Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

EDS chip za Kalibru Turbo
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=23178
Stranica 1 od 9

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 13:15 ]
Tema posta:  EDS chip za Kalibru Turbo

Zdravo..imam priliku kupiti EDS chip za Kalibru Turbo.
Momak koji ga prodaje ima stage ih 1, 2, 3 i 3.5.

Momentalno moja Kalibra ima Lotec 3 chip i turbina ide do 1.1 bara max.
Nisam je merio na dyno.
U vezi motora sve ja fabrika: turbina, IC, 4x4 sistem , F28 menjac.

Citao sam dosta o EDS chipu i mislim da je bolji od Lotec 3.
Momak mi je rekao da su to ustvari 2 chipa :jedan za boost i drugi za palenje.

Pitanje je:
1.Koja je bolja i bezbednija varijanta za fabricki C 20 LET: Stage 1 (260 KS) ili Stage 2 (285 KS)?
2.Dali postupak instaliranja chipa zahteva samo otvaranje ECU-a i fizicka zamena chipa ili ima neke dodatne proverke?
3.Dali je iko od vas merio snagu C20 LET-a sa EDS chipom i koliko KS i NM je dobio i naravno..dali ste zadovoljni od rezultata?

Evo nesto sto sam ja pronasao:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... NuAhI7ARU8

256 PS 448 Nm. 448 Nm je stvarno neshto. :)

Molim vas za odgovor.
Pozdrav

Autoru:  chile [ 11 Jan 2013 13:26 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

u svakom slucaju moras menjati intercooler,
a kad vec budzis idi na 285 :D

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 14:03 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Evo sta je Calibrator iz hrvatskog foruma napisao za EDS pre neko vreme.

Stage 1 i 2 zahtijevaju vrlo male preinake uz chip i tiče se izmjene jačih sviječica i
regulatora pritiska goriva od 3.5bara.

Od stage-a 3 pa nadalje ide još i veči IC,jači actuator,blow off ventil itd..


Dalje...
1.tvornički IC (intercooler) za stage 1 je dovoljan i hladit će zrak bez ikakvih problema!
2.injektori ostaju serijski uz napomenu da je pametno dignut pritisak za 0.5bara.
boost kontroler ostaje serijski kao i za stage 2 i 3.
3.veče usisno koljeno se obavezno stavlja jedino na stage 3+ i 4
u tom slučaju kada se proširuje promjer kompletnog usisa tada se obično mjenja i turbina
iz razloga jel mala turbina teže gura zrak kroz veči promjer cijevi(logika i pravilo).
4.let-ove komponente su u stanju držat sve do granice od 300-330ks i tu je amen.
sve preko toga je preveliki rizik od pucanja klipnjača,klipova pa u overboostu i do pucanja radilice.
5.k16 turbina,pod uvjetom da je u dobrom stanju što se tiče ležajeva i lopatica može
gurat do 1bara max.1.3bara ali ne često i ne dugo,em je isušna grana loša,em ona ima loše izvedeno hlađenje i ulja i vode.
stage 1 i 2,znači do max. 0.85bara ona odrađuje odlično i neče trpit.
6.pogon,od visko spojke pa do samog kompleta kvačila nemože trpit više od stage 2.
do te granice kvačilo bude još i držalo ali česta pregrijavanja viska dovedu vrlo brzo do
izbacivanja prekidača pogona a često i sami semering pusti ulje.
stage 1,serijski pogon i kvačilo odrađuje vrlo dobro i to je provjereno i garantirano.

i na kraju:
za stage 1,uz sami chip preporučam ti promjenu kvalitetnih svječica(preporučam denso iridium ili ngk BCPR7 EIX)
pravilo je:svako povečanje snage od 50-60ks zahtijeva sviječice za 1 stupanj hladnije,a zazor na elektrodama proporcionalno dizanju snage se smanjuje za 0.5mm čime se izbjegava missfire,odnosno preskakanje iskre!
znači ako dižeš snagu za 60ks a tvornički zazor je 0.7mm potrebno je smanjit zazor na 0.65mm itd...
min.98 oktansko gorivo i u globalu to je to za stage 1.

Autoru:  sreto [ 11 Jan 2013 14:11 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

uzmi najjaci sto ima a onda boost kontrolerom diktiraj koliki pritisak hoces,sutra ti to bude malo pa lako dignes snagu kad napravis i ostale preinake

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 14:12 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Na EDS sajtu kaze da samo Stage 2 zahteva veci IC:

EDS Phase 1:
product Description
- Performance tuning up to 192 kW / 260 hp
Switching the power increase of 200 hp in normal driving mode on the power mode at any time by SWITCHING

- Maximum torque Nm about 394, depending on hardware configuration

- Consumption by approximately FALLS 1L/100 km depending on driving style

Optimized rev to 7200 U / min -

- Top speed about 255 km / h

- Fuel requirements 98.


EDS Phase 2
Performance tuning up to 210 kW / 285 hp

- Larger intercooler including all mounting hardware

- Maximum torque 410 Nm

- Consumption by about 1L/100km FALLS depending on driving style

Optimized speed limiter at 7350 U / min -

- Top speed about 255 km / h

- 98 octane fuel requirement

- Also in the shipping possible!\

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 14:23 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

sreto je napisao:
uzmi najjaci sto ima a onda boost kontrolerom diktiraj koliki pritisak hoces,sutra ti to bude malo pa lako dignes snagu kad napravis i ostale preinake


U tome je stvar ...da ne planiram nista drugo menjati sem chipa.

Za stage 1 kaze da ima switch s kojim mozes menjati driving mode: od fabrickih 205 na chipovanih 260 KS.

Jer neko ovo probao?

Autoru:  GSi [ 11 Jan 2013 15:08 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Jesu to original cipovi ili su kopirani?

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 16:04 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Ne znam.
Kako da ih razlikujem?

Autoru:  GSi [ 11 Jan 2013 16:24 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Trebala bi da ima nalepnicu na cipu, bele boje s crnim slovima na kojoj pise: "EDS-Motorsport Phase X boden/deckel"
E sad ono bitnije, cipovi su Boshovi. Ako se ne varam nek me neko ispravi.

Za proveru ti kazem iz prostor razloga, sto vecina kopira te cipove.
A iskopiraju ih do bola, ili jos bolja opcija samo skinu blokadu pa onda prodaju muda za bubrege.

Ja sam vozio IV s fabrickom turbinom na 1bar i lepo je radilo.
E sad imas 2 opcije. Ili da nadrkas pritisak na regulatoru pritiska ili bolja opcija da kupis dizne od LEH-a.
A IC ti svako treba drugi u odnosu na fabricki, koji je za 1.7TDS i jos zavucen.

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 16:30 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Hvala na info..provericu to sutra.

E sad...
Problem koji imam s promenom IC je da bi novi (veci ) IC bio montiran napred ( FMIC).
Na moju Kalibru imam i klimu tako da je hladjenje motora ionako tesko s obzirom da vec ima 2 barijere napred ( hlanjak za motor i hladnjak za klimu).

Ukoliko postaivm i FMIC ispred hladnjaka za klimu, bice 3 barijere i mislim da ce hladjenje motora biti mnogo teze.

Ili ne?

Autoru:  GSi [ 11 Jan 2013 16:34 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Bude guzva, al sve zavisi kolki IC uzmes, ne moras da uzimas neki XXL ko vecina.
Pogledaj na Insginiji OPC kako je kod nje s hladnjacima pa ti sve bude jasno ;)

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 16:50 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Zasad vidim da za EDS stage 1 nije neophodno menjati IC. Eto vec 3 godine vozim s fabrickim na 1,1bar i nemam problema...

Nego..

2.Dali postupak instaliranja EDS chipa zahteva samo otvaranje ECU-a i fizicka zamena chipa ili ima neke dodatne proverke?

Autoru:  GSi [ 11 Jan 2013 16:58 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Otvori si se ECU i zamene cipovi

Autoru:  stratro [ 11 Jan 2013 17:10 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

I to je sve?
Sta je sa boostom turbine? Zar se boost ne steluje preko waste gate a?

....tako smo nesto radili kad smo instalirali ovaj LOTEC chip koji sada imam.

Autoru:  CweLe [ 11 Jan 2013 18:15 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Chip skida limit na ECU a boost valjda tjunirash sam... Shto se tiche kopija one su znatno jeftinije ali po meni treba da imaju 100% istu fuknciju ako neko fleshne isti eeprom to je to... Koja je cena za phase 1 kod tog lika?

Autoru:  frenki [ 11 Jan 2013 18:25 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

stratro je napisao:
Zasad vidim da za EDS stage 1 nije neophodno menjati IC. Eto vec 3 godine vozim s fabrickim na 1,1bar i nemam problema...

Nego..

2.Dali postupak instaliranja EDS chipa zahteva samo otvaranje ECU-a i fizicka zamena chipa ili ima neke dodatne proverke?
EDS phase 1 ne moze da radi na 1.1 bar

Autoru:  CweLe [ 11 Jan 2013 18:26 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

On vozi lotec na 1.1

Autoru:  frenki [ 11 Jan 2013 18:29 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Aha nisasm video .. Original Phase 3 i 3.5 moraju da imaju elektroniku za map senzor i regulator pritiska turbine

Autoru:  stratro [ 12 Jan 2013 18:22 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

CweLe je napisao:
Chip skida limit na ECU a boost valjda tjunirash sam... Shto se tiche kopija one su znatno jeftinije ali po meni treba da imaju 100% istu fuknciju ako neko fleshne isti eeprom to je to... Koja je cena za phase 1 kod tog lika?


Cenu cemo sutra dogovoriti.
Reko mi je da on ima original EDS chip i da ga kopira i prodaje.

Ako orginial EDS stage 1 kosta 200 eur ( sad je na popustu), a stage 2 kosta 800 eur...koliko bi trebalo da kosta kopija?

Autoru:  CweLe [ 12 Jan 2013 18:36 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Valjda uz fazu 2 koja koshta 800e ide IC pishe na sajtu mozhda josh neshto? Kopija realno 50e ili manje :) jer za 50e sa ebaya stizhe na adresu...

Autoru:  frenki [ 12 Jan 2013 21:02 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Phase 3 kosta 500e Nemackoj dobijas svecice, regulator priiska goriva, elektroniku za map senzor i cipove

Autoru:  genius [ 12 Jan 2013 21:39 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Turbo :respekt:


Koliko sam razumeo ubacivanjem dodatnog vazduha pod vecim pritiskom i dodavanjem benzina bez izmena u mehanici min. +60ks :)


Sledeci auto koji kupim mora da ima turbo pa makar bio i dizel :)

Autoru:  frenki [ 12 Jan 2013 21:53 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

21. vek

Autoru:  stratro [ 13 Jan 2013 01:01 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

frenki je napisao:
Phase 3 kosta 500e Nemackoj dobijas svecice, regulator priiska goriva, elektroniku za map senzor i cipove



U tome je stvar...
Kad vise trebam platiti nad 200-300 eur ,onda mogu malo sacekati, skupiti malo vise novca i poruciti sve original iz Nemacke.
Ipak, phase 3 je iznad 300 KS a to je vec crvena granica za fabricki 4x4 pogon i kkk16 turbo..(bar koliko ja znam).

Znaci ovako cemo sutra..
Prvo idemo na dyno da izmerimo snagu motora s Lotecom 3. Lik koji ga ja instalirao garantovao je glavom i bradom 291 KS na motor (odnosno 255 KS na kotacima).

Zavisno od rezultate, mogu uzeti EDS ( kopiju) na nekih 15 dana na probu...videcu kako se ponasa auto, kako ide na niski rpm,zatim potrosnja i ukoliko ima razlike uradicu jos jedno merenje sa EDS om.

Ako je cena dobra ( ko za kopiju) onda kupim negov..ako ne..eto Njemacke..naravno ako EDS daje bolje rezultate.

Autoru:  Gligoric [ 13 Jan 2013 03:56 ]
Tema posta:  Re: EDS chip za Kalibru Turbo

Ja sam vozio na mojoj staroj calibri kopiju EDS 2..Iskreno bio sam jako ne zadovoljan,prvo sumljam da je snaga porasla za 76 konja,a drugo desavalo mi se da u vecim stepenima prenosa ma visokim obrtajima ostajem bez goriva i onda pocinje motor da lupa kao blesav...
Moj ti je savet da Auto cipujes ili ti mapiras jer tako ces najbolje prilagoditi ecu onome sto imas na kolima..Eds je dao te specifikacije i te brojeve konjaze i obrtnog momenta u slucaju novog motora,a ne motora koji je presao 200k :)

Stranica 1 od 9 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/