Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

chip c20ne
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=7487
Stranica 1 od 1

Autoru:  demi [ 24 Okt 2009 21:35 ]
Tema posta:  chip c20ne

kako vam se ovo cini kosta kod raleta 120e i mislim da uz dobro udradjenu glavu(odradjene usisne kanale i ventile i povecanu kompresiju) usis i izduv moze da pretvori c20ne motor u pravu zivahnu cigricu...i mislim da bi tako odradjen motor trebao mnogo bolje da ide od serijskog
http://leistungsoptimierung.com/40969.html

Autoru:  Perkele [ 24 Okt 2009 23:08 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Ja samo ne vidim poentu toga kad za 400e mozes da nadjes savrsen C20XE i da imas motor koji ce progutati na putu taj C20NE ma sta mu ti radio...
Ja sam se nosio mislju da budzim C20NE i na kraju odustao i Kupio XE i resio problem! :wink:

Autoru:  Andrej [ 25 Okt 2009 09:18 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Perkele - glas razuma! :cool:

Autoru:  strokan [ 25 Okt 2009 10:26 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Ili ako hoces da budzis c20ne stavis turbinicu neku :love:
Ali to je vec malo ekstremnija varijanta :D

-- 25 Okt 2009 09:28 --

P.S. Takodje se slazem sa perkele

Autoru:  demi [ 25 Okt 2009 14:54 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

ma ljudi netreba mi 16v jer je to jos 100 dodatnih zajebancija,samo zelim da lepo ustelujem i malo doradim moj motoric(sa kojim sam i sad super zadovoljan) i mislim da bi sa tim modifikacijama bas super isao za 8v motor,pazi nije za baciti tih 130 konjica zna to jako lepo da ide :-)

Autoru:  Perkele [ 25 Okt 2009 17:11 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Kralju, tih 130 konja o kojima ti pricas ce te izaci 400e, poenta je da za te pare mozes da kupis c20XE koji je izmislio sve sto moze da se izmisli za c20NE ma sta mu ti uradio i nabudzio!
A da ne pricam sto XE trosi i do 3l manje od NE...
Ali vidim da ne vredi da te ubedjujem, ako imas viska para za glupost onda samo napred! :cool:

Autoru:  strokan [ 25 Okt 2009 17:22 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Osetice se razlika za tih 15ks i tek kako... Ali da li se isplati ili ne, e to je vec tvoja stvar ;)

Autoru:  Perkele [ 25 Okt 2009 17:30 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Ma nikakvih "100 zajebancija" nema, menjas samo motor, instalaciju do kompjutera i kompjuter, sve ide sraf na sraf, posle mozes izvuci neke pare za C20NE i imaces motor koji izuva, a ne C20NE koji je krs nevidjeni i ide malo bolje od Yuga! :seci:
Plus taj tvoj motor je star tu negde oko 20 godina, on nema sad verovatno ni 100 konja, budzices da bi ga vratio na 115, suludo prijatelju! :cool:

Autoru:  demi [ 25 Okt 2009 18:08 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Perkele je napisao:
Kralju, tih 130 konja o kojima ti pricas ce te izaci 400e, poenta je da za te pare mozes da kupis c20XE koji je izmislio sve sto moze da se izmisli za c20NE ma sta mu ti uradio i nabudzio!
A da ne pricam sto XE trosi i do 3l manje od NE...
Ali vidim da ne vredi da te ubedjujem, ako imas viska para za glupost onda samo napred! :cool:


ma sve je meni jasno sto ti pricas,ali me nemoze ni u ludilu izaci 400e ta igra..jer glavu radim sam u mojoj radionici,znaci treba da kupim samo novi zaptivac i par propratih sitnica,jedino sto bi platio taj chip 120e...a de ces manju potrosnju i ovako mi trosi 10l plina...a ako bi i uzeo taj 16v sta predlazes da radim sa brojevima i saobracajnom? ;-)

Autoru:  strokan [ 25 Okt 2009 18:29 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

pa ako ima xe papire onda nemas nikakvih problema... Mozes da ga registrujes lako..

Autoru:  Perkele [ 25 Okt 2009 18:48 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

posle nove godine nece trebati broj motora, tako da si i taj problem resio!
Ako kupis XE za 400e, tvoj ces prodati sa papirima za 200-250 i izace te XE kao da si tvoj cipovao! :wink: :dedica:

Autoru:  bozza [ 25 Okt 2009 19:30 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Perkele je napisao:
Ma nikakvih "100 zajebancija" nema, menjas samo motor, instalaciju do kompjutera i kompjuter, sve ide sraf na sraf, posle mozes izvuci neke pare za C20NE i imaces motor koji izuva, a ne C20NE koji je krs nevidjeni i ide malo bolje od Yuga! :seci:
Plus taj tvoj motor je star tu negde oko 20 godina, on nema sad verovatno ni 100 konja, budzices da bi ga vratio na 115, suludo prijatelju! :cool:


pa da ide malo bolje od yuga,tesko... :cool:
a i da je krs,jos teze... :D

ja napisah negde na forumu. daj sad svi da ubacimo XE i LET pod haubom. ne vidim poentu zasto bi to trebali da uradimo

opelovi 8V u rasponu od 1.3 do 2.0 kubika su motori koji su se decenijama eksplatisali,i vaze za mazge i maltene neunistive motore.
i sto je najbitnije pristupacni su za dzep sto ste tice ekplatacije i popravki

a za XE i LET motore,prica je sarena. ali najbitnije je da ni jedan ni drugi ni trerci nisu krsevi

Autoru:  demi [ 25 Okt 2009 20:07 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

bozzo svaka cast na pametnom odgovoru :-)

Autoru:  Andrej [ 25 Okt 2009 20:30 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

C20NE je ne prevaziđen Opelov motor. Treba razdvojiti dve stvari: izdržljivost i performanse, izdržljivost je na strani NE a perfomanse na strani XE motora, i to je svima jasno. E sad, šta ko očekuje od motora tj., auta, neka i u tom pravcu ide.

Suludo je čipovati NE motor, jer ako se to radi radi želje za snagom onda ubaci XE i završena priča. Davati 120 eura da bi se dobilo diskutabilnih 130 konja koliko očekuješ, jer je ipak to atmosferac koji kao maximalno daje do 10%, dakle oko 126 konja u koje čisto sumnjam, a i jedno je snaga na zamajcu a drugo na točkovima...Pre će biti par konjića, koje ćeš minimalno osetiti ili hteti da osetiš...

Mnogo kilometara sam prešao i sa NE i sa XE motorom, po pitanju održavanja, ta dva motora su nebo i zemlja, i moj glas uvek ide za NE motor.Izvukao me je iz milion situacija kada je trebala snaga a i kada je umirao nije me ostavio na putu.

Stoga, ako je dobar, ne diraj ništa i uživaj a te pare ako te već svrbe, potroši na neku pičet_nu. :wink:

Autoru:  demi [ 25 Okt 2009 20:37 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

:-) pičetina je zakon

Autoru:  bozza [ 25 Okt 2009 20:41 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

ciklon je potpuno u pravu.
jedino se javlja razlika u ubrzanjima izmedju dva pominjana motora kao i max. brzina za nekih 20km i potrosnja
i naravno razlika u odrzavanju sto se tice finansija

ali opet sve je to relativno pitanje jer od decebmra ove godine putevi ce najmanje liciti na trkacke staze i po mojoj logici ne bacajte pare ni za jedno ni za drugo,ako planirate da vam auto sluzi samo za licne potrebe
nego daj te sebi merak,i nabavite tu picetinu :D

e sad dali se isplati cipovati i ebavati se oko takvih stvari,stvarno ne znam niti razmisljam u tom pravcu

Autoru:  Perkele [ 25 Okt 2009 21:35 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

@Demi, ja ti samo kazem da je ideja suluda, evo uzmi neki noviji auto star 1-3 godine koji ima 115konja, i provozaj ga, shvatices da tvoj kredenac :ludilo: isto kao i moj C20NE nemaju vise ni 100 konja zbog starosti... Moj c20NE je savrsen pa je smesan kako ide sprem XE, evo 2 dana sam ga peglao malo zesce potorsi mi 20l plina! :shock: I bas bih voleo da vidim na koju foru tvoj trosi 10l, na otvorenom putu pri brzini od 100km/h mozda, drugacije nema sanse da me ubedis! :seci:
A poenta je da je c20NE ok motor, za Vectru i za neku astru neki porodican auto, a i Calibru koja je budala smislila u fabrici da ga stavi taj bas nije pod vaser vagom! :seci: :seci: :seci:

Autoru:  Zoki SO [ 25 Okt 2009 23:22 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

C20NE je jako zahvalan i pouzdan motor
a sto se tice plina i meni trosi 10/11 plina a cepam ga preko 150 stalno

Autoru:  Perkele [ 25 Okt 2009 23:35 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Zoki ko je ovde rekao da taj motor nije poiuzdan i zahvalan? :shock:
Poenta ove teme je ta da C20NE nije motor za trkanje, cipovanje i budzenje!
A ti ne mozes meriti performanse i potrosnju tvog motora koji je koliko vidim u Kadett kockici i u Calibri, to su 2 totalno razlicite stvari... :dedica:

Autoru:  demi [ 26 Okt 2009 13:17 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

pa drugar kako ti je ugradjen plin jel ti dovod plina ugredjen ispred protokomera?

Autoru:  Jaka Faca [ 28 Okt 2009 02:05 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

Ma kome je još do trke sa kolima 15-20 godina starim i po putevima u SR?Još kad dođe novi ZOS.... Meni je mojih 115 konjića sasvim dovoljno,0-100 za 10 sec. na otvorenom i preko 200 kad zatreba :D Ne vidim razlog da se NE čipuje ili menja za XE,ako je ispravan i dobro održavan.Jedino ako se auto budži za neke trke i slično,ali tada je LET jedini izbor.A naći LET u iole OK stanju je prilično teško...
Moj ti je savet da uzmeš tih 120 evrića i ispopravljaš na kolima šta fali i da uživaš dok imaš u čemu :D

Autoru:  demi [ 28 Okt 2009 12:50 ]
Tema posta:  Re: chip c20ne

:-)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/