Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 15:54

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 25 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 12:06 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Dec 2012 02:04
Postovi: 7
Lokacija: nis
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 8v
U pitanju je calibra 2.0 8v, nedavno je krenula da se gasi tokom voznje i da se cuje rele pume kako zuji stalno, pomislih da je rele los i kupim nov, opet ista prica, ili u toku voznje samo od jednom zasece kao da izgubi gorivo pa nastavi i upali se zuta lampica za pumpu goriva, odem kod masjtora on mi zameni :

- pumpu za gorivo i filter
-senzor obrtaja radilice
- rele pumpe
- onaj senzor na leptiru za ler gas
- bobnu
-kablove
-svecice
I dalje se to desava .. ili kad dam naglo gas da ubrzam (moze i na leru) auto se izgasi i onda verglam jedno 5-6 x dok upali, a ponekad mi se izgubi i zuta lampica za pumpu pa kroz par davanja kontakta se povrati sama.. sta mi je ciniti ?
Razvodna kapa je dobra, senzor za spoljnu temepraturu je nov
Osiguraci su svi ok, ECU je ok..
Ima li ko ideju sta bi moglo biti poludeo sam vise ?!
Hvala svima unapred..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 12:12 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ta zuta lampica koja se upalila nije za pumpu, nego je to check engine lampica, pa taj majstor je prvo morao da ti ocita greske da bi znao sta da menja, a ne napamet, tako da prvo odradi dijagnostiku, ili mozes i sam da ocitas greske ovako viewtopic.php?f=147&t=6345

pa ces onda znati sta se tacnije desava

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 12:34 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Dec 2012 02:04
Postovi: 7
Lokacija: nis
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 8v
Izvinjvam se, zaboravio sam radio sam paper clip test sve je 12kad je upaljen auto, kad je ugasen 12,senzor radilice ali to je normalno koliko sam procitoa, a kacili smo je i na jos neku kompjuter dijagnostiku sve je ok, chek engine se upali na 1 sekundu kad auto izgubi na snazi ali rele se sve vreme cuje dok se vozi kako zuji,klikce sta god, (skinuo sam onaj poklopac zastitni) , svaki predlog je dobro dosao a da nije kupovina drugog auta haha


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 12:38 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
mozda je neki problem u instalaciji :? probaj i sa zamenom plavog davaca temperature, on ti se nalazi kod gornjeg nosaca alternatora

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 12:42 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Dec 2012 02:04
Postovi: 7
Lokacija: nis
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 8v
I to je uradjeno, menjao sam kais na alternatoru i naravno polomio sam taj senzor tako da je i on nov, auto je radio odlicno i odjednom je krenuo da se gasi i da mi pravi velike probleme, ugasi se, i onda samo verglam, upali se na sekund pa se ugasi, a kolona izaaaaaaa :D Citam negde po netu regulator pritiska goriva moze da bude? jel ima to uopste kod mene ? :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 12:45 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
imas ali ne moze on da te zeza tako, moze biti ipak da je senzor radilice u problemu, proveri opet njega, stavi polovan ispravan, nemoj te nove turske

i da li se oseca benzin u kolima ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 13:03 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Dec 2012 02:04
Postovi: 7
Lokacija: nis
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 8v
Ne oseca se , menjao sam senzor vise puta , nov, polovan, skidao sa kalibre koja perfektno radi sve isto .. rele pumpe ne prestaje sa skljoca, odlepicu :D bez ideje sam ..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 13:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
zemljace,i ja imam slican problem. sada idem od elektricara koga poznajem i rekao mi je sledece:

ako nema varnice na svecice poveriti dali motorni ecu ima napajanje. ako nema ili je neki los osigurac ili los ulozak brave.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 13:11 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Dec 2012 02:04
Postovi: 7
Lokacija: nis
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 8v
Hvala, Bozo, evo bacam se na posao sad da vidim ima li pomoci


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 13:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
evo juce sam pominjao moj problem u ovoj temi.

viewtopic.php?f=146&t=22914

nema na cemu hvala,evo i ja se bacam na posao da zamenim ulozak brave :D

poveri i osigurac za motorni ecu pozicija F2

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 14:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
a i ima logike cim mu nema check lampice na kontaktu kao sto kaze pa se posle pojavi. ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 14:29 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
zamenih ja ulozak pa kako mu bog da.

ima svakako logike jer ecu napajanje dobija sa brave preko prikljucka 15.
odmah sam otvorio stari ulozak i vizuelno bas taj priljucak 15 i kontaktor koji klizi preko njega je sumnjiv.

evo slika:

Slika Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 19:31 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Dec 2012 02:04
Postovi: 7
Lokacija: nis
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 8v
Kod mene nije pomoglo, jedino sto sam resio jeste da mi se ne zaglavljuje brava , onaj korak koji ima kad se izvuce kljuc :) Ovo sa seckanjem ili kad s e uinati da nece da se upali kao da nema goriva i dalje je tu :(


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 28 Dec 2012 19:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
viewtopic.php?f=146&t=22914

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 02 Jan 2013 11:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jun 2012 10:51
Postovi: 2607
Lokacija: Novi Sad
Ime: Dragan-Gargy
Opel: Calibra ,No Fear'
Garaza: pogledaj
Dosta slican problem imam sa check engine zutom lampicom,izgubi se i auto ne moze da se upali ni 100x da verglas dokle god se ne pojavi ponovo.E sad ima li to veze ili ne ja sam zamenio pozicije releja u onoj crnoj kutiji u motornom prostoru,znaci donji prvi i drugi,crni cetvrtasti releji,misleci da je u kvaru jedan i ispostavilo se da se vise nije gasila ta lampica....8v je jako nezahvalan i komplikovan i uvek mu nesto fali...pogledaj protokomer on dovodi do totalnog gasenja auta,ako ler nije podesen malo vise od predvidjenog.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 02 Jan 2013 13:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ja ovaj problem pratim kod mena zadnjih nekoliko dana pre pola sata sam dosao do sledeceg zakljucka.

-napajanje ecu-a je ok,napon postoji na zici
-rele pumpe za gorivo nesto pravi problem. dok on ne cakne sijalica za cek engine nece se upaliti.

sto se tvojih releja tice,svi su cetvrtasti :D
samo sto gledano sa leva na desna prvi je manji,drugi je vislji i isti je sa trecim.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Poslednji put menjao bozza dana 02 Jan 2013 14:01, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 02 Jan 2013 13:57 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Nišlija,
kada neće da upali, da li baca gorivo na ventil na magistrali?
Sad ne mogu da se setim, davno je bilo kada sam vozio C20NE, da li uopšte ima ventil za odzračivanje na magistrali....

Ako ima goriva, u rezervoaru (i to ne na rezervi, zbog gumice na plovku ), ako baca na magistrali, onda nije do dopremanja goriva.
Još nešto, jel ima plin, možda te zeza relej za prebacivanje na plin...

Jel puca, trokira pre gašenja?
Ako puca pa ugasi, onda je loša ruka u razvodnoj kapi.

Razradi mase na šasiji, premeri unimerom punjenje akumulatora. Pad ili gubitak napona hoće da ugasi auto. ECU je osetljiv na promenu napona.

Kažeš da ti se gasi na dodavanje gasa... to je često povezano sa protokomerom. Posudi ga od nekog, bar je on lak za zamenu, pa vidi šta se dešava. Negde na netu je bilo napisano o njegovom štelovanju, mada je najbolje uzeti isparavan.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 04 Jan 2013 19:28 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2012 17:01
Postovi: 217
Lokacija: beograd
Ime: vlada
Opel: Calibra 2.0 8v
Ja imam plin i stalno mi radi lampica za chek,kod moje kalibre se premoscava i benzinska pumpa i injectori na osiguracu 11 ,ali non stop svetli mada me ne nervira probacu da mu iscitam gresku inace radi dobro i na benzinu i na plinu. :dzony: :aplauz:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 04 Jan 2013 19:58 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jun 2012 10:51
Postovi: 2607
Lokacija: Novi Sad
Ime: Dragan-Gargy
Opel: Calibra ,No Fear'
Garaza: pogledaj
Tebi i treba da gori stalno chec lampica posto imas plin.Vec je bila jednom takva tema,to je normalna pojava ko god ima plin.Ortak vozi cali na plin i sija mu isto......a gresku nema sta da ocita,greska je utvrdjena---PLIN SISTEM.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 04 Jan 2013 20:52 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
kako nema greska? greska mora postojati pa bilo koja cim se pali, ne moze paliti valjda cek a kad citas greske da nema grese? :?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 04 Jan 2013 21:22 
Markius je napisao:
kako nema greska? greska mora postojati pa bilo koja cim se pali, ne moze paliti valjda cek a kad citas greske da nema grese? :?

Tako je,ako sija sigurno ima neku gresku,i ja imam plin pa ne sija osim kad dam kontakt.


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 04 Jan 2013 22:32 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
I ja imam i plin i kalibru i nikada nije sijao ček zbog plina... Plin kada se lepo našteluje, neće se paliti lampica a potrebno je da je i sistem paljenja ispravan jer je onda dobro sagorevanje. Ček lampica i greška vezana za sondu su znak da sonda u većini slučajeva dobro radi i to ono što joj je i namena - meri količinu kiseonika u izduvnim gasovima i ukazuje na stanje smeše gasova.
Kada je sastav smeše poremećen, usled lošeg sagorevanja, beleži se greška i lampica se pali. Dakle, sonda radi a problem je do štelovanja smeše. Tu dolazimo do važnosti adekvatnog izbora plinskog uređaja i njegove ugradnje. A plin u autu je nešto najblagorodnije što može da se uradi za auto i vozača.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 04 Jan 2013 22:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 20:53
Postovi: 2712
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: kadet e limo
Garaza: pogledaj
nisam siguran da sam skontao tacno, ali ako se u vvoznji na kratko pojavi chek engine i motor kao da se ugasi na jako kratko, onda moze da bude do uloska brave. dok sam se zezao sa bravom imao sam isti problem. obicno se pojavljalo na neke rupe i kad se trese auto.
jako neprijatan osecaj :)

_________________
Samo najbrze je dovoljno brzo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 07 Jan 2013 15:45 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Avg 2012 11:28
Postovi: 362
Lokacija: Prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Calibra 2.0I 8V
Garaza: pogledaj
Meni pali lampicu jedino kada idem na isparenjima plina,,, Verovatno detektuje siromasnu smesu. Ovako je palio pre dok nisam nastelovao plin, ne tako cesto ali cim ima otvoren put palio je lapmicu, promenim nacin voznje i ona se ugasi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Los rad u toku voznje , savet?
PostPoslato: 07 Jan 2013 20:35 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
DRAGANN je napisao:
8v je jako nezahvalan i komplikovan i uvek mu nesto fali...pogledaj protokomer on dovodi do totalnog gasenja auta,ako ler nije podesen malo vise od predvidjenog.....

Gargi ti mozhda imash neki 6.5v :) 8v je najmanje komplikovan a za venturi plin ne znam ali meni na sekventu nikad nije svetleo check engine i tako je vec 5god i nisam imao nikakvih problema sa 8v osim shto nisam menjao kaish dok nije prezubio ali u tome je char! Naravno gagi ja menjam ulje i filter ulja redovno uz filter goriva iako imam plin...

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 25 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs