Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Cudan problem pri paljenu
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=32318
Stranica 1 od 1

Autoru:  Maxvel [ 13 Apr 2015 20:34 ]
Tema posta:  Cudan problem pri paljenu

Imam problem koji sam otkrio zato smo mi je benzinska pumpa na 200m od zgrade :)

Kalibra pali bez ikakvih problema i leti i zimi (palim na benzin a najcesce je vozim na plinu). Medjutim, ako je upalim i vozim veoma kratko ili radi u mestu (tih 200m do pumpe ili minut u mestu) onda nakon gasenja dok tocim tng pri sledecem paljenju poprilicno dugo vergla (mozda dvadesetak sekundi pa i vise). Isto je i na benzinu i na plinu. Ukoliko ujutru krenem i vozim je malo duze (par kilometara) onda pali normalno i celog dana sve ok sa paljenjem.

Jedno resenje je da ne stajem tako posle prvog paljenja :), ali bi voleo da resim to da ne dovede do veceg problema.

Da li imate ideju? (ne pali lampicu provere motora)

Autoru:  Mantaman [ 13 Apr 2015 20:54 ]
Tema posta:  Re: Cudan problem pri paljenu

nije ti plin dobro nastelovan, isti problem imam na manti ;)

Autoru:  Maxvel [ 13 Apr 2015 21:02 ]
Tema posta:  Re: Cudan problem pri paljenu

Ali palim je na benzinu?

Autoru:  pistre [ 13 Apr 2015 21:44 ]
Tema posta:  Re: Cudan problem pri paljenu

verovatno pesisa

Autoru:  Maxvel [ 13 Apr 2015 21:58 ]
Tema posta:  Re: Cudan problem pri paljenu

Jel ima resenja za presisavanje?

Autoru:  Maxvel [ 13 Apr 2015 22:11 ]
Tema posta:  Re: Cudan problem pri paljenu

Jos nesto. Pri tom ''cudnom'' paljenju cim okrenem kljuc ona upali na sekundu i ugasi se, a onda sledi to duze verglanje :(

Autoru:  Mantaman [ 14 Apr 2015 00:10 ]
Tema posta:  Re: Cudan problem pri paljenu

presisava ti, samo da to dobar majstor nasteluje i neces imati problema, nije nista strasno.

Autoru:  VladaBoss [ 14 Apr 2015 05:34 ]
Tema posta:  Re: Cudan problem pri paljenu

nisi jedini sa takvim problemom. postoji mogucnost da su ti otisle membrane na onom rasprasivacu i da te to zeza. kad je hladan dosta gura ziv plin i zato presisava. kad ga upalis hladnog, ne znam da li imas onaj polozaj za neutral na onom prekidacu. ako imas, mozes da proveris tako stoo kad ga upalis i on sam prebaci na plin, stavis prekidac na neutralni polozaj i vidi koliko ce jos da radi. ako je ispravan, trebao bi da se ugasi takoreci odmah, a kad ode membrana, moze da radi i po deset sekundi. Mom burazeru je isti problem na astri 1.6 monopoint, doduse, odavno je menjao membrane. E sad ne mogu da se setim kako je bilo kad su bile zamenjene, da li se isto desavalo. U svakom slucaju, nije ti problem da ga vozis na benzin do te pumpe ako ga vec gasis brzo i posle kad krenes, prebaci na plin. :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/