Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

EDS chip za Kalibru Turbo
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=23178
Stranica 8 od 9

Autoru:  Bane66 [ 28 Feb 2013 21:51 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

...i ne brani da sam ili, neko drugi to napravi. ;)

Autoru:  stratro [ 01 Mar 2013 00:07 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

GSi je napisao:
To ti je vakum regulatora

kvcali je napisao:
skinuo mu je ovo, i sad ima konstantan pritisak


Tako dakle... :palica:

Sta predlazete?

Da vratim vakum crevo regulatora i nabavim bolje dizne?
"Strucnjak" je nesto spoenuo da ukoliko vratimo vakum crevo motor moze gasiti s EDS Phase 2 chipom???

Dali su ove SAAB-ove dizne koje Webboy predlaze bolje od EDS -ove 470 ccm?

Pitam jer ne znam od gde da porucim SAAB-ove (ne znam ni godinu modela).
Isto vazi i za Welbro pumpu.

EDS prodaje ove...koje mogu poruciti..
http://www.eds-motorsport.de/shop/en/Hi ... -Fuel-Pump
http://www.eds-motorsport.de/shop/en/Hi ... Fuel-Pump1

Autoru:  GSi [ 01 Mar 2013 00:11 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Te EDS-ove diznu su ustvari dizne od OPC II tj LEH-a
Ja ih imam kod sebe i sve 5, doduse ja imam EDS 3.5/4

Citajuci sve ovo, ja ti iskreno predlazem da nista ne diras i da uzivas u carima fabrike ;)

Autoru:  stratro [ 01 Mar 2013 10:06 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Kasno je za fabriku...Kalibra sad ima EDS Ph.2 i postoje minimalne neophodne modifikacije da bi auto islo kako treba:

- A set of EDS phase 2 / Vmax Evo 5 chips
- Plugs gapped to .7mm (std RS Turbo plugs are good, or NGK-BCP7EVX)
- Adjusted actuator to increase boost
- Front mount intercooler
- Upgraded AFM to turbo hose


A bogami..razlike od fabrike ima i te kako...

S obzirom da cu FMIC poruciti od EDS-a, imam Boschove svecice koje EDS zahteva (Bosch F6DTC), boost je povecan preko actuatora ostaje jos samo resiti ovo:

- Increased fuelling from a different/adjustable FPR, and/or different injectors

...za sto je Webboy porucio da vratim vakum crevo, kupim dizne sa Saaba 2.3 T( ne znam koju godinu) i kupim Welbro pumpu za gorivo.

"Strucnjak" je rekao da pritisak nije konstantan jer je ugradio neku "diznu" koja se na ugadjuje fabricki??
Kroz vikend idem da mu platim za chip pa razjasnicu sve sta je radio osim chipa....:palica: :palica:

Autoru:  kvcali [ 01 Mar 2013 10:37 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Imas ovde ove saab bosch-ove dizne, sto ti je web preporucio da im vidis karakteristike, naj bitniji ti je ovaj kataloski broj spreda 0-280-150-431, kad trazis u tabeli trazi desno saab 4 turbo 2.0 i 2.3,

inace imaju protok od 358.9 cc/min.

edit:
evo i linka ja zaboravih :P

http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

Autoru:  stratro [ 01 Mar 2013 12:48 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

...jesu li fabricke Let- ove dizne 355 ccm?

Autoru:  webboy [ 01 Mar 2013 17:40 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Ne... fabričke LET dizne su žute boje i imaju 304cc u minuti.
Fabrička pumpa za LET gura oko 80 litara na sat.

E sad... 4 dizne od ~300 cc u minuti = ~1200cc u minuti.... ~1.2 litra u minuti... puta 60 minuta ~ 72 litra na sat.
Znači, fabričke dizne makismalno propuštaju (72 litre na sat) nešto manje od onoga što pumpa može da progura (80 litara na sat).

Walbro (ne welbro) pumpa je oko 120 eura (sa trošpkovima slanja, carine, itd) i gura 255 litara na sat, što je više nego dovoljno.
http://www.rallysportdirect.com/Walbro-Fuel-Pump-255Lph
Postoji spoljni i potapajući tip iste pumpe, pa možeš da uzmeš šta ti više odgovara.

Za saab dizne sam ti dao BOSCH kataloški broj.

Ove od 470cc će možda biti preterane... u smislu da će prolaziti više goriva nego što treba. One su dobre za neke veće pritiske turbine i veće "faze", ali mislim da će za Phase 2 biti previše.

Autoru:  Jashim [ 01 Mar 2013 21:22 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Imam ti ja EDS 3.5 za prodati i dizne 470 ccm (nove) :)

Autoru:  stratro [ 01 Mar 2013 22:33 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Webboy..jesli li pogledao pumpe goriva koje EDS prodaje?


Slika
Slika

Dali i koja od ovih ce odraditi posao?

Autoru:  frenki [ 01 Mar 2013 22:37 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

stratro je napisao:
boost je povecan preko actuatora
Moraces ovo Webu da pojasnis :ludilo1: :ludilo1: :ludilo1:

Autoru:  kvcali [ 01 Mar 2013 23:20 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Ovde imate o pumpama, naravno bosch, kataloski brojevi za porucivanje i teh. podatci !

http://www.bosch.com.au/content/languag ... mp_WEB.pdf

Autoru:  frenki [ 01 Mar 2013 23:41 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Ma čemu to druže za phase2 to ništa ne treba ali neka se igraju deca ..

Autoru:  stratro [ 02 Mar 2013 00:05 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Frenki...evo sta kazu englezi za EDS ph.2:

Stage 2, 250-300bhp, £400-£1,000

- A set of EDS phase 2 / Vmax Evo 5 chips
- Increased fuelling from a different/adjustable FPR, and/or different injectors
- Plugs gapped to .7mm (std RS Turbo plugs are good, or NGK-BCP7EVX)
- Adjusted actuator to increase boost
- Front mount intercooler
- Upgraded AFM to turbo hose
- C20XE inlet cam (optional, but good)
- Enlarged tophat (optional, but good)
- 2.5" boost pipes (optional)

E sad..tacno je da kad kupis eds ph 2, nemci salju samo FMIC i Bosch svecice..nema ni dizne, ni veci pritisak goriva, ni pumpu...nista.

Zato i ova tema.. :banghead:

Autoru:  frenki [ 02 Mar 2013 00:20 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Pusti ti Weba i njegove engleze pokvarices ispravan auto .. Vozi to i živaj

Autoru:  milanracing [ 02 Mar 2013 00:23 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Po meni ima previse filozofije u ovoj temi. Pise se tu o svemu i svacemu, a ne zna se ni orginalnost tih chipova. Ja mislim da samo ako oteras auto u EDS mozes dobiti deklarisanu snagu. A za sve ostala eksperimentisanja najbolje videti na valjcima. Uz duzno postovanje iskusnim trkacima i poznavaocima svojih automobila, mislim da za fazu dva treba obezbediti samo malo vise goriva, a to je najbolje sa vecim diznama. Veca pumpa i ostalo nije neophodna za phase 2, ali nije losa, i naravno tu ne treba preterivati, jedino ako zelis ostaviti prostora za eventualne dalje dorade. Sve ostalo sto zelis zavisi od tebe, probas, vidis, osetis, i na kraju skontas sta ti najvise odgovara. Svako ovde ima neko svoje vidjenje tih stvari, i naravno su razliciti budzeti i metodologije pristupa problemu. Ali, ipak ja mislim da probas sve to jedno po jedno i zabelezis snage i vidis sta si dobio na kraju. U nekim slucajevima se dogadjalo da auto bude i sporiji sa chipovima iako postoji neko prividno povećanje snage.

Autoru:  frenki [ 02 Mar 2013 00:38 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Kratko al' jebitačno.. :wow

Autoru:  stratro [ 02 Mar 2013 00:50 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

milanracing je napisao:
Uz duzno postovanje iskusnim trkacima i poznavaocima svojih automobila, mislim da za fazu dva treba obezbediti samo malo vise goriva, a to je najbolje sa vecim diznama. Veca pumpa i ostalo nije neophodna za phase 2, ali nije losa, i naravno tu ne treba preterivati, jedino ako zelis ostaviti prostora za eventualne dalje dorade.


Druze..a predni interkuler?

Ipak..ovo je s EDS sajta..

product description
- max Power ca. 210 kW / 285 PS
- maximum torque ca. 410 Nm
- reduced Fuel consumption
- incrased Revlimiter for (7350 revs/min) optimal Performance
- Dynorun
- max speed ca. 255 Km/h
- 98 Oktan fuel needed
- mailorder is possible


This Kit includes a big Intercooler, bottom and top Chip, a Power switch to switch between original and Phase1 and 4 new spark plugs Bosch F6DTC from us a complete assembly set. [/b]

http://www.eds-motorsport.de/shop/en/product?info=2

Napominjem..ne ciljam na snagu po svakoj ceni..nek budu i 260 KS ..ili 270..ali sigurnih..

Autoru:  frenki [ 02 Mar 2013 01:01 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Po meni intercooler i svećice obavezno i povećati pritisak goriva ovo ostalo ti ne treba .

Autoru:  milanracing [ 02 Mar 2013 01:02 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Nije neophodan, ali sa njim ces dobiti bolje hladjenje vazduha, tj nizu temperaturu, a samim tim i povecanje snage. A to si naravno citao na max-boost.uk. To bi ti spadalo u onaj deo koji sam naveo kao opcioni i probanje jednog po jednog dela. Probas, vidis... Nista od toga ne skodi, samo je pitanje finansija i sta ti zelis time postici. Mozes krenuti od pumpe za gorivo, pa onda staviti vodove goriva veceg precnika, pa vece dizne, stelujuci regulator i eventualno sat za pritisak goriva. Pa onda se mozes igrati sa strujom: svecice, kablovi... Sto se tice usisa mozes i silikonska creva, intercooler, veci precnik cevi, usisnu granu, bov... Mozes i da stavis vecu turbinu, veci auspuh, kovane klipove, usisnu bregastu od xe-a, ili neke druge bregaste (nadam se da si citao onaj clanak o bregastama i dobijanju snage sa njima i svakoj prepravci po na osob, nacicu negde pa cu da ti pustim ako nisi). Sve to zavisi od tvojih afiniteta i sta zelis dobiti.
A i frenki me preduhitri. Da se ja pitam, isao bih na malo jace gorivo, struju i stavi bih cooler. Pa posle video sta i kako. Koliko ima vremena i zelje za dalje. Neke stvari kao gorivo i bolja varnica su ti preduslov za ocuvanje motora i normalnog rada, a ovo sve posle je na tebi.

Autoru:  stratro [ 02 Mar 2013 01:06 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

frenki je napisao:
Po meni intercooler i svećice obavezno i povećati pritisak goriva ovo ostalo ti ne treba .


Kako povecati pritisak goriva sa fabrickim diznama, fabricku pumpu i fabricki regulator?

Autoru:  frenki [ 02 Mar 2013 01:10 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Kupiš regulator pritiska goriva i tako povećas pritisak.. Pumpa ako je dobra nema potrebe da se menja . Kod mene je pritisak goriva 4.5 bara sa standardnom pumpom i diznama

Autoru:  stratro [ 02 Mar 2013 01:14 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Milan...interkuler je ubedljivo najskupi deo od EDS -a , a i zahteva najvise rada za negovu montazu: adaptiranje , seckacnje prednog branika za pocetak. pa sve do ucvrscavanje celog seta....tako da nije mi svejedno dali da to kupim ili ne...

Procitao sam mnogo horor price o detonacije C20 LEt-a koji je tuniran nad 240 KS s fabrickim interkulerom a i eto...EDS ga salju zajedno s EDS phase 2.

Na max boosta kazu da ( citiram):" Ako postoi JEDINA modifikacija koju C20 LET motor treba, to je zamena fabrickog interkulera ( ili kako ga tamo pise VAUXHALL JOKE :)..sa FMIC-om.

Autoru:  milanracing [ 02 Mar 2013 01:15 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

A mogu i alternativne metode zvane čuk, čuk :banghead:
A i mislim da ce se naci sad neko ko ce reci da pumpa daje max 4.8 bar, i kako preko toga otvara ventil na sebi za preliv. :D

Autoru:  Zule [ 02 Mar 2013 01:16 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

@frenki
Cek, jednu stvar nisam razumeo kako ces povecati pritisak goriva kupovinom novog regulatora. Pricas o obicnom regulatoru ili onom koji moze da se steluje.

Koliko ja znam postoji i opcija (koju ja sad trenutno isprobavam) da kada stavis crvene saab dizne ostavis pritisak goriva na fabrickim vrednostima.

Autoru:  milanracing [ 02 Mar 2013 01:27 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

stratro je napisao:
Milan...interkuler je ubedljivo najskupi deo od EDS -a , a i zahteva najvise rada za negovu montazu: adaptiranje , seckacnje prednog branika za pocetak. pa sve do ucvrscavanje celog seta....tako da nije mi svejedno dali da to kupim ili ne...

Procitao sam mnogo horor price o detonacije C20 LEt-a koji je tuniran nad 240 KS s fabrickim interkulerom a i eto...EDS ga salju zajedno s EDS phase 2.

Na max boosta kazu da ( citiram):" Ako postoi JEDINA modifikacija koju C20 LET motor treba, to je zamena fabrickog interkulera ( ili kako ga tamo pise VAUXHALL JOKE :)..sa FMIC-om.

Zasto mora fimc od eds-a? Slazem se sa tobom da ga treba staviti, ali moze tu da dodje i nesto drugo sa finim rebrima i karakteristikama kao sto je opisano na max-boost. Mislim da i sam sve pravi moze izaci jeftinije.

Stranica 8 od 9 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/