Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Los rad u toku voznje , savet?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=22924
Stranica 1 od 1

Autoru:  nislija11 [ 28 Dec 2012 12:06 ]
Tema posta:  Los rad u toku voznje , savet?

U pitanju je calibra 2.0 8v, nedavno je krenula da se gasi tokom voznje i da se cuje rele pume kako zuji stalno, pomislih da je rele los i kupim nov, opet ista prica, ili u toku voznje samo od jednom zasece kao da izgubi gorivo pa nastavi i upali se zuta lampica za pumpu goriva, odem kod masjtora on mi zameni :

- pumpu za gorivo i filter
-senzor obrtaja radilice
- rele pumpe
- onaj senzor na leptiru za ler gas
- bobnu
-kablove
-svecice
I dalje se to desava .. ili kad dam naglo gas da ubrzam (moze i na leru) auto se izgasi i onda verglam jedno 5-6 x dok upali, a ponekad mi se izgubi i zuta lampica za pumpu pa kroz par davanja kontakta se povrati sama.. sta mi je ciniti ?
Razvodna kapa je dobra, senzor za spoljnu temepraturu je nov
Osiguraci su svi ok, ECU je ok..
Ima li ko ideju sta bi moglo biti poludeo sam vise ?!
Hvala svima unapred..

Autoru:  pistre [ 28 Dec 2012 12:12 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

ta zuta lampica koja se upalila nije za pumpu, nego je to check engine lampica, pa taj majstor je prvo morao da ti ocita greske da bi znao sta da menja, a ne napamet, tako da prvo odradi dijagnostiku, ili mozes i sam da ocitas greske ovako viewtopic.php?f=147&t=6345

pa ces onda znati sta se tacnije desava

Autoru:  nislija11 [ 28 Dec 2012 12:34 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Izvinjvam se, zaboravio sam radio sam paper clip test sve je 12kad je upaljen auto, kad je ugasen 12,senzor radilice ali to je normalno koliko sam procitoa, a kacili smo je i na jos neku kompjuter dijagnostiku sve je ok, chek engine se upali na 1 sekundu kad auto izgubi na snazi ali rele se sve vreme cuje dok se vozi kako zuji,klikce sta god, (skinuo sam onaj poklopac zastitni) , svaki predlog je dobro dosao a da nije kupovina drugog auta haha

Autoru:  pistre [ 28 Dec 2012 12:38 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

mozda je neki problem u instalaciji :? probaj i sa zamenom plavog davaca temperature, on ti se nalazi kod gornjeg nosaca alternatora

Autoru:  nislija11 [ 28 Dec 2012 12:42 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

I to je uradjeno, menjao sam kais na alternatoru i naravno polomio sam taj senzor tako da je i on nov, auto je radio odlicno i odjednom je krenuo da se gasi i da mi pravi velike probleme, ugasi se, i onda samo verglam, upali se na sekund pa se ugasi, a kolona izaaaaaaa :D Citam negde po netu regulator pritiska goriva moze da bude? jel ima to uopste kod mene ? :D

Autoru:  pistre [ 28 Dec 2012 12:45 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

imas ali ne moze on da te zeza tako, moze biti ipak da je senzor radilice u problemu, proveri opet njega, stavi polovan ispravan, nemoj te nove turske

i da li se oseca benzin u kolima ?

Autoru:  nislija11 [ 28 Dec 2012 13:03 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Ne oseca se , menjao sam senzor vise puta , nov, polovan, skidao sa kalibre koja perfektno radi sve isto .. rele pumpe ne prestaje sa skljoca, odlepicu :D bez ideje sam ..

Autoru:  bozza [ 28 Dec 2012 13:08 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

zemljace,i ja imam slican problem. sada idem od elektricara koga poznajem i rekao mi je sledece:

ako nema varnice na svecice poveriti dali motorni ecu ima napajanje. ako nema ili je neki los osigurac ili los ulozak brave.

Autoru:  nislija11 [ 28 Dec 2012 13:11 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Hvala, Bozo, evo bacam se na posao sad da vidim ima li pomoci

Autoru:  bozza [ 28 Dec 2012 13:12 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

evo juce sam pominjao moj problem u ovoj temi.

viewtopic.php?f=146&t=22914

nema na cemu hvala,evo i ja se bacam na posao da zamenim ulozak brave :D

poveri i osigurac za motorni ecu pozicija F2

Autoru:  Markius [ 28 Dec 2012 14:04 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

a i ima logike cim mu nema check lampice na kontaktu kao sto kaze pa se posle pojavi. ;)

Autoru:  bozza [ 28 Dec 2012 14:29 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

zamenih ja ulozak pa kako mu bog da.

ima svakako logike jer ecu napajanje dobija sa brave preko prikljucka 15.
odmah sam otvorio stari ulozak i vizuelno bas taj priljucak 15 i kontaktor koji klizi preko njega je sumnjiv.

evo slika:

Slika Slika

Autoru:  nislija11 [ 28 Dec 2012 19:31 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Kod mene nije pomoglo, jedino sto sam resio jeste da mi se ne zaglavljuje brava , onaj korak koji ima kad se izvuce kljuc :) Ovo sa seckanjem ili kad s e uinati da nece da se upali kao da nema goriva i dalje je tu :(

Autoru:  bozza [ 28 Dec 2012 19:39 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

viewtopic.php?f=146&t=22914

Autoru:  DRAGANN [ 02 Jan 2013 11:42 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Dosta slican problem imam sa check engine zutom lampicom,izgubi se i auto ne moze da se upali ni 100x da verglas dokle god se ne pojavi ponovo.E sad ima li to veze ili ne ja sam zamenio pozicije releja u onoj crnoj kutiji u motornom prostoru,znaci donji prvi i drugi,crni cetvrtasti releji,misleci da je u kvaru jedan i ispostavilo se da se vise nije gasila ta lampica....8v je jako nezahvalan i komplikovan i uvek mu nesto fali...pogledaj protokomer on dovodi do totalnog gasenja auta,ako ler nije podesen malo vise od predvidjenog.....

Autoru:  bozza [ 02 Jan 2013 13:50 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

ja ovaj problem pratim kod mena zadnjih nekoliko dana pre pola sata sam dosao do sledeceg zakljucka.

-napajanje ecu-a je ok,napon postoji na zici
-rele pumpe za gorivo nesto pravi problem. dok on ne cakne sijalica za cek engine nece se upaliti.

sto se tvojih releja tice,svi su cetvrtasti :D
samo sto gledano sa leva na desna prvi je manji,drugi je vislji i isti je sa trecim.

Autoru:  Andrej [ 02 Jan 2013 13:57 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Nišlija,
kada neće da upali, da li baca gorivo na ventil na magistrali?
Sad ne mogu da se setim, davno je bilo kada sam vozio C20NE, da li uopšte ima ventil za odzračivanje na magistrali....

Ako ima goriva, u rezervoaru (i to ne na rezervi, zbog gumice na plovku ), ako baca na magistrali, onda nije do dopremanja goriva.
Još nešto, jel ima plin, možda te zeza relej za prebacivanje na plin...

Jel puca, trokira pre gašenja?
Ako puca pa ugasi, onda je loša ruka u razvodnoj kapi.

Razradi mase na šasiji, premeri unimerom punjenje akumulatora. Pad ili gubitak napona hoće da ugasi auto. ECU je osetljiv na promenu napona.

Kažeš da ti se gasi na dodavanje gasa... to je često povezano sa protokomerom. Posudi ga od nekog, bar je on lak za zamenu, pa vidi šta se dešava. Negde na netu je bilo napisano o njegovom štelovanju, mada je najbolje uzeti isparavan.

Autoru:  gici1 [ 04 Jan 2013 19:28 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Ja imam plin i stalno mi radi lampica za chek,kod moje kalibre se premoscava i benzinska pumpa i injectori na osiguracu 11 ,ali non stop svetli mada me ne nervira probacu da mu iscitam gresku inace radi dobro i na benzinu i na plinu. :dzony: :aplauz:

Autoru:  DRAGANN [ 04 Jan 2013 19:58 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Tebi i treba da gori stalno chec lampica posto imas plin.Vec je bila jednom takva tema,to je normalna pojava ko god ima plin.Ortak vozi cali na plin i sija mu isto......a gresku nema sta da ocita,greska je utvrdjena---PLIN SISTEM.

Autoru:  Markius [ 04 Jan 2013 20:52 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

kako nema greska? greska mora postojati pa bilo koja cim se pali, ne moze paliti valjda cek a kad citas greske da nema grese? :?

Autoru:  dekson [ 04 Jan 2013 21:22 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Markius je napisao:
kako nema greska? greska mora postojati pa bilo koja cim se pali, ne moze paliti valjda cek a kad citas greske da nema grese? :?

Tako je,ako sija sigurno ima neku gresku,i ja imam plin pa ne sija osim kad dam kontakt.

Autoru:  Andrej [ 04 Jan 2013 22:32 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

I ja imam i plin i kalibru i nikada nije sijao ček zbog plina... Plin kada se lepo našteluje, neće se paliti lampica a potrebno je da je i sistem paljenja ispravan jer je onda dobro sagorevanje. Ček lampica i greška vezana za sondu su znak da sonda u većini slučajeva dobro radi i to ono što joj je i namena - meri količinu kiseonika u izduvnim gasovima i ukazuje na stanje smeše gasova.
Kada je sastav smeše poremećen, usled lošeg sagorevanja, beleži se greška i lampica se pali. Dakle, sonda radi a problem je do štelovanja smeše. Tu dolazimo do važnosti adekvatnog izbora plinskog uređaja i njegove ugradnje. A plin u autu je nešto najblagorodnije što može da se uradi za auto i vozača.

Autoru:  Adam92 [ 04 Jan 2013 22:42 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

nisam siguran da sam skontao tacno, ali ako se u vvoznji na kratko pojavi chek engine i motor kao da se ugasi na jako kratko, onda moze da bude do uloska brave. dok sam se zezao sa bravom imao sam isti problem. obicno se pojavljalo na neke rupe i kad se trese auto.
jako neprijatan osecaj :)

Autoru:  genius [ 07 Jan 2013 15:45 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

Meni pali lampicu jedino kada idem na isparenjima plina,,, Verovatno detektuje siromasnu smesu. Ovako je palio pre dok nisam nastelovao plin, ne tako cesto ali cim ima otvoren put palio je lapmicu, promenim nacin voznje i ona se ugasi.

Autoru:  CweLe [ 07 Jan 2013 20:35 ]
Tema posta:  Re: Los rad u toku voznje , savet?

DRAGANN je napisao:
8v je jako nezahvalan i komplikovan i uvek mu nesto fali...pogledaj protokomer on dovodi do totalnog gasenja auta,ako ler nije podesen malo vise od predvidjenog.....

Gargi ti mozhda imash neki 6.5v :) 8v je najmanje komplikovan a za venturi plin ne znam ali meni na sekventu nikad nije svetleo check engine i tako je vec 5god i nisam imao nikakvih problema sa 8v osim shto nisam menjao kaish dok nije prezubio ali u tome je char! Naravno gagi ja menjam ulje i filter ulja redovno uz filter goriva iako imam plin...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/