Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=36521
Stranica 1 od 1

Autoru:  DaÄaBG [ 12 Dec 2017 21:27 ]
Tema posta:  Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Pozdrav svima!

Drugari, molio bih za neko iskustvo, preporuku ili mišljenje.

Od kako je u septembru pala jutarnja temperatura ispod 15 stepeni imam problem sa paljenjem tj. kad upalim auto on se, ako ne dodajem gas - ugasi. Naravno kako su temperature padale tako je i paljenje postalo teže. Sve u svemu, u zavisnosti od hladnoće teže ili lakÅ¡e upali tj. moram da duže ili kraće držim gas na malo jaÄe od 1000 do 1500 obrtaja i onda "uhvati". Kada "uhvati" broj obrtaja varira od odprilike 500 do 1100 obrtaja. Danas je bilo 16,5 stepeni u Äetiri sata po podne i upalila je kao mina, na pola kljuÄa, bez problema. Ler je bio stabilan.

Simptomi su sledeći: beliÄast dim, smrdi katastrofa i kada mu dam jaÄi gas (preko 2500-2700 obrtaja) crna dimna zavesa.

Majstor koji mi održava auto i kome verujem, kaže da dijagnostika ne pokazuje niÅ¡ta i da bih trebao da posetim BoÅ¡istu, jer su možda dizne u pitanju. Naravno, nije hteo nikoga da mi preprouÄi, Å¡to potpuno razumem, ali sam se naÅ¡ao u ćor-sokaku.

Letos mi je Äistio EGR ventil jer je bila slaba na malim obrtajima i brzinama i posle toga je bilo sve ok.
Kada sam kupio auto i sa placa otiÅ¡ao na tehniÄki (oko 2 km od placa) propiÅ¡alo je ulje na gornjoj strani motora i tada je prodavac o svom troÅ¡ku zamenio neke dihtunge. Od tada je proÅ¡lo pune dve godine i nisam primetio da iÅ¡ta curi.

Imao sam ideju da pre nego Å¡to odem kod BoÅ¡iste odem na WINN's Äišćenje dizni i motora pa da vidim Å¡ta će da se desi, ali ne znam koliko to uopÅ¡te ima smisla.
Voleo bih da Äujem vaÅ¡a iskustva i da li ima neko neku preporuku za BoÅ¡istu. Da li postoji mogućnost da se utvrdi stanje dizni bez skidanja istih i kakva je uopÅ¡te procedura za njihovu dijagnostiku?

Izvinjavam se ako su pitanja banalna, ali ja eto da probam da olakšam sebi život.
Hvala svima unapred.
Posdrav.

Autoru:  Nesha [ 13 Dec 2017 11:38 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

ono sto sam ja cuo jeste, da ti te dizne niko nece uraditi kako treba.

a nove kostaju ko ceo auto...

pa potrazi po netu, pa kako te potrefi...

Autoru:  milanracing [ 13 Dec 2017 12:23 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Na tom autu ume da zeza regulator ili dizne. Barem neko moje iskustvo kao vlasnika, ne sa strane mehaniÄara. Mislim da corsa i meriva nose denso dizne. Moje neko raspitivanje oko tog problema je dovelo do bosch servisa dmitrovic. Mislim da je bilo nesto ako moze da se uradi, po dizni 100e. Nisam siguran koliko je samo provera dizni. Ljudi koji saradjuju sa tim servisom su bas zadovoljni. Kako je meni objasnjeno da su te denso dizne dosta komplikovanije za rad, da mogu kvalitetno da odrade to, i da denso dizne imaju korekciju koja se mora kodirati u motorni racunar.

Autoru:  DaÄaBG [ 16 Dec 2017 17:05 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Zdravo!
Hvala na porukama.

@Nesha - to sam i ja Äuo i već sam se spremio da plaÄem nad tužnom sudbinom da posle dve godine korišćenja moram da ih "radim".

@milanracing - Hvala. Zvao. Fin neki Äovek. ReÄe da skinem dizne i da ih donesem. Dijagnostika je 1000 din po komadu, a ako moraju da se remontuju cena je do 110€ po komadu. Mal' me kap nije strefila. OlakÅ¡avajuća okolnost je da ako moraju da se remontuju, cena dijagnostike ulazi u cenu koÅ¡tanja. Zvao sam i servis Petaković, kod njih je sliÄna situacija. Dijagnostika 10€, a remont do 100€ po komadu.

MeÄ‘utim, otiÅ¡ao sam u KaluÄ‘ericu kod majstor Saleta. Fin Äovek, malo konfuzan, mnogo u gužvi, ali kada stigneÅ¡ na red i posveti ti vreme, imaÅ¡ dobar osećaj. Stavio ga je na dijagnostiku i svaÅ¡ta neÅ¡to mu radio i kaže da mu ne liÄi da su dizne u pitanju, već regulator pritiska. Mojoj sreći nema kraja, kada mi je to rekao. Sad ćemo da vidimo dalje Å¡ta će da bude kad nabavi zamenski regulator.

Da li neko ima iskustva sa majstor Saletom?

Hvala svima na odvojenom vremenu.
Pozdrav.

Autoru:  DaÄaBG [ 11 Feb 2018 01:46 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Pozdrav svima!

Evo mene da podelim svoja dosadašnja iskustva. Ništa još nisam uradio, ali sam mnogo toga, što mi u životu ne treba, saznao.

Dobri i pomalo konfuzni majstor Sale, nije se javio ni posle drugog pokušaja, tako da sam njega otpisao, a usput izgleda da je i promašio temu, jer je turbina u redu.

Å vrćkao sam se po netu i naiÄ‘em na preporuku za Panića kod Plavog mosta. Odem tamo, a ono Å¡ok. PoÄe Äovek (pretpostavljam majstor Panić) da me sluÅ¡a i na pola moje reÄenice reÄe, izvinite moram da radim, dovezite auto pa ćemo da vidimo i ode. Upitah koliko će da koÅ¡ta to "da vidimo", on preko ramena reÄe 4500 dinara. Ne ostade mi niÅ¡ta drugo nego da kažem: Hvala, do viÄ‘enja.
Ipak doÄ‘em ja posle dva tri dana ponovo, dobar dan za dobar dan, da li imate tri-Äetri minuta da popriÄamo? Neće moći tako, prvo Vi saÄekate 10 minuta, pa onda mi popriÄamo minut-dva.
Dobro, biću napolju ispred servisa. Istini za volju, nisam Äekao ni tri minuta, izaÄ‘e neki ljubazni majstor i upita me u Äemu je problem.
Objasnio mu sve Å¡to je trebalo i poÄeh da se dogovaram sa njim kada da dovezem auto, kad izaÄ‘e majstor Panić i reÄe ajde ulazi unutra treba da mi pomogneÅ¡. ÄŒovek sleže ramenima i uÄ‘e u servis.
NeÅ¡to me duÅ¡a zabole. Možda sam preosetljiv, ne oÄekujem snishodljivost, ali barem neku osnovnu kulturu komunikacije sa potencijanom muÅ¡terijom oÄekujem. NajviÅ¡e me zabole Å¡to su ispred servisa bila parkirana tri Opela.
Nakon toga kontaktiram servis Božec u ÄŒaÄku. PoÅ¡aljem mejlom opis muke koja me muÄi, ljudi mi zakažu termin koji mi je odgovarao, jer sam bio u okolini ÄŒaÄka. DoÄ‘em kod njih i majstor se poneo kao lekar. Sedite, Å¡ta je problem, ja priÄam, on postavlja pitanja, ja odgovaram i Äovek na kraju kaže nije ti to turbina, to su dizne, jer turbina ili radi ili ne radi i spoljna temperatura nema veze sa tim. Ali ajde da proverimo i doÄ‘e neki klinac sa raÄunarom i prikaÄi ga na dijagnostiku. Pitam ja da li mogu da gledam, kaže Äovek slobodno. SvaÅ¡ta neÅ¡to mi je ÄaÄkao i na kraju je rekao da je sa turbinom sve ok i da dizne ne valjaju i da neće da radi turbinu jer neće mi reÅ¡iti problem. Ovakvom majstorskom poÅ¡tenju se nisam nadao, pogotovu posle prethodnog iskustva.

Vratim se za Beograd i krenem u potragu i Äujem se servisom JanÄić u Umci. ÄŒovek je delovao ok, samo mi se nije dopalo Å¡to ne može da se gleda dok se radi. Videću Å¡ta ću da uradim. Da li ima neko iskustva sa njima?

Božec mi je preporuÄio Gogića u Beloj zemlji, ali ko će da ide Äak tamo.

I sad postavljam sebi i svim ljudima dobre volje pitanje: Da li u gradu od skoro dva miliona ljudi postoji servis koji će da skine dizne, pregleda ih, popravi (remontuje), vrati i da pisanu garanciju, po razumnoj ceni?

Ako neko ima neki predlog, savet, bilo Å¡ta, unapred se zahvaljujem.
Pozdrav.

Autoru:  testdriver [ 11 Feb 2018 11:28 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Mislim da obilaskom 15 majstora sirom nase drzave od kojih sam cuo samo za Dmitrovica nista neces postici. Ako je do dizni,spremi 400e jer to je cena. Idi lepo do servisa Popesku u Juznom bulevaru i ljudi ce ti to resii

Autoru:  Daka [ 11 Feb 2018 14:38 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

+1

Autoru:  aksa0110 [ 12 Feb 2018 14:17 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Radio sam Äišćenje dizni Wynn's sistemom, proces je isti kao Å¡to je reklamirano i moguće videti na internetu, ureÄ‘aj se poveže na dovod goriva, u pumpu ureÄ‘aja se sipa Wynn's teÄnost, startuje se auto, pokrene se pumpa ureÄ‘aja i to radi (u mom sluÄaju za 1.3 motor) dva ili tri kruga po 20-30 min dok se teÄnost ne "iskoristi". Za 1.3 motor majstor je sipao 1-1.5 litara teÄnosti, za veće motore ide viÅ¡e teÄnosti, a koliÄina teÄnosti koja se koristi utiÄe na cenu usluge.
Servisi koji nude ovu uslugu u užem delu Beograda su skuplji od onih koji su nešto udaljeni od centra grada. Ja sam išao u servis u Rakovici jer je bio najpovoljniji, da ne reklamiram i spominjem cene, ako nekoga interesuje neka pošalje pp.
Nakon Äišćenja primetio sam blago poboljÅ¡anje prilikom startovanja auta i prilikom ubrzanja, jednostavno lepÅ¡e radi, ali može biti da je to samo subjektivni osećaj. Nije da mi je auto bio kilav, loÅ¡e startuje, i baca gomilu crnog dima, i sliÄno, ovo je viÅ¡e bila preventiva...
Preporuka je da se ovo radi na preÄ‘enih 30000km i po meni jedino samo ovakav redovan naÄin održavanja ima smisla umesto vožnje do preÄ‘enih recimo 200000km pa da se onda ide na Äišćenje.
Da zakljuÄim, po mom miÅ¡ljenju ovaj naÄin Äišćenja je prvobitno namenjen održavanju dobrog stanja dizni umesto kompletnog Äišćenja dizni. Da ovaj sistem reÅ¡ava posao, ne bi majstori radili ruÄno ovaj posao za 400e ili koliko se već kreće cena...

Autoru:  alexa05 [ 12 Feb 2018 18:31 ]
Tema posta: 

Popesku je ranijih godina bio u rangu sa Žeravicom sto se cena za VP44 tice... Ako je 400€ kod nekih manje zvucnih majstora onda je kod njega sigurno vise...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Autoru:  milosastrag [ 12 Feb 2018 20:11 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Imao sam na astri h sa istim motor te simptome kao sto muce tebe. Problem je bio u diznama,meni su trazili 100 evra po dizni za remont. Na kraju sam uzeo 4 polovne dizne sa garancijom od godinu dana. Platio sam ih 200 €. Zamenio sam dizne i problem je resen. 2 god se vozi astra sa polovnim diznama. Nemoj dzabe da lutas od servisa do servisa cene su ti svuda iste. Hoces da vozis moderniji auto a da ne platis skupo popravku,e pa toga nema.

Autoru:  DaÄaBG [ 06 Apr 2018 19:56 ]
Tema posta:  Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne

Uz izvinjenje na nejavljanju, evo mene sa informacijama.
Bio sam primoran da uzmem daj Å¡ta daÅ¡, jer sam iÅ¡ao na ne planiran put. OtiÅ¡ao sam da oÄistim dizne Winns's sistemom u LAV Auto. Sve pohvale za profesionalizam. Auto dva dana palio kao mina na minus. Stabilno radio odmah po paljenju i bez dodavanja gasa. Posle toga je stanje lagano poÄelo da se pogorÅ¡ava, ali se nije gasio i manje su bile oscilacije u obrtajima. Definitivno kad je hladno, moram da dodajem malo gas za prvo paljenje. Kako je otoplilo pali i radi kako treba. Promenio sam gorivo (sipao obiÄan dizel) i ulje (uradio mali servis). Dimi i smrdi i dalje, ali radi kako treba. Majstor mi je rekao da slobodno mogu da sipam obiÄan dizel, jer je stariji tip motora, ali od kako sam sipao obiÄan dizel smrdi i dimi viÅ¡e. Nauk za sledeće toÄenje goriva.
Pretpostavljam da sam se izvukao do sledeće zime. Ne znam samo kako se dizne ponašaju na visokim temperaturama. To ću da otkrijem ovog leta.
Hvala svima na informcijama i savetima.
Drugarski pozdrav.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/