Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 23:53

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
PostPoslato: 01 Avg 2012 16:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Slika

Opel Astra porodica je dopunjena novim snažnim dizel članom – 2,0 BiTurbo CDTI motorom sa 143 kW/195 ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Dostupne su tri karoserijske verzije: hečbek sa pet vrata, GTC kupe i Sports Tourer karavan.

Ni jedan drugi brend u segmentu kompaktnih modela ne nudi ovako širok izbor visokoperformantnih dizel motora. Astra BiTurbo CDTI sa pet vrata dostiže maksimalnu brzinu od 226 km/h, što je čini najbržom dizel Astrom ikada (Sports Tourer 222 km/h, GTC 223 km/h). Dok nudi moćne performanse i zabavu pri vožnji, BiTurbo motor je takođe veoma efikasan. U kombinaciji sa ekonomičnom Start/Stop tehnologijom, koja je standard u svim Astra BiTurbo modelima, GTC koristi samo 4,9 l/100 km (Sports Tourer i model sa 5 vrata 5,1 l/100km). GTC beleži emisiju od 129 g/km (134 g/m beleže hečbek i kravan modeli).

Slika


Lansiran početkom 2012. u Opelovoj perjanici, Insigniji, snažan motor od 195 ks uvodi u Astra porodicu sofisticiranu sekvencijalnu BiTurbo tehnologiju koja dolazi sa dvostrukim interkuler sistemom. Nove Astra BiTurbo verzije se mogu naručiti od jeseni, a trebalo bi da budu u predstavništvima do kraja ove godine.

Nema više 'turbo lag' efekta

Kod Astrinog BiTurbo četvorocilindričnog dizel motora, dva turbopunjača različitih veličina rade bilo odvojeno ili zajedno. Manji turbopunjač, pri nižim brzinama motora, postiže veliko ubrzanje za vrlo kratko vreme. To znači da papučica za gas dobro reaguje i sprečava neželjeni „turbo lag“ efekat. Počevši od 1250 obrtaja u minuti, vozač već tada može da izvuče 320 Nm – to je 80% maksimalnog obrtnog momenta od 400 Nm, koji sada može da se dostigne između 1750 i 2500 obrtaja u minuti..

Slika

U srednjem opsegu obrtaja, oba turbopunjača rade zajedno, gde se vazduh koji ulazi prvo prekompresuje u većem turbopunjaču, a nakon toga potpuno kompresuje u manjem. Premostni ventil se konstantno kontroliše kako bi deo izduvnih gasova propustio većem turbopunjaču. Kao rezultat toga, vozač i dalje uživa u glatkom ubrzanju. Pri većem broju obrtaja u minuti (od oko 3000 opm) svi gasovi ulaze direktno u veći turbopunjač, održavajući napajanje tečnosti pri većim brzinama.

Slika

Glavni cilj u razvoju 2,0 BiTurbo CDTI motora je bio da se osigura brzo nagomilavanje pritiska punjenja vazduha pri niskom opsegu obrtaja u minuti, dok omogućava reakciju ubrzanja pri srednjem opsegu obrtaja. Vazduh u motoru je idealno prilagođen prema opsegu obrtaja i potrebama dva turbopunjača različitih veličina. Pri nižim obrtajima dodatni kuler, koji je povezan isključivo sa manjim turbopunjačem, obezbeđuje da mala zapremina vazduha prođe direktno do komore za sagorevanje. Pri srednjem opsegu obrtaja, veći i snažniji turbopunjač postaje sve više angažovan. Njegov veliki protok vazduha hladi veći kuler. Pošto je sklop odeljka za motor na Astri drugačiji od Insignijinog, inženjeri su se odlučili za pametno pakovanje interno podelivši modul interkulera na manji i veći kuler. Ovim se razlikuje od BiTurbo motora na Insigniji gde su kuleri postavljeni na odvojena mesta. Oba kulera u Astra BiTurbo motoru se hlade vazduhom.

Oštar sportski dizajn naglašava visoke performanse

Nove visokoperformantne BiTurbo dizel verzije sa pet vrata, Sports Tourer i GTC, dobile su još više sportski i stilizovan spoljašnji izgled od njihovih konvencionalnih modela. Prednja instrument tabla Astra BiTurbo modela (GTC, Sports Tourer i model sa pet vrata) naglašava visoke performanse automobila i njegovu agresivniju prirodu. Gornja rešetka ima sličan oblik kao ona na Astra GTC modelu, mada je prednja lajsna uvek u boji karoserije a hečbek i Sports Tourer BiTurbo modeli imaju novu lajsnu preko rešetke u obliku krila. Niži usisnik vazduha je takođe dobio sportski dizajn: deo gde centralna rešetka ulazi u spoljašnju rešetku izvajan je u oblik nalik peraju ajkule, čineći da automobil deluje agresivnije. Okvir bočnog prozora ima hromirane umetke. Na zadnjem delu, dve izduvne cevi i upečatljiviji oblik zadnjeg branika daju automobilu posebno moćan stav.


U kabini Astra BiTurbo verzije JetBlack crna tkanina ili koža su kombinovane sa Magic Red crvenom nijansom na ivici sedišta. Magic Red crveni štepovi i šavovi na sedištima, umetcima na vratima i menjaču, doprinose sportskoj atmosferi unutrašnjosti. Novi kožni volan i posebni otirači sa crvenim okvirom su druga sportska komponenta Astra BiTurbo kabine.

BiTurbo verzije koriste Astrinu široku ponudu tehnologije

Sada najmoćniji dizel motor, Opel Astra BiTurbo, takođe ima koristi od mnogih premijum bezbednosnih karakteristika i opcija za povećanje udobnosti koje su dostupne u novoj Astra porodici. One uključuju drugu generaciju Opel Eye prednje kamere sa unapređenim sistemom za prepoznavanje saobraćajnih znakova (TSA II), sistem upozorenja pri napuštanju trake (LDW), sistem za praćenje razdaljine automobila (FDI) i sistem upozorenja na frontalni sudar (FCA). Zadnja kamera je dostupna kod Sports Tourer i BiTurbo modela sa pet vrata.

Novi sistemi dopunjunju već široku Astrinu ponudu inovativnih tehnologija, od kojih su neke jedinstvene u segmentu kompaktnih automobila, dok se neke druge teško mogu naći kod Opelovih konkurenata. Jedan od njih je inteligentno adaptivno prednje osvetljavanje puta (AFL+) poslednje generacije sa bi-ksenonskim farovima i velikim brojem sofisticiranih svetlosnih funkcija, uključujući i sistem za regulaciju snopa dugih svetala, dinamično osvetljenje u krivinama, svetlo pri skretanju, kao i varijabilna distribucija svetla koja se automatski prilagođava prema preovlađujućim uslovima, pa čak i prema vremenu.

Vozna dinamika BiTurbo verzije modela Astra je dodatno unapređena modifikovanjem ležajeva, redukovanjem visine modela krućim oprugama i uključivanjem nove zadnje osovine sa većom stopom kotrljanja.

Pored već dinamičnih voznih karakteristika Astre, kupci mogu da se odluče za Opelov inteligentan mehatronički FlexRide sistem koji se automatski prilagođava preovlađujućim uslovima vožnje i nudi tri režima: Standard, Tour orijentisan na udobnost, i aktivniji Sport režim. FlexRide sistem za BiTurbo motore je prilagođen da garantuje dobre performanse vožnje zajedno sa višim stepenom reakcije vozila.

Kao svi Astra GTC i OPC modeli, Astra GTC BiTurbo verzija ima prednje HiPerStruts vešanje (visokoperformantni amortizer) kao deo standardne opreme na amortizerima prednjeg točka zarad još više sportske vožnje i upravljanja. Prednje HiPerStruts vešanje poboljšava zahvatanje puta, povećava snagu pri skretanju i značajno redukuje „torque steer“ efekat dozvoljavajući vozačima da izvuku maksimum iz performansi.

Za dodatnu udobnost, ergonomska prednja sedišta su ponuđena u svim Astra modelima, uključujući i BiTurbo verzije. Sedišta sa AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V) sertifikatom gode leđima vozača i suvozača.

Još jedna opcionalna karakteristika koja daje dodatnu luksuznu notu kabini GTC modela, uključujući i BiTurbo verzije, je panoramski vetrobran. Ovaj ekskluzivan vetrobran patentiran od strane Opela doseže skroz do sredine krova automobila, nudeći vozaču i svim putnicima izvanredno vizuelno, prostorno i vozno iskustvo.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs