Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel KARL https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=30553 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | kvcali [ 11 Sep 2014 21:43 ] |
Tema posta: | Opel KARL |
SADA I ZVANIČNO: Opel potvrdio novi model po imenu Karl! Evropski ogranak GM-a, nemački Opel i britanski Vauxhall uskoro će predstaviti novi automobil u A segmentu, a iz Opela upravo stiže zvanična potvrda da će novi model poneti naziv Karl Svega jedan dan nakon što je Vauxhall najavio model Viva, o kojem smo nedavno pisali, i Opel je danas izašao sa svojom verzijom, tačnije imenom novog modela u A segmentu. Novi automobil zvaće se Karl, po jednom od sinova osnivača kompanije Adama Opela, koji su 1899. godine napravili prvi automobil koji je izašao iz proizvodnih pogona Opela. Automobil će biti dugačak 3,68 metara, imaće petoro vrata i ponuditi maksimalnu praktičnost za ovu klasu vozila, uz naravno, bogate mogućnosti personalizacije. |
Autoru: | pistre [ 11 Sep 2014 21:52 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
bas su se potrudili oko promo snimka, gruja bi napravio bolji |
Autoru: | kvcali [ 12 Sep 2014 09:16 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Autoru: | Mihajlo_J [ 12 Sep 2014 10:49 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Chevrolet Aveo..... |
Autoru: | testdriver [ 12 Sep 2014 10:54 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
i bukvalno. Ne vidim smisao ovoga jer to vec imaju u klasi. Ako misle da bude jeftin, to mora biti do 8000 cak i sa opremom. Ovo ne deluje da ce biti 8000, osim ako se ne pravi u Indiji |
Autoru: | kvcali [ 12 Sep 2014 10:55 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Valjda sevi leti sa EU kontinenta pa ovi preuzeli model |
Autoru: | Cvorke [ 12 Sep 2014 11:10 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Mihajlo_J je napisao: Chevrolet Aveo..... I to je Aveo dosta lepsi zbog lepsih farova. |
Autoru: | opelko [ 12 Sep 2014 12:08 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
zasto posle adama prave ovo, sasvim nepotrebno, imali su lep i atraktivan mali gradski auto i dosta za tu klasu, ovo stvarno izgleda kao neki rodjak merive ili zafire ali zaostao u razvoju.... |
Autoru: | Mihajlo_J [ 12 Sep 2014 12:42 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Cvorke je napisao: Mihajlo_J je napisao: Chevrolet Aveo..... I to je Aveo dosta lepsi zbog lepsih farova. +1 !!! |
Autoru: | GSi [ 12 Sep 2014 12:46 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Neka leti +... Kad je mogao Opel zbog njega da istupi iz DTM-a... |
Autoru: | kvcali [ 12 Sep 2014 17:35 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Autoru: | testdriver [ 12 Sep 2014 18:06 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
nadam se samo da nece stavljati glupu tablu uz Avea |
Autoru: | Tempo [ 13 Sep 2014 00:39 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
vracaju Chevrolet (daewoo) nazad samo sad pod opel imenom |
Autoru: | Little Dragon [ 13 Sep 2014 02:40 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
umjesto da spremaju novu generaciju calibre da pokori coupe auta na trzistu oni neke usisivace izbacuju |
Autoru: | Cvorke [ 13 Sep 2014 09:06 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Pa ovo nije Aveo, ovo je Spark bre. Aveo je B segment, a Opel izbacuje auto u A segmentu, tako da je ovo ocigledno blago izmenjeni Spark. |
Autoru: | Mihajlo_J [ 13 Sep 2014 10:28 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Little Dragon je napisao: umjesto da spremaju novu generaciju calibre da pokori coupe auta na trzistu oni neke usisivace izbacuju I tu se slažem!!! |
Autoru: | MiskoBgd [ 13 Sep 2014 15:11 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Nakaza A sto se Adama tice, u iole normalnoj opremi kosta 16000-17000e. Pa radije cu da kupim A5 par godina star i da budem direktor nego da vozim usisivac za 17000e |
Autoru: | Cvorke [ 13 Sep 2014 17:55 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Taj usisivac zvani Adam predstavlja "life style" automobil, kao sto je i Fiat 500. Napravljen je za fensi urbane ljude itd. i takvi ljudi ce pre adama ili F500 da uzmu nego 5 godina star Audi. |
Autoru: | MiskoBgd [ 13 Sep 2014 19:27 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Samo nek oni budu fensi i urbani Za te pare kupim 3 H GTC, crnu, belu i crvenu i onda mogu da ih uklapam u priliku, svecana, disco, bleja a i mogu i boju da kombinujem sa majicom |
Autoru: | Little Dragon [ 13 Sep 2014 20:18 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
glupo je uvijek porediti novo i polovno , dosta ljudi sa parama nece da sjedi u sjediste u kojem je neko prdio 200.000km |
Autoru: | Day Walker [ 14 Sep 2014 01:26 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Poenta |
Autoru: | Tempo [ 14 Sep 2014 20:16 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Adam i F500 uzimaju oni koji nemaju dovoljno para za Mini |
Autoru: | Day Walker [ 15 Sep 2014 00:57 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Ili ne jure za kliseom |
Autoru: | kvcali [ 29 Okt 2014 23:40 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Autoru: | kvcali [ 03 Dec 2014 11:37 ] |
Tema posta: | Re: Opel KARL |
Novi Opel KARL – mali, suptilan, jednostavno izvanredan! Mali ali prostran, blistave pojave i iznad svega racionalan – to je ono što kupci ulaznog segmenta mogu očekivati od Opela, počev od leta 2015. Njegovo ime je: jednostavno KARL. Ime zapravo predstavlja omaž sinu osnivača kompanije. Budući kupci će biti u prilici da postanu vlasnici 3,68 m dugog, atraktivnog automobila sa petoro vrata, za do pet osoba, i to za manje od 10.000 evra. Pored toga, nova akvizicija u Opelovoj porodici može biti opremljena brojnim tehnologijama u oblastima bezbednosti, komfora i info-zabavnih sistema, vodećim u segmentu. KARL je pogonjen ultra-modernim jednolitarskim, trocilindarskim benzinskim agregatom poslednje generacije. KARL, ADAM i Corsa će Opelu podariti najubedljiviji portfolio malih automobila ikada, počev od leta 2015., koji će ujedno biti i najmlađi na tržištu. Ova tri modela ispunjavaju sve moguće želje. „Kratak, atraktivan i karakteran – naziv KARL reflektuje svoje najubedljivije atribute. Opelov novi ulazni model je „odrastao“ automobil, koji će da prija kako srcu tako i intelektu“, objasnio je šef Opel Grupe dr Karl-Tomas Nojman (Karl-Thomas Neumann). „Karl nudi tipične Opelove vrline, počev od visoke tehnologije, preko tihog jednolitarskog, trocilindarskog motora, pa do nagrađivanog IntelliLink info-zabavnog sistema. Opel KARL je idealan automobil za cenovno osvešćene kupce, koji žele da svakodnevnu upotrebljivost sjedine sa komforom i modernim tehnologijama.“ Oštre linije sa karakterom KARLov „anfas“ krasi tipičan Opelov „osmeh“ u vidu hromirane aplikacije na koju je postavljen amblem marke. Gledajući sa strane, tri precizne, oštre linije karakterišu najmanji među Opelima. Karakteristična bočna linija u vidu „sečiva“ je izražena na vratima, gde reflektuje Opelovu filozofiju skulpturalnog, preciznog dizajna. Dve oštre linije izviru iz ručki vrata, naglašavajući dinamičan, visokokvalitetan karakter. Velika prednja i zadnja svetla doprinose lepršavoj pojavi, kreirajući sveukupan dizajn sa izuzetnim akcentom na detaljima za vozilo ove klase. Tehnologije i atributi koji tope srca vlasnika malih automobila Ipak, najvažnija stvar je: Opel KARL ne samo što dobro izgleda, on impresionira i sa „unutrašnjim“ vrednostima. Ispod haube, poseduje najnoviju generaciju Opelove tehnologije kada je reč o pogonu. Novi 1.0 ECOTEC sa 55 kW/75 ks, ultra-moderni trocilindarski benzinac sa impresivnom kulturom rada i efikasnošću, razvijen je posebno za KARL. Vozači mogu snagu po želji savršeno da prenose na točkove preko modernog, mekog, petostepenog menjača. Šasija i upravljački sistem KARLa su razvijeni u cilju obezbeđivanja visokog nivoa bezbednosti i komfora, koji su u samom vrhu klase. U skladu s navedenim, KARL će biti opremljen brojnim sistemima u kategorijama bezbednosti i komfora, koje kupci inače ne očekuju u ovom cenovnom razredu, a Opel će još jednom isporučiti ultra-moderne tehnologije po dostupnim cenama. Pored standardnog ESP-a sa kontrolom trakcije, ABS-om sa elektronskom distribucijom kočione sile i asistencijom pri kretanju uzbrdo (Hill Start Assist), koja sprečava kretanje automobila unazad prilikom starta, KARL može biti opremljen dodatnim sistemima poput upozorenja izlaska iz vozne trake (Lane Departure Warning). Prednji senzori kamere koja skenira put ispred, upozoravaju vozača zvučnim signalom i trepćućim žutim svetlom na instrument tabli kada vozilo bez namere vozača izlazi iz vozne trake. KARL takođe odlikuje i gradski režim vožnje (City mode), čijim se aktiviranjem pritiskom na dugme pojačava servo asistencija na volanu. Ovaj sistem već postoji na ADAMu i Corsi. Pored toga, sistem asistencije pri parkiranju (Park Assist), prevenira neželjeni kontakt upozoravajući vozača zvučnim signalom, prilikom približavanja prepreci u vožnji unazad. Tempomat sa limiterom brzine obezbeđuje vožnju u okvirima dozvoljene brzine, što je od izuzetne pomoći u gradskim gužvama i zonama ograničenja od 30 km/h. Svetla za maglu garantuju bolju osvetljenost u teškim uslovima vidljivosti, dok funkcija bočnog osvetljenja olakšava manevre skretanja i čini vožnju bezbednijom. Lista opcija vezanih za komfor, asistenciju i bezbednost, dostupna za KARL, može biti nastavljena do u nedogled. Opciono grejanje prednjih sedišta uz grejani, kožom presvučeni upravljač obezbeđuju prijatnu toplinu zimi. U letnjim danima može još više da se uživa sa opcionim krovnim prozorom. Praktično dopadljiv – dopadljivo praktičan Mali Opel KARL ne samo što je potpuno „sazreo“ u oblastima komfora i bezbednosti; njegov kabinski prostor je prostran, orijentisan na vozača. On vozaču i putnicima donosi osećaj prostornosti, kvaliteta, uz pažnju obraćenu na svaki detalj, što je ranije moglo da se pronađe samo u skupljim automobilima. Vlasnici KARLa će takođe moći da budu u potpunosti mrežno povezani sa spoljnim svetom preko nagrađivanog Opelovog IntelliLink info-zabavnog sistema, koji obezbeđuje potpunu integraciju sa Apple iOS i Android uređajima, i uvodi svet pametnih mobilnih telefona u automobil. Pored ultra-moderne konektivnosti, KARL je ujedno i ekstremno praktičan automobil, koji nudi obilje prostora uprkos kompaktnim dimenzijama. Spolja gledano, KARL će izazivati pažnju već pri prvom pogledu, sa ukupno deset razičitih boja karoserije i različitih dizajnerskih rešenja naplataka od 14 do 16 cola. Iz svega navedenog, Opelov najmanji model, koji će zaokružiti ponudu nemačke marke u segmentu malih automobila od sledećeg leta, je u isto vreme praktično dopadljiv i dopadljivo praktičan, i to po ceni ispod 10.000 evra |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |