
Prema planovima General Motorsa, Opel bi trebalo da iz sadašnjih tržišnih segmenata koje pokriva svojim modelima pređe u više. Namera je da se iskoristi Opelov renome i ime da bi marka postigla bolju prepoznatljivost, naročito na domaćem, nemačkom tržištu.
"U Nemačkoj smo zabeležili najveći gubitak tržišnog udela u petogodišnjem periodu pre General Motorsovog bankrota. Zato moramo da revitalizujemo Opel i da iskoristimo prepoznatljivost marke da bismo konkurisali Volkswagenu i njegovoj tržišnoj poziciji", rekao je, Dan Akerson, izvršni direktor GM-a. Istovremeno Chevrolet bi u Evropi dobio još istaknutiju ulogu kako bi zauzeo pozicije koje trenutno zauzima Opel.
GM takođe ima u planu i proizvodnju Chevroletovih modela u Evropi, što bi bilo u skladu s namerama da se ovoj marki omogući značajniji udeo na automobilskim tržištima ovog kontinenta. U 2010. godini Chevrolet je u Evropi imao 2,5% tržišnog udela.
|