Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Nova astra sedan https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=14220 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | kvcali [ 24 Mar 2011 14:38 ] |
Tema posta: | Nova astra sedan |
Umanjena insignija |
Autoru: | webboy [ 24 Mar 2011 15:07 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Ahahahahahahhahahhha... lepo ja kazem, krece im suza niz butinu cim cuju rec "Astra" I? Oce neko da mi kaze sad sta je Astra? Kupe? Karavan? Sedan? Hatcback? Suv? Kabrio? .... jos samo fali Astra VAN |
Autoru: | strokan [ 24 Mar 2011 15:10 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Ekstra izgleda auto Meni je cak lepsa od insignie |
Autoru: | dzimi [ 24 Mar 2011 15:15 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Ne znam... sve ove nove astre sedan verzije su mi Od svih sedana najlepsa mi je F, koja je, prema meni lepsa od hachback Npr. pinci-jeva (Aron) iz Osijeka |
Autoru: | kvcali [ 24 Mar 2011 15:23 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Predhodna H je bila uzas ova je lepo stilizovana od nazad |
Autoru: | bobale [ 24 Mar 2011 15:42 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
U pravu si, verovatno zato su i Astre H sedan veoma retke. Ova baš lepo izgleda . |
Autoru: | Mickey [ 24 Mar 2011 16:05 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Da ne da Bog da treba čovek da kupi novu Astru, da razbiješ glavu mozgajući koju da uzmeš....Extra uradjen sedan... |
Autoru: | Adam92 [ 24 Mar 2011 19:51 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Napred insignija a nazad potseca na shkodu fin autic ali mi se ne svidja sto su svi noviji opeli na isti fazon, razlika je samo u tipu kaorserije :/ |
Autoru: | bobale [ 24 Mar 2011 22:46 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Isto i kao svi noviji Volkswageni |
Autoru: | vlada33 [ 24 Mar 2011 22:49 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
a meni se bas svidja astra h limuzina,al je ispljuvaste... |
Autoru: | pistre [ 24 Mar 2011 23:20 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
odlicno izgleda i tako ce se i prodavati |
Autoru: | Bojan_NBG [ 24 Mar 2011 23:27 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Ne znam šta je komplikovano - hatch (5 vrata), GTC (hatch sa 3 vrata), sedan (4 vrata), twintop (klasičan kupe sa 3 vrata), karavan i SUV, bolje i tako nego da svaka varijanta ima drugi naziv, a u suštini je sve isto I moram dodati da odlično izgleda |
Autoru: | opel_nikola [ 25 Mar 2011 00:20 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
i meni je astra h limuzina ok, steta sto je retka... ali zato je ova do jaja mnogo dobro izgleda kao sto vektra b i astra g sedan lice tako i ova i insignia.... |
Autoru: | vlada33 [ 25 Mar 2011 07:35 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
sve astre limuzine su retke, i F i G i H,a H ima i problem sto je pocela da se proiyvodi 2 godine kasnije od hecbeka,a sem toga ko vec oce sedan obicno uzme vectru... |
Autoru: | volim_opela [ 25 Mar 2011 22:18 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Od svih Opelovih sedana do sada iz ove (Astra / Kadett) klase, ova ja definitivno najlepsa, jer je i zadnji kraj auta, kako vec neki rekose, prelepo uklopljen! |
Autoru: | Paja Azdaja [ 26 Mar 2011 01:13 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Vidi, lep auto sa kuferom koji po prvi put ne izgleda kao da je nakalemljen. |
Autoru: | Cvorke [ 27 Mar 2011 12:55 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Uuu,jako lepo izgleda. |
Autoru: | VladanMan [ 13 Apr 2011 18:29 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Da prokomentarisem...Ni jedna astra sedan mi se nije dopadala iako sam se jako trudio da mi se dopadnu...Zagledao iz razlicitih uglova, mudrovao i na kraju nista..Ali ovo je stvarno odlicno uradjen sedan..Svaka cast..Jednostavno, smatram, ako vam se auto svidi na prvi pogled to je to...Varnica...To je ono sto se trazi Ekstra izgleda |
Autoru: | s1mk3 [ 28 Apr 2011 20:09 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Au, al je lepa... |
Autoru: | kvcali [ 09 Feb 2012 21:31 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Autoru: | Candy Man [ 09 Feb 2012 21:54 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Ljudi moji pa postojalo je 11 razlicitih tipova Kadett-a B. kako li je to bilo tek odluciti se? A ova nije losa... H je bila mnooogo gadna... Makar po mom ukusu. |
Autoru: | kvcali [ 17 Feb 2012 22:52 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Nakon standardne hatchback verzije sa 5 vrata, karavanskog Sports Tourera, trovratnog GTC-a (uključujući i sportski OPC), Opel će porodicu aktuelne Astre proširiti i klasičnim sedanom sa četiri vrata. Premijera nove Astre sedan (sa prtljažnikom od blizu 500 litara) bi trebalo da se održi ove jeseni, i to na Salonu automobila u Parizu, a dok se to ne desi, francuski sajt Automobile-magazine.fr objavljuje set špijunskih fotografija jednog maskiranog test primerka. U paleti pogonskih agregata se između ostalog očekuju 2.0 CDTI sa 160KS, kao i 1.4 Turbo sa 120KS i 140KS. Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i šestostepeni automatik, dok ostali detalji tek slede. |
Autoru: | kvcali [ 06 Jun 2012 13:54 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Opel proširuje porodicu svog uspešnog modela Astra novom sportskom i elegantnom limuzinom. Sa tipičnim prednostima Astre, uključujući napredne tehnologije i njen prepoznatljiv kvalitet, novi ekskluzivni i elegantni nočbek je više nego pristupačna alternativa za kupce koji bi se obično opredelili za ovaj tip automobila u srednjoj klasi. Sa ovom novom limuzinom sa četvoro vrata, nočbek autom sa petoro vrata, Sport Tourer karavanom i smelim GTC coupe modelom, postavka Opelove naprodavanije Astre je sada kompletirana. Na početku prodaje u junu, kupci će moći inicijalno da biraju između sedam motora za novu Astra limuzinu: četiri benzinska (od 74 kW/100 ks do 132 kW/180 ks), od kojih se tri mogu kombinovati sa automatik menjačem sa šest brzina i tri dizel motora (70 kW/95 ks do 96 kW/130ks). Dva ultra-efikasna Astra nočbek 1.7 CDTI ecoFLEX modela sa kreni/stani sistemom i tehnologijom kontinuiranog poboljšanja efikasnosti kombinuju moćne realizacije snage od 81 kW/110 ks ili 96 kW/130 ks sa ciframa potrošnje dizela od čak 3.7 litara na 100 km. Ovo je jednako 99 g/km emisije CO2. Uz ovu široku ponudu pogonskog sklopa, početkom sledeće godine, Astra sa četvoro vrata biće dodatno unapređena nakon lansiranja Opelove visoko-efikasne i usavršene generacije SIDI ECOTEC benzinskih motora sa četiri cilindra, zapremine od 1.6 litra, turbo punjenjem i direktnim ubrizgavanjem pri paljenju pomoću svećica. Nova Astra nočbek limuzina (Dužina/Širina/Visina: 4.658/1.814/1.476 mm) ima isto međuosovinsko rastojanje (2.685 mm) i pruža podjednako udoban enterijer kao i Sport Tourer hatchback model sa petoro vrata. Njen odvojen prtljažnik nudi 460 litara zapremine – 90 litara više nego model sa petoro vrata. Spuštanjem zadnjeg sedišta, prtljažnik ima do maksimalnih 1010 litara zapremine. „Uz sportski i elegantni dizajn, nova Astra limuzina oživljava kompaktni segment automobila sa četvoro vrata. Kao i sve naše Astre, konstruisana je u Riselshajmu i nudi visok nivo tehnologije i opšte poznatog kvaliteta“, kaže predsednik IO Opela Karl Fridrih Štrake. „Naša nova Astra nočbek je važan deo naše proizvodne ofanzive i igra ključnu ulogu u našoj strategiji razvoja. Ona je elegantna, pristupačnija alternativa mnogim limuzinama sa četvoro vrata iz srednje klase, stoga je mi smatramo značajnim potencijalom u osvajanju tržišta Zapadne Evrope. Ona će takođe odigrati glavnu ulogu u znatnom povećanju našeg udela na ključnim rastućim tržištima kao što su Rusija i Turska, gde postoji jaka potražnja kupaca za kompaktnim vozilima sa odvojenim prtljažnikom.“ Sportski i elegantan izgled u kombinaciji sa skladnim proporcijama Opelov tim dizajnera je dao novoj Astri nočbek veoma elegantanu i prefinjenu siluetu. Linija krova blago se savija u luk preko putničkog dela, zatim se spušta u besprekorni prelaz kroz oštro postavljeno zadnje staklo, uz izvajane aerodinamične ivice na kraju kratkog zadnjeg dela. I pošto se zakrivljeni C-stub proteže duboko nazad u zadnji deo, vizuelno prikriva veličinu prtljažnika na elegantan način. Estetska linija koja ide preko ručica vrata postaje izraženija pri kraju, stvarajući efekat mišićavih „ramena“ ispod osnove C-stuba i zadnjeg dela. Zadnji deo odlikuju oštar ugao zadnjeg stakla, integrisani zadnji spojler, i široko pružanje izvajanog branika. Dizajn zadnjih svetala je odraz prethodnih modela Astre, dok suptilni nabor koji ih povezuje dodaje širinu i sprečava utisak nabijenosti. Svetla takođe imaju oblik unutrašnjeg krila za funkciju zadnjih svetala što je nastavak potpisa Opelovog brenda. Ima još vajarskih svojstava u okviru branika gde se niz nabora reflektuje u obliku poklopca zadnjeg dela. Zajedno, svi ovi elementi se kombinuju da bi stvorili naročito dobro usklađen i harmoničan automobilski dizajn. Podpredsednik za dizajn, Mark Adams, kaže: „Porodica Astra modela implementira naš dizajnerski jezik sa vajarskim umećem u spoju sa nemačkom preciznošću na veoma dinamičan način. Sve verzije karoserije imaju sopstvenu ličnost. Verujemo da je Astra limuzina sa četvoro vrata koju sada lansiramo najproporcionalniji i veoma elegantni nočbek koji je trenutno dostupan u kompakt segmentu“. Kupci koji žele da učine svoju Astru sa četvoro vrata vizuelno još atraktivnijom, mogu da biraju iz ponude dizajna i veličina točkova do 19 inča. Standardi vrhunske tehnologije i tipični Astra kvaliteti u nočbek segmentu Sa sportskim, elegantnim dizajnom, tipični Astra kvaliteti i veliki niz tehnoloških karakteristika – neki su jedinstveni, neki neobični za ovaj segment – Opelov novi kompakt sa četvoro vrata cilja na kupce visokih očekivanja. Napredni farovi (AFL+) sa bi-ksenonskim prednjim svetlima su nosilac sofisticiranih funkcija svetala kao što su: varijabilna distribucija svetala, zakrivljena svetla i dobra osvetljenost što sve zajedno bitno pomaže povećanju aktivne bezbednosti. Adaptirajuća FlexRide šasija automatski prilagođava damping dominantnim uslovima na putu i daje vozaču mogućnost izbora između tri različita modula – standardnog modula, modula podređenog udobnosti pri dugoj vožnji i sportskog modula. Visoko-ergonomska sedišta preporučena od AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V - Akcija za zdrava leđa) prijaju leđima i dostupna su za vozača i suvozača. Uz to, tu je i nekoliko informativno-zabavnih sistema koji čine vožnju još opuštenijom i bezbednijom. Vrhusnke karakteristike Navi 900 sistema uključuju putne mreže preko 30 gradova Evrope i digitalnog vodiča sačuvanog na SD kartici. Kompakt nočbek modeli nude priliku za razvoj Nova Astra limuzina sa četvoro vrata važan je dodatak najnovijoj generaciji iz porodice uspešnih Astra modela. U Zapadnoj Evropi, posebno u Nemačkoj i Španiji, Opelovi marketing stručnjaci vide mogućnosti za razvoj za novu Astru kao kompaktniju i pristupačniju alternativu limuzinama sa četvoro vrata iz više klase. Štaviše, postoji jaka potražnja za kompaktnim nočbek modelima na rastućim tržištima Istočne i Centralne Evrope, posebno u Rusiji i Turskoj. Rusija trenutno ima najveći obim prodaje u Evropi i očekuje se da će postati glavno evropsko tržište sa 3,4 miliona ukupno prodatih vozila u 2014. godini. Posmatrajući sve segmente, više od 60 odsto limuzina prodatih u Evropi, prodate su u Rusiji. Prošle godine, u kompaktnom segmentu, 51 odsto kupaca iz ove zemlje se opredelilo za nočbek verziju. Rusija je, takođe, i treće po veličini tržište za Astru u Evropi. Stoga je Opel odlučio da proslavi svetsku premijeru novog člana porodice Astra modela na Sajmu automobila u Moskvi 2012. godine (29. avgusta – 09. septembra). |
Autoru: | kvcali [ 10 Avg 2012 18:19 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Autoru: | Esseker [ 11 Avg 2012 23:07 ] |
Tema posta: | Re: Nova astra sedan |
Meni se svidja,ne izgleda lose...jedino mi se ne svidja to jer svi novi lice... |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |