Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 14:59

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 69 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 08 Feb 2011 21:07 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Sve veci zahtevi koji su bili postavljeni u to vreme (pocev od 1997god) modernim dizel motorima za putnicka vozila u pogledu emisija stetnih sastojaka, ekonomicnosti i komfora u voznji, doveli su do razvoja elektronski regulisane razvodne kutije pumpe za ubrizgavanje kod opel-a se ova vrsta pumpe ugradila po prvi put kod 25DT motora u Omega B. Kako be se postigao visoki stepen efikasnosti kod motora sa direktnim ubrizgavanjem, ugradjena je radijalan klipna pumpa (do sada su bile aksijalne klipne pumpe) sa oznakom VP 44.

Glavne karakteristike ove pumpe o za ubrizfavanje su:

1.Ugradjen upravljacki uredjaj pumpe
2.Ugaono- vremensko upravljanje magnetnim ventilom visokog pritiska preko inkrementalnog sistema integrisanog u pumpi za ubrizgavanje
3.Doziranje kolicine preko magnetnog ventila visokog pritiska
4.Pritisak pumpe do 90 000 kPa (900 bar)
5.Visoka tacnost doziranja pomocu visestruke kompenzacije
6.Regulacija pocetka ubrizgavanja bez iglicastog senzora za kretanje
7.Nije porebno podesavanje pocetka ubrizgavanja

Prilikom demontaze VP pumpe ni u kom slucaju ne sme da se otpusta sraf prirubnice pumpa za ubrizgavanje, jer ce se inace raspodeliti pocetak ubrizgavanja. Pumpa za ubrizgavanje moze da se podesava samo radnom stolu za podesavanje pumpi.


Upravljacki uredjaj pumpe ili u narodu poznat kao elektronika pumpe

Radi ekzaktnog podesavanja pocetka ubizgavanja i doziranja goriva pumpa za ubrizgavanje je opremljena sopstvenim uredjajem koji je postavljen na samoj pumpi. Odvajanje upravljackog uredjaja pumpe i upravljackog uredjaja motora omogucava memeorisanje individualnih karakteristika pumpe u upravljackom uredjaju pumpe.Preko voda za prenos podataka upravljacki uredjaj pumpe dobija signal za ubrizgavanje odredjene kolicine gorva koji se formira na osnovu ocene signala senzora, npr. polozaja pedale za gas. U upravljackom uredjaju pumpe signal za kolicinu goriva koji treba ubrizgati kao i broj obrtaja pumpe uz dati pocetak ubrizgavanja, predstavljaju ulazne velicine za karakteristike pumpe, na taj nacin sto je pripadajuce trajanje aktiviranja memorisano u stepenima ugla brega. Aktiviranjem magnetnog ventila visokog pristiska u zeljenom trajanju obavlja se na osnovu inkrementalnog ugaono vremenskog sistema, integrisanog u pumpi.

Pitate se sta je to inkementalni ugaono - vremenski sistem

U pumpi za ubrizgavanje ugardjeni inkrementalni ugaono vremenski sistem sastoji se od senzora polja sa inkrementalnom ozubljenom plocom sa podelom od 3 stepena ugla koji se prekidaju od strane jedne referentne oznake po cilindru.Zadatak mu je egzaktno odredjivanje ugla brega na kome magnetni ventil visokog pritiska zatvara, odn, otvara.

Magnetni ventil visokog pritiska

Kada je zatvoren magnetni ventil visokog pritiska klip pumpe potiskuje gorivo preko ventila pritiska do dizne (mlaznice) za ubrizgavanje. Otvaranjem magnetnog ventila visokog pritiska odredjuje se kraj ubrizgavanja. Zajedno sa kompenzacijom u vise tacaka u upravljackom uredjaju pumpe dobija se visoka tacnost kolicine goriva za ubrizgavanje.

Ovo su osnovni podaci koje bi trebalo da zna svaki bosista ili Bosch servis.
Malo vise slika same VP44 kako izgleda i sta jos moze da se uradi na lucu mesta ako je problem paljenje motora.


Slika Slika Slika Slika


Slike dole: ako imate problema ( jutarnjim ili posle duzeg stajanja) sa startovanjem motora, a pre toga ste zamenili prelivna creva, oring gumice ili poznatije kao tefloni na diznama a i dalje pravi problem oko paljenje, jedan od uzroka kvara je i ova oring gumica ili dihtung koja je na samoj pumpi.

Slika Slika Slika

Postoje dve vrste tih dihtunga ako je kojim slucajem sa bakarnom sajbnom(podloskom) nece praviti problema, ali ako je kao na slici gumeni oring, potrebno je zameniti ovu gumicu nju moze da odpusti torx 55.
Na slici je jako prosto i lako je nju zameniti, ali na licu mesta kada je pumpa nakacena na motor iziskuje jako dosta vremena, paznje i koncentracije da bi se sraf demontirao, jer je jako, jako nepristupacan. Sa donje strane kopresor klime i njen nosac sa gornje strane termosta i sva creva koja su na termostatu.

Slike cuvene elektronike VP pumpe, koja ce na dijagnostici postaviti gresku 1631 ili 1630 kvar na pumpi za ubrizgavanje.

Slika Slika

Slika Slika Slika

1.provodnicka folija
2.magnetni ventil visokog pritiska
3.senzor polja


SlikaSlikaSlikaSlika

Slike pumpe posle remonta, spremne za ugradnju na vozilo, naravno ono sto vas najvise i interesuje je je cena za remont pumpe, zamenu delova i programiranje elektronike. Na ovu cenu dodajte jos 100 do 150e za ugradnju pumpe i ostale propratne poslove oko same pumpe.

Ovo je deo o VP pumpi i ne bas u detalje, ali dosta toga kako i na kom principu radi i cemu sta sve sluzi na samoj pumpi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 08 Feb 2011 22:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
Bravo kolega, svaka cast, jes lepa kad je izremontovana :) , jedno me interesuje, sem ovog gore navedenog, jel uzrok kvara mogu da budu zaprljane dizne?

Jos jedno bi voleo znati, sta ulazi u onu ogromnu cenu, od 500-700e za remont iste, sta se sve menja na remontu?

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 08 Feb 2011 22:32 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Uzrok kvara nije do dizni, ali bi bilo idealno kada bi se i dizne servisirale, samo sto je i cena za njih oko 28000 dinara.

U cenu ulazi ono sto je na racunu: elektronika kompletna sa senzorima, magnetnim ventilom i onom folijom kao i setom dihtunga i naravno uslugom bosch servisa.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 09 Feb 2011 17:46 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Imam utisak kao da je nova elektronika ili bar njeno kuciste :dedica:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 09 Feb 2011 19:10 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
U vecini slucajeva desi se da strada elektronika, mada ima slucajeva i da je problema sa samom pumpom tj, kucistem pumpe, takozvanim uglom za pretpaljenje.

Sa losim kucistem usled pomerenog pretpaljenja jako je lose startovanje motora, na kraju kada motor upali na izduvu je karateristican plavicast dim, koji je znak da pumpa salje previse goriva, da bi posle par minuta motor stabilizovao svoj rad.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 12 Avg 2011 14:43 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 10 Avg 2011 20:10
Postovi: 95
Lokacija: Beograd
Ime: Srdjan
Opel: Vectra C 2.0dti
Godza je napisao:
Sa losim kucistem usled pomerenog pretpaljenja jako je lose startovanje motora, na kraju kada motor upali na izduvu je karateristican plavicast dim, koji je znak da pumpa salje previse goriva, da bi posle par minuta motor stabilizovao svoj rad.

Sta znaci lose kuciste? Da li to moze da se nasteluje ili sta se vec radi u tom slucaju? Koji je red cena za tako nesto? Imam pomenuti problem sa paljenjem hladnog motora ujutru. Bukvalno pri verglanju ima cudan neki zvuk. Kao da hoce da upali ali mu malo fali. I pri tom izbacuje plavi dim. Cim sastavi nema dima nikakvog. Posle toga, ceo dan pali kao mina, nema potrosnju ulja niti antifriza. Ide lepo i trosi nafte normalno. Motor je 2.0dti, vectra c u pitanju. Zamenjena je pumpa kad sam uzeo auto, po recima majstora moja pumpa se ne reparira zato sto je neki noviji sistem, psg16 a ne psg5. Zato sam uzeo polovnu pumpu od njega. Problemi sa jutarnjim paljenjem su nastali sa tom novom pumpom. I tek sad nailazim na tvoj tekst, o pomerenom pretpaljenju. Ono sto me interesuje je da li se stvarno ova moja pumpa ne reparira i da li moze ovo pretpaljenje ili sta je vec da se sredi a da to nije neka cifra boli glava?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 25 Avg 2012 19:42 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 10 Avg 2011 20:10
Postovi: 95
Lokacija: Beograd
Ime: Srdjan
Opel: Vectra C 2.0dti
Da li ovde ima sta novo? Da li sada kod nas postoji remont VP 44 PSG 16 pumpe, posto ranije nije bilo?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 25 Avg 2012 22:33 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jan 2012 00:51
Postovi: 233
Lokacija: Stara Pazova
Ime: Nenad
Opel: Astra g 1.6 twinport
I mene isto ovo zanima, posto je i kod mene PSG 16, zasto ova pumpa ne moze da se remontuje?

_________________
Zasto vas obrtomer nema crveno polje, crveno polje pocinje tamo gde prestaje vasa hrabrost.
Ferruccio Lamborghini


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 26 Avg 2012 09:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
ajde kazi nesto i o pumpi koja je isla u matorce " bosch ve 4/9 f2300r 313
ako je moguce
:(


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 18 Avg 2013 16:31 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
Evo malo zabave za radoznale
http://www.pmlautomobili.com/tehnika/bo ... _vp44.html
http://www.pmlautomobili.com/tehnika/bo ... arovi.html

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 18 Sep 2013 16:49 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 10 Avg 2011 20:10
Postovi: 95
Lokacija: Beograd
Ime: Srdjan
Opel: Vectra C 2.0dti
radonjeski je napisao:
I mene isto ovo zanima, posto je i kod mene PSG 16, zasto ova pumpa ne moze da se remontuje?

Nalazio sam po netu da ima i remont psg16. Nisam sad siguran dal je nemacka ili engleska. Cak i cene za remont nisu bile sumanute. U Srbiji ne znam da li je neko poceo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 18 Sep 2013 21:48 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
I još malo
http://www.mwfi.com/vp44_Installation_info.htm

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 23 Avg 2014 21:15 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
koja pumpa ide na vectru B dizel 2001/2002 godiste, motor je 2.2, y22dtr

ovako na slikama lici kao ova sto je godza postavio, ali se ne razumem, a po broju sa plocice nista ne nalazim...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 24 Avg 2014 07:41 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
http://www.imexbb.com/bosch-vp44-diesel ... 816147.htm

Vectra B 2.2 DTI
09.00 - 08.01
0470504004

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 24 Avg 2014 18:02 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 03 Sep 2011 23:02
Postovi: 110
Lokacija: Beograd,Zarkovo
Ime: Dejan
Opel: Vectra b 1.8
calibrica je napisao:
koja pumpa ide na vectru B dizel 2001/2002 godiste, motor je 2.2, y22dtr

ovako na slikama lici kao ova sto je godza postavio, ali se ne razumem, a po broju sa plocice nista ne nalazim...

Poslednja tri broja 016


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 24 Avg 2014 18:05 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 03 Sep 2011 23:02
Postovi: 110
Lokacija: Beograd,Zarkovo
Ime: Dejan
Opel: Vectra b 1.8
Ovaj link me zbunjuje, 2.0 dti x20dth nosi 004, y20dth nosi 015, y20 dtr nosi 016, puno sam ih rasturio....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 24 Avg 2014 23:05 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
hvala za informacije. I ja sam cuo da je 016, ali taj broj nisam nasao (barem ne sa prednje strane pumpe).
Jedino sam nasao 4131040065


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 06 Jan 2015 00:11 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2013 02:11
Postovi: 22
Lokacija: Kikinda
Ime: Danilo Jovicin
Opel: Astra J
Sve te pumpe se uspesno remontuju u srbiju i nema potrebe za novom elektronikom koja crkava jer se ona moze uspesno remontovati za mnogo manje novaca a takodje se kvarovi mogu i i zaobici ako se odradi par stvarcica dok je pumpa jos ispravna :dzony:
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 06 Jan 2015 08:40 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
To be continued ...

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 07 Jan 2015 12:41 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Ajde podeli sa nama mudrost pa nam reci koje su to stvarcice... :?

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 07 Jan 2015 14:27 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 627
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
alexa05 je napisao:
Ajde podeli sa nama mudrost pa nam reci koje su to stvarcice... :?


+1

Pozdrav Vlado.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 07 Jan 2015 18:51 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
A mozda Godza i ti nesto i naucite... :roll:

Veeeliki pozdrav za tebe druze... :!:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 08 Jan 2015 14:49 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2013 02:11
Postovi: 22
Lokacija: Kikinda
Ime: Danilo Jovicin
Opel: Astra J
Nadam se da se neki majstori nece ljutiti sto odajem ove tajne jer jos niko na netu nije odgovorio na pitanje-dali mogu ti kvareovi da se izbegnu?Na elektroniku crkava fet-to je izlaz iz racunara koji pokrece elektroventil za regulaciju predpaljenja ali taj fet ne crkava zato sto je dotrajao vec crkava zbog 2 stvari koje mogu da se izbegnu a to su-mala kolicina nafte u rezervoaru i dolazi do podizanje temperature elektronike-samo nekih mozda 5% slucajeva crkne zbog tog a mozda i manje-znaci nevozajte se na rezervu!A GLAVNI UZROK ZA KOJEG NECE NIKO DA PRICA JE-iz elektronike idu 2 zice na tom elektroventilu koje su upakovane u buzir i te 2 zice ostanu bez izolacije-izolacija istrune i nema je i tad dolazi do kratkog spoja zbog cega fet crkava u momentu-zato se auto samo odjednom ugasi i mrtav-racunar cim vidi da nema kontakt sa tim ventilom odmah sam sebe ugasi i nema vise paljenja-znaci samo treba izolovati te 2 zice i nema vise crkavanja-ja sam ih dosta popravljao i svaki put je bio kvar sa tim zicama-istrune izolacija i kratak spoj-znaci resite te 2 stvari i nema vise crkavanja elektronike! :dzony:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 08 Jan 2015 14:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
Pa dobro Danilo gde si ti do sada bio. :love:
Stani, izoluju se preventivno žice?
Jesu li to ove žice?

Slika

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
PostPoslato: 08 Jan 2015 16:52 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2013 02:11
Postovi: 22
Lokacija: Kikinda
Ime: Danilo Jovicin
Opel: Astra J
Ne te-to su zice od regulatora goriva koji regulise koliko ce goriva uci i izaci iz glave pumpe-pogledaj one druge 2 zice koje vodu dole do onog donjeg elektroventila-vidis da idu oko pumpe-tu su jako stisnute odnosno prigljecene i cim malo istrune instalacija-ode elektronika-znaci nikad nisam imao slucaj da je crkla zbog drugog kvara sem one sto imaju 2 dzeka na elektroniku-to ima kod nekih opel zafiri-njima strada flet kabal od citaca rotora pumpe jer je kabel provucen na nezgodno mesto-i to se resava tako sto se kabel na jednom mestu samo malo namaze diht masom da neudje vlaga-njen kablic ide van pumpe pa se zato osteti dok sve ostale pumpe tak kablic ide direkt iz elektronike u pumpu i nema dodir sa vlagom-znaci kod te pumpe sto si postavio njenu sliku istrune samo izolacija na elektromagnetnom ventilu koji pomera ugao paljenja :dzony:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 69 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs