Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 02 Jun 2020 11:02

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: menjac f25 vs f20
PostPoslato: 28 Okt 2016 19:53 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 08 Okt 2012 19:21
Postovi: 217
Lokacija: skopje
Ime: danijel
Opel: cali c20xe ,(cali v6), (corsa c c20let)
Garaza: pogledaj
ko ima iskustva u promenu menjaca na v6 calibra od f25 na f20 koji su prepravke osim tanji zamajac i korpe sa lamela kako se ponsa i dali strada f20 na taj motor cimanje na polasku i slicne stvari


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: menjac f25 vs f20
PostPoslato: 28 Okt 2016 20:21 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Jan 2013 16:39
Postovi: 257
Lokacija: Batajnica
Ime: Mirko
Opel: Vectra B 2.2i, Calibra v6
Garaza: pogledaj
Skoro sam menjao na svojoj kalibri i ja mislim da je velika greska potekla iz fabrike sto su stavljali f25 menjač na v6... Od mene imas zeleno svetlo da zamenis menjac..
Samo nadji ispravan f20, sa kalibre i vectre su malo kraci nego sa kadeta i astre. Sto se tice prepravljanja nije komplikovano, treba da se napravi distancer na desnoj osovini i mislim da bi trebao desni nosac motora da menjas ali nisam siguran.. Motor ce biti pomeren za 2,3cm ka levoj strani zbog tog distancera.. Ako nisam u pravu neka me neko ispravi! :postovanje: Najbolja kombinacija duboki zamajac od turba(c20let) korpa od turba i lamela od c20xe-a. Ili plitki zamajac, korpa i lamela od c20xe-a.
Da dodam jos nesto: plitki zamajac od xe-a ima 6.5kg, a duboki od c20let ima 9kg.. Neces polomiti tako lako menjac.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: menjac f25 vs f20
PostPoslato: 28 Okt 2016 20:51 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
moras da pomeris motor ka menjacu za 23mm, tako da moras da napravis tri caure za nosac motora i naravno duze srafove, a moras iste duzine i distancer za lezaj poluosovine dvodelne, videces sve o cemu se radi kada krenes sa sklapanjem

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: menjac f25 vs f20
PostPoslato: 31 Okt 2016 01:41 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 08 Okt 2012 19:21
Postovi: 217
Lokacija: skopje
Ime: danijel
Opel: cali c20xe ,(cali v6), (corsa c c20let)
Garaza: pogledaj
vec imam f20 menjac sa astra gsi imam i ( onaj sa calibra ali treba mi ) e sad imam tanji zamajac i ocu korpa sa xe a za taj zamajac a i lamela jer je menjac sitne zubi ima li neko slike oko to za vidim sta me ceka mogu li da promenim samo drzac motora da ne pravim distanceri posto ste rekli desni drzac moram i onaj sa f20 na menjaca prednji pa obaj na rog da izmrdam prema levo i jos nesto off topic:
( bregaste za 3.0 x30 xe dali moram remapirati komp i izretardiram sajbne ili mogu plug and play)
mn mi je troma ova v6 za razlike od xea na 400 metara 2ipo aute su ispred mene


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: menjac f25 vs f20
PostPoslato: 31 Okt 2016 03:15 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15161
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
bolji je deblji zamajac od turba/xe od 9kg za razliku od onog od 6 kg, ne gubi se mnogo a ostaje obrtni momenat

sto se tice caura lakse ti je to da uradis, rtacnije moras to da uradis jer ne postoji drugi nosac za tako nesto

brege su plug&play, regulator je isti kao i na 2.5, ili ga nakucaj gedorom 13 pa mu povecaj pritisak na 4 bara, ili kupi od astre z18xe koji je od 3.8 bara, ili poruci sa aliexpressa podesavajuci sa barometrom

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: menjac f25 vs f20
PostPoslato: 31 Okt 2016 17:30 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 08 Okt 2012 19:21
Postovi: 217
Lokacija: skopje
Ime: danijel
Opel: cali c20xe ,(cali v6), (corsa c c20let)
Garaza: pogledaj
a dali ima 2 tipa zamajaca na x25xe jedan tezi i jedan laksi jer meni nisu odgovarali korpe pri promenu motora pa sam morao prebacivati sa jedan na drugi motor mislim da laksi vec je na njemu i to nesto slican na duboki sa xea
Slika
ovaj desno mislim da bio na motor pa sam prebacio na drugi kad sam promenio
ova korpa mi je ostala jer nije pasirala na taj zamasnjak
Slika

Slika
da nisam ja vec sa taj zmajac da nije neko pred mene promenio jer mi je tad bilo sulmljivo mislio sam da ima dva tipa
a valjda je ovo to sta treba da uradim sa poluosovinu

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs