Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 22:42

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 205 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 18:02 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Pa logicno ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 18:10 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ne razumemo se.... nebitno.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 18:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Pa objasni mi da razumem.. Ti si staviio cipove od Bate i komp je sam trebao da podigne boost na 1.1 bar to hoces da kazes ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 18:30 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ne, neću to da kažem....

Fabrički C20LET motor poseduje nešto što se zove Amal Valve, odnosno ventil za kontrolu pritiska turbine. To je ono malo burence koje se nalazi na crevu kod desnog koša. To burence dobija pritisak/vakuum iz usisne grane, ali ga ECU kontroliše. Kada ECU da signal, ventil se otvori i pritisak iz usisne grane putem 2 creva ide ka wastegate-u i ka ventilu za recirkulaciju (na kućištu kompresora).... WG i recirc se tada otvaraju i pritisak se smanjuje.

Dakle, ECU dobije info od MAP senzora o pritisku i na osnovu toga otvara/zatvara taj ventil... što dalje implicira ECU KONTROLIŠE BOOST TURBINE!!!! To omogućava da fabrički C20LET motror u prvoj brzini drži 0.3 bara, a na svim ostalim brzinama 0.6 bara.

E sada... tjunirani motori u glavnom ne koriste recirc ventil, već imaju blow off. Takođe, većina tjuniranih motora ima direktno spojen WG sa kompresorom i preko slavina-ventila šteluju pritisak - ručno (ovo je čile pričao da će uraditi, ne znam da li jeste). E, u tom slučaju ECU nema nikakvu kontrolu nad pritiskom.

Nadam se da smo se razumeli sada :)

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 19:42 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
zato mi nije jasno kako ti auto nije bar nokalo od pritiska i manjka goriva.jes provjeravao amal ventil


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 20:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
stratro je napisao:
A kako si ti uporedio EDS ove i SM ova mape? Mozes ovde postirati?

Imao sam oba kompa sa tim mapama kod sebe u isto vrjeme


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 21:39 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
webboy je napisao:
Ne, neću to da kažem....

Fabrički C20LET motor poseduje nešto što se zove Amal Valve, odnosno ventil za kontrolu pritiska turbine. To je ono malo burence koje se nalazi na crevu kod desnog koša. To burence dobija pritisak/vakuum iz usisne grane, ali ga ECU kontroliše. Kada ECU da signal, ventil se otvori i pritisak iz usisne grane putem 2 creva ide ka wastegate-u i ka ventilu za recirkulaciju (na kućištu kompresora).... WG i recirc se tada otvaraju i pritisak se smanjuje.

Dakle, ECU dobije info od MAP senzora o pritisku i na osnovu toga otvara/zatvara taj ventil... što dalje implicira ECU KONTROLIŠE BOOST TURBINE!!!! To omogućava da fabrički C20LET motror u prvoj brzini drži 0.3 bara, a na svim ostalim brzinama 0.6 bara.

E sada... tjunirani motori u glavnom ne koriste recirc ventil, već imaju blow off. Takođe, većina tjuniranih motora ima direktno spojen WG sa kompresorom i preko slavina-ventila šteluju pritisak - ručno (ovo je čile pričao da će uraditi, ne znam da li jeste). E, u tom slučaju ECU nema nikakvu kontrolu nad pritiskom.

Nadam se da smo se razumeli sada :)
Ja te pitam šta će se desiti kad zavrneš ili odvrneš ventil na turbini


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 21:45 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Dobićeš brže dostizanje pritiska... verovatno i blago povećanje istog. No, ako ECU nije mapiran da isprati veći pritisak, prijaviće grešku i onda nikako neće raditi kako treba.

Zavrtanje fabričkog WG-a i stavljanje jače opruge se ne radi da bi se pritisak podigao, nego zato što membrana WG-a vremenom popusti, oslabi i ne može da vraća ventiul kako treba.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 21:48 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
A kako se podiže pritisak


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Jan 2013 23:07 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
webboy je napisao:
Dobićeš brže dostizanje pritiska... verovatno i blago povećanje istog. No, ako ECU nije mapiran da isprati veći pritisak, prijaviće grešku i onda nikako neće raditi kako treba.

Zavrtanje fabričkog WG-a i stavljanje jače opruge se ne radi da bi se pritisak podigao, nego zato što membrana WG-a vremenom popusti, oslabi i ne može da vraća ventiul kako treba.


Kad smo stavili LOTEC chip, postavili smo jedan chip da skine fabricki limit za boost (0.6 bar) tako sto ECU nece prijaviti greski..a onda smo pritisak turbine stelovali na 1.1 bar preko wastegate-a..a gledali smo na instrument.

Prva brzina je jos uvek limititrana na 0.3 bara, druga na 0.6... treta je vec prava stvar.

Ono sto sad citam za EDS je da u stvari postoje 2 chipa..jedan za boost i jedan za palenje...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Jan 2013 15:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
da mjenjaju se dva cipa u ecu i na eds i na sm mapama


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 17 Jan 2013 12:38 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Kontaktirao sam coveka koji oficijalno prodaje SM chipove kod nas...
Procedura je da on skine mape s mog auta, posalje ih u Hrvatskoj i dobije mape nazad i vrati chipove u auto.
Verovatno, ukoliko je potrebno uradi jos neko dodatno stelovanje...ali nije mi to rekao.

Svega svemu ECU za C20 LET je takav da se chipovanje moze izvrsiti prostom zamenom chipova i pojacanje boosta... eventualno povecanje pritiska goriva i smanjivanje zazora elektroda ..i to je to.

Ovu subotu u Kalibru ulazi EDS chip na probnu voznju od oko 15 do mesec dana. Videcemo razliku od Loteca..

Jos uvek ne znam dali da to bude EDS stage 1 ili stage 2..a mislim da i niko ovde nije odgovorio na to pitanje. :(

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 17 Jan 2013 14:15 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
uzmi fazu 2 kad vec placas nek je vise snage


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 10:17 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
U redu...EDS faza 2 za 100 eur i (zasad) fabricki intercooler..pa videcemo sta ce biti.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 16:13 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
nemoj ga samo drzat na punom gasu na autoputu i drzace to bez problema


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 17:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Lakse izvaditi taj IC :P
Pa kad je bal, nek se hebe i princeza :D

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 18:14 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
stratro je napisao:
U redu...EDS faza 2 za 100 eur i (zasad) fabricki intercooler..pa videcemo sta ce biti.
jedno pitanje ti uzimas phase 2 cipove koji imaju boost 0.9 bara a skidas lotec koji je na 1.1 bar o cemu se radi ..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 18:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Oce vidi covek dal bolje ide na EDS ili Lotec ;)

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 18:40 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
¸nije sve u pritisku,moze auto na vecem pritisku ic losije ako je paljenje i mapa losa,samo stetis turbo a snage nigdje


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 18:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Pa nije lotec aftermarket pa da ne valja


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 19:52 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
nije ni eds a realno imaju gresaka u odnosu na custom remap jer ga rade sa dozom rezerve


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 18 Jan 2013 22:31 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Ja sam bio prezadoviljan sa EDS phase3 i sve je radilo kako treba .. A to da rade sa rezervom to je normalno.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 19 Jan 2013 11:18 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
frenki je l si imao original eds i shta si imao od setupa?

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 19 Jan 2013 19:05 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Jesam. Dobiješ dva čipa, svećice F6DTC, rergulator pritiska goriva, oprugu za waste gate, elektroniku za map senzor i regulator pritiska turbine. Naravno cevi za intercooler blow of ventil i veći intercooler se podrazumeva da treba da imaš


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 19 Jan 2013 20:25 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
frenki je napisao:
stratro je napisao:
U redu...EDS faza 2 za 100 eur i (zasad) fabricki intercooler..pa videcemo sta ce biti.
jedno pitanje ti uzimas phase 2 cipove koji imaju boost 0.9 bara a skidas lotec koji je na 1.1 bar o cemu se radi ..


Lotec 99% vremena radi na max.0.8 bar...ono 1.1 mu dolazi kao overboost..pokaze 1.1 samo kad ispunim rpm do 7000 prije nego sto presaltam u sledecu brzinu....inace na autoputu u 5 tu i 6 tu brzinu ne mrda iznad 0.8 bara.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 205 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs