Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 01 Jul 2025 07:24

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 7 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Rekord C67 Car-A-Van
PostPoslato: 25 Feb 2016 14:20 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 25 Feb 2016 11:03
Postovi: 4
Lokacija: Podgorica
Ime: Darko
Opel: Rekord C 1700
Pozdrav svima,

dosao je momenat da prestavim svoj projekat, i da trazim pomoć i savjete. U pitanju je Rekord C iz 67 u karavan verziji sa 1700cc motorom. Od specifičnosti ima interesatn krovni nosač sa hromiranim lasnama na krovu i Al okvirom koji kad se usija treba da mu da određeni smek. Da bi auto završio u "što kraćem" periodu da ne trpi familija, posao, ... uzet je Commodore C iz 81 u ispravnom stanju kolko toliko radi transplatacije svega sto mi može pomoći. Uzet u kompletu najviše zbog toga što me je interesovao snažniji motor 2.5 S šestak kao i zbog djelova koje nemam ili bi trebao nabavljati za postojeći motor tipa (hladnja, vodenu pumpu, većina crijeva, kočioni aparat, papučice, itd). Kao što će se viđeti na slike limarske intervencije su bile zahtjevne ali i ne toliko, kritične strukturne stvari su zdrave što mi je dalo vjetar u leđa. Toliko za ovaj post.

Pozdrav, :ziveli:

Djuka
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Rekord C67 Car-A-Van
PostPoslato: 25 Feb 2016 14:45 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Apr 2010 00:08
Postovi: 1116
Lokacija: Kos.Mitrovica,Negotin
Ime: Dusan
Opel: omega B
Garaza: pogledaj
auuu svaka cast ...kad vidim ovakve projekte najezim se. Jer znam mene kakav sam brzak ne bih mogao ja da docekam i razvlacim godinu dana ovo. koliko treba realno----
SAMO NAPRED!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Rekord C67 Car-A-Van
PostPoslato: 25 Feb 2016 15:41 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 25 Feb 2016 11:03
Postovi: 4
Lokacija: Podgorica
Ime: Darko
Opel: Rekord C 1700
Hvala Dule. Nema trke u ovakvom projektu.

Postavicu ovdje pitanje da li je neko vrsio konverziju sa 4 cilindra na 6 u Rekorda C ili ima iskustva u tome? Iscitao sam mnogo stranih foruma nidje konkretno nema opisa. Što znam kao činjenice da je sve izvodljivo i da je Commodore A djelio šasiju sa Rekordom C i da je dolazio sa tri varijante motora L6 od kojih je jedan starija verzija ovoga što ja imam. Sad Commodore C ima izmjenjenu šasiju vješanje ali je nasljedio motor tako da VALJDA igram na sigurno. Što se tiče menjačkog slopa preuzeo bih ga sa Commodora zbog obrtnog momenta koje je značajno veći, mada ako postoji varijanta PnP sa menjačem i zamjena lamele išao bih rađe na tu varijantu i izbjegao eventualne preprake kardana nosača itd. Opet konstatatacija ali više pitanje. Da još jednu stvar ne mogu nidje da pronađem, Glavčine Rekorda su sa 4 Šarafa dok su kod Commodora sa 5 zanima me da li je izvodljivo prepraviti (adaptirati) glavčinu da bih mogo preuzeti prednje samoventilirajuće diskove i nazad veće doboše. Mada ću neke od ovih nedoumica rješiti u hodu kad rastavim Commodor ali imati informacije prije toga nije na odmet.

Pozdrav.

Zaboravih da napišem da je prva ideja bila nešto ovako na postojeći motor. http://cih-turbo-manta.tripod.com/id1.html Ali otom potom naiće neki opel kadett c coupe za igranje sa tim.

I da neki ciljani izgled bi bio ovakav.


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Rekord C67 Car-A-Van
PostPoslato: 25 Feb 2016 17:35 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Само напред и нека је са срећом!

Биће ово занимљив пројекат :ots:

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Rekord C67 Car-A-Van
PostPoslato: 25 Feb 2016 18:46 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2015 15:45
Postovi: 60
Lokacija: novi sad
Ime: Miroslav
Opel: rekord e1
Garaza: pogledaj
Druze, nemoj pogresno da me shvatis,ne zelim da ti omalovazim projekat,ali si poceo da mesas babe i zabe u ovom projektu :krsti:
rekord C i commodore C nemaju bas nikakvih dodirnih tacaka.vesanje je drugacije,diferencijal je drugaciji,bice tu puno gimnastike da se uklopi :dzony: ne kazem da ne moze,ali poduhvat je ozbiljan.konkretno,ja sam licno prepravljao poluosovine od Commodore C da ubacim u dif od rekorda E1,lezajevi si manji,poluosovine su
deblje i duze,pa su strugane i kracene da bi se upasovale. prednje vesanje je potpuno drugacije,da bi ga prebacio na pet rupa treba da nadjes trap od commodore A..Neka ti je sa srecom,zanimljiv projekat :respekt:

_________________
Wir leben Autos.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Rekord C67 Car-A-Van
PostPoslato: 25 Feb 2016 19:37 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 25 Feb 2016 11:03
Postovi: 4
Lokacija: Podgorica
Ime: Darko
Opel: Rekord C 1700
Generalno si upravu. Mada sam gore vec napisao da ne mjesam babe I zabe I da sam svjestan sta djele Commodore A i C a tu mislim na motor koji mi je primarni cilj konverzije tako da je sve ostalo samo bonus u citavoj pricu. Meni nije cilj prebaciti glavcine samo zbog 5 sarafa sta vise odgovara mi da ostane na 4 zbog veceg izbora felmi itd... Mene interesujem prebaciti diskove kljesta I eventualno dobose da bi imao vecu sigurnost u voznji sto povlaci prebacivanje prilagodjavanje dijela glavcine. Zato trazim podatak dimenzija osovine i lezajeva ne bi li to prepakovao. Jedino sto su prepreke u konverzija su izmjestanje hladnjaka u prednjim veznom limu gdje je inace isao kod Commodora A i prepravke na kardanu. Nije da sam krenuo u ovu pricu na osnovu necega sto je nerealno I zahtjeva iskustva na visem nivou nego na osnovu onoga sto sam uspio istraziti. Ljudi pakuju MV6 u rekorda pa bude uspjesna konverzija sve stvar volje I para a ne Baba I zaba. Cak sta vise u komsiluku je odradjena konverzija Lotus Bi Turbo motora u Rekord C Kupe.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Rekord C67 Car-A-Van
PostPoslato: 26 Feb 2016 01:02 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
odlican projekat, samo nesto mene zeza otvaranje slika, u svakom slucaju uvek mi se svidjao rekord karavan, pa samo napred, i ako zelis da odstupis od fabrike sto se eksterijera tice, preporucio bih charger masku obavezno :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 7 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 13 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs