Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Never seen before - Turbo Frajla
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=28350
Stranica 1 od 2

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 11:44 ]
Tema posta:  Never seen before - Turbo Frajla

Dakle, posle swifta koji je otisao od mene pre 2 godine, kupih sebi auto da se vozim, Peugeot 306 XSi 2.0 8v 122ks, perfektan u svakom pogledu. To je izgledalo ovako nekako

Slika Slika Slika Slika

Odmah turio da brunda

Slika Slika Slika

Pa razne gluposti, servisi, ipak sam kupio auto koji je stajao 7 godina

Slika Slika Slika Slika Slika

Pa krenuo da se igram sa muzikom

Slika Slika Slika Slika Slika

Pockale "pastete" na trapu pa sam se igrao sa polietilenom i prvi utisci su vise nego dobri, auto je dosta direktniji nego sa fabrickim delovima na trapu koji su se raspali totalno.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika

A posto su mi crkla oba 'ladnjaka i to je zamenjeno novim, skup sport moram da kazem za ovaj auto... A da bi se izvadili radi se sledece:
Slika Slika Slika Slika

U sve to je sipana tecnost u skladu sa markom svega na autu
Slika

Farovi otvoreni, ocisceni i ubaceni kseloli 6000K
Slika Slika

Ubacen novi HU dobijen kao poklon za rodjendan, rec je o JVC SH909R, uredjaju koji me je realno ostavio bez daha, vise nego odlican.
Slika Slika

Opruge -40 i prvi set felni sa gumama 195/50 R15 i distanceri 25mm

Slika Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 11:47 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Zamenjeno SVE na trapovima, spone kugle, stabilizatori, kocnice komplet, par slikica za taj deo price:

Slika Slika Slika Slika Slika

Posle toga otisao kod nekih nazovi majstora da mi urade 'moltizere posle cega je auto postao voz na sinama, alal vera Boboovcima jos jednom za posao, skraceni hodovi, tvrdji sami amortizeri i kabum za lezanje. Par slika i za to:

Slika Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Ugradjen sekvent plin, ali vidim da su mi crkle slike na fotokofi pa ste uskraceni za to :)

winter edition 2012/13

BWA Race Line 15x7 ET30 sa 4x Barum Briliantis 195/50 ofarbane sa metalik belom podlogom pa preko Happy Color fluo lila 006 i dobijes ovako nesto :)

Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika

Slika

Autoru:  Cvorke [ 29 Jan 2014 11:49 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Opa komšija, ostaješ u istom stilu, nema šta. Svaka čast, lep autić, sa ukusom sredjen. :D

Autoru:  Daka [ 29 Jan 2014 11:50 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Ciganjska posla :ludilo: :ludilo: :ludilo: Dobar je PUG pa jos i turbo :lokomotiva:

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 11:52 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Pored toga sto mi auto ne ide, radio sam na necemu sto mi je oduzelo zivce iz tako mnogo glupih razloga. Epilog je sledeci:

Audiobahn AS96J elipse na zadnjoj tabli, Magnat dvosistemci sa skretnicom u vratima, gura ih pojacalo JBL Loud LC-A504. Vufer Alpine E Series12 u fabrickoj Cantonovoj kutiji i tera ga Crunch DS2400VU i ono sto je duuuugo pravilo problem je kvalitetno ozicenje. Dva kompleta kablova Ground Zero GZPK 10XLC od 10mm2. Trenutno svira onako kako sam hteo, jako i kvalitetno. JOB DONE ♥

Slika

pa onda ugradio H1 Morimoto

Slika

Slika

Sredio onu sitnu koroziju po krovu i usput isprobao svoje farbarske sposobnosti na necemu sto nisu felne.

dakle, oguljeno, pa tretirano wurth-ovim konverterom rdje, izgitovano, spric git, farbanje, lakiranje :)

Slika Slika http://s256.photobucket.com/user/xen_ca ... sort=3&o=2 Slika

Slika

Onda se napalio da ga prodam, stajao na oglasima dobra 2 meseca, nudili mi razne zamene, malo love ili da poskidam sve sa kola što nisam hteo. Onda sam te pare okrenuo na drugu stranu.

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 11:54 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Winter edition 2013

Slika

Slika

Slika

Imam utisak da izgledaju kao 14' iz nekog razloga, sta znam, mozda sam poludeo...

A kad kazem da trazim neke felne, obicno ih i kupim skoro isti dan, danas cu da probam dal to uopste i moze da stane kod mene sa 205/40 gumama.

Slika

Srecan sam kao kuce u liftu xD

Razlika izmedju 195/55 r15 i 205/40 r17, ako ne bude stalo pod rub roknucu se ili uzimam neki veliki cekic xD

Slika

i jedna bzvz da se vidi guma "balonjara" hahahah

Slika

Slika

Slika

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 11:57 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

XTSi project, poslednji deo slagalice posle sjajnih trapova i kocnica koje ovaj auto ima :)
Veliko HVALA Urosu i Bobo-u na pomoci oko odabira agregata i maltretiranja celokupnog.

Dakle XU10J2TE RGX agregat iz Citroen Xsantia-e, fabricki 150ks 2000to godiste, kilometraza neka bzvz, agregat perfektan kao i turbo.
Ono sto je zanimljivo je 8:1 kompresioni odnos i pritisak turba od 0.4-0.5 bara gde isporucuje ovu snagu. Plan da se spakuje, odveze u smederevo na mapiranje i za pocetak nekih 180-190ks pa cemo da vidimo za dalje pojacavanje :) Stej tjund :D

Slika

Slika

Veliki servis, čišćenje dizni, korpa lamela zamajac sve kako treba

Slika

Posle dosta sranja sa strujom, povezivanje Ecu Digital Master3 uredjaja na moj racunar by BoboSport radionica, auto proradio konacno kako treba i punim plucima (0.6 bara za pocetak). Cekaju se jos neki dodaci i krece se u mapiranje. Sve std znaci 156ks i 235nm

Slika

Slika

I malo probe po klizvaom, nerealno proklizava stalno, zimske gume...


Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 11:58 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Posle dosta zajebancija, izmapiran približno auto, moram da rešim brdo anomalija koje su se javile usput, sajla kvačila koja je skoro gecrk, crevo hladnjaka naslonjeno na interkuler, cevi za interkuler koje nemaju zadebljanje da spreče spadanje creva itd. Pritisak je 0.8 bara, afr 11.6-11.8, igrali se malo sa ALS i LC, moram to da povežem na kvačilo pa da šaltam kao kit car bez puštanja gasa sa plamenom pozadi xD


Slika

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EAFrG4b4v6s&feature=share[/youtube]

Dalje konjaže nema sa ovim diznama, mada sa ovim menjačem i je i ovo baš onako taman :)

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 12:03 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

@ Cvorke
Sta cu, jednom cigan uvek cigan haha :)

@ Daka
Dobar je Žope samo da se završi sad sve ovo :)

Trenutno je faza prikupljanja svega i svačega, urađeno još štošta što ću kasnije da napišem/dokumentujem. Planiram da skinem glavu da je osvežim, da se zameni karika na turbini pošto dimucka na leru a nikakav luft nema sama turbina, da se montira valjan blow off, boost controler, regulator pritiska goriva, FMIC sa frankenstajn cevima i tako to.

Autoru:  Stefan Gradiste [ 29 Jan 2014 12:12 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

ma nista to ne valja :)









sala mala, pratim posle tvog gti-a i, ceo tvoj novi projekat, svaka cast :)

Autoru:  Nezki [ 29 Jan 2014 12:14 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

pravi projekat, samo napred :)

Autoru:  Opel Vektric [ 29 Jan 2014 13:56 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

lepo lepo,samo napred

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 15:24 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

@ Stefan
Hvala, stej tjund xD

@ Nezki
Realno, i da hocu nazad nema sanse :)

@ Vektric
Hvala

Autoru:  GSi [ 29 Jan 2014 15:54 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Napokon auto koji deluje bar spolja normalno :P
Odrasto si... (:

Autoru:  strokan [ 29 Jan 2014 16:00 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Ја заиста не знам ко си ти, али из овог до сада написаног видим да си беспослен, чим си имао времена (у периоду кад поштен народ ради) напишеш оволики роман од гараже.

У сваком случају занимљив пројекат, али и даље није опело тако да не можеш то лепо да фазираш
Било како било, нек је са срећом :love:

Autoru:  pistre [ 29 Jan 2014 16:11 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

isto misljenje delim sa stefanom vidicem, druze, ko god da si, skidam kapu :postovanje: :P

Autoru:  xen [ 29 Jan 2014 16:38 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

@ Boki
Mator sam covek, moram da se unormalim :)

@ Gazda
Vreme je da se upoznamo, ovo nema smisla. Neko radi a neko radi u drzavnoj firmi :)

@ Pistre
:v6: :ludilo1:

Autoru:  Daka [ 29 Jan 2014 16:39 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

A neki su se tako smuvali :ludilo: :ludilo: :ludilo:

Autoru:  boris77 [ 29 Jan 2014 21:19 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

svaka čast!! :postovanje:

Autoru:  Otacon [ 29 Jan 2014 22:00 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Bas volim ovakve projekte :postovanje:

Autoru:  Mihajlo_J [ 30 Jan 2014 11:45 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Hebena makina, svaka čast!! :)

Autoru:  BRANISLAV BERTONE [ 30 Jan 2014 12:39 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Lep auto.

Autoru:  chile [ 30 Jan 2014 19:34 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

super projekat :love:
nista bez turba, videcemo na prolece po vremenu na 402m kako bobovci mapiraju :wink:

Autoru:  GSi [ 30 Jan 2014 20:25 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

I kad skine ovaj menjac za paljenje guma po Knajfu... (:

Autoru:  Majkan [ 30 Jan 2014 20:35 ]
Tema posta:  Re: Never seen before - Turbo Frajla

Jesi siguran da ti je dovoljno 20mm2 za napajanje 2 pojacala? Koliko snage imaju?

Taj Ecu master 3 je dobar uredjaj, koristi se po evropi, jos ima input - output signale uz pomoc kojih mozes npr. imati shift light, launch control, menjanje mape, palis nitro pod nekih uslovom, grejes suvozacevo sediste kad je u njemu riba u minicu, da se ne suzi od zime...itd. :)

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/