Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 20:07

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Prospekt Rekord D "72
PostPoslato: 08 Dec 2010 00:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Opel Rekord D zapoceo je svoju sudbinu davne 1971 godine, kada je prvi prototip bio spreman za tesniranje.Ubrzo nakon prvih prototipova, zapocela je i proizvodnja, tacnije 1972 godine.Proizvodnja je trajala do 1977 godine, kada ga je nasledio Rekord E1.
Rekord D ili popularno Rekord II(ova oznaka je uvedena zbog cestog mesanja indeksa "D" sa "Diesel" gorivom) proizvodio se u vise varianti.
-Kupe
-Limuzina sa dvoja vrata/"L" limuzina sa dvoja vrata
-Limuzina sa cetvoro vrata/"L" limuzina sa cetvoro vrata
-Karavan sa troja vrata
-Karavan(teretni) sa troja vrata
-Karavan "L" cetvoro vrata
Takodje postojala je verzija Rekord >Sprint< koji se razlikuje od ostalih po malo opremljenijem enterijeru(Instrument tabla).U Sprint model je isao isljucivo 1.9SH motor.


Motori koji su u pocetku bili dostupni ,i zapremine:
- 1698cc(Rekord 1700), 60KS/o/min4800
114Nm(od 2000 do 2100o/min)

- 1698cc (Rekord 1700), 66KS/o./min5300
120Nm(od 2200 do 3000 o/min)

- 1698S (Rekord 1700S), 83KS/o./min5400
130Nm(od 2600 do 3800o/min)

- 1897cc(Rekord 1900), 75KS/o./min4800
135Nm(od 2200 do 3400o/min)

- 1897SHcc(Rekord 1900SH),97KS/o./min5200
148Nm(od 3800o/min....)

, su karakteristicni po nazivu CIH( Camshaft-in-head), sto u prevodu znaci bregasta osovina u glavi, sto kod nekih ranijih Opela nije bio slucaj.
Kasnije su se pojavili motori :

-1.9S (1897cc, 90KS pri 4800o/min;148Nm 3800o/min)

-2.0S(1956cc,Rekord 2000, 100KS),158Nm(od 3400 do 3800 o/min)

-i dizel motor (2068cc ,2.1D 60KS).

Menjac je cetvorostepeni i standardan za sve varijante Rekorda D ili automatski sa tri brzine.
Obicni menjac:
Koso ozubljeni potpuno sinhronizovani menjac.
4 brzine za napred, 1 brzina za nazad i polozaj praznog hoda.Ciscenje ulja magnetom u karteru.
Prenosni odnosi:
1.brz . 3,428
2.brz . 2,156
3.brz . 1,366
4.brz . 1,000
Rikverc...3,317

Automatski menjac:
Hidraulicni menjac ,planetni sa tri brzine.Hidraulicno saltanje sa 3 viseplocna kvacila i pojasnom kocnicom.
1.brz . 2,40
2.brz . 1,48
3.brz...1,00
Rikverc...1,92

-Suvo kvacilo sa jednom plocom, mehanicka poluga na sajlu.Na instrument tabli postoji indikacija za podesavanje kvacila.

-Karoserija:
Samonoseca ,celicna karoserija.
Ojacanja na celu i zadnjem delu.
konstruisana za sto bolje absorbovanje udarne energije.
Zastita od korozije fosfatiranjem.Zastita patosa na vostanoj osnovi.

-Vesanje:
-Prednje vesanje je nezavisno sa stabilizatorom(balans stangla).
Zavojne opruge sa postepeno povecanim opruznim pomerajem.
Dvosmerni teleskopski amortizeri.
-Zadnje vesanje u vidu krute osovine, sa duplim uzduznim nosacima za prihvatanje vucnih i kocionih sila, i poprecnim nosacem za prihvatanje bocnih sila.
Zavojne opruge sa stalnim(konstantnim) pomerajem.
Dvosmerni teleskopski amortizeri.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs