Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=17517 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | pistre [ 06 Dec 2011 22:26 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
uhhhhhhhhhh ne volim naftare, ali verujem da je ovo odlican izbor jedino me razocaralo ubrzanje do 100 ali nadam se da je to sa 4x4 sistemom, ili bar sa automatikom, ali verujem da je odlicna |
Autoru: | kvcali [ 07 Dec 2011 00:06 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
a ostale novotarije za 2012. godinu su: Novi benzinski motor snage 103 kW/140 ks postavlja standarde ekonomiÄne potroÅ¡nje goriva Novorazvijeni 1.4 turbo ecoFLEX benzinski motor, proizvod beskompromisnog smanjenja. Kroz spoj sa Å¡esto-stepenim manuelnim prenosnim mehanizmom, Start/Stop tehnologijom, elektriÄnom podrÅ¡kom upravljanju, aerodinamiÄnom podkaroserijom i gumama niske otpornosti veliÄine 225/50 R 17, to je najekonomiÄniji benzinski motor u Äitavom segmentu vozila srednje veliÄine. Zajedno, ove mere smanjuju potroÅ¡nju goriva 1.4 turbo motora u odnosu na prethodnu 1.8-litarsku verziju, takoÄ‘e sa 103 kW/140 ks– za dve litre kod vozila u sedan izvedbi na 5,7 litara na 100 kilometara. Emisije CO2 smanjene su za 45 grama na 134 grama po kilometru – Å¡to je, u oba sluÄaja, smanjenje za viÅ¡e od 25%. Istovremeno, obrtni momenat koji daje najekonomiÄniji benzinski motor u svojoj klasi povećan je za gotovo 15% na 200 Nm. Sa ovim performansama Insignia 1.4 turbo ecoFLEX može da ubrza od 0 do 100 km/h za svega 10,9 sekundi, uz dostizanje maksimalne brzine od 205 km/h. Opelov najbolji model dostupan je sa ovom pogonskom varijantom kao sedan ili kao Sports Tourer i – sa potroÅ¡njom od 5,9 litara na 100 km i emisijom od 139 g/kmCO2 – takoÄ‘e postavlja standarde u segmentu karavana. PodeÅ¡enja na novoj pogonskoj grupi takoÄ‘e ukljuÄuju optimizaciju stepena prenosa, Å¡to za posledicu ima smanjenu potroÅ¡nju i povećanu agilnost. Sistem elektriÄne podrÅ¡ke upravljanju REPS (Rack Assist Electric Power Steering - ElektriÄna podrÅ¡ka zupÄastoj letvi) po prvi put prisutan na Insigniji pruža dodatnu udobnost. Njegove upravljaÄke osobine se sada mogu joÅ¡ fleksibilnije prilagoditi svakoj voznoj situaciji. ZnaÄajno unapreÄ‘enje REPS sistema donosi mogućnost uÅ¡tede goriva i smanjenje emisije CO2. S obzirom na to da se tokom rada ne oslanja stalno na hidrauliÄnu servo pumpu sistem elektriÄne podrÅ¡ke upravljanju je aktivan samo kada je to potrebno. 2.0 turbo 4×4: Veća snaga i obrtni momenat sa smanjenom potroÅ¡njom free image hosting Dvolitarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem u spoju sa vrhunskim pogonom na Äetiri toÄka ulazi u novu modelsku godinu sa izlaznom snagom uvećanom za 30 ks. Dostupan je sa Å¡estostepenim ruÄnim menjaÄem ili automatskim menjaÄem. Motor isporuÄuje 185 kW/250 ks i maksimalan obrtni momenat od 400 Nm (prethodno 350 Nm). Ovaj moćan pogon sa manuelnim prenosom ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 7,5 sekundi. NajviÅ¡a brzina je elektronski ograniÄena na 250 km/h. 2-litarski turbo motor predstavlja impresivan dokaz za tvrdnju da je povećana izlazna snaga uz smanjenu potroÅ¡nju goriva moguća. Zahvaljujući opsežnim merama poput Start/Stop sistema i guma niske otpornosti, Opelovi inženjeri postigli su smanjenje potroÅ¡nje goriva i emisije CO2 na 8,4 l/100 km i 197 g/km (prethodno: 8.9 l/100 km, 209 g/km CO2). Sa ovim rastom snage i obrtnog momenta i Insignia 2.0 turbo 4×4 deluje ubedljivo kao automobil vrhunskih performansi u premijum segmentu vozila srednje veliÄine. Opel Start/Stop sistem na mnogim varijantama motora Opel Start/Stop sistem ne nalazi se samo na dva prethodno pomenuta modela. 2.0 turbo motor sa 162 kW/220 ks sa pogonom na prednje toÄkove i Å¡estostepenim menjaÄem uskoro će biti na raspolaganju sa Å¡tedljivom tehnologijom potroÅ¡nje goriva – ukljuÄujući aerodinamiÄnu podkaroseriju i gume sa optimizovanim trenjem. Ovim se potroÅ¡nja goriva smanjuje za 0,5 litara na 7,6 litara na 100 kilometara. Start/Stop sistem je kao riba u vodi u gradskoj vožnji, gde je moguća uÅ¡teda do jedne litre goriva na 100 kilometara. Emisija CO2 u kombinovanom ciklusu vožnje smanjena je na 179 u odnosu na prethodnih 189 grama po preÄ‘enom kilometru. Novi informativno zabavni sistemi Novi informativno-zabavni sistemi Navi 600 i Navi 900 Europa znatno su unapreÄ‘eniji u odnosu na prethodne verzije zasnovane na CD-u ili DVD-ju po pitanju mogućnosti koje nude. Sve mape pohranjene su na SD karticama, a mogu se prilagoditi individualnim potrebama korisnika. Pored fabriÄki podeÅ¡enih taÄaka interesovanja (POI), dodate taÄke mogu se preuzeti i saÄuvati na sistemu. VozaÄ može da izabere pojedinaÄne taÄke(POI) i saÄuvati ih kao takve u adresar. JoÅ¡ jedna praktiÄna crta je: pored najbržih i najkraćih pravaca, navigacioni sistem dozvoljava i izbor najekonomiÄnijih, tj. pravaca na kojima je najniža potroÅ¡nja goriva. Navi 900 Europa sistem ujedno nudi i funkcije prepoznavanja glasa i beleženja preÄ‘enog puta – sa mogućnošću razdvajanja poslovnih i privatnih putovanja. Dodatna POI najava obaveÅ¡tava vozaÄa o taÄkama interesovanja u neposrednoj blizini zvuÄnim signalom, tekstom ili popapom. Kada je u pitanju “Edition†varijanta opreme, na raspolaganju je zvuÄni sistem Infinity naroÄito visokog kvaliteta. Opelova prednja kamera sa dodatnim funkcijama Opel Insignia nudi i dodatnu optimizaciju na modelu za 2012. godinu kada je u pitanju bezbednost. Nova Opelova prednja kamera, do danas korišćena za prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozoravanje na izlazak iz trake, sada ima i funkciju praćenja razmaka izmeÄ‘u vozila, koja sve vreme meri razmak od automobila napred u sekundama. UkljuÄuje se automatski poÄev od brzine kretanja od 40 km/h i pomaže vozaÄu da izbegne sudare sa zadnjim delom vozila ispred i moguću kaznu za vožnju tik iza drugog vozila. Uzbunjivanje zbog mogućnosti frontalnog sudara pruža vizuelni signal na instrument tabli i zvuÄni alarm kojim se vozaÄ obaveÅ¡tava o pretnji sudara sa vozilom ispred. Pored toga, opciono dostupna prednja kamera u vezi sa AFL+ farovima, služi kao podrÅ¡ka visokog svetlosnog snopa. Premijum oprema: Napa koža “Indijanska noć †Model Insignije za 2012. godinu ujedno nudi unapreÄ‘enu udobnost i dodatnu eleganciju. Dostupan je na zahtev sa vrhunskom napa kožom “Indijanska noć†koja se istiÄe spojem visoko-kvalitetne crne kože sa kontrastnim opÅ¡ivom u elegantnom konjak tonu. Izgled eksterijera rafiniran je novom tamno metalik Luxor zavÅ¡nicom koja, zavisno od svetla, ima plavo-ljubiÄast odraz. Sportska, elegantna silueta Opel Insignije biće zaokružena u narednim mesecima mogućnošću izbora novih alu-felni sa upadljivim dizajnom. |
Autoru: | A20DTH [ 07 Dec 2011 11:18 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
Autoru: | Tempo [ 07 Dec 2011 13:45 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
To su trebali odmah pustiti u prodaj a ne cekati toliko dugo , uvek kasne sa tim jakim dizel motorima |
Autoru: | kvcali [ 07 Dec 2011 14:03 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
u tome i jeste fora da kasnije kad mu padne prodaja osveze model sa pravom stvarcicom i nastave trzisni uspeh |
Autoru: | webboy [ 07 Dec 2011 14:21 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
... i onda ga kupi neka stoka odavde i krkne loz ulje da bi se vozao jeftinije |
Autoru: | A20DTH [ 07 Dec 2011 15:14 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
webboy je napisao: ... i onda ga kupi neka stoka odavde i krkne loz ulje da bi se vozao jeftinije Da znas da si 99% u pravu. Elem citam jedan drugi forum i lik hoce da kupi insigniju 1.8 sa 140ks i da na nju stavi plin. Ako vec imas para za takav auto onda valjda imas i dovoljno para da ga vozis normalno. |
Autoru: | Adam92 [ 07 Dec 2011 15:22 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm) |
Sto se mene tice bez ikakvih problema bih stao na pumpu da sipam plin i u ferarija, kamoli u bilo sta drugo |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |