Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 19:18

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 7 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: North Side Tuning Show Vol. 4 26.Jun.2016
PostPoslato: 25 Jun 2016 23:29 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
Slika


Tradicija se nastavlja!North side
team organizuje TUNING STYLING SHOW No.4
koji ce da okupi ljubitelje i vlasnike modifikovanih automobila.Ove godine vise takmicara i neizbezne street igre za posetioce.

Program manifestacije sadrzi takmicenja u-
Styling klasama-BEGINNER
-STREET
-EXTREME
-GERMAN
-JDM
-NACIONALNA KLASA
Db klase-
Mini
A klasa
B klasa
PRO klasa
MAX klasa
Db auspuha
Najbolji auto izlozbe (glas publike)
Najglasniji auto izlozbe
Street igre za razonodu takmicara i posetilaca-
Drzanje woofera
Guranje dzipa

Sve ce biti propraceno uz fenomenalnog DJ-a,go-go igracice i hostese!

Lokacija druga kasarna na palickom putu(Palicki put bb)

Kotizacija za takmicare 1000din
Prijave do 11h.
ULAZ ZA POSETIOCE BESPLATAN
DODJITE DA SE DRUZIMO I SKLOPIMO NOVA PRIJATELJSTVA!!!


NORTH SIDE TUNING SHOW 4
PRAVILNIK – STYLING TAKMIČENJE:
Svaki takmičar nastupa na ličnu odgovornost.
Organizator ne prihvata bilo kakvu odgovornost prema takmičarima ili nastalu štetu na vozilima.
Svaki takmičar učestvovanjem u takmičenju odriče se svih prava za naknadom od organizatora, vezano za nezgode koje bi se mogle dogoditi takmičaru ili vozilu.
Prijave takmičara se vrše najkasnije do 11h.
Prilikom dolaska na prostor takmičenja, vlasnik ima 30 minuta da pripremi automobil, nakon 30 minuta sudija obilazi automobil i ocenjuje ga.
Kotizacija po takmičaru za style i dB drag iznosi 1000 dinara (10e ili 3000 forinti).
Ukoliko se takmičar takmiči u dve discipline, dB i Style plaća 1500din obe.
Ko ne želi takmičiti se nego samo izložiti auto, ulaz autom plaća 500din ali prvo ide na travnjak, jer prednost na betonsku površinu imaju takmičari.
Organizator zadržava pravo odbijanja prijave i za svoju odluku nije dužan dati bilo kakvo obrazloženje. Takođe, organizator može u svakom trenutku diskvalifikovati takmičara (npr. usled grube povrede pravila dobrog ponašanja) a svoju odluku ne mora obrazložiti ili vratiti kotizaciju.
Takmičar sa vozilom ne može napustiti prostor na kome se održava manifestacija do 19h.
Takmičenje će se odvijati u 6 glavnih kategorija: Beginner, Street, Extreme, German, JDM I Nacionalna klasa kako bi se svim takmičarima tj I onim sa manje opremljenim I onim sa više opremljenim automobilima omogućili podjednaki uslovi takmičenja. Pre ocenjivanja sudije će svaki auto svrstati u jednu od 6 kategorija.
Beginner Style:
Beginner Style je klasa kojoj pripadaju takmičari koji nemaju završen automobil u svim kategorijama
odnosno automobil bi trebao biti završen samo u eksterijeru. Obzirom na jednostavnost vozila koji se
takmiči u ovoj kategoriji, bodovanje će se vršiti po posebnom (jednostavnijem) pravilniku. Takođe sudije će ocenjivati samu prezentaciju vozila od strane takmičara. Ova klasa je namenjena početnicima i onima koji ne žele automobil sređivati na sledeći nivo tj za jaču klasu. U ovoj klasi ocenjivat će se prerade ili dorade koje nisu vrlo zahtevne na automobilu. Automobil bi trebao biti sličan originalnoj verziji , gotovo identičan ali sa vidljivim preradama kao sto su izmena felni, izduvnog sistema, vešanja, svetala itd.
Dakle ocenjivaće se sledeće:
Eksterijer:
treba da izgleda gotovo slično serijskom automobilu sa nekoliko nezahtevnih prerada, kao sto je već rečeno – felne, izduvni sistem, vešanje, svetla , folije, eventualno mali spojler ili lip koji ne izmjenjuje bitno serijski izgled automobila. Ocenjuje se boja i ukupan utisak koji ostavlja automobil (uklopljenost dodataka i ostalih delova eksterijera u kompletan izgled)
Enterijer:
može biti serijski sa nekim eventualnim izmena npr HU-a i sl. Sudije će posebnu pažnju da obrate na urednost, očuvanost i čistoću unutrašnjosti automobila i takođe na dodatnu opremu koje vozilo poseduje.
Motorni prostor:
mora biti uredan i čist, sređena instalacija itd. I to će biti ocenjivano. Na motoru nisu dozvoljene nikakve tehničke prerade tipa tuning, dozvoljene su samo vizuelne prerade tipa farbanje plastika.
Prtljažni prostor:
takođe mora biti uredan i čist , u njemu nisu potrebni nikakvi posebni zvučnici i prerade. Urednost je na prvom mestu.
Street style:
U ovoj klasi je vazno imati veći broj prerada koje će vlasnik da prezentuje sudijama i da ukaže na njih. Sudije upisuju sve prerade i na osnovu toga daju ocenu , al sa tim da se glavni akcenat stavlja na preciznost i kvalitet urađenog. Te prerade se odnose na ekterijer, enterijer , motor i na prtljažni prostor. Sve ovo treba da daje sklad i gledaće se ukupan sklop te koliko jedno prati drugo i na osnovu toga dati ocenu ukupnog utiska. Dakle ocenjivaće se sledeće :
Eksterijer:
određene prerade na branicima , te pripadajući bodykit koji je primeren izgledu auta a pri tom ne upadljiv , takođe manje prerade na šasiji koje nisu previše izražajne. Osim toga ocenjuje se boja, felne, vešanje, kočioni sistem, svetlosna grupa, folije, i neki dodatni detalji koji su na eksterijeru a
koje prezentuje vlasnik itd.
Enterijer:
važan je ukupni utisak i uskladjenost svega u unutrašnjosti automobila. Pre svega ocenjuje se urednost i kvalitet uradjenog . (tabla od drugog automobila ili presvucena originalna tabla, tapacirunzi na vratima, paneli za zvučnike, sedišta od drugog auta ili presvučena originalna sedista, monitori,
dodatna rasveta, HU, volan, ručica menjača itd.)
Motorni prostor:
ocenjuje se sveukupni izgled motornog prostora od čistoce i urednosti do prerada na motoru ili zamene motora drugim motorom. Motorni prostor treba i da je stilski doteran, moguće i je i farbanje pojedinih delova.
Prtljažni prostor:
ocenjuje se urednost, dodatne kutija te prepravke oko kutije i zvučnika, sređenost kablova i eventualna dodatna osvetljenja u prtljažnom prostoru.
Extreme style:
U ovoj klasi automobil treba da ima sto vise prerada, dorada i dodataka . Ocenjuju se sve vrste prerada koje prezentuje vlasnik, s tim što se najviše gleda kvalitet odrađenog. Važno je da prerade budu što upadljivije i da odstupaju od originalnog, i da je na automobilu što više promenjenog u odnosu na originalni izgled. Dakle ocenjivaće se sledeće :
Eksterijer:
ocenjuju se prerade na branicima i bodykit koji nimalo ne liče na serijske, prerade šasije, felne, vešanje, svetlosna grupa, neonke, folije, boja, kvalitet izrade i opšti vizuelni utisak i uklopljenost svega na eksterijeru itd.
Enterijer:
gledaju se sve prerade u enterijeru na svakom pojedinom delu unutrašnjosti a kojih treba da bude što više. Dakle, kontrolna tabla, satovi (plasma ili custom made), tapacirunzi na vratima, tapacirung krova, sedišta, volan, ručica mjenjaca, HU, dodatni detalji (dodatni monitori, dodatni satovi u unutrašnjosti i sl.) dodatna oprema u autu itd.
Motorni prostor:
ocenjuje se urednost i kvalitet prerada ili dorada u motornom prostoru. Delovi motora trebalo bi da budu modifikovani ili zamenjen motor atraktivnijim modelom (ako je vlasnik tako prosudio), a izgled motornornog prostora uskladjen sa ostatkom automobila. Delovi motora mogu biti ofarbani, imati hromiranih detalja, kablovi i cevi uredno složene u prostoru istog.
Prtljažni prostor:
ocenjuju se sve prerade u prtljažnom prostoru. To uključuje prepravke kompletnog prtljažnog prostora i „custom made“ izrada kutija ili panela za zvučnike i pojačala, monitore, dodavanje osvetljenja i sl. Važan je kvalitet urađenog i opšti vizuelni utisak.
JDM style:
JDM style je kategorija tj stil u kojem se ocenjuju ne samo japanska vozila već I vozila drugih marki koja su sređena u JDM fazonu. Japanski I drugi automobili prepravljeni za ulične trke sa blago naglašenim spojlerima, spušteni sa felnama u rubu ali nesmetano za oštriju voznju. Ukoliko auto još nije gotov tj ako vlasnik smatra da auto nije totalno u tom stilu, u dogovoru sa sudijama može da bira nižu klasu tipa beginner ili style, zavisno koliki broj modifikacija ima na sebi do sada urađeno.
German style:
German style je kategorija koja je nastala prvenstveno sređivanjem vozila nemačke proizvodnje, ali zbog velikog interesovanja takmičara za ovu klasu, vlasnici automobila imaju tu slobodu modifikovati svoj automobil druge proizvodnje tj druge marke u ovaj stil. U ovoj kategoriji je najbitnije od svega je da vozilo bude u vizuelno što sličnije fabričkoj varijanti stim da mora biti što niže, dali na gevindama, sportskim oprugama ili vazdučnim jastucima. Takođe je bitno da ima felne što šire, izbačenije, što bliže rubu, naravno nekog poznatog proizvođača. Ocena je veća ako je tu felnu teže naći na tržištu I ako su jedinstvene na svoj način. U svakom slučaju jasno definisana klasa o kojoj nema potrebe puno objašnjavati.
Nacionalna klasa:
Nadam se da nemoram puno objašnjavati ali evo ukratno, u ovu kategoriju upadaju domaća tj Zastavina vozila tipa Fićo, Stojadin. Ono što znatno povećava ocenu je maksimalna iskorištenost originalnih Fijatovih delova predviđenih za auto, takođe ubačeni jači motori predviđeni za Lancia ili slične modele. U slučaju da je vlasnik promenio mnogo više na automobilu i ako auto previše odudara od svoje osnove vlasnik ima pravo tražiti u dogovoru sa sudijama, da ga svrstaju u drugu kategoriju upoređujući po pravilniku kojoj pripada.
NAČIN BODOVANJA:
• Bodovanje se vrši davanjem poena žirija u rasponu od 1 do 10 u svakoj koloni tj kategoriji:
( Uz pravilnik ide primerak papira za ocenjivanje tj sudijski formular za svaku kategoriju)
NAPOMENA: Svaka klasa (Beginer, Street itd) će se bodovati na isti način ali će svaka klasa imati poseban tj odvojen formular što znači da će se vozila u odnosu na klasu svrstavati u odvojene formulare kako nebi došlo do mogućnosti greške, istih rezultata ili pogrešno svrstanih auta. Zato će auti biti podeljeni „svaki auto u svoju klasu i za tu klasu poseban formular“. Svaki auto se većim brojem poena takmiči za prva tri mesta u svojoj klasi.
Za vreme ocenjivanja se neće direktno davati negatvni bodovi nego će se ukoliko neki deo nije završen, ili motorni proctor nije opran ili slično, snižavaće se ocena za jedan bod.
SUDIJE: U koliko organizator nema dovoljan broj kompetentnih osoba koje bi mogle izvršiti suđenje, ima pravo pozvati u pomoć osobe iz drugih klubova za koje smatra da su dovoljno kompetentne za taj posao. U tom slučaju organizator je dužan da u dogovoru sa sudijom obezbedi neku simboličnu nadoknadu ili dnevnicu za urađen celodnevni posao. Ukoliko organizator ima članove u svom klubu koji će suditi na manifestaciji, isti klub kao domaćin zbog sukoba interesa i subjektivnih osećaja nema pravo takmičenja.
• Ocenjivanje i procenu takmičarskog autmobila žiri beleži na predviđenom obrascu i predaje
predsedniku komisije. Predsednik komisije sabira ocene i daje konačan rezultat.
• U slučaju da takmičari imaju isti broj bodova, bolji plasman je ostvario onaj takmičar kome je
više sudija dalo veće ocene.
• Svaki takmičar je dužan da se potpiše na konačni obrazac. Time pokazuje da je upoznat sa
ocenama komisije.
• Po završetku ocenjivanja, komisija je obavezna da se sastane i bez uticaja i intervencije drugih
mišljenja proglasi pobednike u kategorijama.
• Obrazac sa jednoglasnom odlukom, overen svojeručnim potpisima članova komisije za
ocenjivanje, predaje se predsedniku žirija.
UPRAVNI ODBOR
Auto moto klub “North Side Team”


Odbrojavanje je počelo! - Pratite nas uživo sa manifestacije: http://northsideteam.com/live-streaming-2/ Ostavite svoj komentar na sajtu, a na dan manifestacije će biti i live chat preko našeg youtube kanala.. mod snow*


SATNICA NORTH SIDE TUNING SHOW 4
Dolazak takmičara do 11h
(style ocenjivanje kreće odmah, svaki takmičar ima 30 minuta od dolaska da pripremi auto.)
12h otvaranje manifestacije
12h početak kvalifikacija dB drag
13h prvi burn out
14h prvi sexy car wash
14:30h eliminacije dB drag
15h takmičenje u guranju džipa
15:30h takmičenje u držanju vufera
16h drugi burn out
16:30h finale dB drag
17h drugi sexy car wash
17:30h death match dB drag
18h dB auspuha
19h proglasenje pobednika u klasama

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: North Side Tuning Show Vol. 4 26.Jun.2016
PostPoslato: 26 Jun 2016 23:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
:z20let:
Slika
Slika
:ninja:

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: North Side Tuning Show Vol. 4 26.Jun.2016
PostPoslato: 27 Jun 2016 09:26 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
videh samo Davora.. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: North Side Tuning Show Vol. 4 26.Jun.2016
PostPoslato: 28 Jun 2016 21:36 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
Evo malo slika od mene, bilo mnogo vruce...

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: North Side Tuning Show Vol. 4 26.Jun.2016
PostPoslato: 02 Jul 2016 14:01 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
Evo jos slicica


SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika


SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika


SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika


SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika


SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika
Zadnja slika, Davorov izduv, uklonio je tragove istopljene plastike :postovanje:

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: North Side Tuning Show Vol. 4 26.Jun.2016
PostPoslato: 02 Jul 2016 14:25 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
i jos slika :D

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: North Side Tuning Show Vol. 4 26.Jun.2016
PostPoslato: 02 Jul 2016 15:31 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlika

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 7 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs