Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel Mokka https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=17909 |
Stranica 2 od 2 |
Autoru: | kvcali [ 06 Mar 2012 01:06 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
Autoru: | Bleki [ 16 Mar 2012 23:37 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
spolja je nikakav al je unutra mnogo dobar |
Autoru: | pistre [ 26 Maj 2012 15:51 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
mnogo cudna naprava ova mokka niti je mali, niti veliki auto, niti za grad, niti za teren a nije ni praktican, ne znam stvarno ko ovo moze da kupi |
Autoru: | speedy_ns [ 26 Maj 2012 16:12 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
Ima sigurno svoju klientelu. Kaka je idealan auto za ćerke i švalere debelih budžovana ili mlade pederčiće ( mislim da se danas zovu metroseksualci ) i fudbalerčiće u usponu... Žali Bože. Posle Omege, Fronetere i Calibre Opel spada na ovo.. |
Autoru: | strokan [ 26 Maj 2012 16:17 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
калибра спада у ту клијентелу. Прави опелаши возе кадета |
Autoru: | pistre [ 26 Maj 2012 16:19 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
ahahahaha stvarno za svalerke autic |
Autoru: | speedy_ns [ 26 Maj 2012 16:23 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
strokan je napisao: калибра спада у ту клијентелу. Прави опелаши возе кадета Kadett je van konkurencije. Svako ko ga je makar jednom vozio pamti ga ceo život, te njega ne moram posebno da pominjem |
Autoru: | pistre [ 26 Maj 2012 16:25 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
ali ga pamti po losem |
Autoru: | strokan [ 26 Maj 2012 16:26 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
ти можеш да причаш шта хоћеш, али патиш за кадетом више него калибрица за виолином |
Autoru: | kvcali [ 17 Sep 2012 16:43 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
Nova Opel Mokka sa jedinstvenim sistemima pomoći u vožnji Sa potpuno novim SUV-om, Mokkom, Opel prvi put donosi svoje bogate jedinstvene nemačke tehnologije i sisteme pomoći u vožnji u sub-kompaktni SUV segment. Ekskluzivne Opelove tehnologije koje povećavaju i bezbednost i udobnost, sada su dostupne širem segmentu kupaca. One uključuju nagrađivanu, jedinstvenu Opel Eye prednju kameru, kao i Mokkinu sofisticiranu Elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC), Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC). "Opel je ponovo pokazao industrijsko vođstvo, pružajući tehnologije koje povećavaju udobnost i sigurnost. One nisu samo rezultat najsavremenijeg nemačkog inženjerstva, već su takođe pristupačne i dostupne vozačima SUV-a", kaže potpredsednik Opelovog Inženjeringa, Michael F. Ableson. "Ponosni smo što Mokka uvodi mnoge Opelove ekskluzivne sisteme pomoći u vožnji poput Opel Eye kamere u ovaj brzorastući segment vozila." Opel Eye prednja kamera, koja se nalazi između vetrobrana i retrovizora, pomaže vozačima Mokke na dva različita načina. Kamera je u stanju da prepozna znakove na putu i oznake traka, pa pruža osnovu za Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova (TSR), Upozorenje o napuštanju trake (LDW) i Upozorenje na čeoni sudar (FCA). Sistem Prepoznavanja saobraćajnih znakova čita ograničenja brzine, zabrane preticanja i mnoge druge znakove i prikazuje ih na instrument tabli. Zavisno od uslova osvetljenja, trenutni sistem (TSR II) počinje da prepoznaje i iščitava znakove na svakih 60 metara. Upozorenje o napuštanju trake upozorava vozača kada nenamerno napusti svoju traku. Ovo pomaže u sprečavanju opasnih situacija, kao na primer kada vozač zaspi za volanom. Upozorenje o napuštanju trake može da se uključi ili isključi preko tastera. Kada je aktivno, ono upozorava vozača zvučnim signalom i treperenjem ikone na instrument tabli. Upozorenje na čeoni sudar (FCA) upozorava vozača glasnim alarmom, kao i vizuelnim upozorenjem na instrument tabli ako se vozilo nađe u kritičnoj situaciji gde je sudar sa vozilom ispred neminovan. FCA