Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Astra G Z20LET 315 ks
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=7071
Stranica 1 od 1

Autoru:  KRVOLOK [ 12 Sep 2009 21:32 ]
Tema posta:  Astra G Z20LET 315 ks



dyno ispis
http://img32.imageshack.us/img32/3995/z20let.jpg

Evo momci nas poslednji opel sto smo neki dan zavrsili pa pogledajte malo,rijec je o standardnom motoru koji nije otvaran,sa GT2860RS turbom i LEH diznama,snagu smo imali i mnogo vecu pa cak i 340 ks ali s obzirom na kvalitet naseg goriva i s obzirom da je ovo civilno auto za svaki dan sa kojim treba i da se putuje onda nismo isli na full snagu nego na nesto optimalno sa nizim EGTom i bogatijim AFRom da motor prije sve bude siguran mada je moglo jos mnogo snage da se izvuce,ali ovo je nesto sto nece unistiti klipanjace i na sta ce se motor mnogo vremena voziti.

Sve je uradnjeno na stock elektroniku bez ikakvih boost kontrolera.

Autoru:  Bojan_NBG [ 12 Sep 2009 21:49 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Jel i turbina sa Astre OPC? Lepa snaga, koju klasu će da vozi? :)

Autoru:  KRVOLOK [ 12 Sep 2009 21:56 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Ne,turbina na OPC je mnogo manja ovo je kao sto sam napisao GT2860RS i moze da pogura na nekom svom maximum i do 380 ks.
Vozice 13 sec.
Ovo je snaga koja je mjerena na dynu,znaci nisu to neke EDS virtuelne faze od 300 + ks,ja na svom dynu nisam jos do sada izmjerio c20let da ima preko 270 ks sa EDS remapom ukljucujuci i faze 4 pa cak i sa k29 turbinama nije niko jos imao preko 280 ks.
Tako da Vam nebude cudno da astra od 1300 kg moze ici niskih 13sec sa "samo" 315 ks jer to sto vecina uzima za referencu da sa EDS om imaju preko 300 ks je zabluda.

Autoru:  sreto [ 12 Sep 2009 22:19 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

ako niko do sad nije sa c20letom dosao ja ti obecavam iza nove godine doci doduse sa megasquirtom,samo da rjesim problem sa pogonom ove sedmice zapocinjem radove pa dok slozim pogon :wink:

Autoru:  KRVOLOK [ 12 Sep 2009 22:27 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

nekontam sta ako nije dosao sa c20letom,pa napisao sam ti da svi koji su dolazili nisu imali preko 270 ks,ne znam sta je tu nejasno...

Veoma tesko je izvuci 300 ks iz 2.0 motora i to nije jednostavno nimalo i mnogi se razaocaraju u snagu kad vide na dynu sta bude.Pogotovo sto krive budu talastaste sa mnogo uspona i padova i skoro nikome snaga neostaje u obrtajima i jos svasta sam se nagledao od renomiranih tunera.

Veoma veoma velika razocarenja vlasnika sam dozivio i od SKN i od EDS,OCTa... ma strasno za sta ljudi dadnu po 800 eura,bas strava.

-- 12 Sep 2009 21:44 --

Jos jednu bitno stvar da napomenem sreto kod tebe,mozes li mi objasniti zasto ti skidas svoju elektroniku i stavljas MS?

Tvoja elektronika je mnogo naprednija i mnogo kvalitetnija od toga MS sto stavljas,niko vani nece da stavlja SA ecu tako loseg kvaliteta ako neko i stavlja onda stavljaju mnogo kvalitetnije i ozbiljnije SA sisteme a ti sa konja ides na magarca,zbog cega,mozes li mi objasniti?

Autoru:  sreto [ 13 Sep 2009 09:26 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

mozda jeste naprednija u to nebih ulazio ali i ljudi koji bi mi slozili mape uzimaju jako puno novca za tako nesto dok na MS sam radim tj lakse mi je i u konacnici me izadje jeftinije prodati motronic i kupiti MS i mapirati nego platiti mapiranje za motronic.Jebi ga nema se bas uvjek novca za svaku promjenu na motoru trcati nekom da ti slozi mape izadje me previse a svi mi sto radimo radimo bez sponzora tako da treba gledati i na finansijsku stranu cjelog projekta.upravo izbacujem 4x4 iz calibre i okrecem motor uzduzno i stavljam mjenjac R28 a nazad diff od senatora sa sperom pa sam oko tog trenutno okupiran nadam se da cu zavrsiti ta 15-ak dana....

Autoru:  KRVOLOK [ 13 Sep 2009 09:45 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Mnogo skuplje ce te izaci to u konacnici jer opet ces na kraju morati odvesti auto nekom da ti to izmapira ko se profesionalno bavi sa tim,nemoze se raditi rempiranje bez opreme i bez znanja,sta ako unistis motor kolika je onda racunica i sto ti je onda jeftinije.Ja uzimam isto para da izmapiram i motronic i MS i bilo koji drugi SA sistem i nepravim razlike u cijeni koji je sistem u pitanju.
Ti mozes pokusati to da uradis ali poslije dyno testa sve iluzije ce ti se razbiti jer nista ti neznaci ni MS a pogotovo sto je to veoma los SA sistem koji nema ni boost mapu,cak nije ni sekvencijalno ubrizgavanje na njemu,mapa za injection i ignitiom je premalena i nemoze se dobro izmapirati za vecu snagu i civilnu voznju,veoma je osjetljiv na variranje napona u autu...uglavnom mnogo stvari na tom sistemu je kao sto je bilo u auto industiriji iz 80 godina,mnogo mnogo zaostao je to sistem ali ima neke prednosti u odnosu na motronic a to je launch control koji i nije bas dobro uranjen ali je opet nesto sto se moze dobro iskoristiti.

Nemozes raditi tuning na motoru ako nemas novaca za to,uvijek ce te na kraju skuplje izaci to sto hoces da ustedis na kvalitetu time sto ces uvijek kasnije imati problema i opet ces morati nekom da platis da ti to uradi ako hoces neku ozbiljniju snagu da postignes.

Bez knock monitora,stroboskopa,wideband sonde,EGT senzora,i mnogo mnogo iskustva sa svim tim,neces moci taj motor da izmapiras kvalitetno.

Autoru:  sreto [ 13 Sep 2009 11:28 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

bez wideband sonde,EGT senzora i ne mislim raditi,to sto je se meni motronic ogadio to je druga stvar.Na kakvim sad uslovima motor radi to i mene samog zapanjuje jer cekam na jednog prijatelja zbog nabavke ms-a al i nije poenta ove price.razumijem ja sta ti meni pricas i sve to i svjestan sam da nemogu iz prvog puta odraditi posao kvalitetno kao ti koji to vec dugi niz godina radis ali ja sam spreman rizikovati i neke dijelove motora zato sto ih imam dovoljno u rezervi da bi platio tu skolu koju cu uciti sam na svojoj kozi jer ce mi se to na kraju isplatiti.Ja ne znam koliko ti uzimas novca za mapiranje plus racunaj da cu morati barem 1 do 2 puta doci zbog nekih promjena na motoru u toku godine moja neka racunica i navika je da to radim sam.
Ja sam svejstan toga da to nije jednostavno nauciti i da nas koji to rade nema mnogo tako da i vasa cjena tj vas koji mapirate mora biti veca da bi se troskovi sveli na nulu,ja 99 posto stvari na autu radim sam i sto god mogu napraviti sam sam napravio cak i obicni regulator pritiska goriva.Draze mi je uceci se sjebati par klipova ili blok ili glavu jer toga imam na bacanje dok se ne ustimam a te pare sto bi dao za mapiranje potkovati motor kad se vec dovoljno ispraksam na ms-u.
zanima me ako moze na PM kolika je cjena kod tebe za mapiranje ms-a i da li iznajmljujes valjke za mapriranje i koja je cjena toga.?

Autoru:  KRVOLOK [ 13 Sep 2009 11:41 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

ali wideband sonda i egt nije dovoljno da se motor izmapira o tome ti govorim.

Ali OK je prica ako ti radis nesto da bi naucio to sve onda je to druga stvar i onda mozes experimentisati sa svim tim stvarima,ja sam mislio da ti hoces da napravis motor bez komplikacija i da to radi ali experiment je nesto drugo i to sam moras raditi da bi naucio.
Dyno ja iznajmljujem ali ce ti cijena biti velika jer exsperimentises na motoru,cijena za 3 sata naseg dyna je 300 eura.
Cijena mapiranja nekog optimalno koji nije hard verzija je 400 eura na dynu sa ispisom sa svim sondama i senzorima a cijena za neku hard varijantu gdje je motor na max snazi je 500 eura.Doplata za nitro mapu je 100 eura.
Garancija na motor se doplacuje i zavisi od setupa i kvaliteta motora.

Autoru:  sreto [ 13 Sep 2009 11:52 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Ne bih ja dolazi odmah na dyno tek kasnije dok se malo uhodam jer sta cu ja za 3 sata uraditi na samom pocetku....nebih dolazio dok motor ne potkujem i kad slozim koliko toliko mape dosao bi na dostimavanje....
Nadam se da smo se razumili da si shvatio poentu moje price da mi nije cilj necije znanje opovrgavati nego da zelim nauciti.A glupo bi bilo i da nesto pricam protiv tebe jer si ti ipak prvi na nasim prostorima koji je se poceo ozbiljno baviti stim,meni nije u cilju biti u tom poslu nego samo nauciti dovolnjo za svoje potrebe.trenutno imam k24 7200 turbinu i imam neke kupce za nju pa je mislim prodati da uzmem gt30.Zanimam me samo ako nije tajna koliki je pritisak u topica na diznama pre nego sto je uzeo ove od 470kubika,jesi mu dizao pritisak il si onu snagu izvukao na originalnom pritisku.

Autoru:  KRVOLOK [ 13 Sep 2009 12:09 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

sve je na orginalnom pritisku,pritisak na diznama nema smisla povecavati jer tako se povecava i pritisak kad motor nije u boostu i kad nije u full rezimu i tako motor mnogo vise trosi i stalno ima viska goriva.
Veci pritisak na diznama je nekakav tuning na silu i to se radi samo bas kod race motora gdje civilni rezim nije bitan,takodje veci pritisak je nesto sto moze unistiti dizne i pritisak povecavaju ljudi koji ne nebave tuningom i koji nepoznaju mape jer pritisak goriva orginalno na turbo motoru kako raste pritisak turba,ako je na leru recimo 2.5 bara pritisak na boostu od 1 bara taj pritisak je 4.5 bara a ako ti zaglavis regulator i podesis ga na 3.5 bara na leru onda u boostu dobijas pritisak 6 bara i tada dizne vise nerade dobro i umjesto vise goriva dobijes manje i motor izgori i onda se cudis kako je moguce da je izgorio na 3.5 kad je radio na 2.5 bez problema.Dizne koje rade na 7 bara kostaju nekoliko hiljada eura.

GT30 je velika turbina za taj motor i mnogo velika turbo rupa ce biti i to bi imalo smisla stavljati samo na motor koji je za race.Za civilini motor nista preko GT2871RS nedolazi u obzir a ta turbina moze 450 ks da izbaci sto je i dovoljno jer na nase gorivo vise ks se nemoze izvuci iz toga motora bez obzira na turbo i na boost.
Mi smo radili i motore sa gt30 i ogromna je rupa na saltanju i mnogo efektivnije i bolje motor ide sa GT2871RS

Price o 500,600 i kusur ks iz toga motora su bajke,za tu snagu mora se koristiti race fuel na obicno gorivo preko 450 ks je nemoguce izvuci.

Autoru:  sreto [ 13 Sep 2009 12:18 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

razumijem sta mi govoris nego sam se cuo sa topicem pa on nije znao na kolikom je pritisku pa me zanimalo.inace dobro je posao odradjen a i dizne su ekstra velicine a cjena im jos bolja.
a sto se tice turbine auto cu povuci iz svakodnevne upotrebe,tj vozicu ga samo iz gusta pa zbog toga idem na predimenzionirani turbo da bi imao kasnije vise izbora.mada cu razmisliti i o tvom predlogu za gt28

-- 13 Sep 2009 11:51 --

imam motor od audia s4 2.7 biturbo 265 konja fabricki ako si zainteresovan komplet motor sa svim agregaima osim kompjutera 1700eura ako vam treba za kakve nove jurilice da slazete.

Autoru:  Wampir024 [ 15 Sep 2009 00:13 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Bas fina snaga :respekt:
Znacu gde da se obratim ako ubacim z20let :D

Autoru:  brkabl [ 08 Okt 2009 10:57 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

srdjane, koliko je ovaj projekat kostao, i jel ostala ista izduvna grana ? zzzzzz

Autoru:  nemkebg [ 09 Okt 2009 19:57 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

zamenom turbine 340konja? extra.... :) plus neki cip na to.... :)

Autoru:  strokan [ 09 Okt 2009 20:11 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Naravno da mora cip... Verovatno je i drugacija izduvna grana...

Autoru:  sreto [ 09 Okt 2009 21:40 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Druga izduvna,dizne,turbina,ic i mapiranje,

Autoru:  strokan [ 09 Okt 2009 22:18 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

A pumpa sa vecim pritiskom?

Autoru:  Jack [ 12 Okt 2009 21:57 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Mene samo interesuje koliko je ovaj projekat kostao? Ako bih mogao da sve to priustim sutra bih isao da tuniram auto:)

Autoru:  Godza [ 12 Okt 2009 22:10 ]
Tema posta:  Re: Astra G Z20LET 315 ks

Jack je napisao:
Mene samo interesuje koliko je ovaj projekat kostao? Ako bih mogao da sve to priustim sutra bih isao da tuniram auto:)



Stupi u kontakt sa Srdjanom pitas ga sta za cenu i sta te jos interesuje ima li garancije, da li ima posledica po motor itd,itd.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/