Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 21 Avg 2025 20:45

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 54 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 10:53 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
ok , havala ! imam znaci drugi problem moram prvo da nadjem ko ima taj alat pa onda da merim posto u ovom selu nema nista, hvala jos jednom


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 11:22 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Godzo brate uz duzno postovanje i izvinjenje sto sam malo naporan ali ovde su majstori zlo i samo otimaju a ne urade nista.
da li moze da se popravlja vakum pumpa ili mora druga i koja joj je cena otprilike i da li je moguce da dok je hladan auto drz a kad se ugreje da pusti i tad zakuca masinu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 12:57 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
jos nesto, ima malo ulja na onim vakum cevcicama, jel to sme da bude ili ne


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 14:08 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3985
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Na tim racvicama nebi smelo da bude ulja, moguc problem je ta pumpa ili je do teflonskih gumica na diznama. Za proveru najbolje skinite filter goriva i vizuelno ga pogledajte ako je crn znaci da pusta ulje u gorivo.

Potrazi na forumu kolegu clana puzo81, najverovatnije ima potrebni deo pa se dogovori sa njim detaljima.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 14:20 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Vidis moguce je to posto mi se to desava od momenta promene tih teflona na diznama, do pre promena viko je ko lud a od kad je to zamenjeno cim dodje na radnoj temperaturi nece ko da se ugusi


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 14:21 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Hteo sam reci vuko


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 14:24 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3985
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Sad za pocetak prvo proverite filter goriva, ako je crn od ulja, teflon gumice ponovo moraju naplolje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 14:48 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Joj brate sad sam zvao majstora i kaze on da je on stavljao malo ulje na vrhove tih cevcica kako nebi pukle ponovo ali misli da je vakum pumpa jer prosli put kad je rastavljao ocisti auto iso tri dana ko metak i sad opet nece. Kaze da mozda povuce iz onog velikog "tanjira " ili ti ploce kod kocnice prljavstinu pa je zacepi. U svakom slucaju gledamo filter ulja i da naglasim da ne dimi ,nema crnog dinm niti pa neke druge opcije sem onoga pomalo sto mora kad se upali i dok se ne ugreje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 21:12 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 634
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Sasa nemoj menjati vakuum pumpu , samo preseci ono deblje crevo koje vodi u servo kocnice , stavi tu jednu T racvu , onu malu cevcicu odozdo zapusi necim (na pumpi) a crevce sa male cevcice prebaci na T racvu i teraj.Govorim ti iz iskustva , uradjeno na preko 20 Astri/Vectri ukljucujuci i moju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 21:50 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Izvini carbon nisam te bas najbolje razumeo , a da li ce kocnica posle raditi ?
ako se nevaram onu racvicu sa cevcicama odozdo sa vakum pumpe da skinem zatim donji izlaz sa vakum pumpe zacepim, na gornjem "sirem" tj crevu sa pumpe ka onom "tanjiru" ili ti velikom loncu od kocnice da presecem i tu premestim onu racvicu odozdo, posle cega bi radio auto bez problema.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 22:14 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 634
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Tacno , dobro si me razumeo.Crevo koje vodi prema tom velikom loncu preseci blize pumpe , t.j ispred onog nepovratnog ventila.Sve ce raditi kao pre , cak ako imas srece izgubice ti se i turbo rupa u ubrzanju.Ne zaboravi T racvu , deblje crevo mora da postoji prema servu (loncu).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 23:03 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Da bato kontam napravim T racvu i jedan kraj ide u pumpu jedan prema loncu i jedan na malu te racvicu koja je skinuta odozdo sa pumpe. reci mi molim te da li moze da se kupi ta T racvica sa dva deblja i jednim tanjim krajem ili mora da se pravi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 23:05 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3985
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ovo sto je carbon predlozio je ok, ali to sluzi meni sluzi kao preventiva u odklanjanju kvara na vozilu a ne kao krajnje resenje, s tim sto imas mogucnost da nabavis original nepovratni ventil, cinimi se od x17dtl motora.

E sad jedino sto vise neces moci da kontrolises aparatom pritisak u sistemu, pritisak ce biti povecan i nekontrolisan, jer ta vakum pumpa kontrolise pritisak, a samim tim zbog veceg pritiska kako napisa carbon velika je mogucnost da se izgubi ta turbo rupa.

Treba objasniti ljudima i predloziti, moj stav je kako je fabrika propisala toga i tih podataka se treba drzati.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 23:13 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 634
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
U pravu si Gorane , ja sam mu ovo predlozio kao kranje resenje jer moju vectru sam uradio pre oko 200 000km i jos je tako vozim ,nemam nikakvih problema a nemaju ni drugi kojim sam uradio.

Sasa ja te racvice kupujem ovde na pijaci u MK po ceni od oko 1 eur komad.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 23:23 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Gozdo brate da bude jos gora opcija nemogu da nadjem nekog majstora koji ima instrument za merenje pritiska vakum sistema. E sad posto toga nema majstor hoce da mi sutra cisti usisnu granu posto je EGR i onaj senzor pored cistio a nema promena.Ali posto kad skine vakum pumpu malo je rastavi ocisti on ide dva dana i onda na radnoj temperaturi i pri brzini od 140 km/h samo cimne i pocne da pada na 3500 obrtaja i mogu da zakucavam papucu gasa do poda, ne reaguje vec ono laganica podize obrtaje do 3500 i vuce se ko prebijena macka. E onda ja opet kod majstora i on opet ustanovi da je los vakum na cevcicama i da se jedva oseti na obrazu (znaci ne lepi se za prst ili obraz) opet pumpu njaka i tako do besvesti posto nije siguran da je vakum pumpa.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 23 Dec 2012 23:27 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
ok carbon brate sacekacu da ovaj moj majstor nesto kaze i da do srede nabavi taj merac posto nije siguran da je pumpa. mora da napomene i pitam da li taj vakum ima veze i sa centralnom bravom posto kad mi radi vakum dva dana ja ga otkljucam na daljinac a kad nerdi moze samo na kljuc. i dal bi ta racvica iza pumpe uticala na centralnu bravu


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 24 Dec 2012 01:49 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 634
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Vakuum koliko sam ja upoznat nema veze sa centralnom bravom , to tako funkcionise na VW.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 24 Dec 2012 14:47 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
ok carbon, eee resi smo vakum tako sto smo zamenili crevce ventil - turbo , e sad ima drugi problem , predhodni majstor je cackao turbo tj onu polugicu odvrto i zavrto tako da sad nemam onaj jak cim kad se ukljuci turbina, sad posto je ovom mom sadasnjem majstoru badnji dan a sutra bozic moram sacekati sredu pa da pogleda i taj deo oko turbine, i jos nesto kada dostigne brzinu od 150km/h kao da se ukljuci neka blokada i on izgubi gas i obrtaje i opet dok ga ne ugasim sacekam minut nece preko 3500 obrtaja. Kad ga ugasim sacekam minut dva onda ga startujem i ide ekstra sve dok ga opet ne navucem na 150 km/h , onda opet blok pa gasi posle minute do dva pali i ide . sve u svemu lagano dolazim do stanja zvano redovno. cekam sredu da vidim sta kaze dijagnostika i sta dalje ciniti. Da li je problem vratitit turbo kako je bio ranije posto je onaj nadri strucnjak cacko.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 24 Dec 2012 16:18 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 634
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Pa nije problem ako covek zna svoj posao , auto ti ulazi u takozvani LIMP mod jer ti sad turbo prepunjava , t.j daje veci pritisak nego sto je propisan.Znaci prikacena dijagnostika , auto na cestu , merni blokovi i ocitavanje pritiska turbine.Ne sme da prelazi 1.9 - 2.0 bar.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 24 Dec 2012 22:07 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Odlicno HVALA ! verovatno u sredu proba kad mu prodje praznik


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 24 Dec 2012 23:05 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Da nisam reko kako kaze majstor da je turbo stalno otvoren , ne znam kako ali on kaze da povlaci onu polugicu cim startujem auto tako da ne znam sta se desava


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 24 Dec 2012 23:25 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 634
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Kad upalis auto na leru polugica mora da bude povucena , bez brige.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 25 Dec 2012 12:40 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Ok , Znaci strucnjak nije razjebo skroz turbo vec ga samo malo rastelovo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 29 Dec 2012 10:27 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Nov 2012 15:42
Postovi: 56
Lokacija: Novi Sad
Ime: Sasa
Opel: astra g 2.0
Pozdrav ljudi ja resih moju problematiku, turbo nastelovan a bryina 185 km/h ono opusteno . Hvala Svima na savete!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi
PostPoslato: 29 Dec 2012 19:07 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 634
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Cvele021 je napisao:
Pozdrav ljudi ja resih moju problematiku, turbo nastelovan a bryina 185 km/h ono opusteno . Hvala Svima na savete!


Super , bas mi je drago.E sad jos samo jedan remap (chiptuning) pa do 220. :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 54 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs