Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 19 Jan 2018 03:36

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne
PostPoslato: 12 Dec 2017 21:27 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 03 Dec 2017 09:30
Postovi: 3
Lokacija: Beograd
Ime: David
Opel: Meriva A 1.7 CDTI
Pozdrav svima!

Drugari, molio bih za neko iskustvo, preporuku ili mišljenje.

Od kako je u septembru pala jutarnja temperatura ispod 15 stepeni imam problem sa paljenjem tj. kad upalim auto on se, ako ne dodajem gas - ugasi. Naravno kako su temperature padale tako je i paljenje postalo teže. Sve u svemu, u zavisnosti od hladnoće teže ili lakše upali tj. moram da duže ili kraće držim gas na malo jače od 1000 do 1500 obrtaja i onda "uhvati". Kada "uhvati" broj obrtaja varira od odprilike 500 do 1100 obrtaja. Danas je bilo 16,5 stepeni u četiri sata po podne i upalila je kao mina, na pola ključa, bez problema. Ler je bio stabilan.

Simptomi su sledeći: beličast dim, smrdi katastrofa i kada mu dam jači gas (preko 2500-2700 obrtaja) crna dimna zavesa.

Majstor koji mi održava auto i kome verujem, kaže da dijagnostika ne pokazuje ništa i da bih trebao da posetim Bošistu, jer su možda dizne u pitanju. Naravno, nije hteo nikoga da mi preprouči, što potpuno razumem, ali sam se našao u ćor-sokaku.

Letos mi je čistio EGR ventil jer je bila slaba na malim obrtajima i brzinama i posle toga je bilo sve ok.
Kada sam kupio auto i sa placa otišao na tehnički (oko 2 km od placa) propišalo je ulje na gornjoj strani motora i tada je prodavac o svom trošku zamenio neke dihtunge. Od tada je prošlo pune dve godine i nisam primetio da išta curi.

Imao sam ideju da pre nego što odem kod Bošiste odem na WINN's čišćenje dizni i motora pa da vidim šta će da se desi, ali ne znam koliko to uopšte ima smisla.
Voleo bih da čujem vaša iskustva i da li ima neko neku preporuku za Bošistu. Da li postoji mogućnost da se utvrdi stanje dizni bez skidanja istih i kakva je uopšte procedura za njihovu dijagnostiku?

Izvinjavam se ako su pitanja banalna, ali ja eto da probam da olakšam sebi život.
Hvala svima unapred.
Posdrav.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne
PostPoslato: 13 Dec 2017 11:38 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 8011
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ono sto sam ja cuo jeste, da ti te dizne niko nece uraditi kako treba.

a nove kostaju ko ceo auto...

pa potrazi po netu, pa kako te potrefi...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne
PostPoslato: 13 Dec 2017 12:23 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 16 Nov 2012 01:49
Postovi: 457
Lokacija: mladenovac
Ime: milan
Opel: calibra turbo, vectra 2.0
Na tom autu ume da zeza regulator ili dizne. Barem neko moje iskustvo kao vlasnika, ne sa strane mehaničara. Mislim da corsa i meriva nose denso dizne. Moje neko raspitivanje oko tog problema je dovelo do bosch servisa dmitrovic. Mislim da je bilo nesto ako moze da se uradi, po dizni 100e. Nisam siguran koliko je samo provera dizni. Ljudi koji saradjuju sa tim servisom su bas zadovoljni. Kako je meni objasnjeno da su te denso dizne dosta komplikovanije za rad, da mogu kvalitetno da odrade to, i da denso dizne imaju korekciju koja se mora kodirati u motorni racunar.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Meriva A 1.7 CDTI - Dizne
PostPoslato: 16 Dec 2017 17:05 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 03 Dec 2017 09:30
Postovi: 3
Lokacija: Beograd
Ime: David
Opel: Meriva A 1.7 CDTI
Zdravo!
Hvala na porukama.

@Nesha - to sam i ja čuo i već sam se spremio da plačem nad tužnom sudbinom da posle dve godine korišćenja moram da ih "radim".

@milanracing - Hvala. Zvao. Fin neki čovek. Reče da skinem dizne i da ih donesem. Dijagnostika je 1000 din po komadu, a ako moraju da se remontuju cena je do 110€ po komadu. Mal' me kap nije strefila. Olakšavajuća okolnost je da ako moraju da se remontuju, cena dijagnostike ulazi u cenu koštanja. Zvao sam i servis Petaković, kod njih je slična situacija. Dijagnostika 10€, a remont do 100€ po komadu.

Međutim, otišao sam u Kaluđericu kod majstor Saleta. Fin čovek, malo konfuzan, mnogo u gužvi, ali kada stigneš na red i posveti ti vreme, imaš dobar osećaj. Stavio ga je na dijagnostiku i svašta nešto mu radio i kaže da mu ne liči da su dizne u pitanju, već regulator pritiska. Mojoj sreći nema kraja, kada mi je to rekao. Sad ćemo da vidimo dalje šta će da bude kad nabavi zamenski regulator.

Da li neko ima iskustva sa majstor Saletom?

Hvala svima na odvojenom vremenu.
Pozdrav.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs