Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=13283
Stranica 2 od 4

Autoru:  kvcali [ 11 Feb 2012 23:04 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

To je ta zver od 400 Nm

Slika

I Arden blue

Slika

Autoru:  noise024 [ 11 Feb 2012 23:31 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

kako je brutalna u plavoj boji :love: :love: :love: :wow :wow :wow

Autoru:  Puzo81 [ 11 Feb 2012 23:42 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

E sad da je vidimo u zelenom paklu :ok:

Autoru:  kvcali [ 25 Feb 2012 23:48 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Poster

Slika

Autoru:  Puzo81 [ 05 Mar 2012 12:30 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

:love:


Autoru:  kvcali [ 05 Mar 2012 16:56 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Das ist fantastisch :wow

Autoru:  Puzo81 [ 05 Mar 2012 16:58 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Ja ja naturlich :ok:

Autoru:  kvcali [ 06 Mar 2012 01:35 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Zeneva spy photo :steva:

Slika

Slika

Slika

Autoru:  kvcali [ 06 Mar 2012 17:50 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR


Autoru:  Stefan Gradiste [ 06 Mar 2012 18:22 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

nema sta, samo reci hvale za novu ''OPC-ejku'' :)

Autoru:  kvcali [ 30 Mar 2012 22:57 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Slika


Autoru:  haustor [ 30 Mar 2012 23:04 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Koliko je dobraaaa.. :love: :love: :love:

Autoru:  kvcali [ 02 Apr 2012 00:26 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR


Autoru:  Miki22 [ 02 Apr 2012 00:32 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Jednostavno moram da je kupim...

Odusevio sam se spotom...

Autoru:  Puzo81 [ 02 Apr 2012 01:35 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

CDTI je al sta sad


Autoru:  bobale [ 02 Apr 2012 01:48 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

400Nm@2400rpm :love:

Autoru:  kvcali [ 10 Apr 2012 23:25 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Slika

Autoru:  Puzo81 [ 19 Apr 2012 20:32 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

:aplauz: :aplauz:




Autoru:  Nezki [ 19 Apr 2012 20:34 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

jel se meni cini ili su malo promenili niansu ove OPC plave? nekako mi je mnogo tamnija, ide na teget

Autoru:  vracarac [ 19 Apr 2012 23:03 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Sad ima u ponudi 2 nijanse plave. Standardna Arden Blue i ova Indigo Bleu... ;)

Autoru:  kvcali [ 27 Apr 2012 19:56 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Slika

Autoru:  pistre [ 27 Apr 2012 20:40 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

uh :love:

Autoru:  kvcali [ 11 Maj 2012 22:50 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  kvcali [ 14 Maj 2012 18:29 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

Slika

Opel je dizajnirao vrhunski paket za šasiju, posebno opremljen u pogledu lateralne dinamike i sjajnog kvaliteta upravljanja novom Astrom OPC koji bi odgovarao njenom moćnom motoru od 206 kW/280 ks i obrtnim momentom od 400 Nm.

Šasija koja je opremljena amortizerima proizvedenim od strane ZF Sachs-a ima nekoliko odlučujućih elementata koji unapređuju dinamiku vožnje kod ovog automobila: visoko-performantni podupirači (HiPerStruts), mehatronička FlexRide šasija, mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i Brembo kočnice. Šasija je dodatno ulepšana aluminijumskim felnama od 19’’ kao deo standardne postave, zajedno sa gumama tipa 245/40 ZR.

Diferencijal sa ograničenim proklizavanjem za bolju stabilnost

Da bi se snaga nove Astre pretvorila u efikasan pogon, prednja osovina opremljena je mehaničkim multi-plate diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem. Kada se jedan od prednjih točkova zavrti, dva multi-plate paketa unutar diferencijala rade kao kvačilo i vožnja je prilagođena strogo određenom otporu. Efekat zaključavanja (maksimalno 50 procenata) zavisi od ramp ugla pod kojim se pritiskaju ploče i koje na kraju određuju na koji način se pritisak primenjuje na multi-plate kvačilo zavisno od obrtnog momenta. Što je ramp ugao manji, to je sistem osetljiviji. Kod modela Astra OPC, za ubrzanje je odabran ramp ugao od 45 stepeni. Pri usporavanju, drugim rečima – kad kočimo ili kad smanjujemo pritisak na papučicu za gas, ploče kvačila se ponovo razdvajaju i tako dozvoljavaju da ABS deluje na prednje točkove.

FlexRide vešanje podešeno za OPC zadovoljava mnoge stilove sportske vožnje

Mehatronična FlexRide šasija koja je posebno osmišljena da bi unapredila potrebe OPC-a omogućava vozaču da bira između tri različita modula vožnje, a svaki od modula nudi jedinstveno i specifično iskustvo vrhunske vožjne. Standardni modul je delotvoran u svim pravcima dok istovremeno nudi komfor u svakodnevnim situacijama tokom vožjne. Čak i kod ovog modula, Astra OPC se pokazala odlično u krivinama i blista svojim performansama upravljanja i minimalnim trzajima. Kod Sport modula, dodirom na dugme, vešanje šasije se učvršćuje, ona postaje okretnija a upravljanje je direktnije. Pored toga, OPC modul nudi vrhunsko iskustvo u vožnji: upravljanje postaje još direktnije nego kod Sport modula, regulator bolje reaguje a šasija je podešena tako da pruži maksimalan učinak. Pale se crvene lampice na instrument tabli i na taj način daju signal da je auto u OPC modulu.

Slika

Kontrola dinamike šasije sa „ramp and roll“ pod-modulima kontrole

Za najbolju kontrolu vožnje, tzv „ramp“ pod-modul kontrole se dalje prilagođava vlažnom putu, omogućavajući da točkovi stalno budu u kontaktu sa putem tokom vožnje po neravninama i pri velikim brzinama. Ovo znači da se vozilo mekano prizemljuje čak i kada federi na sponi odskaču po neravnoj površini puta. Istovremeno, tzv „roll“ pod-modul kontrole umanjuje bočne trzaje tako da je vozilo u ravnom položaju u odnosu na put i na taj način je njegova okretnost maksimalno uvećana.

U poređenju sa modelom 1.6 Astra GTC (132 kW/180 ks), inžejneri OPC-a su učvrstili standardne opruge za oko trideset procenata i spustili su auto za dodatnih deset milimetara, te na taj način još više približili auto površini puta. Da bi vozilo bilo još okretnije i da bi bolje odgovaralo na zahteve vožnje, učvršćene su i vođice i zadnja osovina.

ESP se može deaktivirati za ekstra sportsku vožnju

Kao kod FlexRide tipa, ESP kontrola stabilnosti takođe nudi tri različita modula, zavisno od toga koliko je vožnja zahtevna i sportska. Kod standardne postavke koja je optimizovana za OPC, obezbeđena je maksimalna bezbednost vožnje u svakodnevnim situacijama a da pri tom vozač ne izgubi kontrolu nad vozilom. Kod Competitive modula podiže se prag na kom automatski sistem interveniše. Međutim, kada je vozilo u situaciji koja je na granici opasnog, stabilizovaće se sistemom kočnica. U ESP-off modulu, kada je ESP dugme pritisnuto duže od pet sekundi, ESP sistem se može u potpunosti deaktivirati.

Autoru:  Stefan Gradiste [ 14 Maj 2012 18:32 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra OPC / Vauxhall Astra VXR

odlicna :)

Stranica 2 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/