Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

DYNO DAY
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=33288
Stranica 3 od 3

Autoru:  Xander_GTR [ 05 Okt 2015 10:02 ]
Tema posta:  Re: DYNO DAY

Jeste da nisam prisustvovao ovog vikenda ali evo i mog merenja od pre par meseci. Na manual boost kontroleru izbaci manje konja i Nm ali je meni ubrzanje mnogo linearnije nego sa fabrickim elektronskim koji sa pojacanim aktuatorom ima velike oscilacije dok se nadje boost.
Rezultat:
212.1 hp i 353.9 Nm na elektronskom
203.6 hp i 332 Nm na manuelnom kontroleru
Ukupan gain od merenja u bobo-u 25hp i 60nm sa NEremontovanim turbom i NEotvaranim motorom. Skroz ok po meni.
Nazalost pumpa za LPG je popustila i nije bilo merenja na lpg, a samim tim sam ostao uskracen za jos par kvalitetnih i jeftinih konjskih snaga. :ludilo:
Slika

Autoru:  chile [ 05 Okt 2015 17:32 ]
Tema posta:  Re: DYNO DAY

ko je merio pre i posle modifikacija zna kako konjici tesko dolaze :wink:
Nenad Pesevski je napisao:
Svaka cast drugari,rezultati su odlicni...Naravno uvek moze bolje i vise.Chile pozivam te na dvoboj... :ots:

prihvatam, kad budes bio u prolazu javi se da otprilike odmerimo :z20let:
inace nije ni sve u konjima i tezina igra
gazda i ja smo probali iz leteceg i otprilike smo isti :)

Autoru:  milos-v [ 05 Okt 2015 18:04 ]
Tema posta:  Re: DYNO DAY

Hhaah odprilike :) chiile ce reci ja malo izlazim-za branik,a gazda ce reci lose sam presaltao pa smo zato bili odprilike isti,inace malo odlazim :ludilo:

Autoru:  Nenad Pesevski [ 05 Okt 2015 18:20 ]
Tema posta:  Re: DYNO DAY

Znam chilence sve...Bice zanimljiva trka,Seata sam lepo sredio pa cemo videti... :ots:

Autoru:  Bole_SEZ [ 26 Nov 2015 22:16 ]
Tema posta:  Re: DYNO DAY

Pricah sa ovim iz EDS nesto oko dyno testa i oni mi rekose da Z20LET mora da se testira u 5. brzini.. cisto mali info za bracu turbase :)

ps. evo i slicica, da ne bude prica u prazno :)


Slika

Autoru:  chile [ 27 Nov 2015 02:32 ]
Tema posta:  Re: DYNO DAY

sa te strane Arno je upravu, na z20let-u je u petoj najveci pritisak jer je opterecenje najvece
zanimljivo i na manual boost i na elektronskom

sa druge strane koliko ce valjci odraditi kalkulaciju u proracunu, nisam siguran
a i Arno kad mu se zale kupci da su izmerili manje od ocekivanog iznosi raznorazna resenja :ludilo:

Stranica 3 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/