Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 16:23

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 06 Dec 2011 19:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Slika

Opel proširuje ponudu motora za model Insignia. Novi agregat u ponudi Opelovog predstavnika srednje klase je savremeni 4-cilindarski turbodizel agregat, opremljen sa dva turbopunjača. Motor će u ponudi biti sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem, a biće dostupan i u kombinaciji sa pogonom na sve točkove...

Slika

Agregat 2.0 Biturbo CDTI razvija maksimalnu snagu od 143 kW (195 KS) pri 4.000 o/min. Maksimalni obrtni moment agregata iznosi 400 Nm, a dostupan je u rasponu obrtaja od 1.750 do 2.500 o/min. Podsetimo, dosadašnji najsnažniji agregat u modelu Opel Insignia bio je 2.0 CDTI od 118 kW i 350 Nm.

Slika

Opel Insignia 2.0 Biturbo CDTI konkurisaće direktno modelima, kao što su Citroën C5 i Peugeot 508, koje pokreće agregat 2.2 HDi od 150 kW i 450 Nm. Konkurentski Ford Mondeo ima motor 2.2 TDCi, koji razvija 147 kW i 420 Nm.

U kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem, Insignia 2.0 Biturbo CDTI je opremljena sistemom start-stop. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, Insignia 2.0 Biturbo CDTI sa pogonom na prednje točkove, prosečno troši 4,9 l/100 km. Ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje 8,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 230 km/h.

Cena modela Insignia sa novim dizel motorom, u Nemačkoj počinje od 33.405 evra. Najjeftinija Insignia Sports Tourer s motorom 2.0 Biturbo CDTI, u Nemačkoj košta 34.645 evra.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 06 Dec 2011 22:26 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
uhhhhhhhhhh ne volim naftare, ali verujem da je ovo odlican izbor :love: jedino me razocaralo ubrzanje do 100 :? ali nadam se da je to sa 4x4 sistemom, ili bar sa automatikom, ali verujem da je odlicna :love:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 00:06 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
a ostale novotarije za 2012. godinu su:

Novi benzinski motor snage 103 kW/140 ks postavlja standarde ekonomične potrošnje goriva

Novorazvijeni 1.4 turbo ecoFLEX benzinski motor, proizvod beskompromisnog smanjenja. Kroz spoj sa šesto-stepenim manuelnim prenosnim mehanizmom, Start/Stop tehnologijom, električnom podrškom upravljanju, aerodinamičnom podkaroserijom i gumama niske otpornosti veličine 225/50 R 17, to je najekonomičniji benzinski motor u čitavom segmentu vozila srednje veličine.

Zajedno, ove mere smanjuju potrošnju goriva 1.4 turbo motora u odnosu na prethodnu 1.8-litarsku verziju, takođe sa 103 kW/140 ks– za dve litre kod vozila u sedan izvedbi na 5,7 litara na 100 kilometara. Emisije CO2 smanjene su za 45 grama na 134 grama po kilometru – što je, u oba slučaja, smanjenje za više od 25%. Istovremeno, obrtni momenat koji daje najekonomičniji benzinski motor u svojoj klasi povećan je za gotovo 15% na 200 Nm.

Sa ovim performansama Insignia 1.4 turbo ecoFLEX može da ubrza od 0 do 100 km/h za svega 10,9 sekundi, uz dostizanje maksimalne brzine od 205 km/h. Opelov najbolji model dostupan je sa ovom pogonskom varijantom kao sedan ili kao Sports Tourer i – sa potrošnjom od 5,9 litara na 100 km i emisijom od 139 g/kmCO2 – takođe postavlja standarde u segmentu karavana.

Podešenja na novoj pogonskoj grupi takođe uključuju optimizaciju stepena prenosa, što za posledicu ima smanjenu potrošnju i povećanu agilnost. Sistem električne podrške upravljanju REPS (Rack Assist Electric Power Steering - Električna podrška zupčastoj letvi) po prvi put prisutan na Insigniji pruža dodatnu udobnost.

Njegove upravljačke osobine se sada mogu još fleksibilnije prilagoditi svakoj voznoj situaciji. Značajno unapređenje REPS sistema donosi mogućnost uštede goriva i smanjenje emisije CO2. S obzirom na to da se tokom rada ne oslanja stalno na hidrauličnu servo pumpu sistem električne podrške upravljanju je aktivan samo kada je to potrebno.

2.0 turbo 4×4: Veća snaga i obrtni momenat sa smanjenom potrošnjom
Slika
free image hosting
Dvolitarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem u spoju sa vrhunskim pogonom na četiri točka ulazi u novu modelsku godinu sa izlaznom snagom uvećanom za 30 ks. Dostupan je sa šestostepenim ručnim menjačem ili automatskim menjačem. Motor isporučuje 185 kW/250 ks i maksimalan obrtni momenat od 400 Nm (prethodno 350 Nm). Ovaj moćan pogon sa manuelnim prenosom ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 7,5 sekundi. Najviša brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.

2-litarski turbo motor predstavlja impresivan dokaz za tvrdnju da je povećana izlazna snaga uz smanjenu potrošnju goriva moguća. Zahvaljujući opsežnim merama poput Start/Stop sistema i guma niske otpornosti, Opelovi inženjeri postigli su smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 na 8,4 l/100 km i 197 g/km (prethodno: 8.9 l/100 km, 209 g/km CO2). Sa ovim rastom snage i obrtnog momenta i Insignia 2.0 turbo 4×4 deluje ubedljivo kao automobil vrhunskih performansi u premijum segmentu vozila srednje veličine.

Opel Start/Stop sistem na mnogim varijantama motora

Opel Start/Stop sistem ne nalazi se samo na dva prethodno pomenuta modela. 2.0 turbo motor sa 162 kW/220 ks sa pogonom na prednje točkove i šestostepenim menjačem uskoro će biti na raspolaganju sa štedljivom tehnologijom potrošnje goriva – uključujući aerodinamičnu podkaroseriju i gume sa optimizovanim trenjem.

Ovim se potrošnja goriva smanjuje za 0,5 litara na 7,6 litara na 100 kilometara. Start/Stop sistem je kao riba u vodi u gradskoj vožnji, gde je moguća ušteda do jedne litre goriva na 100 kilometara. Emisija CO2 u kombinovanom ciklusu vožnje smanjena je na 179 u odnosu na prethodnih 189 grama po pređenom kilometru.

Novi informativno zabavni sistemi

Novi informativno-zabavni sistemi Navi 600 i Navi 900 Europa znatno su unapređeniji u odnosu na prethodne verzije zasnovane na CD-u ili DVD-ju po pitanju mogućnosti koje nude. Sve mape pohranjene su na SD karticama, a mogu se prilagoditi individualnim potrebama korisnika.

Pored fabrički podešenih tačaka interesovanja (POI), dodate tačke mogu se preuzeti i sačuvati na sistemu. Vozač može da izabere pojedinačne tačke(POI) i sačuvati ih kao takve u adresar. Još jedna praktična crta je: pored najbržih i najkraćih pravaca, navigacioni sistem dozvoljava i izbor najekonomičnijih, tj. pravaca na kojima je najniža potrošnja goriva.

Navi 900 Europa sistem ujedno nudi i funkcije prepoznavanja glasa i beleženja pređenog puta – sa mogućnošću razdvajanja poslovnih i privatnih putovanja. Dodatna POI najava obaveštava vozača o tačkama interesovanja u neposrednoj blizini zvučnim signalom, tekstom ili popapom. Kada je u pitanju “Edition” varijanta opreme, na raspolaganju je zvučni sistem Infinity naročito visokog kvaliteta.
Slika

Opelova prednja kamera sa dodatnim funkcijama

Opel Insignia nudi i dodatnu optimizaciju na modelu za 2012. godinu kada je u pitanju bezbednost. Nova Opelova prednja kamera, do danas korišćena za prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozoravanje na izlazak iz trake, sada ima i funkciju praćenja razmaka između vozila, koja sve vreme meri razmak od automobila napred u sekundama.

Uključuje se automatski počev od brzine kretanja od 40 km/h i pomaže vozaču da izbegne sudare sa zadnjim delom vozila ispred i moguću kaznu za vožnju tik iza drugog vozila.

Uzbunjivanje zbog mogućnosti frontalnog sudara pruža vizuelni signal na instrument tabli i zvučni alarm kojim se vozač obaveštava o pretnji sudara sa vozilom ispred. Pored toga, opciono dostupna prednja kamera u vezi sa AFL+ farovima, služi kao podrška visokog svetlosnog snopa.

Premijum oprema: Napa koža “Indijanska noć ”

Model Insignije za 2012. godinu ujedno nudi unapređenu udobnost i dodatnu eleganciju. Dostupan je na zahtev sa vrhunskom napa kožom “Indijanska noć” koja se ističe spojem visoko-kvalitetne crne kože sa kontrastnim opšivom u elegantnom konjak tonu.
Slika

Slika

Izgled eksterijera rafiniran je novom tamno metalik Luxor zavšnicom koja, zavisno od svetla, ima plavo-ljubičast odraz. Sportska, elegantna silueta Opel Insignije biće zaokružena u narednim mesecima mogućnošću izbora novih alu-felni sa upadljivim dizajnom.

Slika

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 11:18 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Slika
:ok:

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 13:45 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Jul 2009 18:01
Postovi: 1528
Lokacija: Nemacka
Ime: Dragan
Opel: Astra Cabrio
Garaza: pogledaj
To su trebali odmah pustiti u prodaj
a ne cekati toliko dugo ,
uvek kasne sa tim jakim dizel motorima :banghead:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 14:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
u tome i jeste fora da kasnije kad mu padne prodaja osveze model sa pravom stvarcicom i nastave trzisni uspeh

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 14:21 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
... i onda ga kupi neka stoka odavde i krkne loz ulje da bi se vozao jeftinije :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 15:14 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
webboy je napisao:
... i onda ga kupi neka stoka odavde i krkne loz ulje da bi se vozao jeftinije :D


Da znas da si 99% u pravu. :ok:
Elem citam jedan drugi forum i lik hoce da kupi insigniju 1.8 sa 140ks i da na nju stavi plin. :D
Ako vec imas para za takav auto onda valjda imas i dovoljno para da ga vozis normalno. :lokomotiva:

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 15:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 20:53
Postovi: 2712
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: kadet e limo
Garaza: pogledaj
Sto se mene tice bez ikakvih problema bih stao na pumpu da sipam plin i u ferarija, kamoli u bilo sta drugo :D :D Slika

_________________
Samo najbrze je dovoljno brzo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2012: 2.0 Bi-turbo CDTI (195ks, 400 Nm)
PostPoslato: 07 Dec 2011 18:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Jos malo pojedinosti oko bi-turbo D i tehnologijama vezanim za njega...

Opel nastavlja da unapređuje i usavršava svoju uspešnu perjanicu, Insigniju. U januaru 2012. godine Opel će kruinsati svoju ponudu dizel motora sa novim, dinamičnim i veoma ekonomičnim BiTurbo motorom.

Novi dvolitarski CDTI agregat ne samo da razvija snagu od 143 kW/195 ks i obrtni moment od 400 Nm, već potrošnja goriva kreće od svega 4,9 litara na 100 kilometara (emisija 129g CO2 po km). Prema tome, Insignia BiTurbo je jedan od najekonomičnijih automobila srednje veličine.

Vrhunac četvorocilindričnog komonrejl motora je sekvencijalni dupli turbo sistem sa dve faze punjenja. Ova tehnologija je do sada bila ograničena na svega nekoliko skupljih brendova. Međutim, Opel je sada čini pristupačnom za širi segment klijenata. Kupci imaju mogućnost da kombinuju novi motor sa pogonom na prednje ili na sve točkove (AWD).

U novoj godini će biti i dodatnih inovacija u liniji Opel Insignia. Sada se svaka AWD verzija može naručiti sa supersportskom šasijom sa prednjim vešanjem iz modela Insignia OPC (Opel Performance Centre) sa podupiračem visokih performansi (HiPerStrut). To dinamiku vožnje čini još oštrijom. Pored toga, novi sistemi za pomoć vozaču zasnovani na radarima dodatno povećavaju bezbednost u Insigniji.

Slika

Inteligentna BiTurbo tehnologija poboljšava performanse i smanjuje potrošnju goriva

Novi dvolitarski BiTurbo CDTI motor od 143 kW/195 ks i obrtnim momentom od 400 Nm je dizajniran da obezbedi posebno agilne, osetljive i glatke performanse prilikom ubrzavanja. Insignia BiTurbo dostiže brzinu od 100 km/h za svega 8,7 sekundi, a maksimalna brzina mu je 230 km/h. Ipak, potrošnja goriva i emisija štetnih gasova ostaju izuzetno niski. Nočbek verzija sa pogonom na prednje točkove troši svega 4,9 litara dizela na 100 kilometara (129 g CO2/km). Sve verzije sa manuelnim menjačem su opremljene tehnologijom kreni/stani (Start/Stop), čineći Insigniju jednim od najekonomičnijih automobila srednje veličine.

“U ovoj klasi snage i obrtnog momenta uobičajeni izbor su šestocilindrični dizel motori kapaciteta od oko tri litara. Zahvaljujući BiTurbo tehonologiji, manji motori dostižu čak i veće kapacitete, dok potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova smanjuju za 30 posto”, kaže glavni inženjer za Insigniju, Folker Šarf. “Ovo je odličan primer uspešnog “smanjenja” u Opelu.“

Sa sevkencijalnim punjenjem nema više kašnjenja turbine

U Insignijinom inovativnom BiTurbo sistemu dva turbo punjača različitih dimenzija rade ili odvojeno ili zajedno. Među svojim konkurentima, Opel je jedini proizvođač u segmentu automobila srednje veličine koji nudi ovaj sofisticirani sekvencijalni sistem turbo punjača u dizel motoru. Manji turbo punjač nudi veoma brzo ubrzanje pri malim brzinama motora. To znači da papučica gasa reaguje momentalno i sprečavaju se nepoželjni efekti kašnjenja turbine. Počevši od 1500 obrtaja, vozač već može da izvuče 350 Nm – prosečna cifra za obrtni moment za snažne dizel motore u automobilima srednje veličine.

Pri srednjem broju obrtaja u minuti turbo punjači rade zajedno, s tim što veći turbo punjač vrši preliminarno sabijanje usisanog vazduha, pre nego što on bude potpuno kompresovan u manjem punjaču. Obilazni ventil pod konstantnom kontrolom prenosi deo izduvnih gasova u veći turbo punjač. Rezultat toga je da vozač uživa u moćnom ubrzanju.

Pri većem broju obrtaja (od oko 3000 ob/min) svi gasovi idu direktno u veći turbo punjač, održavajući nesmetan dotok snage pri većim brzinama. Glavni cilj razvoja dvolitarskog CDTI BiTurbo motora je bio da se osigura brzo razvijanje pritiska vazduha za punjenje pri malom broju obrtaja u minuti i povećanje osetljivosti papučice za gas pri srednjem broju obrtaja. Pri malom broju obrtaja, dodatni međuhladnjak, koji je ekskluzivno povezan sa malim turbo punjačem, omogućava hlađenje vazduha. Pri srednjem broju obrtaja, značajniju ulogu dobija veći i jači turbo punjač. Njegov veći mlaz vazduha se hladi pomoću većeg, tradicionalnog međuhladnjaka. Opel je prvi automobilski brend koji uvodi “dvostruki sistema hlađenja”.

Opel je dodatno poboljšao efikasnost motora primenivši svoju inovativnu Cleantech tehnologiju, koja kontroliše proces sagorevanja pomoću električnog sistema zatvorene petlje. Senzori instalirani na grejačima mere pritisak 130.000 puta u minuti, osiguravajući da motor uvek radi unutar optimalnog opsega koji obezbeđuje maksimalne performanse, kao i minimalnu potrošnju goriva i emisiju ugljen-dioksida. Treća generacija komonrejl sistema direktnog ubrizgavanja, koja funkcioniše pod pritiskom do 2.000 bari, prenosi gorivo do ultrapreciznih, piezoelektrično aktiviranih mlaznica, koje omogućavaju do osam ubrizgavanja po ciklusu rada motora. To osigurava veoma precizan proces sagorevanja sa minimalnom bukom i emisijom štetnih gasova.

Zahvaljujući novom vrhunskom dvolitarskom CDTI BiTurbo motoru, Opel Insignia se sada može pohvaliti sa spektrom četiri komonrejl turbo dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem snage od 81 kW/110 ks do 143 kW/195 ks.

Ponuda bez pandana u segmentu automobila srednje veličine

Dok je cilj poboljšanja sprovedenih u porodici Insignia u septembru 2011. godine bio prvenstveno smanjenje potrošnje goriva najprodavanijih modela (novi 1.4 Turbo ecoFLEX benzinac sa emisijom od svega 134g/km CO2 i nova verzija motora od 118 kW/160 ks, 2.0 CDTI ecoFLEX sa emisijom od svega 115g CO2), nove karakteristike koje će se uvesti početkom 2012. godine ukrasiće Opelov najpoznatiji model vrhunskim kvalitetom i tehnologijama. Novi dvolitarski BiTurbo CDTI motor je dostupan u svim karoserijskim verzijama Insignije – hečbek sa četvora vrata, limuzina sa petora vrata i karavan Sports Tourer. Klijenti takođe mogu da biraju između šestostepenog manuelnog i automatskog menjača, kao i između pogona na prednje ili na sve točkove (sa zadnjim elektronskim diferencijalom za sprečavanje proklizavanja).

Vozna dinamika može dodatno da se poboljša pomoću opcionog mehatroničnog podesivog sistema šasije FlexRide. Ovaj nivo izbora je bez pandana u segmentu automobila srednje veličine.

Supersportska šasija sa podupiračem visokih performansi dostupna u svim modelima

Insignia 4x4

Još jedna bitna inovacija za sve verzije Insignije sa pogonom na sva četiri točka je opciona supersportska šasija. Ova tehnologija, koja je ranije bila ograničena na vrhunski model OPC (Opel Performance Centre) je sada dostupna širom segmentu klijenata. Paket uključuje mehatronički sistem FlexRide sa elektronskim sistemom podešavanja prigušenja, Brembo sistem kočnica visokih performansi i prednje vešanje sa podupiračem visokih performansi (HiPerStrut), koji nam je već poznat iz modela Insignia OPC sa 325 ks, a koji dodatno povećava preciznost upravljanja.

Novi sistemi za pomoć vozaču zasnovani na radarima dodatno povećavaju bezbednost

Nisu samo karakteristike koje poboljšavaju performanse naglašene: aktivna bezbednost je takođe znatno poboljšana zahvaljujući novom sistemu radara koji je smešten iza prednje rešetke hladnjaka. Kupci Insignije sada mogu da se opredele i za podesivi tempomat (Adaptive Cruise Control - ACC). Ovaj novi sistem održava izabranu brzinu tokom vožnje, s tim što automatski prilagođava brzinu vozila uslovima na putu, kako bi se osigurala predefisana razdaljina od vozila ispred. Dostupne su i druge funkcije u kombinaciji sa sistemom radara: sistem za praćenje razdaljine automobila (Following Distance Indication – FDI) vizuelno informiše vozača o razdaljini od automobila ispred; sistem upozorenja na frontalni sudar (Forward Collision Alert – FCA) daje vizuelni i zvučni signal koji upozorava vozača na predstojeći sudar sa automobilom ispred; sistem za kočenje zbog mogućeg sudara (Collision Imminent Braking – CIB) automatski smanjuje brzinu vozila ako se detektuje opasnost od sudara.

Slika

Opel Insignia dizel motori: Potrošnja goriva smanjena za 12 odsto

Tim Opelovih inženjera je unapredio postojeću ponudu dizel motora spremnih za 2012. godinu. Njihov cilj je bio da dodatno smanje potrošnju u emisiju ne utičući na izlaznu snagu motora. Krajnji rezultat je taj da su potrošnja goriva i emisija CO2 smanjene za 12 odsto. Međutim, stepen udobnosti za vozača i putnike je podignut jer su i motori postali tiši. Trio 2,0-litarskih motora Insignije je sada opremljen Start/Stop tehnologijom. Potrošnja goriva u motorima je redukovana za 0,6 litara na 100 km. Verzija 2,0-litarskog CDTI ecoFLEX motora sa 118 kW/160 ks troši samo 4,3l l/100 km, dok emituje samo 115 g/km ugljen-dioksida. U međuvremenu, njegov parnjak sa 81 kW/110 ks troši 4,4 l/100 km sa samo 116 g/km.

Veća efikasnost i manja emisija usled bolje kontrole sagorevanja

Sve verzije 2,0-litarskog CDTI motora na Insigniji su opremljene inovativnom „Clean Tech“ tehnologijom. Proces sagorevanja je optimizovan senzorima pritiska integrisanim u cilindar. Krajnji rezultat je značajno smanjenje azotnih oksida i čestica čađi, dok u isto vreme ostvaruju optimalnu uštedu goriva. Svi 2,0-litarski CDTI motori su opremljeni elektronski kontrolisanim kruženjem izduvnih gasova. To znači da se izduvni gas koji je ohlađen potom vraća u proces sagorevanja, što rezultuje nižom emisijom ugljenika. Pored toga, ležajevi dvostruke bregaste osovine su zamenjeni igličastim ležajevima, te se time postiže smanjenje trenja i potrošnje.

Uglađeniji, tiši rad

Opelovi inženjeri su se usredsredili na strategiju ubrizgavanja goriva kao načina da se izbore sa tipičnom bukom i vibracijom povezanim sa dizel motorima. Poboljšanja su najprimetnija u području delimičnog opterećenja. Komon-reil sistem treće generacije radi sa pritiskom ubriugavanja do 1.600 bara. U isto vreme, elektromagnetski kontrolisane brizgaljke dozvoljavaju višestruka ubrizgavanja tokom jednog ciklusa. Ovo obezbeđuje veoma preciznu kontrolu sagorevanja. Unapređena kinematika između klipa i klipnjače, kao i revidiran pogon ventila takođe redukuju mehaničku i buku prilikom sagorevanja. Na rezonancu je odgovoreno pojačanom krutošću komponenti motora. Motori se dodatno izoluju od buke.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs