Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

meriva A - iskustva, odrzavanje...
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=11660
Stranica 3 od 3

Autoru:  kesedzija [ 06 Avg 2015 09:05 ]
Tema posta:  Re: meriva A - iskustva, odrzavanje...

https://www.youtube.com/watch?v=6XqBcGWyBAs

sta se dogadja sa kolima?

Autoru:  kesedzija [ 14 Dec 2015 11:34 ]
Tema posta:  Re: meriva A - iskustva, odrzavanje...

Kada je motor hladan posle paljenja krece da dimi par minuta dok se ne zagreje.dim je sivo plavkaste boje i smrdi bas jako a i obrtaji opadaju sa 900 na 700 i vracaju se na 900. i posle se obrtaji stabilizuju a auto dimi jos min i posle prestaje da dimi... to se desava i kada je motor mlak ali kada vruc ne... ne trosi ulje, ni antifriz dpf izvadjen i uklonjen softverski...

Autoru:  Millan [ 03 Avg 2018 18:53 ]
Tema posta: 

Da ne otvaram novu temu...
U planu je kupovina verovatno Merive A.
E, sad je pitanje koji motor da gledam 1.3cdti, 1.7dti ili 17 cdti? U nekom neobaveznom razgovoru sa autoelektricarom, dobio sam preporuku da uopste ne kupujem Merivu, ali ako bas moram da trazim 17dti, jer po njegovim recima taj motor nema problema sa diznama(skupa popravka) kao 1.7cdti...☺
Znam da je 1.7dti slabiji, ali to ce biti drugi automobil i koristice se uglavnom za grad, tj, svakodnevni odlazak na posao i po potrebi da zameni prvi automobil jer nije ni mali bas...
Ne znam kako se pokazao 1.3cdti, jer je meriva teska i kako nosi uopste karoseriju, ima li razlike izmedju njega i 1.7dti, znajuci da imaju isto kw?
Eto, u sustini mozete da predlozite koji motor sa svim njegovim prednostima i manama je najbolje izabrati pri kupovini?

Autoru:  testdriver [ 03 Avg 2018 19:16 ]
Tema posta:  Re: meriva A - iskustva, odrzavanje...

1.7dti, izbegavaj cdti jedino zbog godista je dti mana jer nema novijih od 2004

Autoru:  Nesha [ 03 Avg 2018 22:10 ]
Tema posta:  Re: meriva A - iskustva, odrzavanje...

Kod zene u astri imam 1,7dti i stvatno je bas pouzdan, mali potrosac i bas jeftin za odrzavanje. Auto je kod nje 12 godina i bas nikakvih problema nema

E sad, kupujes auto star 15-20 godina, pa su pravila da nema pravila :P kako ti se potrefi. 1,7 dti bi bila i moja preporuka, ali opet to ne mora nista da znaci :P

Autoru:  Millan [ 05 Avg 2018 10:58 ]
Tema posta:  Re: meriva A - iskustva, odrzavanje...

Hvala na odgovorima, tako sam nekako i mislio da cete napisati, jos sam negde cuo da kod 1.7dti nema plivajuci zamajac, tako da je i to +, naravno ako je tacno.

Samo je problem, sto na oglasima Meriva sa dti motorom ima malo u odnosu na cdti, i ono sto ima(u krugu od 100km) svakoj nadjem manu preko slika, sta bi tek bilo da je vidim uzivo...:D

Autoru:  Bogi [ 05 Avg 2018 11:27 ]
Tema posta:  Re: meriva A - iskustva, odrzavanje...

Imam jedan veliki problem na Merivi A serije 1.4 benzinac koji me potpuno izluđuje.
Za pređenih 20.000 i kusur hiljada kilometara od kako sam kupio Merivu već četvrti put kako menjam druk ležaj.

Prvi put kada je procureo uzeo sam Luk-ov set i pri tome pored potisnog ležaja zamenim i korpu i lamelu, koji nisu menjani od fabričke ugradnje. Vožen je tako nepunih 2.000 hiljade km, i opet procureo.
Reklamiram deo, dobijem drugi druk ležaj, i on odmah po zameni procuri.
Na kraju doplatim 7-8 hiljada dinara i uzmem, navodno, originalni GM-ov druk ležaj, i on je izdržao nekih 5.000 km i procureo.

Znam da je potisni ležaj kod Merive (pa i nekih drugih Opela) loše rešen, ali ne ide mi nikako u glavu da tako učestalo odlazi deo koji bi trebao da izdrži najmanje 70 do 100.000 km. Pa neka pređe i 50.000 hiljada km ne bih se bunio.
Prvo u šta sumnjam da su delovi falš. Jednostavno na druk ležaju se postavi druga gumica, verovatno lošijeg kvaliteta, očisti se, te se prodaje kao nov, pod brendom oznake koji je deo prvobitno bio, te zato i procuri tako brzo. Druga varijanta je da ima neka caka prilikom postavljanja ležaja, korpe i lamele i da ga majstor ne postavi kako treba. Treće mislim da nema. Zapravo ima, možda posle 30 godina aktivne vožnje, od čega je 20 kao profesionalac, i posle 15-ak auta koje sam promenio, još ne znam da vozim.

Ima li neko kakvu sugestiju?

Autoru:  Bogi [ 19 Avg 2018 20:41 ]
Tema posta:  Re: meriva A - iskustva, odrzavanje...

Evo šta se dešavalo i zašto su potisni ležajevi propadali tako brzo.
Na šasiji menjača postoje tri brezona gde se kači druk ležaj. Jedan od ta tri šrafa je bio napukao i matica nije mogla da se stegne kako treba. Vremenom bi matica popustila i onda se druk ležaj krivio te se tako gumica pojede i procuri ulje.

Dakle, uzrok je ljudska nepažnja odnosno nepažnja mehaničara koji je menjao deo.

Stranica 3 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/