Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 25 Jun 2025 01:27

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 205 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 19 Jan 2013 20:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
E onda u redu ja sam mislio da je non stop na 1.1 ..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 20 Jan 2013 17:20 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Maj 2010 20:34
Postovi: 1812
Lokacija: Zemun
Ime: Bojan
Opel: Astra Betrone 2.0T
Garaza: pogledaj
frenki je napisao:
A kako se podiže pritisak


ventil sto regulise westgate od strane kompa radi u procentima i tako se racuna i opterecenje turbine
tipa za astru z20let i z20leh se gleda da pri tjuniranju nepredje 85% zatvorenosti zbog zdravlja turba
kod mene kad sam stavio eds-ovu mapu drzao je nesto ispod 1 bar u 1 i 2 a posle oko 1
takva je mapa zbog bolje trakcije
ali sam imao problem u visim obrtajima sto pritisak polako pada, opruga u aktuatoru nema snage i otvore je gasovi
i kad sam stavio oprugu resio sam problem zato imaju da se kupe pojacani
http://www.txautosport.co.uk/vauxhall-c ... -144-p.asp

_________________
phase 3, 402m 13.7s


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 20 Jan 2013 23:43 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
chile je napisao:
frenki je napisao:
A kako se podiže pritisak


ventil sto regulise westgate od strane kompa radi u procentima i tako se racuna i opterecenje turbine
tipa za astru z20let i z20leh se gleda da pri tjuniranju nepredje 85% zatvorenosti zbog zdravlja turba
kod mene kad sam stavio eds-ovu mapu drzao je nesto ispod 1 bar u 1 i 2 a posle oko 1
takva je mapa zbog bolje trakcije
ali sam imao problem u visim obrtajima sto pritisak polako pada, opruga u aktuatoru nema snage i otvore je gasovi
i kad sam stavio oprugu resio sam problem zato imaju da se kupe pojacani
http://www.txautosport.co.uk/vauxhall-c ... -144-p.asp
Ovo se nije odnosilo na mene ja znam....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 22:59 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Okej...Calibra sada ima EDS St.2 chip.
S obzirom da jos uvek ima fabricki IC, boost je ostao isti..0.8 bar sa 1.1 overboost iako za EDS St.2 preporucljiv boost je 0.95 bar sa 1.3 bara overboost.

stock motormanagement 0,6 / 0,9 OB
EDS Ph 1: 0,9 bar / 1,3 Overboost
EDS Ph 2: 0,95 bar / 1,3 Overboost

Prisitak goriva je povecan za 0.5 bara.

Rev limiter je sada na 7350 rpm.

Sledeci korak ke Intercooler.
Mogu kupiti fabricki Intrcooler iz Mitsubishi EVO X...koriscen samo 8000 km.. Momak je tjunirao EVO iznad 500 KS pa je porucio AMS..tako da prodaje fabricki.

Glavno pitanje je sledece..

Koliko je ovo dobro, jer ga planiram poruciti..

Slika
Slika
Slika
Slika

- Color: Black
- Aluminum alloy case material
- The 4th generation pull-type blow-off relief valve
- Will not leak under any level of boost
- Comes with English/Japanese manual

Dali neko od vas ima iskustvo s univerzalnim ili jeftinim dump valv -om..i koliko oni odradjuju posao?
Zaista..cena je smesna...
http://dx.com/p/hks-super-sequential-bl ... lve-120237

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:07 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Brate nemoj taj sa DXa to je kineska kopija :) vidish da je 5x jeftiniji... Mislim da je oko 250eu bash taj HKSov

edit evo genuine

http://www.ebay.com/itm/330599523847?it ... 07&vxp=mtr


btw kako se sada ponasha cali u odnosu na lotec?

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:14 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
A jer toliko lose sto je HKS kineska kopija? :)
Ovde ima LET-ova koji koriste i no name univerzalni dump valve pa rade bez problema.

Sto se tice EDS-a,cip je mnogo bolji..najveca razlika je u power delivery:

-dok je Lotec lupao ko lud nad 3000 rpm i ostaobez snage iznad 5500 rpm, EDS ramnomerno daje snagu od 3000 do7000 rpm-a...Kao krajni rezultat sada nemam proklizavanje lamele...prednjih tockova (dok sam jos uvek na FWD) i auto ide malo brze iako je boost jos uvek na 0.8 bar. EDS je skoro 10 godina noviji chip od lotec i to se vidi.

- rpm u mestu je pao na 850-900 rpm, a bio je na 1000 rpm

- odziv na pedalju je bolji.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Poslednji put menjao stratro dana 15 Feb 2013 23:22, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:19 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Nemam iskustva sa BOV ali mislim da je bolje da uzmesh neki od cca 100-120e brendirani nego hks kopiju iz kine?

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:25 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Pošto ne planiraš ozbiljnu konjažu ovaj BOV ce ti završiti posao bez ikakvih problema


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:34 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Do 300 KS max..?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:36 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Bez problema radi uzmi ga


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:52 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
E sad...frajer sa max-boosta kaze da je najbolje ostaviti i fabricki recirc. ventil?

http://www.max-boost.co.uk/max-boost/intake/DV.htm

When fitting a dump valve you can't just leave the stock recirc valve lying there without the vacuum hose attached. This will lead to boost leaks. The recirc valve has a weak spring keeping it closed, it can be pushed open by just a few psi worth of pressure. This spring is meant to work in conjunction with the vacuum (and boost) pipe: Whenever there is boost on the inside of the valve, there is meant to be equal boost on the other side of the valve too (via the pipe). These pressures will cancel each other out, and the weak spring will be enough to keep the valve closed.

A good idea is to install a DV and also keep the recirc valve in place as well. Both can be hooked to the vacuum pipe with T-junctions. There's enough vacuum to keep everybody happy, including the Fuel Pressure Regulator that's also using the same vacuum source.

The advantage of this setup is that there is a lot of recirculation, which is a GOOD thing, as less unmetered air escapes. Also the dump valve doesn't work as hard, so it will last longer, and it will be quieter, making the car more 'stealthy'. Responsiveness is also increased marginally, as the recirc valve is as close to the turbo compressor as it gets. The overall dump volume capacity is increased as well, with both working together


....BOV ce se montirati nakon sto ce se fabricko crevo zameniti inoxnom cefkom.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:54 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Ništa ne diraj samo postavi taj što kupiš


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 15 Feb 2013 23:56 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
A sta cemo s fabrickim ventilom?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 00:20 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 16 Nov 2012 01:49
Postovi: 463
Lokacija: mladenovac
Ime: milan
Opel: calibra turbo, vectra 2.0
Kod mene na autu sam ostavio fabricki i dodao ovaj na usisu. Sve radi ok.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 00:26 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
stratro je napisao:
A sta cemo s fabrickim ventilom?
Napisao sam ti da ubaciš drugi i da ništa ne diraš sve radi kako treba


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 00:50 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
milanracing je napisao:
Kod mene na autu sam ostavio fabricki i dodao ovaj na usisu. Sve radi ok.


Bas si ovaj dodao? kineski HKS?
Jel se ovako cuje? :D



frenki je napisao:
stratro je napisao:
A sta cemo s fabrickim ventilom?
Napisao sam ti da ubaciš drugi i da ništa ne diraš sve radi kako treba


U redu.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 00:54 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 16 Nov 2012 01:49
Postovi: 463
Lokacija: mladenovac
Ime: milan
Opel: calibra turbo, vectra 2.0
pogledaj kod mene u garazi. kineze ne koristim. U pitanju je dvoklipni forge.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 01:33 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4420
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Realno.... svaki BOV, ili dump valve kako god ga zoveš je dobar samo zbog siktanja..... neki se lože da im auto zvuči kao Scania šleper u šaltanju :ludilo:
Te priče kao štiti turbinu, ovo ono... tačno, ali ipak turbinu najbolje štiti ventil recirkulacije koji je fabrički tu.

Od hiljade turbo benzinskih motora do sada proizvedenih... fabrički BOV se ugrađivao samo na nekoliko njih... i to samo kao marketinški trik, da privuče decu napaljenu na siktanje iz Fast & Furious.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 01:49 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
rece covek koji ima novogodisnju jelku u kabini od silnih bespotrebnih chukica :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 01:50 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4420
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
reče čovek kome je boost misaona imenica

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 01:54 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 16 Nov 2012 01:49
Postovi: 463
Lokacija: mladenovac
Ime: milan
Opel: calibra turbo, vectra 2.0
pistre je napisao:
rece covek koji ima novogodisnju jelku u kabini od silnih bespotrebnih chukica :)

nasmejah se kad videh ovo.
A web, ja bih ga prozivao za taj boost tek kad ga dobijem na knaufu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 02:03 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4420
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ma šta bre ja da pričam o boostu, turbinama, blow off ventilima sa čovekom koji je turbinu video samo u Kirby usisivaču.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 02:10 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
i to je jedina koja mi treba ! :)

kada mi bude trebao turbo mozda ga bude i bilo, dokle god sam brzi bespotreban je :)

DIE

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 02:10 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Webboy..sta kazes ti o ovom "HKS"-u? Jel ce zavrsiti posao?

Inace...

Here's how it goes: Happy Larry tries to impress his friends, and gives it some stick. Full throttle creates a rush of air in the cylinders, lots of exhaust gases are produced, the turbine spins like hell, the compressor is also forced to spin at the same speed (they share a common shaft!) so lots of boost (compressed air) is being shifted down the pipes, through the wide-open throttle. Larry's happy.

All good things come to end unfortunately, either the long straight ahead is over, or blue lights are flashing in the rear-view mirror.

Time to get off the throttle - suddenly the throttle plate is SHUT, but all that boost has nowhere to go. It's trapped between the throttle plate and the compressor, that still spins for a fraction of a second, as inertia and a few remaining exhaust gases still try to spin the turbine. That is a wall of pressurised air that won't let the compressor turn as fast as it needs to - but the turbine doesn't know that yet (it will, in a while, because no combustion creates no more exhaust gases, but it takes some time to respond).

So the turbine tries to spin the shaft, but the trapped boost forces the compressor to stop spinning. That can't be good for long-term reliability. Run a bit too high a boost and after a few gearchanges something will .

This condition is compressor surge, and it means that the compressor cgivereates boost that the engine can't swallow quickly enough. A very distressing sound usually accompanies surge. It can easily turn ugly, with shattered wheels or shaft bits all over the place.

The dump valve prevents this condition, because as soon as the throttle is shut, it vents the excess pressure from the pipes, preventing this surge. Women love it, too.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Poslednji put menjao stratro dana 16 Feb 2013 02:14, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 16 Feb 2013 02:12 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 16 Nov 2012 01:49
Postovi: 463
Lokacija: mladenovac
Ime: milan
Opel: calibra turbo, vectra 2.0
Drago mi je da su svi :let: -ovci upoznati sa max-boost-om :aplauz:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 205 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs