Za početak treba vam jedan ovakav motor.
Skinite – na akumulatoru.
Počinjete sa skidanjem plastičnog polopca usisa tj. SFI kutije, najbolje u kompletu sa protokomerom, dakle, otpuštate šelnu na protokomeru na strani filtera vazduha ( crveno ) i malu šelnu na crevu koje vodi iz SFI kutije u ventil ler gasa ( zeleno ). Zatim sa imbusom 5 odvrnete šrafove na kutiji ( plavo ).
Otkačite džek od protokomera i u kompletu skinete kutiju usisa sa protokomerom.
Raskačite džek TPS senzora na klapni usisa...
...potom vakum na regulatoru pritiska goriva na magistrali ( crveno ) i creva za uljne pare na dekli motora ( plavo ).
Potom raskačite sajlu gasa na metalnom delu usisa tako što nategnete mehanizam ka dekli motra i izvučete na stranu završetak sajle.
Odšrafite držač sajle na usisu i sklonite ga na stranu da vam ne smeta.
Odvrnete maticu na šelni koja pridržava benzinsko crevo koje ide u magistralu ( crveno ).
Odvrnete matice na magistrali, imate po jednu na svakoj strani, skinete mase i oslobodite magistralu.
Matica na strani akumulatora...
Da se nebi pogubile ja ih uvek zavijem...
i na strani protokomera....
Kada ste već raskačili mase, iskoristite priliku pa ih išmirglajte.
Stvar je izbora da li će te odvijati benzinska creva na magistrali, ako ih odvijate radite sa dva ključa. Na strani ventila za odzračivanje ide 19 i 17 a na strani regulatora dve 17-ke.
Raskačite džekove na diznama a zbog njihovih osigurača koji moraju da se izvuku dobro je da pri ruci imate magnet da ne biste polomili prste skupljajući osigurače po motornom prostoru.
Ostaje vam samo da pažljivo izvučete dizne iz ležišta u usisnoj grani. Pošto ste to uradili, sada na red dolazi skidanje dizni sa magistrale tako što izvučete osigurače. Pazite, ako niste prethodno odvrnuli benzinska creva na magistrali, još uvek postoji pritisak u magistrali i benzin je spreman da vas isprska kod skidanja prve dizne, zato podbacite ili obmotajte krpu oko dizne kada je skidate.
Sada vam ostaje samo da sve ponovite po obrnutom redosledu a dizne će lakše da nalegnu ako im gumice malo premažete uljem.
Spojte – na akumulatoru i na kraju odzračite sistem na ventilu.
Evo šta vam je potrebno od alata:
- mala gedora 10 na nastavku,
- dva ključa 17,
- jedan ključ br. 19,
- odvijač + i -,
- ovijač sa sajlom i malom gedorom 6 za šelne,
- magnet,
- komad šmirgle.
- imbus br. 5.