Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 19:31

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Problem Corsa c 1.2 16v z12xe
PostPoslato: 09 Mar 2013 00:49 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Avg 2012 21:26
Postovi: 7
Lokacija: Novi Banovci
Ime: Mita
Opel: Korsa C 1.2
Prilikom polaska iz mesta(samo kada je vruć motor) na malom gasu povremeno se desava da obrtaji padnu na 300 i potrebno mu je 10 sekundi da primi gas i ponovno proradi normalno slično se povremeno desi i prilikom paljenja vrelog motora kada obrtaji padnu na 300-400 i motor se ugasi ,ponekad je potrebno i 2-3 puta ponoviti paljenje da bi proradio normalno u vožnji nema problema i na semaforima se ne gasi i radi normalno (800-850 obrtaja).Chek engine lampica svetli od početka greške sam očitao i to 0170,0170,0100,0130 i 1616 , na auspuhu se čuju manje detonacije kao kad smeša nije dobra,inače auto ide odlično ne trza i potrošnja mu je normalna 5.5-8l.Možda protokomer??? :(

Auto ima 160000 km(čini mi se realnih) i uvežen je pre 8 meseci iz Italije ne troši ulje vodu i sl . Skinuo i očistio klapnu(i čini mi se da od tada imam taj problem),očistio EGR i protokomer ,zamenio sam svećice(NGK),dva puta zamenio ulje za 10000km i ispirao motor , četiri puta filter ulja pošto su se zapušili od prljavštine (pretpostavljam da ulje predhodno nije menjano minimum 50000km),očistio karter i zamenio dihtung kartera još moram zameniti set zupčenja pošto se lanac čuje prilično kad je motor ugrejan.

Prošli mesec sam otišao do Nemačke i nazad napravio 2000km bez problema uz prosečnu potrošnju 6.5l(autoput 120-140 kmh) i pored ovih problemčića koji me baš smetaju. :ilo:


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem Corsa c 1.2 16v z12xe
PostPoslato: 09 Mar 2013 01:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
0100 je protokomer,
0130 je L sonda,
0170 je "fuel trim" ( intake leak, air sistem, fuel presure/pump, injector(s), evap canister purge valve, heated oxigen sensor ).
1616 je imobilajzer.

E sad, moguće da te zeza dovod/ pritisak goriva i/ili dovod vazduha pa je smeša loša pa se zato pali L sonda a zbog gašenja da se očitava imobilajzer tako da ja to ne bi uzimao za uzrok već kao posledicu.
Najlakše ti je da posudiš protokomer pa vidiš, jer on učestvuje u obrazovanju smeše, a posle njega da premeriš pritisak na magistrali.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem Corsa c 1.2 16v z12xe
PostPoslato: 09 Mar 2013 03:52 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Kako si cistio protokomer?

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem Corsa c 1.2 16v z12xe
PostPoslato: 09 Mar 2013 17:03 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Avg 2012 21:26
Postovi: 7
Lokacija: Novi Banovci
Ime: Mita
Opel: Korsa C 1.2
Mickey je napisao:
Kako si cistio protokomer?

Štapićem za uši i alkoholom. :D


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs