Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

fabricki minus zadnjih tockova
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=6262
Stranica 2 od 2

Autoru:  Jaka Faca [ 21 Jun 2009 10:57 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Meni je fabrički 49 i to 14 " burazeru :ludilo:

Autoru:  pistre [ 21 Jun 2009 14:14 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

pa zato se ti ne bunis :D

Autoru:  Jaka Faca [ 21 Jun 2009 14:42 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

:laughing3: :ludilo: :ludilo2: :ludilo: Fabrikana je čudo :ludilo2: :ludilo2:

Autoru:  Zule [ 03 Apr 2011 17:26 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Ajd da podignem temu iz mrtvih :D

Kao i svi ostali i ja sad patim od ovog problema :banghead: samo sto kod mene se minus znacajno razlikuje na levom i desnom tocku, desni skoro da ne postoji (jedva vidljivo) dok je na levom to prilicno izrazeno.

Ima li nekog treceg resenja osim camber kit-a i irmscherovih selen blokova.

Na engleskim forumima sam video da camber kit kosta oko 180£ sto jeste skupo ali za mene bi bilo prihvatljivo, ali jedino gde sam ga ja nasao u prodaji je http://www.regal-shop.co.uk/vauxhall/acatalog/copy_of_Camber_Kits.html i cena je mnogo veca. Zna li neko gde jos moze da se nadje camber, posto ovaj minus moram da resim jer je auto poceo da mi trese na 100km/h sto se nikad do sad nije desavalo.

Autoru:  kvcali [ 03 Apr 2011 17:52 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Evo i ja da kazem da je kod mene cak i vizuelno primetan taj minus ali ne utice primetno na neravnomernu potrosnju gume, a felne su fabricke tako da je to sve proracunato.

E sad ja bih ovo napravio na strugu obicna 4 parceta gvozdja pravilno obradjena. :P

Autoru:  pistre [ 03 Apr 2011 23:14 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

zule, zameni silen blokove na zadnjim viljuskama i vratice ti se na fabricko ali opet ostaje minus zbog nezavisnog vesanja, sto je ok, pojedu se gume ali sporo

Autoru:  Jaka Faca [ 03 Apr 2011 23:35 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Ako staviš felne fabričkog ET-a i rotiraš gume napred nazad svakih 10-15k km,onda se neće ni primetiti neravnomerno trošenje.

Autoru:  Zule [ 04 Apr 2011 09:26 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Pistre jesi li siguran da ce zamena silen blokova da mi zavrsi posao. To sto se jedu gume nije toliki problem, meni je auto sa leve strane nizi u odnosu na desnu zbog debelog minusa levog tocka, plasim se da mi ne rokne transfer box i diff.

Da li ja uopste mogu da uradim reglazu zadnjih tockova?

Autoru:  kvcali [ 04 Apr 2011 10:24 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Ne moze da se uradi reglaza, a proveri i opruge i stanje oslanjanja na gredi, amortizer, i selent blokove

Autoru:  Nesha [ 04 Apr 2011 10:38 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

zule, odvezi auto na reglazu, tamo mogu da ti kazu koji je tocak i koliko u problemu... ko sto ti rekose, ne moze da se steluje zadnji trap, ali mogu da ti kazu sta od vesanja ne valja pa to zameni... :P

Autoru:  webboy [ 04 Apr 2011 10:50 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Imam coeka :D

Mogu da ti porucim direkt odavde: http://www.dorfbrunnen-garage.ch/englisch/zubehoer.htm

Cena: ~250 eur

Ovaj camber kit ti omogucuje stelovanje ;)

Autoru:  kvcali [ 07 Okt 2011 12:14 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Slika

Evo ga ovo sto se prodaje po 200-300eura, strugar napravi za 15 minuta

Autoru:  Daemon_girl [ 07 Okt 2011 12:44 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

I koliko para?

Autoru:  kvcali [ 07 Okt 2011 12:52 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Ako znas strugara nista, ako ne po 10evra po komadu ne vise

Autoru:  gici1 [ 01 Jan 2013 16:41 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Moram da osvezim temu imam isti problem sa zadnjim tockovima ,gule se iznutra a nema nikakvih luftova na zadnjem mostu ni u silen blokovima,okrecem ih na 4 meseca ali 15-ice nisu jeftine .Zatur tocka je u ociglednom minusu ali mi se cini da je to zbog spustenosti zadnjeg dela.Kao da su opruge mnogo slabe .Da li postoji neki odredjeni klirens zadnjih tockova ili neka odredjena visina opruge???


http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... res=EXPORT


konkretno unemackoj su sve dignute (ako se vidi ova sa oglasa)znaci koji tip opruga ima kalibra fs ili fg 229 ili jos neke???

Autoru:  kvcali [ 13 Jun 2013 20:33 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

E sad kad treba sa et49 da predjem na 37 razmisljam da ovo gore napravim, al nesto nisam siguran jel mi treba 2 ova ili 4 komada i ako treba 2 na koju "osovinicu" ovog ramena ide A ili B.

logicno mi je samo na jednu , ali malo se zavlacih pod auto i nocaci ovih ramena kroz koje prolazi sraf sto nosi ova ramena koji su izvareni na onom debelom poprecnom nosacu, su malo zavareni pod uglom i sad ako stavim samo na B na primer ima da ukosim rame tacnije da ga ispravim i onda ima da nategnem A i obratno, ili mozda gresim ?

Slika

Autoru:  kvcali [ 14 Jun 2013 12:50 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Nadjoh odgovor, trebaju 4 komada a i evo najeftinijeg resenja moze i ovako,

http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... si-25.html

samo od cega je ovaj materijal, poliuretan ?

Autoru:  gici1 [ 17 Jun 2013 20:46 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Nema potrebe da se gura nista u vatru .Moze da se spale selen-blokovi sa malim brenerom na plin a ja sve selen blokove secem iznutra.Gurnem tanku bonsek platnu i secem na obe strane i posle lako izbijem.Ovi englezi imaju ekscenticne s.blokove.Pitanje je da li i dalje deru tockove kad bi ugradili nove s.blokove ali standardne.

Autoru:  chile [ 17 Jun 2013 21:25 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

kvcali je napisao:
Nadjoh odgovor, trebaju 4 komada a i evo najeftinijeg resenja moze i ovako,

http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... si-25.html

samo od cega je ovaj materijal, poliuretan ?


:ludilo: ovo sa buretom, englezi pocinju ozbiljno da me brinu koliko su ograniceni :ludilo1:
ovo je verovatno od neke tvrdje plastike, ali konstukcijski veoma lose resenje
vremenom ce se pojesti jer prilikom rotacije se nista ne uvija kao silen dobice lufta i lupkace :wink:

Autoru:  kvcali [ 26 Feb 2017 20:20 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Slika

ja sam ovo resio da napravim definitivno, ovi cilindri mi nisu problem, nego se razmisljam za ove gume, od cega to uraditi, kupiti nove fabricke pa razbusiti , ili napraviti od neke tvrde gume, gde to naci, ima li neko pametan savet ?

najvaznije sto me zanima, jel ima neko skinutu zadnju viljusku da premeri unutrasnji precnik prstena gde ulazi ova guma, da ne bi skidao viljusku pre nego sve napravim

Autoru:  Eltech [ 28 Feb 2017 11:38 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Imaam ja skinute viljuske zadnje, al nisu skinute gume ... a one prelaze preko falca pa e moze da se izmeri lepo unutrasnji precnik :/

Autoru:  phooda [ 28 Mar 2017 20:54 ]
Tema posta:  Re: fabricki minus zadnjih tockova

Ја сам имао исто *јеб* са задњим ослањањем. Мени се десило да ми оба точка задња за по исто нису како треба. Читајући ову тему нагађам да су вероватно амортизери били проблем јер су оба била нова, али нема ни везе. Углавном, другар и ја, са којим сам цео ауто растурио и саставио, одлучили смо се за следеће. Узели смо бијакс и прошлицали рупе у оној конструкцији задњег вешања у које се завијају виљушке, онај крај који је највише напред. Узели смо најдебље подлошке разбушили их на меру за шраф који иде кроз виљушку, све зависи отишли на реглажу, мало чекићем дотерали тачну позицију, стегли све, отишли кући и заварили подлошке... Надам се да ти је можда од користи...

Ако треба још нека информација ту сам.

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/