upozorava i na objekte u kretanju i u mirovanju. Vozač može podesiti osetljivost FCA preko kontrola na volanu. Pored toga, Opel Mokka je jedan od retkih automobila u svom segmentu koja nudi Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC), kao standardni deo ESC-a, kako za varijantu sa pogonom na sve točkove, tako i za pogon na prednje točkove. HSA funkcija povećava udobnost vožnje, pomažući vozaču kada vozilo treba da krene uzbrdo. HSA sprečava da vozilo krene unazad čak i nakon što je ručna kočnica spuštena. HDC funkcija je veoma korisna u obrnutom scenariju, kada se vozilo spušta niz strminu. Ona se može aktivirati pritiskom na dugme. Tada vozač može da odredi i ograniči brzinu kojom vozilo treba da se spusti. Automatizovana kontrola brzine znači da vozač ne mora da primenjuje kočnice da bi se spustio nizbrdo. Ovo je posebno korisno u ograničenim uslovima, kao što su zaleđene površine ili makadamski putevi, na kojima je važno održati konstantnu brzinu. Željenu brzinu može da podesi vozač, bilo ubrzavanjem ili kočenjem - sistem pomoći će održavati brzinu. Drugi ključni sistem pomoći vozaču koji je dostupan u Mokki je Opelovo nagrađivano, biksenonsko Prilagodljivo prednje osvetljenje (AFL+) koje preko jedanaest različitih funkcija osvetljenja prilagođava svoj intenzitet i opseg tako da odgovara preovlađujućim uslovima vožnje i puta. AFL+ funkcije uključuju svetla za seoske puteve, svetla za autoput, svetla za vožnju u gradu, svetla za vožnju u pešačkim zonama, svetla za loše vremenske uslove, duga svetla, statična ugaona svetla, dinamična ugaona svetla, LED dnevna svetla i asistenciju dugih svetala. Ovo poslednje podešava duga svetla automatski, tako da vozač koji je napred i pozadi nije zaslepljen. U poređenju sa konvencionalnim dugim svetlima, LED dnevna svetla smanjuju potrošnju goriva jer zahtevaju znatno manje električne energije. LED svetla imaju izuzetan životni vek, koji je i do 30 puta duži nego kod H7 halogenih sijalica. Mokka je prva od tri modela koja otvaraju novi segment vozila za brend Opel. U prvoj polovini 2013., moderan, mali, gradski automobil, ADAM i novi kabriolet Cascada će takođe debitovati na tržištu. |
Autoru: | igortehno [ 21 Mar 2014 00:02 ] |
Tema posta: | Re: Opel Mokka |
speedy_ns je napisao: Ima sigurno svoju klientelu. Kaka je idealan auto za ćerke i švalere debelih budžovana ili mlade pederčiće ( mislim da se danas zovu metroseksualci ) i fudbalerčiće u usponu... Žali Bože. Posle Omege, Fronetere i Calibre Opel spada na ovo.. U koju kategoriju spadam ja koji se zanimam za ovaj auto, bas me zanima? Zagrijan sam za SUV, za nesto vece nemam para, Antara ima ocaj unutrasnjost i ne zanima me, a ni moju zenu... Astru vozimo trenutno, iz 96" i ovaj auto ima jako slicne mjere, pa cak i gepek haha i sve nam je to ok, ne treba nam nista novo... Ja na ovo gledam kao na Astru pretvorenu u mali SUV i to je to Ne svidjaju mi se motori unutra, pa zar nije nikako mogao makar 1.6 turbo da dodje al eto kazu da ide i s ovim i vise nego doboro... Sadasnja Astra ima 75 konja, nit ide, nit ne ide al moze se vozit... OK, znam da u istom cjenovnom rangu, 24-5k eura moze i Insignia da se uzme, posebno novi redizajn, prelijepa je, ali... Mokka je tu u full opremi, sa koznim sjedistima, automatskim mjenjacem i 1.4 turbicom, nismo za dizel... Kod Insignije nikad ne bih isao na taj 1.4, da mi je 2.0 turbo ili nista, a kad krenes u konfiguratoru sklapat Insigniu dodje na ogromnih 40k eura... probjate ako mi ne vjerujete. PS: Za te pare, da ih imam, uzeo bih novog BMW 5, svaka cast Opelu, volim ga, al ne toliko... Znam da sam osvjezio staru temu, al ne vidim razloga da to bude problem PS2: Zar nije mnogo ,,pederski" vidjet nekog muskog roda u Adamu? PS3: Pa gdje ste drustvo, sta se radi, dugo nisam pisao, al posjecivao vas jesam, ne zamjerite... Od novosti u medju vremenu... pa eto, za 2-3 sedmice, ako bog da srece i zdravlja, budem postao tata |
Stranica 2 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |