

_________________
Vectra A 1.4, 55kW 14NY


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs