Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Yugo 1.1EFI
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=17817
Stranica 10 od 21

Autoru:  YUgisa [ 14 Sep 2017 21:17 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Nabavljene maglenke:
Slika

Nastavljeni radovi na braniku:
Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Autoru:  YUgisa [ 27 Sep 2017 20:01 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Stigle neke sitnice za Yugica. Vodonepropusni konektori, kuka za slepanje, otvori ventilacije za roof scoop i plasticni rubovi koje treba prosiriti jos nekih 30ak milimetara:

Slika Slika Slika

Autoru:  YUgisa [ 29 Okt 2017 14:03 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Nastavljeni radovi. Prvo na spisku je bio problematicni sper, pa je menjac ponovo skinut, rastavljen, modifikovan sper drugim oprugama, preradjena feroda i dodatnim kanalima za odvodjenje ulja:
Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Dok se sper krcka u menjacu, nastavljeni radovi i na braniku. Napravljeni donji nosaci branika i kuka za slepanje:
Slika Slika

Pa sam to modifikovao laksim alu nosacima i prohromske podloske zamenio konusnim od aluminijuma:
Slika Slika

Slika Slika

Onda je vareno svasta nesto na braniku:
Slika Slika

Slika Slika Slika

Modifikovana sina branika jer je smetala novoj poziciji zmigavaca:
Slika Slika

Registrovan auto po desetu godinu otkad je kod mene, skromnih 13500din:
Slika

Uporedno stanje trenutnog stanja branika i prethodnog, koji je i dalje 0.5kg tezi iako dobar deo fali i sina je jedva funkcionalna:
Slika

Naravno prosli su meseci otkad nisam posvetio paznju tuningu pa je najnovija ideja izrada accusump sistema:
Slika

Sistem je nesto na nivou poor man dry sump, odnosno sluzi da odrzi konstantan pritisak i dotok ulja u motoru cak i uslovima kada standardna mehanicka pumpa nije u mogucnosti da usisa ulje iz kartera usled recimo prolaska kroz krivinu ili pri snaznom kocenju. Takodje jos jedna prednost sistema je da postoji opcija podmazivanja motora pod pritiskom pre nego sto se startuje i na taj nacin izbegne "suv" start motora ukoliko stoji duzi period. Ali videcemo jos sta cu po pitanju toga, pre svega zbog finansija.

Autoru:  YUgisa [ 28 Dec 2017 22:29 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Da nastavimo sa radovima za kraj ove godine. Namontirane maglenke:
Slika Slika Slika

Slika Slika Slika


Zamenjen polomljen (nije moja krivica :D ) amortizer gepeka i zamenjen ostecen konektor na MAP-u koji je pravio problema sa radom motora:
Slika Slika


Napokon posle 10 godina, auto ima kuku za slepanje, mada bi zadnja bila puno korisnija, ali bice i to uskoro:
Slika Slika Slika


Posto sam polomio moj adapter cepa za ulivanje ulja, napravljen nov, duplo jaci na mestu pucanja:
Slika Slika


Napravljeno par nosaca i suspleh:
Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika


I par zimskih slika od pre koju nedelju:
Slika Slika

Autoru:  boolero [ 30 Dec 2017 13:34 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Zapeo ti ozbiljno :D


Neke modifikacije sa EFi? ....imam neku ideju :P

Autoru:  YUgisa [ 30 Dec 2017 15:05 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Pa bas i nisam jer sam planirao da ce biti vec i zadnji branik gotov, a nije jos ni prednji skroz gotov, treba sa unutrasnje strane izvariti jos neke stvari, neka pojacanja i poravnati varove pre smirglanja, ali bice posle nove godine ;) Moram uraditi do proleca da moze da se vari i ojaca karoserija pa da se sve kompletno ofarba.

Kakvu to ideju imas? ;)

Autoru:  boolero [ 30 Dec 2017 15:46 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

ITB sa nekog r6, gsxr, cbr isl tu oko 600kubika...moze to za normalne novce da se napravi.

Autoru:  YUgisa [ 30 Dec 2017 16:14 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Vec sam probao nesto slicno ;)
Slika


Mada sam tada odustao od toga jer nisam imao pristup svemu cemu sad imam, pa sam rasprodao. Mada iskreno sad dok se ne uradi karoserija, necu previse da razmisljam o motoru, trenutno stoji na tome da ce biti veci leptir, bregasta, glava sa vecim ventilima, kanalima i da se poveca dodatan stepen kompresije i da se to izmapira ;) Slicnu glavu kao sto sam drugu radio:
Slika Slika

I N2O, ali videcu sta ce biti na kraju kad to dodje na red ;)

Autoru:  boolero [ 30 Dec 2017 16:47 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Ovo su karburatori ili itb sa diznama ?

Autoru:  YUgisa [ 30 Dec 2017 16:57 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Bili su karburatori ali sam ih koristio kao ITB, deo usisine gde su fabricke dizne je ostao ;)

Autoru:  pistre [ 31 Dec 2017 01:56 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

ipak su jugenti najlepsi sa starim tipom branika i clear glass farovima, tu nema greske, pa nadam se da ces se predomisliti i promeniti pravac, mozda i neka old skul felna

Autoru:  YUgisa [ 31 Dec 2017 09:46 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Da sredjujem sad nekog juga od nule, verovatno bi imao ST branike, ali poenta ovog je da bude pedersko ofarbani ricerski jugo ;) Clear glass farove ne bih nikad stavio zbog njihovog kvaliteta, jedino kad bih stavio projektore sto mozda dobije i ovaj, ali to mi trenutno nije bitan faktor, a old school felne verovatno nikad ne bih stavio, posto mi se vecina ne svidja vizuelno i jer su najcesce 13ke sto nije bas super sa strane performansi. ;)

Autoru:  YUgisa [ 23 Jan 2018 18:51 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Posto moje igranje oko geometrije i sirenja trapa ima nekih manjih negativnih posledica po visinu auta, da bih to korigovao, napravio sam distancere pod solju:
Slika

Pre i posle:
Slika Slika


Posto sam se 5 godina mucio sa alternatorima, odlucio sam da mi je zaista dosad jer je vec postalo komicno i kupio sam nov od 65A, puni 14.65v. Istorija:

-Pre 5 godina prestane da puni Magneton 65A, svi simptomi su bili kao da je crkao regler
-Zamenjen regler, problem nije resen jer se ispostavilo da je kolektor potrosen
-Kupljen Iskra 65A alternator, u "super" stanju, ispitivanje na stolu kad ono nesto skripuce, zalutali sraf u njemu.
-Pri rastavljanja utvrdjeno da je kolektor isto potrosen skroz i da regler nije original
-Kupljen originalni regler i zamenjen kolektor i lezajevi
-Razlemi se kolektor i pokida namotaj na rotoru
-Premotan rotor, nece da puni propisano
-Kupljen nov rotor, montiran
-Magneton alternator drzan duze vreme u rezervi, na kraju kompletno repariran i za male pare prodat
-Nedugo nakon toga ispostavi se da je nov rotor u Iskri bio duzi 2-3mm duzi od starog, iako knap staje u kuciste alternatora, najverovatnije se na stazi rotor zagrejao do te mere da se izduzi i pukne kuciste alternatora
-Kupljen drugi Iskra 65A alternator u takodje "super" stanju, testiran. Kad ono isto tako potrosen kolektor, potrosene cetkice, stator u prekidu
-Od dve Iskre sklopljena jedna, posto je prva bila ST, druga NT razlikovale su se dimenzije lezajeve pa su lezajevi ponovo zamenjeni.
-Rotor druge Iskre odnet na zamenu kolektora, kako bi se izbeglo opet da se odlemi zica. Dodje do nesporazuma i novi kolektor ispadne po ceni skoro ko dva nova rotora.
-Razlemi se stator, ponovo zalemljen
-Nedavno ponovo prestane da puni, iz nekog razloga rotor kaci o stator i nema punjenja
-Kupljen novi Mahle, odnosno Letrika tj nekadasnja Iskra.
-Montiran nov alternator kad se odvoji stopica glavnog voda do alternatora, zamenjene stopice na obe zice, zalemljene i izolovane.

Slika Slika Slika


Montirao sam fabricki zadnji branik da vidim kakva je situacija, stara kombinacija 10.6kg, nova trenutno (ukljucujuci i maglenku) 6.3kg, ispravljena sina i zamenjeni svi srafovi sa prohromskim:
Slika Slika Slika

Slika Slika Slika


Takodje testiran sper, ima manje progresivno dejstvo, blokada je od 95 do 120Nm. Nemam nikakvu korisnu sliku za to, verovatno bih trebao slikati neke dve strafte na putu :D

Autoru:  YUgisa [ 26 Jan 2018 22:35 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Morao sam da se pohvalim idejom koju sam godinama hteo da uradim, kombinacija maglenke i treceg stop svetla:

Autoru:  boolero [ 28 Jan 2018 19:03 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Pretpostavljam reseno diodom?

Autoru:  YUgisa [ 28 Jan 2018 20:19 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Da sa dve diode ;)

Autoru:  boolero [ 28 Jan 2018 22:19 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Najjednostavnija resenja uvek i najbolja :)

Autoru:  YUgisa [ 29 Jan 2018 00:28 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Pa definitivno lakse, prakticnije i jednostavnije nego moja prva ideja sa dva releja :D

Autoru:  DuLeM [ 29 Jan 2018 10:26 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Lepo ovo ide , u pravom smeru....
E jedan detalj mi se bas svideo oni plasticni rubovi vrhunski i da ostanu u crnoj boji.

Autoru:  YUgisa [ 29 Jan 2018 15:50 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Moram se sloziti da zanimljivo izgleda u crnoj boji, ali tesko bi se uklopili nakon svih modifikacija, tako da ce biti ipak u boji auta ;)

Autoru:  YUgisa [ 08 Mar 2018 16:52 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Nastavljeni radovi, nije puno uradjeno zbog mog zdravstvenog stanja, ali moramo ubrzati radove narednih nedelja.

Prvo, struja je pocela ozbiljno da se svadja sa mnom, posto sam izbacio fabricki spojler sa stop svetlom, odlucio sam jai sti vec pokazuje postavljen snimak, da montiram trece stop svetlo u kombinaciji zajedno sa maglenkom. Naravno to nije moglo da prodje lagano, jer ja uvek imam srecu da sve odjednom ne radi, prvo zadnja maglenka nije imala dobar kontakt kod sijalice, pa onda u grlu, pa u fabrickom konektoru u gepeku i na kraju ni prekidac u kabini nije imao dobar kontakt xD Ali napravljeno da radi, postavljen konektor da moze da se ugasi trece stop svetlo ako bude problema na tehnickom, maglenka montirana privremeno ispod branika:
Slika Slika
Slika Slika

Onda nekim cudom ne radi CB za gepek, nije mi jasno kako od brdo zica koje su sve zajedno izolovane, mogu da se precvikaju i masa i plus za CB xD Izbacena ta masa, iskoriscena fabricka masa od treceg stop svetla i provucena nova zica za plus, takodje stavljen vodonepropusni konektor za motorcic CB:
Slika Slika

Ociscen OCC i vracen 51mm leptir malo za probu:
Slika Slika Slika

Napravljeni nosaci za instalaciju u braniku, zavareno pojacanje branika oko karoserije plus montirani dodatni srafovi na spoju branika i karoserije, tako da vise nema zavlacenja prstiju izmedju karoserije i branika i da se branik talasa:
Slika Slika
Slika Slika

Zamenjene calnicne platne sa alu na sini branika gde se montira obloga branika, izbusene rupe na braniku da moze koliko toliko da se oslobodi zarobljen vazduh iza branika i namontiran branik na auto, pa sad moze da se krene u vizuelne prepravke:
Slika Slika Slika

I nabavljeno par sitnica za novu "ideju":
Slika

Autoru:  peroue [ 20 Mar 2018 23:21 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Друже , пратим дуго већ ову тему и свака част, шта друго рећи...

Autoru:  YUgisa [ 07 Apr 2018 21:39 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Pre:
Slika

Posle:
Slika Slika

Autoru:  YUgisa [ 25 Apr 2018 20:41 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Teaser
Slikahttps://flic.kr/p/26wUs6R

Autoru:  YUgisa [ 13 Maj 2018 15:33 ]
Tema posta:  Re: Yugo 1.1EFI

Prethodna dva meseca su propracena raznim sitnim kvarovima, pa nije mnogo uradjeno na autu.

Prvo je pocelo sa curenjem univerzalnog regulatora, propao manometar, pa sam naknadno ustanovio i da curi na spoju kucista, tako da je demontiran zajedno sa vecim leptirom:
Slikahttps://flic.kr/p/261PLhU

Onda je puklo crevo na airliftu:
Slikahttps://flic.kr/p/25JSLWa Slikahttps://flic.kr/p/261Q9AS

Od nasih dobrih puteva se onda odvalilo parce metala koje blokira maticu glavcine pa se popustila u voznji, takodje je od vibracija pukao nosac hladjenja za kocnice i pri tome odvalio selnu manzetne homokinetickog i popustio se poklopac iberlaufa pa sam ujedno zamenio i fabricku alu podlosku koja se vec skroz istisla sa bakarnom:
Slikahttps://flic.kr/p/261QGDu Slikahttps://flic.kr/p/273qJZh

Slikahttps://flic.kr/p/JYxKds Slikahttps://flic.kr/p/JnnHaj

Za prvi maj mi pukne sajla kvacila, tako da je bilo zanimljivo voziti bez sajle, nije lose sto vezbam heel&toe tehniku :D Stavljena neka Talijaska sporCka, posto je crvena:
Slikahttps://flic.kr/p/26XP1hB

A kad smo kod crvenih sporCkih stvari, kupljene Puma rukavice:
Slikahttps://flic.kr/p/24mGLFf

Takodje mi crkla i lemlica pa nisam mogao da varim branik, napredak nije nesto velik, kao sto sam vec slao sliku, prepradjena je donja ivica branika gde ce doci difuzor i bocni delovi su produzeni da prati liniju prednjeg branika, plus je popunjen kanal na gornjem delu branika gde je fabricki siv deo, posto ce branik biti ceo u jednoj boji:
Slikahttps://flic.kr/p/25rtK6o Slikahttps://flic.kr/p/26wUrL2 Slikahttps://flic.kr/p/26v8hrC

I za kraj, ekscentricni srafovi mi ne daju dovoljni opseg podesavanja nagiba za buduci plan prosirivanja trapa na max sirinu plus posto cesto cackam oko trapa, stelovanje ekscentricnih srafova je nepotrebna komplikacija, pa resio sam da napravim caure sa ekscentrom, jedino trebam fabricke rupe na amortizerima mogu da razbusim sa M10 na M14. Caure imaju ekscentar od 1.5 i 1.8mm, sto je moguce nastelovati sa srafovima, ali kad budem povecavao fabricke rupe, njih cu isto ekscentricno da razbusim na amortizeru pa ce to dati dodatno smanjenje nagiba tocka:
Slikahttps://flic.kr/p/26RBgWd

Stranica 10 od 21 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/