Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Problem oko loseg rada motora
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=12287
Stranica 3 od 4

Autoru:  pistre [ 18 Jul 2011 12:43 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

pa koji je kvar ?

Autoru:  srele [ 18 Jul 2011 12:52 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

ceo problem je bilo sto je struja prekidala na diznam u onom poklopcu i nekd zastane i neka dizna ne radi slucajno sam se naslonio na njemu dok radila i odmah promenila rad zatego samga zicim i strava sad a 7 meseci je stajala niko nije nasao kvar :banghead: :banghead: :banghead:

Autoru:  pistre [ 18 Jul 2011 12:54 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

:)

Autoru:  webboy [ 18 Jul 2011 12:55 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

vrh :)

Autoru:  srele [ 18 Jul 2011 13:07 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

sad bi trebao malo poradim na izgledu neki spojler na gepeku i predni i zadni branik bas su klasika imali ko link gde se to moze naci?? i ujedno bi mi trebao onaj ventil sto ukljuci 4x4 do one bombe sto stoji ako neko zna gde to ima

Autoru:  webboy [ 18 Jul 2011 14:10 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Ako hoces kvalitetne spojlere/branike, potrazi na ebay-u ili negde preko (Lumma, Reiger, Irmscher....)... a ako hoces ganci tuning, obrati se bilo kojem iole pismenom majstoru za poliester.

Sto se tice ventila za 4x4... moze da se naruci nov (Komnenovic/Cirkom i sl.) ili da ga nadjes na otpadu negde (vrlo retka stvar). Taj ventil ide u sklopu se prekidacem pritiska i isti je za sve 4x4 pogone (NE, XE, LET) i kod Vectre A i kod Calibre.

Ja bih negde trebalo da imam rezervni taj sklop.... posalji mi podatke na PP, pa cu ti poslati.... kao poklon naravno :ots:, ti ces samo da platis AKS.

Ako ja ne nadjem, pitaj clana DRAGANCE, on ima calibru na kojoj pogon ne radi, ali bi trebalo da ima taj sklop u ispravnom stanju.

Autoru:  srele [ 08 Nov 2011 22:02 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

pozdrav svima evo mene opet sa jednim problemom koj nemogu da resim na calibri turbo ovako stoje stvari ne radi dok je hladna nikako palim je ona se gasi sve dok temperatura motora se ne pomera iz plavo 2ox je palim ona se gasi menjao sam sondu proverio sva creva probao drugi protokomer menjao senzor rashladne tecnosti temperature vise ne znam sta da joj radim a kad se zagreje sve je ok ima li ko neko misljenje o tome sta bi moglo biti jos hvala unapred!!! :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Autoru:  srele [ 10 Nov 2011 10:52 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

:( izgleda niko nema resenje ili ideju za moj problem

Autoru:  GSi [ 10 Nov 2011 15:50 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Pa obicno ako nece da radi nikako dok je hladna je do sonde, jes uzimao novu ili polovnu?

Autoru:  Bane66 [ 10 Nov 2011 18:13 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Koliko se secam, sonda u prvim momentima ne radi jer trazi odredjenu temperaturu da postigne.

Autoru:  srele [ 10 Nov 2011 20:12 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

stavio sam od auto koj radi i compijuter sam sad menjao i isto sve znaci kad hladan ne radi cim pokrene skazaljku iz plavo sve je ok a do tad nikako

Autoru:  bavarac [ 10 Nov 2011 20:31 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Ubaci :xe: :ludilo2:

Autoru:  srele [ 10 Nov 2011 20:35 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

heheh pa onda bi kupio tu obicnu 16v nebi ovu sad krecem instalaciju sve komplet jedno po jedno mora se naci sta je

Autoru:  Nesha [ 10 Nov 2011 20:38 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

a sta kaze dijagnostika?
kakve su ti dizne?

Autoru:  bavarac [ 10 Nov 2011 20:43 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

srele je napisao:
heheh pa onda bi kupio tu obicnu 16v nebi ovu sad krecem instalaciju sve komplet jedno po jedno mora se naci sta je


Salim se naravno...

Autoru:  srele [ 10 Nov 2011 21:05 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

sve je uredu dijagnostika kaze da nema greske stavio sam dizne od druge kalibre nista ne menja upali i gasi se jedno 20x tako i posle proradi ali malo pre sam naso neku instalaciju iskidanu do menjaca to sam povezao sad radi na ler a ne prima gas hihihihi

Autoru:  srele [ 15 Nov 2011 21:25 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

e drugari upomoc aj sta ova lampica pokazuje sad blinkanjem u cemu je problem :trtmilojka: http://www.youtube.com/watch?v=zqXwYmNznHU

Autoru:  pistre [ 15 Nov 2011 21:30 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

greska 19 i 73, 19 je senzor radilice (to ne mora da znaci da je pokvaren, tako da ne brini za njega), a 73 je protokomer, sto znaci da je ili neispravan ili je prekid u instalalaciji, ali pre ce biti da je los protokomer

Autoru:  srele [ 15 Nov 2011 21:34 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

ocito da do instalacije jel taj protokomer proban na drugi auto i radi hvala drug

Autoru:  Marko01 [ 15 Nov 2011 22:08 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Provjeri sto ti je s ovim senzorom.
http://art.rexbo.net/bosch/bmp/500/f0280130107.jpg

To je senzor koji salje podatke ecu-u o temperaturi motora i s tim podesava smjesu.

LP,Marko.

Autoru:  pistre [ 15 Nov 2011 22:10 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

kaze da je stavio taj senzor nov i da je isto, valja pretresti celu instalaciju ako je se neko igrao od prethodnih vlasnika

Autoru:  webboy [ 15 Nov 2011 22:24 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Nisi sacekao do kraja dijagnostike... ono sto se vidi na klipu su greske 19 i 73... naravno i 12 na pocetku, ali 12 oznacava pocetak i kraj dijagnostike.

19, ko sto rece pistre, je senzor radilice..... ta greska kaze da nema signal - normalno, ne radi motor, pa nema signal.... ako hoces da budes siguran da je senzor radilice ispravan, uradi opet dijagnostiku dok motor radi na leru.

73 - niska voltaza na protokomeru... u 99% slucaja, ovo znaci da protokomer nema struje.... uzmi unimer i zabodi ga u dzek od protokomera u rupu br. 1 i rupu br. 5 (ili 6, nisam siguran tacno)... startuj motor i unimer treba da kaze ~12V.

Ako pokaze 12V, a i dalje ima gresku, onda je problem u protokomeru... a ako kaze da nema 12V, onda je problem u instalaciji.

Zica od rupe br 1 je braon boje i to je masa, a zica br 5 (ili 6) je crveno-plava i vodi do releja pumpe (desno od nogu suvozaca, kod ECU-a).

Svaki put pre nego sto stavis drugi protokomer za probu, moras da resetujesh greske u ECU (skini kleme na 10 min-a)... inace, greske ostaju u memoriji, pa ce se javiti bez obizra koji protokomer da stavis.

Autoru:  bavarac [ 15 Nov 2011 23:24 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Doktor webboy :wow

Autoru:  srele [ 16 Nov 2011 14:27 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

e ovako stoji situacija ima 12v dolazi struja i gori lampica za motor naso sam drugi protokomer s njim ne gori lampica a jos losije radi ostaje mi samo da skinem neki protokomer od auto koj radi vaj drugi sto sam provbao stajao dugo ko ce znati dal i on ispravan a u mom protokomeru visi jedna zica ko da iskidana ona tanka ko vlakno sto je ali u svakom slucaju da je on samo sto nemogu nadjem ispravan nigde ni da kupim ni da probam

Autoru:  kvcali [ 16 Nov 2011 14:44 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Ta nit unutar njega ne sme da bude iskidana

Evo i ovo !

Slika

Stranica 3 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/