Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 02 Jun 2020 09:11

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 47 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 18:05 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Poznato je da calibra ima fabricki minus nazad koji jede gume, e sad da li se to moze nekako resiti ? Procitao sam negde da mogu da pomognu ekscentricni srafovi ? Da li neko zna nesto vise o njima ? I da li bi mogli da se naprave nekakvi distanceri sa nagibom i slicnim srafovima da bi vratili tocak u ravan ?

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 18:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
nek me neko ispravi ako gresim,ali mnogi automobili imaju nagib tockova ali to ne utice u velikoj meri na pneumatike,drugim recima taj minus je mali da bi se gume trosile,zato mislim da trebas trap da proveris kod nekog ko to stvarno ume da radi,nijedan dobro podesen trap nece jesti gumu krivo,mozda 1mm ali ne i veca razlika izmedju spoljnog i unutrasnjeg dela


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 18:50 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Mozesh probati sa podloskama...ali ako je u okviru fabrickih - ja ne bi nishta dirao jer mozesh da dobijesh auto koji malo malo pa bezi guzom u krivini.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 18:50 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1215
Lokacija: Banovci - Kablar
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, Zafira 1.8 elegance...
Mislim da ti ovo treba....

camber kit
Slika

_________________
Jedem zalutale turiste. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 18:57 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
evo bas sam bacio pogled tebi tockovi trebaju da imaju nagib od 2 stepena,to ce u najgorem slucaju da dovede do toga na jednoj strani imas oko 1.5mm sare a na drugoj da je celava...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 19:10 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
e pa camber kit je mnogo skup :D to sam odmah izbacio iz glave, probao bih onda sa podloskama, ali kakve su to podloske ? gde se stavljaju ? na glavcinu, srafove, nesto trece ? i kakvog oblika treba da budu ? A vlado drugo je papir a drugo realnost, narocito zavisi od kvaliteta-proizvodjaca gume

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 19:42 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Konkretno za calibru ne znam...pogledaj kako ti se krece vesanje i lako cesh u glavi odrediti gde bi trebao da ih stavish. Sigurno je samo da bi ishle pre glavcine, jer ti je njen nagib isti kao i nagib same felne.

Ali racunaj da ce ti se visina auta gotovo sigurno dici cim smanjih -.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 19:45 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
malo sam trazio sto se camber kita tice i video da calibre dtm edicije imaju isrmscherovu suspenziju i samim tim imaju camber kit koji kosta duplo jeftinije od ostalih proizvodjaca, video sam da je jedan britanac kupio za 60 funti set, a kataloski broj je 2704004 i zove se "irmscher (camber) bushes", pa se to isplati a verovatno se moze naci i na ebay-u polovno

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 19:57 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
reci mi jos da li mislis da stavim podlosku pre glavcine ili na glavcinu pre felne ?

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 19:59 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
stavi podlosku uzmedju glavcine i mosta (osovine)

izmedju felne i glavcine je nemoguce regulisaati nagib.
barem ja tako vidim

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 19:59 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Pre, pre.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 20:04 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
odlicno, hvala na savetima !!!

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 21:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
jel se ima gdje ovde nabaviti taj kit po tom kataloskom broju sto si ga nasao jer ni 60 eura nije mnogo koliko kosta mjenjanje guma na calibri pogotovo ako je spustena mnogo umene jede gume kao luda. :ludilo2:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 02 Jun 2009 22:19 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 8888
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
:shock: kako ti jede gume sa unutrasnje strane?

imam i ja taj nagib od 2% pozadi, ali evo da ti pokazem dijagram sa poslednje reglaze trapa i zadnje gume i da vidis da to kod mene nije slucaj.

Na tvom mestu bih pre svega prekontrolisao trap :thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 03:21 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa kontrolisao sam trap i to svuda a i u "calibri" su mi rekli da je to normalno sto i ja znam, e sad ja sam vidjao da je na novijim kalibrama minus dosta manji nego na primer na kal. pre '95-e, ne jede mi mnogo ali dovoljno da mi jede gume koje sam cekao mesec dana iz budimpeste i koje su prefektne na putu, pa mi je zato malo krivo, dok da su neke tigar bolelo bi me uvo :wink:
A Sreto najbolje je da potrazis na ebay-u i sl. jer na balkanu camber kita nema

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 08:37 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
Da na pomenem da je u mene 4x4 i da je nazad ovjes kao u omege i kad ga spustis u pod neizbjezno je da se promjeni nagib tockova uz to i siroke gume i ode sve u pm! Razmisljao sam zadnje nosace odsjeci pa ih ponovo otprilike zavariti da se malo popravi il mozda nekako sam napraviti ovaj camber kit samo nemam ideju od ceg ovu gumu uzet sto oblaze metalne ekscentre????


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 14:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
ipak mi je nemoguce da ti jede gume,bmw je imao taj minus ali su gume bile normalno trosene,a evo i vectra mi je otvorila trap pozadi (selen blokovi) i vozim tako vise od mesec dana i gume se ne jede neravnomerno a bas se puno otvorio...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 15:31 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ma nije meni toliko strasno, ali za 5 meseci mi je pojela unutrasnji deo ne skroz ali prilicno u odnosu na spoljasnju stranu gume, a prvo sto cu da uradim je da zamenim selene, pa onda ako se ne poboljsa odo do strugara da mi napravi podloske, ali sumnjam da ce se poboljsati jer svi imaju na kalibrama taj problem, mada ima i svojih prednosti jer stvarno lepo drzi u krivini

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 16:39 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
Sto se tice trapa siguran sam sto posto da je ok al neko ko ne vozi calibru 4x4 nemoguce je objasniti koliki je to problem,jer cim pocne nejednako da trosi gume ode transfer box u p.... materinu dozvoljena razlika je u 2 milimetra izmedju prednjih i zadnjih guma tako bi mi najednostavnije bilo placati jednog malog crnca da ih non stop rotira. :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 16:56 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
ne znam sta da kazem,moracete stvarno da nadjete nekog ko dobro radi reglazu,u leskovcu ko vozi mercedesa (zadnji trap se podesava vise od prednjeg,nagib tocka,pravac tocka,njihova sirina...) ide samo kod jednog coveka,razmislite da potrazite drugog majstora,siguran sam da vam nece fabricki jesti gume...

kad bmw za zadnjim gumama 245 ne jede neravnomerno nece ni kali sa mozda 205...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 17:29 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
na calibri ne moze da se podesava zadnji trap, to je problem :wink:

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 17:39 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
evo objasnjenja za ekscentricne srafove koje sam malo pre dobio :

Prvo, slicaju se amortizeri, onda ti tokar pravi sarafe s ekscentrom, zatim odes na optiku/reglazu, sve stegnes i amen. Ovako izgledaju - Slika

e sad, malo mi nije sve jasno, ustvari da li ovo moze da se odradi na kalibri jer je ovo lik radio na jugu, ali kaze da svi strugari to znaju, i da li bi trebao da pravim poseban nosac amortizera kao sto je ovaj na slici ili bi to moglo da se resi samo sa srafom, inace mnogo dobra slika, a koliko vidim ovo je za prednji trap, i vidim da je regulisano podesavanje zavarenom podloskom pre glave srafa kao sto je bolero mislio da stavim pre glavcine, e sad sta je jednostavnije ?

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 03 Jun 2009 20:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
ja mislim da se ovo ne moze odradit na calibri jer trap nije ni slican ovom a za napomenu gume su mi 245-ice


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 04 Jun 2009 20:10 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
Kod mene postoji isti minus,ali ja redovno rotiram gume napred-nazad,pa je trošenje unutrašnjeg dela gume manje izraženo....

_________________
OPEL CALIBRA - A LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: fabricki minus zadnjih tockova
PostPoslato: 21 Jun 2009 08:29 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
nasao sam vrlo bitan podatak na nemackom ili britanskom forumu za kalibre a to je da felne ne smeju imati et drugaciji od 45-49 ! Sto je manji et vise se trose gume, a meni je 37 :taz

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 47 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs