Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

ZAMENA DIHTUNGA GLAVE
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=27987
Stranica 1 od 1

Autoru:  kesedzija [ 04 Jan 2014 18:35 ]
Tema posta:  ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Pozdrav, imam problem sa dihtungom. po malo gubi tecnost i po malo naduvava creva, maistor mi je rekao da nije hitno ali da se treba pripremiti za zamenu dihtunga, cim pocne vise da trosi vodu. ali kao glava se ne ravnja na ovim opelovim motorima pa ne zna kakav ce biti rezultat zamene dihtunga... sigurno je neko imao iskustva sa ovim problemom i zanima me sta je radjeno prilikom zamene dihtunga (dal ravnjanje i gumice ili cela glava?) i zanima me cena odprilike koliko je vas izasla?

Autoru:  Mickey [ 04 Jan 2014 21:09 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Ovim motorima se ne ravna glava???

Autoru:  kesedzija [ 05 Jan 2014 17:13 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

da da, to mi je rekao!?!?!?! ni ja nisam mogao da verujem, ali kao aj da poverujem, covek je tu u komsiluku i uradio je jedno 1000kola od kad je otvorio servis... jel ima ko da nam kaze jel to tacno???

Autoru:  Daka [ 05 Jan 2014 17:28 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Da tacno je to,probaj da nabavis drugu glavu motora, a pre svega toga odnesi svoju na testiranje da se vidi tacno u cemu je problem :dedica:

Autoru:  Mickey [ 05 Jan 2014 18:32 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Iskreno, ni ja nisam imao pojma o tome... :stidise:

Autoru:  kesedzija [ 06 Jan 2014 09:04 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

koliko li kosta nova glava?

Autoru:  Mickey [ 06 Jan 2014 10:39 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Ni ne razmisljaj o tome, precice cenu auta :(

Autoru:  testdriver [ 06 Jan 2014 11:07 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

problem je do bocnog poklopca ako se previse skine s glave jer onda on ne moze da se namesti, ali do oko 0,4 mm moze da se obradi. Ako mora preko 0,5, glava je za bacanje

Autoru:  Godza [ 06 Jan 2014 23:30 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Slazem se sa Perom, i tacno je da po tisu nema obrade glave motora, ali iz iskustva je to sasvim druga prica, glava moze da se obradi samo naravno mora da se premeri visina pre i posle obrade.

Autoru:  kesedzija [ 09 Jan 2014 09:26 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

sad sam trazio po forumima i video sam da nemora da znaci da je dihtung u mom slucaju vec gumice ventila su mnogo cestiji slucaj na opelovim motorima.... a siptomi su isti(koliko sam razumeo) gubi po malo vodu, malo tvrdog ulja na obodu boce rashladne tecnosti...

Autoru:  grbe [ 13 Jan 2014 10:05 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Mozda je dihtung razvoda

Autoru:  savacar [ 13 Jan 2014 10:33 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Meni je na Corsi otiso dihtung glave, pomesao je ulje i vodu,radjeno je ravnanje, zamena dihtunga i svega ostalog sto ide, ukupno me izaslo 170e sa rukama. 100e su bili delovi.
Nemoj da cekas da ti ode sve u pm, i meni su prvo otisle gumice, pa mi je crevo za vodu prslo pod velikim pritiskom... Mozda mozes da prodjes sa manjom cifrom dok ti se nije desilo sranjce neko zesce.

Autoru:  kesedzija [ 06 Feb 2014 09:05 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

grbe je napisao:
Mozda je dihtung razvoda

pogodio si iz prve!! bio sam kod pravog maistora i odmah je provalio da nije dihtung glave vec dihtung razvoda....

Autoru:  kesedzija [ 06 Feb 2014 12:07 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

delovi su me izasli oko 50e, dihtung razvoda, dihtung kartera, ulje i filter i antifriz a za ruke mi je uzeo maistor 100e... cini mi se da je malo skuplji ali posao je uradio za jedan dan i veoma kvalitetno!

Autoru:  kokpit [ 07 Dec 2014 00:45 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Pozdrav za forumaše,
potrebna mi je vaša pomoć jer sve više sumnjam u dihtung glave motora. U pitanju je Corsa C 1.2 2002. god. Naime, auto se isto ponaša od kupovine, tj. već 3. godine. Pomalo gubi rashladnu tečnost i to na dužim relacijama. Letos kada sam išao na more, prešao oko 1100km i "progutao" antifriz za širinu 2 prsta (gledano u ekspanzionoj posudi), na kratkim relacijama skoro da ne gubi tečnost. Creva su meka, nema nikakvog posebnog pritiska u posudi kad se otvori na "vruće", nema mehurića. Leti čep za ulje je potpuno čist, ali zimi ima majoneza (dosta) i čep je kao orošen kapljicama vode, kao kondezat. Ulje na meraču je potpuno čisto, nikad nije dizao nivo u karteru, čak se i smanjuje prilikom eksploatacije (na nekih predjenih 5000 km padne nivo za jednu crtu na meraču.
Najveći problem mi je grejanje. Evo već treću godinu me auto zezne na početku zimske sezone. I uvek je mali hladnjak zapušen. Prve godine mi je majstor demontirao isti i čistio ga od nekih masnih grumena (kao da se nešto otkačilo od bloka motora, kaže on), a poslednje dve godine radim sam sa drugom. Otkačimo creva od malog hladnjaka, nabijemo crevo i pustimo vodu sa česme i na taj način isperemo. Svaki put dobijem na ovaj način ekstra grejanje. Na ekspanzionoj posudi, ali na gornjem delu gde nikada nema antifriza sam video dve masne fleke. Antifriz mi deluje čisto, bez ulja. Po meni ovi simptomi ne ukazuju baš na dihtung glave, ali sve više sumnjam baš u to?
Pozdrav

Autoru:  grbe [ 14 Jan 2015 10:40 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Čim su ti masne fleke na ekspanzionoj posudi i čim ti dolazi do začepljenja malog hladnjaka-grijanja, otišao je ili dihting razvoda ili glave. Antifriz ti i jeste djelimično čist, iz razloga što ulje je lakše i pliva po antifrizu.

Autoru:  kokpit [ 19 Jan 2015 09:32 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Kako se utvrđuje koji je dihtung otišao? Ja mislim da mora da se odradi defektaža motora, a onda i dihtung da se zameni. Mehaničar otvara dekli motora kod lanca i utvrđuje da li je popustio dihtung razvoda, ako je ovaj u redu, onda je sigurno dihtung glave i onda menja i jedan i drugi. Da li sam u pravu?

Autoru:  chile [ 19 Jan 2015 11:20 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

da :)
inace kod korse c grejac kabine ima jako uske kanalice i jako lako se zapusi,
da bi opet imao valjano grejanje najbolje staviti nov,
a prethodno obavezno ispiranje sistema hladjenja sa hemijom namenjenom za to :wink:

Autoru:  kokpit [ 30 Jan 2015 00:02 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Danas bio kod majstora, kaže sigurno dihtung glave. Za ruke traži 150€ plus oko 50€ za ravnjanje glave (to radi drugi). Čitajući ranije postove, čini mi se da je to malo mnogo! Nijednog trenutka nije spomenuo da se ovim motorima ne ravnja glava, ali je rekao da se pored glave nosi i bočni dekli kako bi se i on poravnjao. Rekao je da pored ravnjanja glave obavezno uradim šlajfovanje cilindra i zamene gumica na istim. Moram da napomenem da motor radi kao sat, pa me interesuje da li je neophodna obrada cilindra? Vi koji ste menjali dihtung glave da li ste sve ovo odradili, i da li ste u potpunosti rešili problem? Nisu male pare u pitanju, ali se ne bih dvoumio kada bih ovim zahvatom u potpunosti rešio problem.

Autoru:  vaske68 [ 30 Jan 2015 19:05 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Radi se o slajfovanju ventila a ne cilindra,lose si ga razumeo ili cuo.

Autoru:  legalos76 [ 12 Feb 2016 09:17 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Meni auto opel atra g, 2007 god. 1.4 16v, 90ks, presao 110.000 k ima sledece probleme. Gubi snagu, pale trepcuce lampice zute, one sto lice na slavinu i auto sa kljucem, neizmenicno se pale i gase. Od skora je poceo da radi kao dizelas od jedno 20 i kusur godina, tako sto stekce. Dijagnostika prijavljuje tri greske. Lamba sonda-plin, gresku u struji svecice i bobina. I treca greska je rad prvog cilindra.
Svecice i bobina probani nove isto radi, u stvari onda prijavljuje samo cilindar. Dva majstora, jedan ovlasteni je rekao doduse u telefonskom razgovoru da treba da se obradjuje glava-to jest cilindar... i ovaj drugi to kaze. Sta vi mislite, i ima li drugog resenja. Koliko posle obrade on moze da se vozi?

Autoru:  Godza [ 12 Feb 2016 15:40 ]
Tema posta:  Re: ZAMENA DIHTUNGA GLAVE

Po opisu nije do glave motora vec do ditunga razvodne kutije, vrlo cesta pojava na Z motorima sa razvodnim lancem motora.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/