Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=17517
Stranica 1 od 1

Autoru:  kvcali [ 06 Dec 2011 19:54 ]
Tema posta:  Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

Slika

Opel proÅ¡iruje ponudu motora za model Insignia. Novi agregat u ponudi Opelovog predstavnika srednje klase je savremeni 4-cilindarski turbodizel agregat, opremljen sa dva turbopunjaÄa. Motor će u ponudi biti sa Å¡estostepenim manuelnim ili automatskim menjaÄem, a biće dostupan i u kombinaciji sa pogonom na sve toÄkove...

Slika

Agregat 2.0 Biturbo CDTI razvija maksimalnu snagu od 143 kW (195 KS) pri 4.000 o/min. Maksimalni obrtni moment agregata iznosi 400 Nm, a dostupan je u rasponu obrtaja od 1.750 do 2.500 o/min. Podsetimo, dosadašnji najsnažniji agregat u modelu Opel Insignia bio je 2.0 CDTI od 118 kW i 350 Nm.

Slika

Opel Insignia 2.0 Biturbo CDTI konkurisaće direktno modelima, kao što su Citroën C5 i Peugeot 508, koje pokreće agregat 2.2 HDi od 150 kW i 450 Nm. Konkurentski Ford Mondeo ima motor 2.2 TDCi, koji razvija 147 kW i 420 Nm.

U kombinaciji sa Å¡estostepenim manuelnim menjaÄem, Insignia 2.0 Biturbo CDTI je opremljena sistemom start-stop. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, Insignia 2.0 Biturbo CDTI sa pogonom na prednje toÄkove, proseÄno troÅ¡i 4,9 l/100 km. Ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje 8,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 230 km/h.

Cena modela Insignia sa novim dizel motorom, u NemaÄkoj poÄinje od 33.405 evra. Najjeftinija Insignia Sports Tourer s motorom 2.0 Biturbo CDTI, u NemaÄkoj koÅ¡ta 34.645 evra.

Autoru:  pistre [ 06 Dec 2011 22:26 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

uhhhhhhhhhh ne volim naftare, ali verujem da je ovo odlican izbor :love: jedino me razocaralo ubrzanje do 100 :? ali nadam se da je to sa 4x4 sistemom, ili bar sa automatikom, ali verujem da je odlicna :love:

Autoru:  kvcali [ 07 Dec 2011 00:06 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

a ostale novotarije za 2012. godinu su:

Novi benzinski motor snage 103 kW/140 ks postavlja standarde ekonomiÄne potroÅ¡nje goriva

Novorazvijeni 1.4 turbo ecoFLEX benzinski motor, proizvod beskompromisnog smanjenja. Kroz spoj sa Å¡esto-stepenim manuelnim prenosnim mehanizmom, Start/Stop tehnologijom, elektriÄnom podrÅ¡kom upravljanju, aerodinamiÄnom podkaroserijom i gumama niske otpornosti veliÄine 225/50 R 17, to je najekonomiÄniji benzinski motor u Äitavom segmentu vozila srednje veliÄine.

Zajedno, ove mere smanjuju potroÅ¡nju goriva 1.4 turbo motora u odnosu na prethodnu 1.8-litarsku verziju, takoÄ‘e sa 103 kW/140 ks– za dve litre kod vozila u sedan izvedbi na 5,7 litara na 100 kilometara. Emisije CO2 smanjene su za 45 grama na 134 grama po kilometru – Å¡to je, u oba sluÄaja, smanjenje za viÅ¡e od 25%. Istovremeno, obrtni momenat koji daje najekonomiÄniji benzinski motor u svojoj klasi povećan je za gotovo 15% na 200 Nm.

Sa ovim performansama Insignia 1.4 turbo ecoFLEX može da ubrza od 0 do 100 km/h za svega 10,9 sekundi, uz dostizanje maksimalne brzine od 205 km/h. Opelov najbolji model dostupan je sa ovom pogonskom varijantom kao sedan ili kao Sports Tourer i – sa potrošnjom od 5,9 litara na 100 km i emisijom od 139 g/kmCO2 – takođe postavlja standarde u segmentu karavana.

PodeÅ¡enja na novoj pogonskoj grupi takoÄ‘e ukljuÄuju optimizaciju stepena prenosa, Å¡to za posledicu ima smanjenu potroÅ¡nju i povećanu agilnost. Sistem elektriÄne podrÅ¡ke upravljanju REPS (Rack Assist Electric Power Steering - ElektriÄna podrÅ¡ka zupÄastoj letvi) po prvi put prisutan na Insigniji pruža dodatnu udobnost.

Njegove upravljaÄke osobine se sada mogu joÅ¡ fleksibilnije prilagoditi svakoj voznoj situaciji. ZnaÄajno unapreÄ‘enje REPS sistema donosi mogućnost uÅ¡tede goriva i smanjenje emisije CO2. S obzirom na to da se tokom rada ne oslanja stalno na hidrauliÄnu servo pumpu sistem elektriÄne podrÅ¡ke upravljanju je aktivan samo kada je to potrebno.

2.0 turbo 4×4: Veća snaga i obrtni momenat sa smanjenom potrošnjom
Slika
free image hosting
Dvolitarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem u spoju sa vrhunskim pogonom na Äetiri toÄka ulazi u novu modelsku godinu sa izlaznom snagom uvećanom za 30 ks. Dostupan je sa Å¡estostepenim ruÄnim menjaÄem ili automatskim menjaÄem. Motor isporuÄuje 185 kW/250 ks i maksimalan obrtni momenat od 400 Nm (prethodno 350 Nm). Ovaj moćan pogon sa manuelnim prenosom ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 7,5 sekundi. NajviÅ¡a brzina je elektronski ograniÄena na 250 km/h.

2-litarski turbo motor predstavlja impresivan dokaz za tvrdnju da je povećana izlazna snaga uz smanjenu potroÅ¡nju goriva moguća. Zahvaljujući opsežnim merama poput Start/Stop sistema i guma niske otpornosti, Opelovi inženjeri postigli su smanjenje potroÅ¡nje goriva i emisije CO2 na 8,4 l/100 km i 197 g/km (prethodno: 8.9 l/100 km, 209 g/km CO2). Sa ovim rastom snage i obrtnog momenta i Insignia 2.0 turbo 4×4 deluje ubedljivo kao automobil vrhunskih performansi u premijum segmentu vozila srednje veliÄine.

Opel Start/Stop sistem na mnogim varijantama motora

Opel Start/Stop sistem ne nalazi se samo na dva prethodno pomenuta modela. 2.0 turbo motor sa 162 kW/220 ks sa pogonom na prednje toÄkove i Å¡estostepenim menjaÄem uskoro će biti na raspolaganju sa Å¡tedljivom tehnologijom potroÅ¡nje goriva – ukljuÄujući aerodinamiÄnu podkaroseriju i gume sa optimizovanim trenjem.

Ovim se potrošnja goriva smanjuje za 0,5 litara na 7,6 litara na 100 kilometara. Start/Stop sistem je kao riba u vodi u gradskoj vožnji, gde je moguća ušteda do jedne litre goriva na 100 kilometara. Emisija CO2 u kombinovanom ciklusu vožnje smanjena je na 179 u odnosu na prethodnih 189 grama po pređenom kilometru.

Novi informativno zabavni sistemi

Novi informativno-zabavni sistemi Navi 600 i Navi 900 Europa znatno su unapređeniji u odnosu na prethodne verzije zasnovane na CD-u ili DVD-ju po pitanju mogućnosti koje nude. Sve mape pohranjene su na SD karticama, a mogu se prilagoditi individualnim potrebama korisnika.

Pored fabriÄki podeÅ¡enih taÄaka interesovanja (POI), dodate taÄke mogu se preuzeti i saÄuvati na sistemu. VozaÄ može da izabere pojedinaÄne taÄke(POI) i saÄuvati ih kao takve u adresar. JoÅ¡ jedna praktiÄna crta je: pored najbržih i najkraćih pravaca, navigacioni sistem dozvoljava i izbor najekonomiÄnijih, tj. pravaca na kojima je najniža potroÅ¡nja goriva.

Navi 900 Europa sistem ujedno nudi i funkcije prepoznavanja glasa i beleženja preÄ‘enog puta – sa mogućnošću razdvajanja poslovnih i privatnih putovanja. Dodatna POI najava obaveÅ¡tava vozaÄa o taÄkama interesovanja u neposrednoj blizini zvuÄnim signalom, tekstom ili popapom. Kada je u pitanju “Edition†varijanta opreme, na raspolaganju je zvuÄni sistem Infinity naroÄito visokog kvaliteta.
Slika

Opelova prednja kamera sa dodatnim funkcijama

Opel Insignia nudi i dodatnu optimizaciju na modelu za 2012. godinu kada je u pitanju bezbednost. Nova Opelova prednja kamera, do danas korišćena za prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozoravanje na izlazak iz trake, sada ima i funkciju praćenja razmaka između vozila, koja sve vreme meri razmak od automobila napred u sekundama.

UkljuÄuje se automatski poÄev od brzine kretanja od 40 km/h i pomaže vozaÄu da izbegne sudare sa zadnjim delom vozila ispred i moguću kaznu za vožnju tik iza drugog vozila.

Uzbunjivanje zbog mogućnosti frontalnog sudara pruža vizuelni signal na instrument tabli i zvuÄni alarm kojim se vozaÄ obaveÅ¡tava o pretnji sudara sa vozilom ispred. Pored toga, opciono dostupna prednja kamera u vezi sa AFL+ farovima, služi kao podrÅ¡ka visokog svetlosnog snopa.

Premijum oprema: Napa koža “Indijanska noć â€

Model Insignije za 2012. godinu ujedno nudi unapreÄ‘enu udobnost i dodatnu eleganciju. Dostupan je na zahtev sa vrhunskom napa kožom “Indijanska noć†koja se istiÄe spojem visoko-kvalitetne crne kože sa kontrastnim opÅ¡ivom u elegantnom konjak tonu.
Slika

Slika

Izgled eksterijera rafiniran je novom tamno metalik Luxor zavÅ¡nicom koja, zavisno od svetla, ima plavo-ljubiÄast odraz. Sportska, elegantna silueta Opel Insignije biće zaokružena u narednim mesecima mogućnošću izbora novih alu-felni sa upadljivim dizajnom.

Slika

Autoru:  A20DTH [ 07 Dec 2011 11:18 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

Slika
:ok:

Autoru:  Tempo [ 07 Dec 2011 13:45 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

To su trebali odmah pustiti u prodaj
a ne cekati toliko dugo ,
uvek kasne sa tim jakim dizel motorima :banghead:

Autoru:  kvcali [ 07 Dec 2011 14:03 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

u tome i jeste fora da kasnije kad mu padne prodaja osveze model sa pravom stvarcicom i nastave trzisni uspeh

Autoru:  webboy [ 07 Dec 2011 14:21 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

... i onda ga kupi neka stoka odavde i krkne loz ulje da bi se vozao jeftinije :D

Autoru:  A20DTH [ 07 Dec 2011 15:14 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

webboy je napisao:
... i onda ga kupi neka stoka odavde i krkne loz ulje da bi se vozao jeftinije :D


Da znas da si 99% u pravu. :ok:
Elem citam jedan drugi forum i lik hoce da kupi insigniju 1.8 sa 140ks i da na nju stavi plin. :D
Ako vec imas para za takav auto onda valjda imas i dovoljno para da ga vozis normalno. :lokomotiva:

Autoru:  Adam92 [ 07 Dec 2011 15:22 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

Sto se mene tice bez ikakvih problema bih stao na pumpu da sipam plin i u ferarija, kamoli u bilo sta drugo :D :D Slika

Autoru:  kvcali [ 07 Dec 2011 18:08 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)

Jos malo pojedinosti oko bi-turbo D i tehnologijama vezanim za njega...

Opel nastavlja da unapreÄ‘uje i usavrÅ¡ava svoju uspeÅ¡nu perjanicu, Insigniju. U januaru 2012. godine Opel će kruinsati svoju ponudu dizel motora sa novim, dinamiÄnim i veoma ekonomiÄnim BiTurbo motorom.

Novi dvolitarski CDTI agregat ne samo da razvija snagu od 143 kW/195 ks i obrtni moment od 400 Nm, već potroÅ¡nja goriva kreće od svega 4,9 litara na 100 kilometara (emisija 129g CO2 po km). Prema tome, Insignia BiTurbo je jedan od najekonomiÄnijih automobila srednje veliÄine.

Vrhunac ÄetvorocilindriÄnog komonrejl motora je sekvencijalni dupli turbo sistem sa dve faze punjenja. Ova tehnologija je do sada bila ograniÄena na svega nekoliko skupljih brendova. MeÄ‘utim, Opel je sada Äini pristupaÄnom za Å¡iri segment klijenata. Kupci imaju mogućnost da kombinuju novi motor sa pogonom na prednje ili na sve toÄkove (AWD).

U novoj godini će biti i dodatnih inovacija u liniji Opel Insignia. Sada se svaka AWD verzija može naruÄiti sa supersportskom Å¡asijom sa prednjim veÅ¡anjem iz modela Insignia OPC (Opel Performance Centre) sa podupiraÄem visokih performansi (HiPerStrut). To dinamiku vožnje Äini joÅ¡ oÅ¡trijom. Pored toga, novi sistemi za pomoć vozaÄu zasnovani na radarima dodatno povećavaju bezbednost u Insigniji.

Slika

Inteligentna BiTurbo tehnologija poboljšava performanse i smanjuje potrošnju goriva

Novi dvolitarski BiTurbo CDTI motor od 143 kW/195 ks i obrtnim momentom od 400 Nm je dizajniran da obezbedi posebno agilne, osetljive i glatke performanse prilikom ubrzavanja. Insignia BiTurbo dostiže brzinu od 100 km/h za svega 8,7 sekundi, a maksimalna brzina mu je 230 km/h. Ipak, potroÅ¡nja goriva i emisija Å¡tetnih gasova ostaju izuzetno niski. NoÄbek verzija sa pogonom na prednje toÄkove troÅ¡i svega 4,9 litara dizela na 100 kilometara (129 g CO2/km). Sve verzije sa manuelnim menjaÄem su opremljene tehnologijom kreni/stani (Start/Stop), Äineći Insigniju jednim od najekonomiÄnijih automobila srednje veliÄine.

“U ovoj klasi snage i obrtnog momenta uobiÄajeni izbor su Å¡estocilindriÄni dizel motori kapaciteta od oko tri litara. Zahvaljujući BiTurbo tehonologiji, manji motori dostižu Äak i veće kapacitete, dok potroÅ¡nju goriva i emisiju Å¡tetnih gasova smanjuju za 30 postoâ€, kaže glavni inženjer za Insigniju, Folker Å arf. “Ovo je odliÄan primer uspeÅ¡nog “smanjenja†u Opelu.“

Sa sevkencijalnim punjenjem nema više kašnjenja turbine

U Insignijinom inovativnom BiTurbo sistemu dva turbo punjaÄa razliÄitih dimenzija rade ili odvojeno ili zajedno. MeÄ‘u svojim konkurentima, Opel je jedini proizvoÄ‘aÄ u segmentu automobila srednje veliÄine koji nudi ovaj sofisticirani sekvencijalni sistem turbo punjaÄa u dizel motoru. Manji turbo punjaÄ nudi veoma brzo ubrzanje pri malim brzinama motora. To znaÄi da papuÄica gasa reaguje momentalno i spreÄavaju se nepoželjni efekti kaÅ¡njenja turbine. PoÄevÅ¡i od 1500 obrtaja, vozaÄ već može da izvuÄe 350 Nm – proseÄna cifra za obrtni moment za snažne dizel motore u automobilima srednje veliÄine.

Pri srednjem broju obrtaja u minuti turbo punjaÄi rade zajedno, s tim Å¡to veći turbo punjaÄ vrÅ¡i preliminarno sabijanje usisanog vazduha, pre nego Å¡to on bude potpuno kompresovan u manjem punjaÄu. Obilazni ventil pod konstantnom kontrolom prenosi deo izduvnih gasova u veći turbo punjaÄ. Rezultat toga je da vozaÄ uživa u moćnom ubrzanju.

Pri većem broju obrtaja (od oko 3000 ob/min) svi gasovi idu direktno u veći turbo punjaÄ, održavajući nesmetan dotok snage pri većim brzinama. Glavni cilj razvoja dvolitarskog CDTI BiTurbo motora je bio da se osigura brzo razvijanje pritiska vazduha za punjenje pri malom broju obrtaja u minuti i povećanje osetljivosti papuÄice za gas pri srednjem broju obrtaja. Pri malom broju obrtaja, dodatni meÄ‘uhladnjak, koji je ekskluzivno povezan sa malim turbo punjaÄem, omogućava hlaÄ‘enje vazduha. Pri srednjem broju obrtaja, znaÄajniju ulogu dobija veći i jaÄi turbo punjaÄ. Njegov veći mlaz vazduha se hladi pomoću većeg, tradicionalnog meÄ‘uhladnjaka. Opel je prvi automobilski brend koji uvodi “dvostruki sistema hlaÄ‘enjaâ€.

Opel je dodatno poboljÅ¡ao efikasnost motora primenivÅ¡i svoju inovativnu Cleantech tehnologiju, koja kontroliÅ¡e proces sagorevanja pomoću elektriÄnog sistema zatvorene petlje. Senzori instalirani na grejaÄima mere pritisak 130.000 puta u minuti, osiguravajući da motor uvek radi unutar optimalnog opsega koji obezbeÄ‘uje maksimalne performanse, kao i minimalnu potroÅ¡nju goriva i emisiju ugljen-dioksida. Treća generacija komonrejl sistema direktnog ubrizgavanja, koja funkcioniÅ¡e pod pritiskom do 2.000 bari, prenosi gorivo do ultrapreciznih, piezoelektriÄno aktiviranih mlaznica, koje omogućavaju do osam ubrizgavanja po ciklusu rada motora. To osigurava veoma precizan proces sagorevanja sa minimalnom bukom i emisijom Å¡tetnih gasova.

Zahvaljujući novom vrhunskom dvolitarskom CDTI BiTurbo motoru, Opel Insignia se sada može pohvaliti sa spektrom Äetiri komonrejl turbo dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem snage od 81 kW/110 ks do 143 kW/195 ks.

Ponuda bez pandana u segmentu automobila srednje veliÄine

Dok je cilj poboljÅ¡anja sprovedenih u porodici Insignia u septembru 2011. godine bio prvenstveno smanjenje potroÅ¡nje goriva najprodavanijih modela (novi 1.4 Turbo ecoFLEX benzinac sa emisijom od svega 134g/km CO2 i nova verzija motora od 118 kW/160 ks, 2.0 CDTI ecoFLEX sa emisijom od svega 115g CO2), nove karakteristike koje će se uvesti poÄetkom 2012. godine ukrasiće Opelov najpoznatiji model vrhunskim kvalitetom i tehnologijama. Novi dvolitarski BiTurbo CDTI motor je dostupan u svim karoserijskim verzijama Insignije – heÄbek sa Äetvora vrata, limuzina sa petora vrata i karavan Sports Tourer. Klijenti takoÄ‘e mogu da biraju izmeÄ‘u Å¡estostepenog manuelnog i automatskog menjaÄa, kao i izmeÄ‘u pogona na prednje ili na sve toÄkove (sa zadnjim elektronskim diferencijalom za spreÄavanje proklizavanja).

Vozna dinamika može dodatno da se poboljÅ¡a pomoću opcionog mehatroniÄnog podesivog sistema Å¡asije FlexRide. Ovaj nivo izbora je bez pandana u segmentu automobila srednje veliÄine.

Supersportska Å¡asija sa podupiraÄem visokih performansi dostupna u svim modelima

Insignia 4x4

JoÅ¡ jedna bitna inovacija za sve verzije Insignije sa pogonom na sva Äetiri toÄka je opciona supersportska Å¡asija. Ova tehnologija, koja je ranije bila ograniÄena na vrhunski model OPC (Opel Performance Centre) je sada dostupna Å¡irom segmentu klijenata. Paket ukljuÄuje mehatroniÄki sistem FlexRide sa elektronskim sistemom podeÅ¡avanja priguÅ¡enja, Brembo sistem koÄnica visokih performansi i prednje veÅ¡anje sa podupiraÄem visokih performansi (HiPerStrut), koji nam je već poznat iz modela Insignia OPC sa 325 ks, a koji dodatno povećava preciznost upravljanja.

Novi sistemi za pomoć vozaÄu zasnovani na radarima dodatno povećavaju bezbednost

Nisu samo karakteristike koje poboljÅ¡avaju performanse naglaÅ¡ene: aktivna bezbednost je takoÄ‘e znatno poboljÅ¡ana zahvaljujući novom sistemu radara koji je smeÅ¡ten iza prednje reÅ¡etke hladnjaka. Kupci Insignije sada mogu da se opredele i za podesivi tempomat (Adaptive Cruise Control - ACC). Ovaj novi sistem održava izabranu brzinu tokom vožnje, s tim Å¡to automatski prilagoÄ‘ava brzinu vozila uslovima na putu, kako bi se osigurala predefisana razdaljina od vozila ispred. Dostupne su i druge funkcije u kombinaciji sa sistemom radara: sistem za praćenje razdaljine automobila (Following Distance Indication – FDI) vizuelno informiÅ¡e vozaÄa o razdaljini od automobila ispred; sistem upozorenja na frontalni sudar (Forward Collision Alert – FCA) daje vizuelni i zvuÄni signal koji upozorava vozaÄa na predstojeći sudar sa automobilom ispred; sistem za koÄenje zbog mogućeg sudara (Collision Imminent Braking – CIB) automatski smanjuje brzinu vozila ako se detektuje opasnost od sudara.

Slika

Opel Insignia dizel motori: Potrošnja goriva smanjena za 12 odsto

Tim Opelovih inženjera je unapredio postojeću ponudu dizel motora spremnih za 2012. godinu. Njihov cilj je bio da dodatno smanje potroÅ¡nju u emisiju ne utiÄući na izlaznu snagu motora. Krajnji rezultat je taj da su potroÅ¡nja goriva i emisija CO2 smanjene za 12 odsto. MeÄ‘utim, stepen udobnosti za vozaÄa i putnike je podignut jer su i motori postali tiÅ¡i. Trio 2,0-litarskih motora Insignije je sada opremljen Start/Stop tehnologijom. PotroÅ¡nja goriva u motorima je redukovana za 0,6 litara na 100 km. Verzija 2,0-litarskog CDTI ecoFLEX motora sa 118 kW/160 ks troÅ¡i samo 4,3l l/100 km, dok emituje samo 115 g/km ugljen-dioksida. U meÄ‘uvremenu, njegov parnjak sa 81 kW/110 ks troÅ¡i 4,4 l/100 km sa samo 116 g/km.

Veća efikasnost i manja emisija usled bolje kontrole sagorevanja

Sve verzije 2,0-litarskog CDTI motora na Insigniji su opremljene inovativnom „Clean Tech“ tehnologijom. Proces sagorevanja je optimizovan senzorima pritiska integrisanim u cilindar. Krajnji rezultat je znaÄajno smanjenje azotnih oksida i Äestica ÄaÄ‘i, dok u isto vreme ostvaruju optimalnu uÅ¡tedu goriva. Svi 2,0-litarski CDTI motori su opremljeni elektronski kontrolisanim kruženjem izduvnih gasova. To znaÄi da se izduvni gas koji je ohlaÄ‘en potom vraća u proces sagorevanja, Å¡to rezultuje nižom emisijom ugljenika. Pored toga, ležajevi dvostruke bregaste osovine su zamenjeni igliÄastim ležajevima, te se time postiže smanjenje trenja i potroÅ¡nje.

Uglađeniji, tiši rad

Opelovi inženjeri su se usredsredili na strategiju ubrizgavanja goriva kao naÄina da se izbore sa tipiÄnom bukom i vibracijom povezanim sa dizel motorima. PoboljÅ¡anja su najprimetnija u podruÄju delimiÄnog opterećenja. Komon-reil sistem treće generacije radi sa pritiskom ubriugavanja do 1.600 bara. U isto vreme, elektromagnetski kontrolisane brizgaljke dozvoljavaju viÅ¡estruka ubrizgavanja tokom jednog ciklusa. Ovo obezbeÄ‘uje veoma preciznu kontrolu sagorevanja. UnapreÄ‘ena kinematika izmeÄ‘u klipa i klipnjaÄe, kao i revidiran pogon ventila takoÄ‘e redukuju mehaniÄku i buku prilikom sagorevanja. Na rezonancu je odgovoreno pojaÄanom krutošću komponenti motora. Motori se dodatno izoluju od buke.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/