Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Insignija B
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=33089
Stranica 4 od 4

Autoru:  testdriver [ 11 Maj 2019 13:31 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Ukinut je jer ne moze da zadovolji eu norme :banghead:

Autoru:  Woland [ 11 Maj 2019 16:41 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Ne znam jel to smešno ili žalosno :krsti:

Autoru:  Vladarr [ 11 Maj 2019 18:32 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Pero , dobro bi ti legla ova prednja sedista u H

Autoru:  munja2 [ 13 Maj 2019 13:36 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Restajling ovog modela se uveliko radi,neka predvidjanja da moze biti zavrsetak ove godine mada je realnije ocekivati ga do marta 2020g,agregati koje ce koristiti su za sada sigurno 1.5 i 1.6turbo benzinci od 140 do 225ks,a za dizel se jos ne zna da li ce zadrzati GM ili prelazi na 2.0 hdi. :postovanje:

Autoru:  testdriver [ 13 Maj 2019 13:41 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

U planu je turbo 1.6 plus hibrid iz 508,koliko su mi rekli

Autoru:  Woland [ 19 Maj 2019 20:22 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

https://youtu.be/Fe7_EfdSfhc
Izgleda bolesno dobro u ovoj boji mada mislim da je ovo samo izložbeni primerak.

Autoru:  munja2 [ 21 Maj 2019 09:01 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Nije izlozbeni primerak .moze se naruciti u ovoj boji,naziv boje Dyanamik Orange spada u grupu tzv Exclusive color,uz tu boju ide Exclusive paket.:postovanje:

Autoru:  munja2 [ 29 Jan 2020 19:54 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Izasao re dizajn insignije motori benzin 2.0t 230 ks samo u gsi varijant 4x4i i 200 ks 2.0t. takodje i 1.4t 145 ks sa cvt menjacem isti je u astri k,
dizel 1.5 122 ks sa automatskim i manuelnim nejacem. Sve ovo je uradjeno zbog novih normi koje stupaju na snagu ove godine. Motori 2.0ctdi nisu za sada opcija.Nov model insignije se ocekuje 2022g sa PSA sasijom i motorizacijom. :postovanje:

Autoru:  Nebojsha82 [ 29 Jan 2020 20:21 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Super. Znači moj sledeći auto definitivno nije Insignia. Ja da vozim biciklu 1.5 ne pada mi napamet.

Autoru:  munja2 [ 29 Jan 2020 21:53 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Imas jos uvek 1.6 ctdi 136ks i 2.0 ctdi sa 170 ks,ova re dizajn ce biti od marta u prodaji, e sad mislim da ce 2022g biti poslednji dizel koji ce se proizvoditi u Insi c i astri l,a modeli od 2025g tesko da ce imati dizel agregate kod bilo kog proizvodjaca,struja,vodonik, hibridi...zajebancija sa euro 7 plus normom koja tada treba da stupi na snagu.
Sto se tice insi b sa benz.motorima mislim na 1.5 165 ks sasvim lepo ide i ima snage, 1.6 t 200ks je naj agilniji cak je brzi i bolje ubrzava od bi turbo 2.0ctdi od 210 ks....2.0 t 260 ks se vise ne prizvodi niti ce.
A cena 2.0 230 ks 4x4 GSI u Nemackoj ce biti oko 50000e,zavisno od opreme. :postovanje:

Autoru:  Nebojsha82 [ 30 Jan 2020 08:55 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Ma sve je to u redu, ali ja ne mogu da zamislim, da otvorim haubu i da mi je unutra 'pola' motora na toliki auto. Meni se to kosi s logikom totalno. Zivo me interesuje kolikog su radnog veka ti motori sto su 1.5 ili 1.6 a imaju po 160-200ks. To ako traje 5 godina....

Autoru:  munja2 [ 30 Jan 2020 10:18 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Traje dok je garancije sigurno :ludilo1: jeste skroz suludo ali ove norme ubise velike motore,prelazak na hibide i struju nam sledi,ko ce ga znati vise... :postovanje:

Autoru:  Nebojsha82 [ 30 Jan 2020 14:28 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Prećiću na električne trotinete..na isto mu dođe...
:ludilo1:

Autoru:  testdriver [ 30 Jan 2020 14:48 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Nazalost kod nas je jos svest o motorima koja se polako odbacuje u razvijenoj Evropi. Ni ja ne volim niti bih kupovao motor s 3 cilindra dokle god ima 4cilindrasa s turbinom. Al kukati sto se izbacuju dizelasi od 2 hiljade kubika je suvisno jer za 2,3 godine oni ili nece moci ulaziti u vece gradove ili ce zbog co2 placati mnogo skuplje registracije nego ovi manji. Osim toga sve se vise prica o suludom ogranicenju brzine po gradovima od 30kmh (na srecu ne jos kod nas), sigurno ce ukinuti autoputeve bez ogranicenja i ne vidim onda cemu veliki motori. Treba se pomiriti sa tim da cemo se mi koji volimo voznju i aute utopiti u onu bezlicnu masu ljudi kojima je auto prevoz od A do B,da sto manje trosi,manje zagadjuje itd. Najbolje je tu tuznu buducnost opisao Top gear pre 10 god gde on vozi Astona V12 i ceo test nista nije rekao o njemu. Samo je konstatovao da je to kraj ( jos onda je to predvideo) velikim motorima,i pusta gledaoca da samo uziva u prizoru i zvuku motora :(
https://youtu.be/siZQHDY1-48

Autoru:  MiskoBgd [ 30 Jan 2020 20:22 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

I da uvedu ogranicenje 30 u Bgu svakako ne mozes brze :ludilo1:

Autoru:  munja2 [ 22 Okt 2020 09:35 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

Evo malo izmena na insignij iB facelfit,dostupni motori su sledeci:
Benzin 2.0 turbo sa rasponom snage od 170ks,200 ks i 230 ks svi su upareni sa 9 stepenim automatski mmenjacem a motor pd 230 ks je dostupan smo u GSI varijanti sa pogonom 4x4(potpuno revidiran ) sa ovim motorima seriski ide flex raid sasija.
Dizel 1.5 122ks (3 cilindra).2.0 174 ks ,motor 1.5d dolazi iskljucivo sa rucnim menjacem dok 2.0 ima rucni,osmostepeni automatski i osmostepeni automaski sa pogonom 4x4
Da napomenem da novi 2.0 dizeli imaju dava katalizatora da bi zadoviljili novu normu(sve grupacije sada koriste ovaj sisitem)
SVI MOTORI SU GM .Insignija je poslednji model koji ce zameniti GM platformu i motore,nova insignija se ocekuje krajem 2021 godine ili pocetkom 2022 tada ce biti na platformi i tehnologiji grupe PSA. ( samo da se ogradim ne zna se da li ce Insignija c biti limuzina ili SUV ako se bude islo na SUV onda ce koristiti platformu JEEP ) :postovanje:

Autoru:  munja2 [ 25 Jul 2022 15:20 ]
Tema posta:  Re: Insignija B

KRAJ ZA INSIGNIJU PRESTAJE POTPUNO PROIZVODNJA OVOG MODELA.

Insignija se vise nece proizvoditi,ovaj model ce 2024 godine preci na crossover varijantu mozda i drugacijeg naziva.Ovakva odluka je potpuno ocekivana jer je prodaja modela bila izuzetno slaba i ne isplativa.Da ne bude zabune svi ostali evropski proizvodjaci odustaju od prodaja limuzina D segnenta iz istih razloga i prelaze na suv,crossover modele,tako da od 2024 godine ih nece skoro uopste biti u prodaji.Npr passat se vise nece proizvoditi samo u karavan verziji a buduci model ce biti na id platformi... :postovanje:

Stranica 4 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/