Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 00:53

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 145 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 07 Dec 2018 16:03 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Feb 2015 17:33
Postovi: 21
Lokacija: Pančevo
Ime: Miloš
Opel: Astra H 1.6 Twinport - Z16XEP
Garaza: pogledaj
Najnovije informacije iz Opela:

Grandland X plug-in hybrid i potpuno električna Corsa moći će da se naruče već u prvoj polovini 2019. godine.
⚡ Novi Vivaro u 2020. takođe kao električni kombi.
⚡ Proizvodnja potpuno električne nove generacije Opel Mokka počinje u 2020. godini.

Izvor informacija: Big Anniversary and Electrification: Opel Looks Ahead to 2019


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 07 Dec 2018 23:34 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
:D Najzad da se jos neko ukljuci sa informacijama, :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 08 Maj 2019 12:12 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
Vidim da uveliko testiraju novu korsu, ima neko više informacija

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 09 Maj 2019 11:32 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Samo da ugrabim vremena osvezicu temu,sto se tice corse to je sto je,PSA platforma,motori 1.2 benzin i 1.5dizel,moguca je varijanta 1.6 turbo,ekektro motor sa 136ks,samo dizajn Opelov sve ostalo PSA tj blizanac novog Peugrot 208.Prave se u istoj fabrici... :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 09 Maj 2019 14:21 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Dakle od sada ce i korsa da ima probleme sa elektrikom :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 09 Maj 2019 14:35 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Sep 2018 15:51
Postovi: 562
Lokacija: Beograd
Ime: Nebojsha
Opel: Insignia 2.0 ecoflex
Garaza: pogledaj
..najjače kad fidiš francuza od pozadi kako mu konstantno svetle rikverc svetla... jedjno oni imaju farove i pozadi...
:ludilo1:

_________________
lepO je Opel
Mrzim vozila na plin!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 18 Maj 2019 18:54 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Avg 2013 17:33
Postovi: 213
Lokacija: R.S. BiH
Ime: Predrag
Opel: Astra H 1.3 cdti
Garaza: pogledaj
:": Zašto je GM napustio Evropu. :": Prilog CNBC televizije, možda baci malo svjetla na odluku GM-a! :palica:



Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 18 Maj 2019 22:51 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Nisam bas u toku kakav su cirkus pravili sa opelom. Po ovome ispada da ne znaju da naprave dobar auto za evropsko tržište pa im smeta ovo pa ono, a zapravo svi moraju da se bakcu tim regulacijama. Mislim da bi bolji odgovor dali kad bi pokazali sta se zapravo dešavalo u kompaniji i šefovima u istoj.
Jel ima neko detaljnije objašnjenje šta se zapravo dešavalo pa su ovako prosli?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 19 Maj 2019 13:59 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Promaseni modeli, ne investiranje u motore koji ispunjavaju norme EU,koriscenje tudjih platformi i motora npr 13 u poslednjem periodu,koriscene su plarforme,fijata, pezoa, renoa...,motori pravljeni sa kompanijama koje nisu deo grupacije,ne razvijanje platformi za hibrdna i elektro vozila u Evropskom ogranku,imas u ovoj temi dosta o tome, gubicima, menadzmentu,mislim da o tome imas neke podatke na prethodnim stranama.
Sustina je jasna Opel prosle godine ima prihod tj profit,posle 20godina gomilanja gubitaka, PSA radi temeljno i ozbiljno na obnovi Opela sa ozbiljnim investicijama,jasnim zadatcima i ciljevima sta ce Opel razvijati i proizvoditi za celu grupaciju.Osvrnucu se na pravljenje gubitika i promasene investicije pod GM samo da ugrabim vremena.... :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 19 Maj 2019 19:55 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Sad sam sve iscitao i koliko ja vidim Opel postaje pežo/citroen sa opelovim znakom i ako mi se to toliko ne svidja zbog sve politike jer će sve biti najveći 1.6 motori nadam se da će bar biti neki 2.0 za opc i još neki za opc insignije, mada im je psa jedini spas tako da ne možemo puno da se bunimo. Al opet ne verujem da će da prave neke veće motore jer koliko sam pročitao kad su pisali o novoj korsi da će PSA da predje na elektro motore. Razumem da prave takve automobile jer teško da mogu da prave konkurenciju BMW-U Audiju ili Mercedesu koji prave malo jače motore/automobile.
Valjda nece opel da postane najniža klasa u PSA mada će po svoj prilici tako i biti. U ostalom vidicemo već.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 03 Jul 2019 23:04 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Ide Astra u kosacice :)
https://www.carscoops.com/2019/07/facel ... -tech/amp/
Šta mislite o ovim motorima?

I facelift insignia
https://www.carscoops.com/2019/07/2020- ... rille/amp/
Hoće li biti novih motora u njima?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 04 Jul 2019 06:41 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
U službenom 308 je taj 1.2 od 110KS. To ide kao metak!! Nema tu ni K od kosačice! Istina, niske obrtaje ne voli, ali taj raspon niskih "koje ne voli" zbog turba je vrlo malen!! Klima malo produžuje taj raspon, ali ništa strašno.
U 3008 se nalazi jača verzija od 130KS. Čim se pređe nekih 1500 RPM, i on je raketa! Baš sam se iznenadio.

Zvuk na 308 je odličan, meni se barem sviđa. Stavlja će te motore i u Korsu i mogu isliti koje će to ludilo biti.

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 05 Jul 2019 08:04 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Ima tema astra k koliko se secam :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 29 Nov 2019 19:04 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Posle visedeceniske agonije Opel je ostvario najveci profit u svojoj istoriji,jasno govore podatci za prvu plovinu godine ako se ovako nastavi profit Opela bi mogao biti oko 1 milijardu eura,odlicno sw sprovodi plan oporavka kao sto sam ranije opisao tacke tog plana.Ono sto je dobro za Opel je da ce se uskoro u Opelovom pogonu u Russelshim proizvoditi baterije za elektro vozila grupe,naime PSA je sklopila ugovor sa SAFT korporacijom koja se bavi proizvodnjom visoko kvalitetnim baterijama,namenjenim za odbranbane svrhe kao i za siroku upotrebu( inace je SAFT deo TOTAL grup),ovim potezom PSA grupa zeli zaokruziti kompletnu proizvodnju komponenata za elektro i hibridna vozila.Ovo udruzivanje je podrzala NEMACKA I FRANCUSKA vlada i EU ulagnje u ovaj projekat je oko 2milijarde eura. Pogon se gradi i u Francuskoj odmah pored lokacije koju PSA i NIDEC koriste za izgradnju elektro motora.(Nidek je vodeca Japanska kompanija za izgradnju elektro motora druga u svetu)Da podsetim da je u Russehim pocela izgradnja najveceg elektro centra u evropi sa oko 1300 punjaca.Da bi pokazali koliko su zainteresovani za opstanak Opela PSA je doneo odluku da Opel ima ravnopravnog clana u upravnom odboru PSA grupe.Takodje Opel je dobio da radi nove benzinske agregate za hibridna vozila radi se o motoru 1.6 turbo od 200ks koji treba da zadovolji normu euro 7 .Kao lider u proizvodnji LPV-laka komercijalna vozila PSA je doneo odluku da ce se ova vozila za grupu praviti u Poljskoj Gliwice,da naglasim da je PSA lider u proizvodnji ovih vozila sa 26% trzisnog udela u EU,takodje svi modeli ovih vozila bice elektricni do 2022g neki i ranije.
Opel uz PSA sada ima zadatak da zaustavi pad trzisnog udela Opela koji traje decenijama prvi put ove godine poceo se smanjivati taj drasticni pad a sledece se ocekuje potpuno zaustavljanje i rast trzisnog udela.
Sledece godine se ocekuje restajling insignije b tacnije najkasnije do juna,pocele su porudzbine Grendland X hibrid modela pogon a prve isporuke ce biti pocetkom 2020g,ovaj model ce imati 297 ks,pogon na sve tockove i obrti moment oko 400nm , osmostepeni menjac, takodje je predvidjena i varijanta na prednji pogon sa 225ks.Takodje je pocela prodaja Korse F i u elektricnoj varijanti,o tome kad se otvori tema od strane admin u novi modeli.
Posle raznih nagadjanja resena je dilema PSA i FCA grupa se udruzuju,vec je formiran nov upravni odbor od 11 clanova ,PSA ima 6 a FCA 5, takodje mesto izvrsnog direktora je pripalo dosadasnjem izv. direktoru PSA gdin.Carlos Tavaresu, sve je jasno ko ce voditi i ko je koga preuzeo.Ceka se odobrenje EU za ovu inkviziciju tj komisije za sprecavanje monopola,konacni ugovor ce biti potpisan pre nove godine,ovim spajanjem nova korporacija postaje veliki igrac na svetskom trzistu.Da podsetim da FCA grupa ima sledece brendove ABARTH.ALFA ROMEO,CHRYSLER,STR(streat and raicing tehnology),DODGE,FIAT,FIAT PROFESIONAL,LANCIA,MASERATI,RAM (kamioni),JEEP.kao i da je manjinski vlasnik FERRARI .Sediste nove firme je u Holandiji.Cilj udruzivanja je smanjenje troskova, koriscenje PSA platformi,tehnologije koja zadovoljava najnovije norme EU,elektifikacija u kojoj FCA kasni, kao i laksi pristup PSA grupi USA trzistu , iskustvu koje ima FCA u izgradnji vecih SUV i kamiona .Predvidjena su zajednicka ulaganja u autonomnu voznju....po ovm pitanju za Opel je interesantno sto ce raditi vozila PSA grupe za USA trziste,neki analiticari tvrde da ce to biti slatka osveta Opela GMu,Opel je odredjen za nosioca zbog iskustva izgradnje vozila na Americkom trzistu u C i D segmentu.
Interesantmo je da PSA pokusava da kupi deonice GELLY motorsa koji je vlasnik VOLVA. :postovanje:
Ako ima pitanja raspalite,unapred se izvinjavam ako ima slovnih greseka i sto nisam sve mogao razraditi u pojedinostima bilo bi previse obimno,nisam se dotako ni teme dilerstava u okviru PSA grupe,kao i jos nekih :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 30 Nov 2019 00:03 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Ajde sto je bio Francuz ali sad ce Opel da bude mesanac Francuza i Italijana :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 30 Nov 2019 11:34 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
MiskoBgd je napisao:
Ajde sto je bio Francuz ali sad ce Opel da bude mesanac Francuza i Italijana :D

I Amerikanca :D

Vise se ne zna ko je skim uzas evo nekoliko kombinacija
1.PSA-FCA (Pezo Citoen-Fijat Chraisler)
2.WWgroup -FORD (Volksvagen,Audi,Porse,Skoda, Seat-Ford,Ford track....
3.RENO-NISSAN-MICUBISI-DACIA-UVAZ-MERCEDES
4.GM-HONDA
5.TOJOTA-MAZDA-SUBARU-SUZUKI(ovo mi ima smisla,svi Japanci)
6.BMW-TATRA MOTORS (Tatra je vlasnik LAND ROVER,JAGUAR i jos jedne indiske marke)
7.GELLY-VOLVO
8.HJUNDAI-KIA-SAMSUNG (Hjundai motors je vlasnik KIA i Samsung motors )


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 30 Nov 2019 19:53 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Nisam znao da je hjundai vlasnik kia motorsa, ali ovi su svi poceli da se udruzuju koliko sam primetio od kada je vw postao ozbiljan gigant i poceo da kupuje sve pred sobom

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 30 Nov 2019 21:07 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Pa tako je ovo je tek pocetak kraja za mnoge,svi koji ostanu sami a kasne sa elektrifikacijom nemaju skoro nikakvu sansu da prezive, da ne pricam da su evropski proizvodjaci u velikom zaostatku kad su u pitanju elekto vozila,autonomna voznja,hibridna vozila... :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 02 Dec 2019 00:59 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Lambo, Bentli, Bugati, Dukati su takodje VW :)

Npr isti volan u Ursusu i Audiju samo drugi znak i drugi bedz dole.

Mislim da Ford nema veze sa VW grupacijom :)

Inace, sve te grupacije, sjedinjavanje itd imaju 0 veze sa ekologijom, jedini cilj je jeftinija proizvodnja i veca zarada :)

Inace, ozonska rupa se smanjuje, a automobila nikad vise :)

Ja nemam nista protiv elektro automobila, mnogo lepo idu a ne trose nista, jedini problem je sto struju ne dobijamo na ekoloski nacin a te baterije iz tih automobila treba posle razgraditi a to opet nije ekoloski :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 02 Dec 2019 10:29 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Itekako WW ima veze sa Fordom kao i sa diselgatom,dugovima,tuzbama koje krecu u evropi....To sto je nekad bio WW i sad nema nikakve veze sa onim starim,ista je prica sa Opelom i svima,samo znacke ostale...razvoj hibrida i gasenje cilindara kod 1.5tsi je razvijena zajedno sa Fordom,sistemi autonomne voznje isto, no nije to tema... :postovanje:
Sprema se nova Moka x na elektropogon treba da izadje pocetkom2021.g :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 07 Mar 2021 19:14 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Evo sacekao sam godinu dana malo vise da vidim kuda ce promene auto industriji odvesti strategiju razvoja brenda i cele nove grupe nastale i formalnim spajanjem FCA i PSA,naravno prvo cu se osvrnuti na strategiju PSA pre ovog spajanja kao i na pravce koje je uslovila EK za zastitu okoline. Pokusacu u nekoliko tacaka da sazmem dogadjaje iz prethodnog perioda,a posle objasniti strategiju novo nastale grupe.
Idemo redom da prvo od Opela,naime i posle izuzetno teske situacije prouzrokovane pandemijom Opel je smelo iskocio sa potpuno novim modelima i zapoceo elektrifikaciju kompletne game,moze se pohvaliti da je u segmentu LCV (komercijalna vozila )potpuno elektrifikovan tj da svi modeli imaju potpuno elektricnu varijantu,pored toga Opel corsa e i Zafira e ,Mokka e kao predstavnici putnicke game su potpuno elektricni.Pored ovoga krajem godine treba da pocne izgradnja fabrike baterija na Opel lokaciji ovo sam vec spominjao naime PSA i SHAFT nosioci ove investicije a suinvestitori su Nemacka i Francuska drzava.Veoma bitan faktor da se potpuno zaokruizi proizvodnja bez zavisnosti od drugih dobavljaca.Baterije koje ce se proizvoditi u ovom pogunu bice do kapaciteta 100kw/h,radi se o potpuno novoj generaciji baterija koje je SHAFT razvijao za potrebe vojske SAD.
Opel je ovu godinu koja je bila izuzetno teska za auto indstruju,usled pandemije covid,kao i zbog izuzetno teske transformacije i prelaska na kompletnu novu tehnologiju zavrsio u plusu,naravno to se odrazilo na trsisni udeo Opela koji jos uvek ima automobile sa GM tehnologijom Astra k i Insignija b kao i Grandland x i Krosland x koji su nastali zajednickom izgradnjom GM i PSA,corsa, mokka zafira life su potpuno vezani za PSA tehnologiju 100%..Opelovi glavni inzinjeri razvoja postavljeni su za direktore razvoja za celu PSA grupu sa ogromnom autonomijom u radu po pitanju platformi, upravljanja i vesanja automobila,naime PSA zeli da svoje automobile ucini upravljivijim i prihvatljivijim kupcima koji vole "tvrdju"voznju uticaj se oseti na modelima 2008,208 i corsa.Takodje se radilo na motoru 1.6 benzin tj na otklanjanju nedostataka koji su u proslosti uoceni sada revidiran 1.6 pure teh motor je nosilac hibrid vozila Peugot 3008 i Grandland x 300ks 4x4 pogonom,ova dva vozila tj uskladjivanje njihovih sistema su uradili Opelovi inzinjeri.
Upravo ono sto je falilo Opelu stize ove godine a to su novi modeli sa potpuno novom tehnologijom i digitalizovanim info sistemom,kako sve izgleda moze se videti na novom modelu mokka koja je pravi best seller,kompletna proizvodnja mokka e je rasprodata za celu kalendarsku 2021 godinu sada se trazi nacin da se poveca obim proizvodnje sto nece biti nimalo lako zbog pandemskih uslova rada.Takodje je zavrsen razvoj nove Astre L koja ce imati fantasticne pogone ovde pre svega mislim na plag in varijantu 300 ks i 225 ks ..,ova jaca varijanta ce izaci 2022 godine u GSI ili OPC varijanti.Ostali motori ce biti revidirani 1.2 turbo,1.6 turbo benzin dizel se jos nezna ali pretpostavljam da ce biti 1.5 u dve varijante(ovo je poslednji dizel u astri jer vozila koja budu izlazila posle 2024 nece imati dizel a od 2026 ni cist benzin samo kao hibrid)
Takodje Grendland x ce dobiti u toku 2021 re dizajn spolja i unutra pretpostavlja se da ce dobiti pure panel slican kao kod moke,buduci suv se ocekuje 2023 godine koji ce biti na novoj e platformi koja omogucuje potpunu elikrifikaciju ovog modela sa tri tipa baterija i dometom - autonomijom od 350-650 km sve baterije za ove modele bice proizvedene u Opelovim pogonoma.
Insignija je dozivela re dizajn i dobila nove motore meni nekako naj interesantnija varijanta 2.0 turbo 200ks benzin sa 9 stepenim automatskim menjacem u varijanti GSline,naravno tu je i GSI varijanta sa 230 ks 4x4 pogonom,dizeli vec znate pominjao sam u temi insignija b,veliko je pitanje sta ce biti sa ovim modelom, inace limuzinama ciji udeo na trzistu je sve manji( dolazi kraj za ovaaj segment ???),verovatno ce biti zamenjeni SUV modelima ne samo u Opelu i PSA vec i kod drugih proizvodjaca....
Sport se vraca u Opel, naime pored corse e koja je mosilac e relija, ovaj model ce braniti opelove boje i u raliju klasicnim motorima, [svi tri cilindra kod svih brendova)Motor je 1.2 od 208 ks i 290 nm obrtnog momenta koji je raspoloziv od 1400 obrtajq.
Opel takodje ce biti i nosilac istrazivanja kada su u pitanju vozila na vodonik,ova istrazivanja i njihova implementacija su jako bitni za odredjene kategorije vozila.
PSA je napravila nekoliko znacajnih koraka u restrukturanju cele grupe kao i u segmentu zatvaranja komletnog ciklusa proizvodnje svih komponeti direktno pod svjom vlasnickom kontrolom.Naime vec sam spominjao udruzivanje sredstava sa NIDEC i izgradnju pogona za proizvodnju elektromotora ovo a investicija ima za cilj proizvodnju elektromotora na nivou 1.000000 jedinica godisnje za potrebe PSA(stellantis grupe)omogucice potpunu nezavisnost od drugih poizvodjaca (sada se koriste elektromotori izgradjeni sa continental group),
Sto se tice companije koju je PSA otvorila sa POWERTRAINco koja se bavi izradom prenosnika i spojki za elektro i hibridna vozila PSA je postala vecinski vlasnik korporacije, u bliskoj buducnosti se moze ocekivati implementacija proizvoda i promena menjaca mesto asian 8 brzina bice u igri DCT 7i 9 brzina za hibridna vozila.Kupljena je i celicana sa rudnikom,deo jednog od proizvodjaca guma.... tako da PSA nece zavisiti ni u jednom segmentu proizvodnje van svog opsega odnosno od potpuno nezavisnog proizvodjaca van grupe. Sve se stavlja pod direktnu kontrolu PSA.Zatvara se jedan od najvecih istraznih centara u svetu za dizel (tilmery Francuska) i osposobljava za proizvodnju elektro motora kapaciteta cca 600.000 godisnje.U cilju elektro mobilnosti brzeg i efikasnijeg punja elektro automobila pocela su opsezna istrazivanja i primena brzog punjnja baterija za nekoliko minuta ovaj zadatak je dobio Opelov istrazni centar(izgradjeno oko1300 punjaca u cilju istrazivanja). Uporedo je pocelo i prestruktuiranje PSA dilerske mreze tako da ce vlasnici PSA vozila moci da koriste kompletnu dilersku mrezu bez obzira na brend, u sledecoj fazi ce dileri koji budu zainteresovani moci da prodaju sve brendove PSA grupe...Imao bih jos stosta ovde dodati kao npr.odseci za autonomnu voznju,istrazuvanja u vezi vozila na vodonik,novi digitelni sistemi itd ali mislim da bi bilo preopsirno ako nekog bas zanima neka od ovih oblasti odgovoricu ono sto mogu i znam....
Sto se tice trzisnog udela PSA je imala znacajan pad prodaje u 2020g 28,7% u odnosu na 2019g, ovakav rezultat je pre svega posledica pandemij e jer najvaznije zemlje u evropi za PSA su trpele veoma mnogo zbog pandemiskih uslova ovde pre svega mislim na Francusku i Spaniju gde se nalazi vecina proizvodnih kapaciteta ove grupe,takodje ovo je tradiconalno dobro trziste za grupu,najveci pad u okviru grupe je imao Opel odnosmo vauhhal , I pored toga PSA je ostvarila dobit(2.milijarde eur.) i u protrkloj godini ,zadrzala cvrsto poziciju br 2 u evropi.Sto se tice lakih komercijalnih vozila i dalje nema pomeranja PSA je je ostao lider u evropi.
Stvaranje nove grupe sa FCA (fijat crasler) nije prosao bez problema ,naime komisija EU za sprecavanje monopola uslovila je PSA i FCA da pronadju resenje za segment LCV vozila gde bi spajanjem ove dve kompanije trzisni udeo u ovm segmentu premasio 42% trzista, nadjeno je kompromisno resenje po kojem PSA mora deo kapaciteta ustuputi Tojoti za izradu ovih vozila kao i da bude ukljucena u snabdevacku i servisnu mrezu.(psa ce proizvoditi verso, proace i proace sity,sa klasicnim i elektro pogonom .Posle voog resenja stiglo je i odobrenje za spajanje ove dve grupacije,Zvanicno je stvorena nova grupacija STELLANTIS sa sedistem u Holandiji ,Amsterdam.Na prvi pogled izgledalo je da je ucesce obe grupacije 50-50%,medjutim ozbiljnom analitikom se moze doci do zakljucka da bas nije tako,udeo predstavnika PSA u izvrsnom odboru je vecinski,kopletan nadzor finansija kao i njihov nadzor vrse predstavnici PSA ,kompletne knjigovodstvene poslove takodje,tako da mnogi ekonomski analiticari tvrde da je ovo ikvizicija od strane PSA,no to je za sada manje bitno.Stvaranjem ove grupe stvoren je konglemerat sa mnostvom brendova.PSA su sledeci :PEUGEOT,CITROEN,DS,OPEL,VAUXHHALL,DAUNGFENG MOTORS,FAURICIA(pogona na vodonik,punjenje i primena na komercijalnim vozilima ,autonomna voznja,primena difitalizacije u automobilima,izrada digitalnih cok pitova....)FREE2MOVE
FCA:FIJAT,FIJAT PROFSIONAL,LANCIA,ABARTH,ALFA ROMEO,MASARATI, CRAJSLER,RAAM,DOGE,JEEP,MOPAR,SRT,kao i nama dva manje poznata industriska brenda TEKSID(proizvodnja aluminijuma i celika za auto industriju)
COMAU (industriska automatizcija,napredni proizvodi za automatizaciju,digitalizacija,kompletna izgradnja ovakvih objrkata....
Ogromna grupacija koja je stvorena sa ciljem da u potpunosti ispuni nove zahteve na trzistu kao i norme koje propisuju EU i pojedine zemlje.
Ovde ima nekoliko pravaca,elektrifikacija kompletne grupe,racionalizacija tj usteda od oko 5milijardi eura godisnje u procesu razvoja i proizvodnje,neka strateska pitanja su vec resena kao npr koriscenje platformi i tehnologija za odredjena trzista,oporavak brendova ovde se pre svega misli na alfu,masarati,lanciju naevropskom kao i crajslera na usa trzistu.
Sto se tice elektrifikacije i sinergije tehnologija PSA ce biti nosilac zbog ogromnog tehnoloskog iskoraka u odnosu na FCA grupu,posebno u evropi tako da ce FCA u evropi imati kompletnu gamu vozila zasnovanu na PSA tehnologiji,kad su u pitanju a, b, c, segment vozila,koristice se PSA platforme motori,baterije... u segmentu iznad toga koristice se i vise platforma Gorgio(nova varijanta ) koja se u evopi primenjuje na Alfi a na USA trzistu kod vise brendova.Tako da uskoro mozemo ocekivati Fiat vozila npr punto sa komplet PSA tehnologijom,JEEP renegete za evropsko trziste takodje....,e sad sto se tice vecih komercijalnih vozila i SUVa sve jasno nosioci ce biti JEEP,RAM....
Donesena je odluka da se PSA direktno ne vraca na USA trziste vec da kroz vec postojace brendove u USA primenjuje tj implementira svoju tehnologiju,naravno u onim segmentima gde ti brendovi kakskaju,najveci izazov ce biti oporavak Cryasler automobili.Posto je USA trziste jako bitno za novu grupu ubrzano se radi na primni hibridizacije i elektrifikacije brendova.
Takodje je doneta odluka da se Alfa i Maserati podvrgnu kompletnim promenama i uvodjenim novih modela koji ce biti racionalizovani po segmentima (objasnjeno vec gore u tekstu),u cilju toga razvija se i usavrsava V6 motor sa plug in hibridom koji ce biti ugradjen u ova dva brenda kao i verovatno u DS automobile,naime Masarariti,DS,Alfa bi trebali postati premijum brendovi u grupi.
Jos jedna odluka vezana za pozicioniranje brendova, na evropskom trzistu srednja klasa ce biti Peugeot i Opel niza srednja Citroen, dok ce Fijat biti niza ovde mislim na kvalitet izrade i cenovni rang.
Kinesko trziste je sledeci izazov za novu grupu,gde semora povecati trzisni udeo koji je za sada zanemarljiv,zao ovo trziste angazovan je komletan tim koji cee raditi na modelima za Kinesko trziste,inace vec kad pominjem Kinu da napomenem da Citroen pre dve godine poceo proizvodnju u Indiji novih modela za to rastuce trziste.
Inace mislim da je ovakav pristup ciljevi, transformacija i sinergija grupe veoma kompleksan i tezak posao,medjutim znajuci coveka koji je za ovo zaduzen Carlos Traveras ubedjen sam da ce to uraditi veoma brzo i efikasno.
Nadam se da sam malo priblizio problematiku, ima toga jos dosta...jedmostavno nemam vise snage da preradjujem -sazimam,prevodim more materijala kojim raspolazem.
Zato ako ima pitanja raspalite ili dodajte nesto.
Unapred se izvinjavam ako ima slovnih gresaka :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 14 Mar 2021 01:21 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
Konačno normalan tekst da pročitam, svuda sve nešto ofrlje, i tačno se vidi da novinari koji su pisali tektove baš i ne vole Opel i PSA familiju, mnogi osporavaju spajanje sa FCA, mada sve ima svoj cilj. Očekivao sam da će Opel izaći na USA tržište ali ipak monopol je jači...

Baš me interesuje kako će da izgleda nova astra L sa tih 300hp :respekt: jer javljaju se neki renderi koji su rađeni po uzoru na moku ali to nije veredostojno..

U mom gradu ima jedna corsa e, pug 308 i baš ih upoređujem i sviđa mi se kako su lepo sakrili sličnosti što se tiče spoljašnjeg izgleda tako da ima za svačiji ukus ponešto :ludilo1:

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 16 Mar 2021 10:48 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
noise024 je napisao:
Konačno normalan tekst da pročitam, svuda sve nešto ofrlje, i tačno se vidi da novinari koji su pisali tektove baš i ne vole Opel i PSA familiju, mnogi osporavaju spajanje sa FCA, mada sve ima svoj cilj. Očekivao sam da će Opel izaći na USA tržište ali ipak monopol je jači...

Baš me interesuje kako će da izgleda nova astra L sa tih 300hp :respekt: jer javljaju se neki renderi koji su rađeni po uzoru na moku ali to nije veredostojno..

U mom gradu ima jedna corsa e, pug 308 i baš ih upoređujem i sviđa mi se kako su lepo sakrili sličnosti što se tiče spoljašnjeg izgleda tako da ima za svačiji ukus ponešto :ludilo1:

Sto se tice novinara u evropi koji se bave automobilima, testovima ...vecina je finansirana od jedne grupacije koja bukvalno vecinski kontrolise ovaj deo mediskog prostora,sluzi se rekao bih agresivnim metodama, gusenja informacija o sopstvenim propustima prituzbama korisnika ,ne uspesima na cuvenom moose testu ...Propaganda je cudo...
Sto se tice astre L i 300ks nisam bas siguran kako ce se ovo izvesti s obzirom da ubacivanjem elektro motora i baterije znatno bi se narusila ergonomija auta,smanjio iskoristivi prostor ... e sad licno mislim da bi bilo najbolje da ovu varijantu ugrade u karavan,a za hachback da se ide na 225ks.
Sto se tice USA trzisista mislim da ce na neki nacin brendovi PSA grupe uci na to trziste, razvojem komponenti, platformi...Mislim da ce Opel uskoro na Kinesko trziste.
Nova je grupa i ogroman zahvat kada su u pitanju inzenjerske i istrazivacke mogucnosti grupe Stellants,koliko se samo resenja u svim segmentima nudi,tesko je i nabrojati jer svaki brend ima neku izuzetno-vrhunsku tehnologiju sinergija tih resenja bi trebala unaprediti brendove kao nikad do sada.Naravno bice potrebno neko vreme za prilagodjavanje (2-max.3 god.) :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 18 Mar 2021 05:43 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6276
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
Videh pre koji dan izbacili spoiler sliku ekektro mante, jer imaš neki info u vezi toga? Naprave rimejk poput pežoa što su uradili

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pežo-Citroen kupio Opel
PostPoslato: 18 Mar 2021 10:00 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Ono mi deluje kao da su slikali mantu A, i da nisu nista spremili nego samo opipavaju trziste

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 145 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs