Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 20:14

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 38 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 06 Mar 2012 01:06 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 16 Mar 2012 23:37 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jan 2012 03:54
Postovi: 242
Lokacija: Indjija
Ime: Nikola
Opel: Ascona B
Garaza: pogledaj
spolja je nikakav al je unutra mnogo dobar :)

_________________
Krv mi plava venama tece meni je Srpstvo od svega prece mene cuva Bog, imam svoj pravac ja sam Srbin ja sam Pravoslavac!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 15:24 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Opel Mokka dobila integrisani nosač bicikala FlexFix

Slika


Opelov novi SUV Mokka biće dostupan sa nadograđenom, drugom generacijom nosača bicikala FlexFix koji sada može da ponese do tri bicikla. Ovaj Opelov ekskluzivni sistem integrisan je u zadnji branik vozila, pa je tako uvek na dohvat ruke.

Čak i kada su na njemu bicikli, nosač FlexFix se može nagnuti tako da se poklopac prtljažnika lako otvara, pa nije teško pristupiti predmetima u prtljažniku. Nešto kasnije tokom godine, sa približavanjem zvaničnog tržišnog predstavljanja, ovaj mali SUV ponudiće još više mogućnosti za skladištenje jer će dobiti i dodatni FlexFix nosač.

Da je na Mokku montirana standardna verzija sistema FlexFix, ovaj bi automobil mogao poneti tek jedan bicikl. No u poređenju sa prvom generacijom, druga generacija nosača FlexFix može poneti dodatnih 10 kg - ukupno njih 30. Druga generacija FlexFixa sada je dostupna sa adapterom na koji je moguće smestiti još dodatna dva bicikla. Ukupna nosivost sa tri bicikla iznosi 60 kg.

FlexFix nudi jedinstvene prednosti

Opel je i dalje jedini proizvođač automobila koji nudi sasvim integrisani sistem nosača bicikala koji je uvek na dohvat ruke. Ovim nosačem je izuzetno jednostavno upravljati i može se prilagoditi ručno, bez potrebe za alatom. Bicikli se učvršćuju posebnim držačima obloženim gumom, a sistem nosača može se zaključati tako da su bicikli zaštićeni od krađe kada je Mokka parkirana. Čak i kad su bicikli na njemu, FlexFix sistem druge generacije se može nagnuti, a poklopac prtljažnika se tada vrlo lako otvara i Mokkinom prtljažniku se pristupa jednostavno i brzo.

Slika

Druga velika prednost Opelovog FlexFix sistema u poređenju s uobičajenim nosačima bicikala je da ga je lako dohvatiti, pa ga tako krasi i izvanredna ergonomičnost. Za razliku od ostalih sistema, kao što su krovni nosači kod kojih morate bicikl dići iznad glave, sa FlexFix sistemom ne naprežete leđa. Još jedna prednost FlexFixa nad sistemima krovnih nosača je da sa njim vozilo nije podložno ograničenju brzine od 120 km/h jer su bicikli smešteni pozadi.

Mokka spaja funkcionalnost, udobnost i avanturu

Zahvaljujući svojoj dužini od 4,28 metara, u Mokku se može udobno smestiti petoro putnika. Vozna dinamika Mokke prilagođena je potrebama gradskog života sa svim prednostima off-road vožnje. Upravo zbog toga Mokka, osim sa prednjim (FWD) pogonom, dolazi i sa tehnologijom pogona na sve točkove (AWD) što doprinosi da se vozilo bolje drži uz podlogu, a bolje je i upravljanje na neasfaltiranim putevima.

Ponuđena su tri efikasna motora. Svi modeli sa mauelnim menjačem su opremljeni Opelovim Start/Stop sistemom koji štedi gorivo. Ponuda benzinskih motora sastoji se od atmosferskog 1.6-litarskog motora sa 85 kW/115 KS i 155 Nm, kao i 1.4-litarskog Turbo motora sa 103 kW/140 KS i 200 Nm. Što se dizelske ponude tiče, tu je 1.7 CDTI turbo dizel motor sa 93 kw/130 KS i 300 Nm obrtnog momenta koji nudi visoku ekonomičnost i niske emisije štetnih gasova.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 15:51 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
mnogo cudna naprava ova mokka :) niti je mali, niti veliki auto, niti za grad, niti za teren :) a nije ni praktican, ne znam stvarno ko ovo moze da kupi :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 16:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Nov 2011 15:28
Postovi: 530
Lokacija: Novi Sad
Ime: Ivan
Opel: Omega b, Astra g
Ima sigurno svoju klientelu. Kaka je idealan auto za ćerke i švalere debelih budžovana ili mlade pederčiće ( mislim da se danas zovu metroseksualci ) i fudbalerčiće u usponu...
Žali Bože. Posle Omege, Fronetere i Calibre Opel spada na ovo..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 16:17 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
калибра спада у ту клијентелу. Прави опелаши возе кадета

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 16:19 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ahahahaha :D stvarno za svalerke autic :D

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 16:23 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Nov 2011 15:28
Postovi: 530
Lokacija: Novi Sad
Ime: Ivan
Opel: Omega b, Astra g
strokan je napisao:
калибра спада у ту клијентелу. Прави опелаши возе кадета

Kadett je van konkurencije. Svako ko ga je makar jednom vozio pamti ga ceo život, te njega ne moram posebno da pominjem :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 16:25 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ali ga pamti po losem :ludilo:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 26 Maj 2012 16:26 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
ти можеш да причаш шта хоћеш, али патиш за кадетом више него калибрица за виолином

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 05 Sep 2012 21:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Slika

Opel je saopštio da je do sada već primio više od 25.000 narudžbina za novi model Mokka.

Najviše narudžbina za ovaj mali crossover je stiglo iz Nemačke, Velike Britanije i Italije.

Opel Mokka je dugačak 428 cm (31 cm kraći od Antare), međuosovinsko rastojanje je 256 cm, klirens iznosi 158 mm, u ponudi motora su dva benzinca (1.6 16v sa 115KS i 1.4 turbo sa 140KS) i jedan dizelaš (1.7 CDTi sa 130KS), a od menjača su na raspolaganju šestostepeni manuelni i automatik. Kao opcpija je na raspolaganju i pogon na sva četiri točka.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 17 Sep 2012 16:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Nova Opel Mokka sa jedinstvenim sistemima pomoći u vožnji

Slika

Sa potpuno novim SUV-om, Mokkom, Opel prvi put donosi svoje bogate jedinstvene nemačke tehnologije i sisteme pomoći u vožnji u sub-kompaktni SUV segment. Ekskluzivne Opelove tehnologije koje povećavaju i bezbednost i udobnost, sada su dostupne širem segmentu kupaca. One uključuju nagrađivanu, jedinstvenu Opel Eye prednju kameru, kao i Mokkinu sofisticiranu Elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC), Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC).

"Opel je ponovo pokazao industrijsko vođstvo, pružajući tehnologije koje povećavaju udobnost i sigurnost. One nisu samo rezultat najsavremenijeg nemačkog inženjerstva, već su takođe pristupačne i dostupne vozačima SUV-a", kaže potpredsednik Opelovog Inženjeringa, Michael F. Ableson. "Ponosni smo što Mokka uvodi mnoge Opelove ekskluzivne sisteme pomoći u vožnji poput Opel Eye kamere u ovaj brzorastući segment vozila."

Slika

Opel Eye prednja kamera, koja se nalazi između vetrobrana i retrovizora, pomaže vozačima Mokke na dva različita načina. Kamera je u stanju da prepozna znakove na putu i ​​oznake traka, pa pruža osnovu za Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova (TSR), Upozorenje o napuštanju trake (LDW) i Upozorenje na čeoni sudar (FCA). Sistem Prepoznavanja saobraćajnih znakova čita ograničenja brzine, zabrane preticanja i mnoge druge znakove i prikazuje ih na instrument tabli. Zavisno od uslova osvetljenja, trenutni sistem (TSR II) počinje da prepoznaje i iščitava znakove na svakih 60 metara.

Slika

Upozorenje o napuštanju trake upozorava vozača kada nenamerno napusti svoju traku. Ovo pomaže u sprečavanju opasnih situacija, kao na primer kada vozač zaspi za volanom. Upozorenje o napuštanju trake može da se uključi ili isključi preko tastera. Kada je aktivno, ono upozorava vozača zvučnim signalom i treperenjem ikone na instrument tabli. Upozorenje na čeoni sudar (FCA) upozorava vozača glasnim alarmom, kao i vizuelnim upozorenjem na instrument tabli ako se vozilo nađe u kritičnoj situaciji gde je sudar sa vozilom ispred neminovan. FCA upozorava i na objekte u kretanju i u mirovanju. Vozač može podesiti osetljivost FCA preko kontrola na volanu.

Pored toga, Opel Mokka je jedan od retkih automobila u svom segmentu koja nudi Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC), kao standardni deo ESC-a, kako za varijantu sa pogonom na sve točkove, tako i za pogon na prednje točkove. HSA funkcija povećava udobnost vožnje, pomažući vozaču kada vozilo treba da krene uzbrdo. HSA sprečava da vozilo krene unazad čak i nakon što je ručna kočnica spuštena. HDC funkcija je veoma korisna u obrnutom scenariju, kada se vozilo spušta niz strminu. Ona se može aktivirati pritiskom na dugme. Tada vozač može da odredi i ograniči brzinu kojom vozilo treba da se spusti. Automatizovana kontrola brzine znači da vozač ne mora da primenjuje kočnice da bi se spustio nizbrdo. Ovo je posebno korisno u ograničenim uslovima, kao što su zaleđene površine ili makadamski putevi, na kojima je važno održati konstantnu brzinu. Željenu brzinu može da podesi vozač, bilo ubrzavanjem ili kočenjem - sistem pomoći će održavati brzinu.

Drugi ključni sistem pomoći vozaču koji je dostupan u Mokki je Opelovo nagrađivano, biksenonsko Prilagodljivo prednje osvetljenje (AFL+) koje preko jedanaest različitih funkcija osvetljenja prilagođava svoj intenzitet i opseg tako da odgovara preovlađujućim uslovima vožnje i puta. AFL+ funkcije uključuju svetla za seoske puteve, svetla za autoput, svetla za vožnju u gradu, svetla za vožnju u pešačkim zonama, svetla za loše vremenske uslove, duga svetla, statična ugaona svetla, dinamična ugaona svetla, LED dnevna svetla i asistenciju dugih svetala. Ovo poslednje podešava duga svetla automatski, tako da vozač koji je napred i pozadi nije zaslepljen. U poređenju sa konvencionalnim dugim svetlima, LED dnevna svetla smanjuju potrošnju goriva jer zahtevaju znatno manje električne energije. LED svetla imaju izuzetan životni vek, koji je i do 30 puta duži nego kod H7 halogenih sijalica.

Mokka je prva od tri modela koja otvaraju novi segment vozila za brend Opel. U prvoj polovini 2013., moderan, mali, gradski automobil, ADAM i novi kabriolet Cascada će takođe debitovati na tržištu.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Mokka
PostPoslato: 21 Mar 2014 00:02 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2011 00:16
Postovi: 155
Lokacija: Ljubljana, Slovenija
Ime: Igor
Opel: Opel Astra 1.6 96' :)
Garaza: pogledaj
speedy_ns je napisao:
Ima sigurno svoju klientelu. Kaka je idealan auto za ćerke i švalere debelih budžovana ili mlade pederčiće ( mislim da se danas zovu metroseksualci ) i fudbalerčiće u usponu...
Žali Bože. Posle Omege, Fronetere i Calibre Opel spada na ovo..


U koju kategoriju spadam ja koji se zanimam za ovaj auto, bas me zanima? :ludilo:

Zagrijan sam za SUV, za nesto vece nemam para, Antara ima ocaj unutrasnjost i ne zanima me, a ni moju zenu... :aplauz:
Astru vozimo trenutno, iz 96" :": i ovaj auto ima jako slicne mjere, pa cak i gepek :) haha i sve nam je to ok, ne treba nam nista novo...
Ja na ovo gledam kao na Astru pretvorenu u mali SUV i to je to :respekt:

Ne svidjaju mi se motori unutra, pa zar nije nikako mogao makar 1.6 turbo da dodje :banghead: al eto kazu da ide i s ovim i vise nego doboro...

Sadasnja Astra ima 75 konja, nit ide, nit ne ide :ludilo2: al moze se vozit...


OK, znam da u istom cjenovnom rangu, 24-5k eura moze i Insignia da se uzme, posebno novi redizajn, prelijepa je, ali...
Mokka je tu u full opremi, sa koznim sjedistima, automatskim mjenjacem i 1.4 turbicom, nismo za dizel...

Kod Insignije nikad ne bih isao na taj 1.4, da mi je 2.0 turbo ili nista, a kad krenes u konfiguratoru sklapat Insigniu dodje na ogromnih 40k eura... probjate ako mi ne vjerujete.
PS: Za te pare, da ih imam, uzeo bih novog BMW 5, svaka cast Opelu, volim ga, al ne toliko...

Znam da sam osvjezio staru temu, al ne vidim razloga da to bude problem

PS2: Zar nije mnogo ,,pederski" vidjet nekog muskog roda u Adamu? :ludilo2:

PS3: Pa gdje ste drustvo, sta se radi, dugo nisam pisao, al posjecivao vas jesam, ne zamjerite...
Od novosti u medju vremenu... pa eto, za 2-3 sedmice, ako bog da srece i zdravlja, budem postao tata :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 38 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs