Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Mercedes G320 by Opcar https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=31864 |
Stranica 1 od 5 |
Autoru: | Djuka_90 [ 17 Feb 2015 21:35 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Odlicna masina, vise ne moras da brines za policiju i kazne, nece te vise dirati |
Autoru: | Peki_XD [ 17 Feb 2015 21:42 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Uf, mafijasko vozilo nema sta. Lep izbor mogu ti reci, ipak je ovo klasa za fronteru...G klasa Ajd napisi da ima neku manu...makar da mu trebaju vece felne, cisto da potvrdimo da savrsenstvo ne postoji xD Al predobar je, nek ti je sa srecom... |
Autoru: | Mantaman [ 17 Feb 2015 21:53 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
bruka od auta, sad te murkani sigurno nece dirati, samo mu jos zatamni sva stakla |
Autoru: | nemkebg [ 17 Feb 2015 22:10 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Pravi terenac nek je sa srecom |
Autoru: | opcar [ 17 Feb 2015 22:26 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Hvala momci! To za muriju i nezaustavljanje mi svi kazu: posto sam ja vecinom u zelenoj vijetnamci, plus crna, zatamnjena G-klasa = sluzbeni auto 1/1 |
Autoru: | opcar [ 17 Feb 2015 22:41 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Evo i jedan video, uradili, a ko bi drugi nego Rusi: A ni pesma nije losa, premda je hip-hop (preporuka -slusati GLASNO!!!) |
Autoru: | filip11314 [ 17 Feb 2015 23:08 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Odlična mečka |
Autoru: | BRANISLAV BERTONE [ 18 Feb 2015 01:42 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Pravi auto Koliko trosi ? |
Autoru: | Milan93 [ 18 Feb 2015 10:58 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Jedva sam cekao da otvoris garazu druze. Extra je... Neka te dugo sluzi bez problema... |
Autoru: | Al_coholic [ 18 Feb 2015 12:49 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
pravi auto, nek te dobro sluzi. pretpostavljam da ces ove nalepnice iz enterijera skidati, i moja preporuka ako vec nema, brdo parking senzora |
Autoru: | ivanfilipovic [ 18 Feb 2015 19:39 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Ozbiljna masina i po meni dooooobraa zamena za Fronteru Koliko ja vidim, pozadi ima senzore... Jedva cekam da pocnes sa sredjivanjem, hahah a sto se tice ovog za pandure, delimo isto misljenje, jos blinkere da nabavis i zavrsio si sve probleme |
Autoru: | opcar [ 19 Feb 2015 00:01 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Eh, da. Da odgovorim na pitanje koliko trosi: u zavisnosti od stila voznje 15-17l benzina ili 17-20l plina. |
Autoru: | kvcali [ 19 Feb 2015 00:23 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
prvo cestitke na kupovini, pre svega ali , jeste mecka bolji auto, pestizniji, posve prohodniji, pravi terenac u punom smislu, ali jebs mi sve frontera je lepsa |
Autoru: | opcar [ 19 Feb 2015 12:31 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Bila prelepa Frontera, slazem se. Ali je G-klasa -ikona, a njen izgled je -vanvremenski. |
Autoru: | AckoNI [ 15 Mar 2015 17:48 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Momacki/staracki san Vozio sam 2.9 turbo dizel...strasnilo...ali je najbolji auto koji sam vozio definitivno R klasa...320 V6...i to sam je vozio stotinak km...ovaj 2.9 samo malo po ulici (realno to se ni rodjenom bratu ne daje) haha i cini mi se da je isto sestak...odoh od teme sa R klasom....ali kad naprave auto...naprave ga... ovo sam davno gledao https://www.youtube.com/watch?v=_p1c8d_Hieg i ta dva vozila ne treba uporedjivati...glupo je..obrni okreni nebo i zemlja su u svakom pogledu... |
Autoru: | PedjaNis [ 19 Mar 2015 01:15 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Lepa mecka..... ali mi se Frontera mnoooooogo vise svidja.. izvini na komentaru |
Autoru: | elas [ 30 Mar 2015 21:03 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Svaka ti cast na izboru,vanvremensko vozilo i po mom misljenju naj opasniji terenac sto se izgleda tice.Ova restajling varijanta mi je opasna mada se ne bi bunio ni sa onom skrnavom sto ima nasa vojska mada je ona pod Puch amblemom ali to je sve isto. |
Autoru: | maki014 [ 30 Mar 2015 21:20 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Lepa je meckica ali je i meni Frontera lepsa :/ |
Autoru: | alexa05 [ 30 Mar 2015 22:04 ] |
Tema posta: | |
Jel to cudo bilo pre dva dana u SDu? |
Autoru: | opcar [ 30 Mar 2015 22:19 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Hvala svima na kometarima. Naravno da mozete (a i trebalo bi) da napisete sta zaista mislite, bez potrebe za izvinjavanjem Frontera je bila stvarno, stvarno lepa, dobra, sve super, ali ovo je nesto sto sam zeleo i potajno se nadao da cu kupiti odavno i nije mi uopste zao sto sam doneo tu odluku . @alexa05 -nije bila u SDu, nemam je ja jedini u Srbiji (nazalost), a sve su VRLO slicne . |
Autoru: | alexa05 [ 30 Mar 2015 23:47 ] |
Tema posta: | |
Fantasticna meckica... Bila ista ili sl u SDu a BG table pa pomislih da je tvoja... |
Autoru: | opcar [ 31 Mar 2015 02:05 ] |
Tema posta: | Re: Mercedes G320 by Opcar |
Hteo bih samo da naglasim, jer ljudi ocigledno ne znaju -da je Mercedes G klasa i Puch G jedno te isto vozilo, samo sa razlicitim amblemima (oznakama). A sad malo istorije : Mercedes-Benz G-Klasa ili Puch-G (kako se naziva u nekim oblastima), skraćeno od Gelaendevagen (ili vozilo za bespuca), je veliko, beskompromisno terensko vozilo, proizvedeno od strane Steyr-Daimler-Puch (sada Magna Steyr) korporacije, u Austriji (Graz) i prodaje se kroz prodajnu mrezu Mercedes-Benza. G-klasu odlikuje kockasti dizajn, karoserija koja je pricvrscena na sasiju, kao i obe krute osovine. Poseduje mogucnost potpunog zakljucavanja sva tri diferencijala (srednji, zadnji i prednji) i jedno je od retkih vozila koje imaju takvu funkciju (jedino serijsko vozilo). Uprkos uvođenju njegove planirane zamene (unibody SUV -Mercedes-Benz GL-klasa, u 2006. godini), G-Klasa je još uvek u proizvodnji i jedna je od najduže proizvodjenih serija Mercedes-Benza u istoriji Daimler-Benza, sa rasponom od 36 godina. Prosle godine je obnovljen ugovor izmedju Mercedes-Benza i Magna-Steyra o produzetku proizvodnje G-klase u fabrici u Gracu do 2022. godine, sa mogucnoscu ponovnog produzenja ugovora. G-klasa je razvijena kao vojno vozilo, na predlog Iranskog šaha (u to vreme značajnog akcionara Mercedes-Benza) i ponudjena je na prodaju kao civilna verzija u 1979. god. Proslavljena i dokazana po bespucima sirom sveta, koriste je vojske svih ozbiljnijih drzava sveta (njih 65. ukupno), pa cak i americki Marinci, izmedju ostalih. Iako uvek pravljena na jednom mestu -u Gracu , G-Klasa se prodavala pod imenom Puch G na pojedinim tržištima (Austrijskom, Švajcarskom, u Lihtenštajnu, Engleskoj (samo model W461), nekim delovima Afrike i trzištima Istočne Evrope), i to sve do 2000. godine, od kad se G-klasa moze kupiti samo sa trokrakom zvezdom. Postoji i varijanta Peugeot P4 koja se pravi po licenci, sa Peugeot motorom i različitim delovima. Puch G: Mercedes G: Razvoj G-klase je počeo 1972. godine, sa fokusom na terenskim sposobnostima i na maksimalnu bezbednost i udobnost; po sporazumu o saradnji između Daimler-Benza i Steyr-Daimler-Pucha u Gracu, Austrija. Mercedes-Benz inženjeri u Štutgartu su bili zaduženi za dizajn i testiranja, a tim u Gracu je razvio proizvodne planove. Prvi drveni model je stavljen na uvid Daimler-Benzu u 1973. Sa prvim prototipom u voznom stanju počinju razna testiranja, uključujući Nemačke basene sa ugljem, Saharu, kao i Arkticki krug u 1974. Proizvodnja za vojsku (model W461) je počela 1975., u novom proizvodnom pogonu u Gracu, gde su novo terensko vozilo poceli da proizvode gotovo u potpunosti rucno, sa početkom proizvodnje civilne verzije (W460) 1979. godine. Model W460 Prva velika poboljšanja su uvedena 1981. godine, uključujući i automatski menjač, klimu, pomoćni rezervoar goriva, zaštitne rešetke farova i vitlo. Ubrizgavanje goriva je postalo dostupno 1982. godine, kada je uveden 230 GE, zajedno sa udobnijim prednjim sedištima, boljim grejanjem, širim gumama i prosirenjima blatobrana. Za 1985., blokada diferencijala, centralno zaključavanje vrata i tahometar postaje standard. Originalni model -W460 Gelaendevagen, pušten je u prodaju za civilne kupce u 1979., nakon što je debitovao u februaru te godine. W460 je ponuđen sa dva rastojanja između točkova, kraceg međuosovinskog rastojanja (SWB) od 2.400 mm i dužeg (LWB) od 2.850 mm. Moglo se birati između tri verzije karoserije: -dvoja vrata, kratko međuosovinsko rastojanje, kabriolet; -dvoja vrata, kratko međuosovinsko rastojanje, vagon (karavan); i -četvoro vrata, dugo međuosovinsko rastojanje, vagon. Obe verzije karavan (vagon) su bile dostupne i bez prozora, sa dvoja vrata -Van (ili Kastenvagen na nemačkom). Model W461 W461 je vojni model, proizvodjen od 1975. godine. Sva specijalno narucena i vojna vozila koriste W461 oznaku, odnosno vozila specijalno proizvedena za vatrogasce, policiju, vojsku, snage za brzu pomoc, itd... Takođe, kasnije proizvodjen po specijalnoj narudzbini, ali javno dostupan, model Worker (radnik) je dobio ovu oznaku. Ovako su takođe obelezene i G-Professional i Greenline serije. Tokom životnog veka modela W461, napravljeno je mnogo različitih karoserijskih varijanti za vojsku i javne službe klijenata, kao Papa-mobile, pikap (p**k*) ili šasija/kabina sa bazom točkova od 2.850, 3.120 ili 3.400 mm, zatim šasija/kabina kao baza za vojno-sanitetska vozila ili vozila za sredstva veze. G280 CDI "Edition PUR" je posebna verzija W461, dostupna i civilnim kupcima. Ovo je u suštini civilna verzija W461 (koja uključuje mnoga poboljšanja vidjena na W463) i dolazi opremljena sa starterom motora na 24V i haubu po kojoj se moze šetati. Model W463 Godine 1989., na 10. godišnjicu G-klase, na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu, pojavila se nova, restilizovana, luksuzna civilna varijanta -model W463. Dolazio je sa stalnim pogonom na 4 točka, luksuznim i udobnim enterijerom, sa akcentima, centralnom konzolom i lajsnama od pravog drveta i opcionim sistemom protiv blokiranja kočnica (ABS). Proizvodnja je počela sledećeg aprila. Godine 1992. je počela proizvodnja nove podserije modela W463, za profesionalne korisnike. Civilni model počeo je da nudi tempomat, poklopac rezervnog tocka od nerđajućeg čelika, pragove i detalje od orahovog drveta na unutrašnjim elementima u standardnoj opremi. Godine 1994., cela linija modela G je zvanično preimenovana u G-klasu (G-Class, G-Klasse), u skladu sa novim oznakama serija u Mercedes-Benzu. Tokom godina, modeli W460, W461 i W463 su dobijali unapredjene verzije motora, menjača, pogonskih sklopova, kao i enterijera. W462 oznaka je korišćena na vozilima proizvodjenim po licenci, u drugim zemljama (vozila grčke vojske, proizvodjača Elbo su W462). Peugeot P4 je imao svoje oznake. P4: ELBO's G: |
Stranica 1 od 5 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |