Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=13486
Stranica 1 od 1

Autoru:  Zule [ 04 Feb 2011 13:59 ]
Tema posta:  EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Imam nameru da malo pojacam svog LET-a, pa me interesuju vasa iskustva sa ovim.
Da li vredi ubacivati ovaj EDS chip?
Sta sve treba da zamenim (Da li je neophodan veci intercooler)?
itd itd ...

Autoru:  shone190 [ 04 Feb 2011 14:44 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Vredi, razlika je ocigledna :) i ne treba veci intercooler niti bilo sta drugo da se menja.

Autoru:  webboy [ 04 Feb 2011 15:48 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

shone190 je napisao:
Vredi, razlika je ocigledna :) i ne treba veci intercooler niti bilo sta drugo da se menja.


O kako bi bilo super da je tako jednostavno....

U sustini, da, mozes da tutnes Phase 2 chip i da vozis... kako i koliko dugo pre nego sto nesto rikne, pitanje je.

Ako hoces da budes siguran sa EDS Phase 2 chipom (siguran u smislu pouzdanosti motora i ostalih komponenti) i da vozis normalno i kad ga stisnes da se oseti razlika trebalo bi da uradis sledece:

- Veci FMIC (Front Mounted Inter Cooler), sto ce reci IC, montiran ispred svih ostalih hladnjaka (rashladne tecnosti, ulja, a koliko mi je poznato, imas i klimu, pa samim tim i njen hladnjak)... ovde ima zackoljica... ako FMIC montiras bas ispred svih ostalih hladnjaka tako da im blokiras dovod svezeg hladnog vazduha... ocekuj povecanu temperaturu motora..... ili jbg. Skini klimu i njen hladnjak. Kod mene je radna temperatura motora uvek malo veca, upravo zato sto imam hladnjak klime ispred svih ostalih.

- Regulator pritiska goriva (pozeljno da nabavis stelujuci sa cajgerom pa da mozes da nastelujes koliko ti treba, ali fabricki od 3.5 bara nije dovoljan)
- Protocnije dizne... recimo crvene od Saab-a turbo.
- Jaca pumpa za gorivo

- Turbina u extra super stanju (tesko posle 15 godina)... odnosno zamena fabricke za vecu, sto povlaci i preradu iduvne grane, prepravku kontrolera za wastegate (wastegate actuator).. i slicno.

- Ojacavanje, odnosno nabavka sport varijante reduktora za 4x4 pogon (ili ga iskljuci). Fabricki reduktor nema sanse da izdrzi toliko veliko opterecenje... bar ne dugo.


e sad, naravno, pojavice se sigurno neki "strucnja" ovde koji ce da kaze da nista od ovoga nije potrebno..... i bice u pravu, nije ti potrebno, mozes samo da zamenis chip i da vozis.... ali znaj "posle j***nja, nema kajanja" :dedica:


PS: Ma sta da uradis i bilo kakve komponente motora da stavis.... aman bas nista nece da ga spase od konstanog "gas do poda" stila vonje.

Autoru:  strokan [ 04 Feb 2011 16:22 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

za fazu 2 ne treba toliko prerada... Ipak ona dodaje samo 50-ak ks ako se ne varam..
Veci interkuler je pozeljan, dizne i jaca pumpa i vise nego pozeljno da bi osetio razliku, a i reulator ne bi bilo lose, ali mislim da nema potrebe za tim. Za vecom turbinom nema potrebe, osim ako ti je ova sadasnja bas u kanalu i da ti se vise isplati da kupis novu nego da je repariras...

Sve u svemu faza 2 mu dodje kao neki kompromis da nema potrebe velike promene, a ipak da se ubrza auto osetno. :let:

Autoru:  strokan [ 04 Feb 2011 16:27 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

naravno sto vise promena to vise konjica dobijes.. :ots:
Ali ako bi menjao turbinu onda je bolje da ides na fazu 3 minimum :D

Autoru:  shone190 [ 04 Feb 2011 16:52 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Kod mene je faza 2 bez ikakvih prerada, auto ide mnogo bolje, tako da ti slobodno menjaj to sve, ja vozim ovako i uzivam :)

Autoru:  Zule [ 04 Feb 2011 17:56 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Hvala na iskrenim odgovorima. Od mnogih sam cuo da za phase 2 ne trebaju prepravke, zbog toga sam i hteo da se raspitam.

@webboy
Svakako treba pojacati i ostale komponente kako bi bio 100% siguran u pouzdanost auta

Ja u svakom slucaju nemam nameru da ga non-stop gazim i zato mi nije neophodna 'apsolutna' pouzdanost, ali definitivno cu nesto pojacati.
FMIC mi nije skroz prihvatljiva opcija, ne bi hteo da izbacim klimu, ali bi ipak ubacio neki veci IC. Razmisljam o sledecoj varijanti: da li bi bilo izvodljivo uzeti neki veci IC (npr od Frontere 2.3 TD) i ubaciti na mesto fabricnog, samo me brine, da li uopste moze da stane nesto vece.

Jaca pumpa za gorivo (od z20let) i regulator pritiska su mi u planu nevezano za phase 2.
Inace ima tu jos sitnica koje 'nebi bilo lose' pojacati. Evo sta kazu englezi http://www.clubcalibra.com/modifications-upgrades/c20let-tuning-guide-faq/
(nadam se da je dozvoljeno stavljati linkove ka drugim forumima)

@shone190
Zadnji put kad sam ja gledao tvog kadeta (dok je jos bio kod Visnje) on nije imao standardni IC od Calibre nego neki prilicno veci

Autoru:  bata [ 04 Feb 2011 18:10 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Sta je to phase2? :scratch:

Autoru:  Zule [ 04 Feb 2011 18:41 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

bata je napisao:
Sta je to phase2? :scratch:


Objasnjenje u originalu:
EDS Motorsport phase 2 chip for 2.0 16V C20LET engine.These chip will remove the boost limiter and increase the boost to 0.9 bar with 1.3 bar overboost pressure. The power gains are significant, up to 280HP and 415NM.

Autoru:  webboy [ 04 Feb 2011 21:41 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Hhahahaah.... bata folirant :D

Kao sto mozes da vidis... englezi nisu blesavi... i nije samo "stavis is vozis".

FMIC od frontere ne moze da se ubaci na LET calibru koja ima klimu bez da se secka malo branik. Na mesto fabrickog IC-a mozes da ubacis pola boxa pljuga da imas shtek.. posto, realno, nista drugo i ne moze da stane tu... a i sama pozicija fabrickog IC-a je totalno idiotski napravljena (skoro je potpuno zaklonjen prednjim spojlerom branika i levim farom).

Vidjao sam izvedbe IC-a koji su namenski pravljeni. Uski su, a dugacki i montiraju se ispod fabrickih hladnjaka..... ali... jedna pogresna bankina, pesacko ostrvo ili malo veci lezeci.. i tu mu je kraj.

Inace, jos jedan sajt koji super objasnjava sta kako i gde sa LET motorm je http://www.max-boost.co.uk/max-boost/Introduction.htm

Posto je tema "da ili ne"... ukratko:

- ako ces da vozis auto u glavnom normalno i ponekad da ga stisnes malo gushta radi - NE
- ako ces da spremas auto za trke i da ides na takmicenja s njim - Definitivno :)

Idealna sredina maltene ne postoji.

Autoru:  shone190 [ 04 Feb 2011 22:15 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Ja sam ova prva varijanta :)

Autoru:  strokan [ 05 Feb 2011 00:08 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

ja bih stavio to :D
A ako ces za trke onda bi isao bar na fazu 3 :D

Autoru:  shone190 [ 05 Feb 2011 00:59 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

Upravo tako, mada i sa ovim jedva da moze da se vozi normalno, proklizava ko nenormalan i u trecoj brzini :)

Autoru:  boolero [ 05 Feb 2011 08:41 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

strokan je napisao:
Ipak ona dodaje samo 50-ak ks


Samo??? Kralju :P

Autoru:  Zule [ 05 Feb 2011 08:56 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

OK narode ubedili ste me, probacu pa cemo da vidimo.
Sto bi reko jedan moj drugar: "Jedan probo pa se usro" :ludilo2:

Autoru:  strokan [ 05 Feb 2011 16:06 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

bole pa sta je 50 konja na taj motor :D mislio sam zbog opterecenja motora, ali tih 50ks se ostei i tek kako :D

Autoru:  sreto [ 05 Feb 2011 17:06 ]
Tema posta:  Re: EDS Phase 2 za C20LET Da ili Ne?

a jbt jeste se svi raspisali koliko je to vas ubacilo fazu 2 pa sasulo motor i ostale stvari il prenosite necija iskustva gdje niste uopste ni bili u blizini vec citano sa foruma mogu ja napisat brdo razloga zasto mi se sasuo motor i koji put i pitanje je hocu li reci pravu istinu il cu okriviti taj cip koji ne zna pricat,izmedju ostalog imas srdjanovu fazu 2 koja ne trazi apsolutno nikakve promjene i mapa je slozena za stock motor....
tako sledeci put ko nije sjebo motor nek se ne usudjuje pricat sto posto jer apsolutno nece pomoci nikom jer zbog ovakvih stavova sam brdo puta poslusao nekog a kasnije sam skontao da taj pojedinac nema ama bas nikakvog iskustva osim internetaa#
druga stvar ako ce to autto vozat svaki dan koliko to trebas bit opaljen vozac da drzis takav motor kao sto je let na full boostu pa prije ces ga polupat nego sjebat motor,cinjenica je da zbog veceg boosta trpi turbo al nije nju sjebao boost nego godine i to je problem al da ne duzim sad bezeveze.....

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/