Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

opel (lotus) omega
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=86&t=659
Stranica 1 od 5

Autoru:  Unknown [ 06 Feb 2007 12:21 ]
Tema posta:  opel (lotus) omega

Opel je uvijek davao do znanja da osim automobila za mase zna raditi i one koji æe prvenstveno služiti za sportske užitke, pa tako danas u ponudi ima elegantnu Astru Coupe (novi GTC), èistokrvnog trkaèa Speedstera, te novu Tigru TwinTop. Kroz povijest tu su bile generacije Mante, sportske GSi verzije Kadetta i Astre, megapopularna Calibra, a bila je tu i prva Tigra, mali vizualno vrlo atraktivan dvosjed na bazi Corse.
Ali poèetkom 90-ih Opel je imao i jedan ultimativni bolid pred kojim je i jedan BMW-ov M5 "pao na koljena" . GM-ova europska podružnica Opel i njihov uski partner, malezijski Proton sklopili su ugovor o stvaranju super-automobila. Proton nije toliko atraktivno ime, ali u vlasništvu je neèega vrlo atraktivnoga: Lotusa. Inženjeri iz te legendarne engleske sportske marke na zadatak su dobili da "obrade" Opelu veliku obiteljsku limuzinu, Omegu.
Za bazu je uzeta tadašnja najjaèa serijska Omega 3000 sa 200 konja. Motor je prošao temeljiti Lotusov pregled nakon kojega je obujam sa 3 narastao na 3,6 litre, a snaga uz pomoæ dva turba na 377 konja. (M5 je tada imao 340 konja) Ovjes je isto tako temeljito preureĂ°en i spušten kako bi se tako snaĹľan auto mogao lijepiti za cestu. Gume su bile posebno razvijane i samo set njih je u Britaniji koštao oko 5000 funti(!). Opel Lotus Omega nikako se nije mogla zamjeniti za obiènu obiteljsku Omegu. Izbaèeni blatobrani oko velikih kotaèa, rešetke na haubi, masivni spojleri, prednji sa velikim rupama za hlaĂ°enje 6-cilindraša, «topovi» ispod guzice, te obavezna crna boja jasno su pokazivali da je ovo neka Omega sa drugog svijeta. Oni koji su je na cesti htjeli ostaviti iza sebe misleæi da je to samo netko (ukusno) ušminkao svoju Omegu, ostao je vrlo neugodno iznenaĂ°en. Ta 4,8 metara dugaèka limuzina do stotke je stizala za 5 sekundi (!), jurila je do 283 km/h, a na cesti je oduševljavala upravljivošæu. Ĺ to ti je Lotus, ha! Naravno, guzica je znala bjeĹľati, ali sve u granicama normale. Osim toga, ovo i nije bio auto za neznalice brze, sportske, pa tako i skliske voĹľnje. Ovo bio pravi «brutalac». Unutrašnjost je bila, naravno, opremljena svime èime ju je Opel tada znao i mogao opremiti.
Do 1993 završena je planirana proizvodnja od 1100 komada od kojih se oko 400 prodalo u V.Britaniji pod nazivom Vauxhall Lotus Carlton (Vauxhall je engleska podružnica GM/Opela).
Ovim «brakom» Opel je dobio model kao nikad prije (i nikad poslije); limuzinu koja je imala brzinska i vozna svojstva najsportskijih automobila. S druge strane, na naki naèin to je bio prvi i Lotusov model u koji su stale više od dvije osobe, a tu je mogla još i hrpa prtljage (bunker od 520 litara).
Opel Lotus Omega i danas slovi za jednu od najboljih i svakako najbržih velikih limuzina što je svijet vidio.
Do suradnje Opela i Lotusa došlo je i prije par godina, ali ne više na Omegi, veæ na Speedsteru koji je tehnièki blizanac Lotusovog Elisea

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  LemaX [ 06 Feb 2007 14:38 ]
Tema posta: 

Cudoviste..

Autoru:  elas [ 08 Feb 2007 21:29 ]
Tema posta: 

Taj auto i danas ostavlja iza sebe i mladje konkurente ako ih i ima u opste,ima jedna u BG i jako dobro izgleda prosle god.je bila na prodaju i cena je bila oko 15000 eura nisam je skoro video u gradu.

Autoru:  elas [ 09 Feb 2007 20:07 ]
Tema posta: 

Ovo je slicno lotusovoj omegi samo sto je u celosti opel,ima motor 4.0 sa turbinom i oko 300 ks, oznaka je EVO 500
Slika
Slika
Slika

Autoru:  zux [ 09 Feb 2007 20:25 ]
Tema posta: 

meni je evo500 lepsi od lotusove varijante
odlicna masina

Autoru:  elas [ 09 Feb 2007 22:19 ]
Tema posta: 

Ima jedna i kod nas iz Pirota je skoro sam je video kod Vukovog spomenika ali nisam imao aparat da je uslikam mnogo mocno izgleda sa strane joj pise velikim slovima evo 500
Evo i kako izgleda motor.
Slika
Pre nekoliko god.sam procitao u jednom casopisu mislim da je turbo da ko je kupio lotus omegu imao je od fabricke ekipe nekoliko casova voznje i upoznavanja jer je jako tesko obuzdati taj auto kad proradi adrenalin.

Autoru:  acca [ 22 Feb 2007 00:04 ]
Tema posta: 

jao,jao samo da mi je jedan krug,ma samo jedan

Autoru:  leptir79 [ 22 Feb 2007 01:37 ]
Tema posta: 

ja kad bi seo niko me vise ne bi izvadio napolje!!!! :lol:

Autoru:  GSi [ 22 Feb 2007 13:58 ]
Tema posta: 

Steta samo sto je vecina sa volanom na desnoj strani.

Komnenovic ima u garazi jednu Omegu L, cini mi se da ima jos jedna u Bosni ili HR, nisam siguran.

Autoru:  nenad82 [ 08 Mar 2007 02:46 ]
Tema posta: 

auto je ekstra,drugar ima jednog,slabija je verzija 3.0 oko130kw nisam siguran al kako god-ubija,babe padaju u nesvest kad prodje.cini mi se da je prodaje

Autoru:  bakston [ 09 Mar 2007 09:45 ]
Tema posta: 

Ma kakva omega. Ovo nije ni videlo omegu.

Autoru:  Kal El [ 13 Mar 2007 00:24 ]
Tema posta: 

Jedna rech! Tri slova!

ZLO!

Autoru:  Ljepoja [ 18 Maj 2007 20:56 ]
Tema posta: 

imate u bosni za 8 000 eura !

Autoru:  spico007 [ 03 Avg 2007 23:19 ]
Tema posta:  Re: opel (lotus) omega

Imamo ,al kako do nje?

Autoru:  Williams [ 25 Sep 2007 18:18 ]
Tema posta:  Re:

GSi je napisao:
Steta samo sto je vecina sa volanom na desnoj strani.

Komnenovic ima u garazi jednu Omegu L, cini mi se da ima jos jedna u Bosni ili HR, nisam siguran.


Imao je dve, mislim da su obe izgorele kad se zapalio magacin pre par godina. :(

Stranica 1 od 5 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/