Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

bosch pumpa problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=69&t=9119
Stranica 1 od 1

Autoru:  foxcelgoran [ 23 Feb 2010 22:09 ]
Tema posta:  bosch pumpa problem

imam bosch pumpu 1.7 sad da li je od vektre ili asckone ne znam.imam problem sa njom neće da vuce gorivo a i slab pritisak daje na diznama.pitao sam majstora za savet kaže da pogledam elektro ventil na njoj da li dobija struju kad dam kontakt,dobija ali kad dunem kroz crevo koje dovodi gorivo do pumpe čujem da brboće u rezervoaru,i kad dam kontakt i kad ga isključim.da li ustvari treba da prolazi vazduh kroz pumpu kad dunem kroz to crevo,i cemu služi taj elektro ventil?auto je 1985 godište

Autoru:  Godza [ 23 Feb 2010 22:16 ]
Tema posta:  Re: bosch pumpa problem

Probaj sa kanticom nafte prespoj na dovod kod pumpe i oba creva stavi i dovodno i povratno u kanticu sa naftom, ako ima pritisak i vuce gorivo kako treba onda je zacepljenje od filtera do rezervoara ili sam rezervoar :)

Autoru:  Night Rider [ 23 Feb 2010 22:44 ]
Tema posta:  Re: bosch pumpa problem

Cek imas pumpu 1.7d na Askoni 1.6d jel tako?

Ako jeste moj komsija ima kadeta 1.7d na koga je namontirana pumpa od 1.6d i to ga stalno nesto zeza jer te pumpe nisu iste :wink:

Autoru:  foxcelgoran [ 24 Feb 2010 08:49 ]
Tema posta:  Re: bosch pumpa problem

da 1.7 na 1.6 ali razbušio sam blok za 1.7 stavio odgovarajuće klipove glava je isto od 1.7 vektre praktično je unutra motor 1.7 disel,do sad 45000 km nisam imao problema sa njom sem kad duže stoji malo duže zaverglam ili ponovim dva tri puta i sve ok.Sad me nervira jer ne znam koji joj je andrak,ne znam čemu služi taj elektro ventil i da li on zeza

Autoru:  Godza [ 25 Feb 2010 02:35 ]
Tema posta:  Re: bosch pumpa problem

Elektricni ventil za prekid dovod goriva (ELAB)

Kao posledica samopaljenja goriva kod dizel motora ovog modela, zaustavljanje motora je moguce samo prekidom dovoda goriva.
Elektro magnetni ventil sluzi za prekid dovoda goriva i postavljen je na gornjoj strani pumpe za gorivo.
Kada motor radi, magnet odrzava otvorenim otvor za punjenje komore visokog pritiska.
Kada je motor zaustavljen,prekida se napajanje elektroventila.
Kao posledica dolazi do zatvaranja otvora za napajanje gorivom komore visokog pritiska.Klip za razvod vise ne moze da sprovodi gorivo.

A ispitivanje da li radi ili ne se vrsi vrlo lako, zicani kabl sa izolacijom dovoljne duzine da dohvati klema + na akumulatoru i spoji se sa magnetnim ventilom,( pre toga skinuti buksnicu sa magnetnog ventila) cice se caktanje magnetnog ventila.

Autoru:  shakal_86 [ 25 Feb 2010 08:44 ]
Tema posta:  Re: bosch pumpa problem

A probaj i na infuziju ako vuce i ako radi onda moze da bude i vakum da on zatvara dovod goriva i ne daje mu da izadje iz rezervoara.Moj burazer je imao takav problem na kadetta

Autoru:  foxcelgoran [ 26 Feb 2010 14:09 ]
Tema posta:  Re: bosch pumpa problem

hvala ljudi problem rešen bilo je i el.magnet .i još jedno pitanje da li može bosch pumpa sa vektre 1.7 td mislim da je 1995, da se ubaci na taj moj motor,ako ne, za koliko mogu da je utopim pošto ne znam šta ću sa njom.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/