Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 18 Okt 2017 05:44

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Meriva se gasi na leru1190 Rail pressure control valve stuck
PostPoslato: 20 Sep 2017 20:46 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 22 Mar 2013 08:43
Postovi: 7
Lokacija: Vrdnik City
Ime: Siniša
Opel: Opel Meriva 1,7cdti
Već nekoliko godima imam Merivu 1.7cdti 2003. godište , od prošle jeseni primetio sam kako se gasi na leru kada je temperatura malo niža . Taj problem me je mučio i preko zime i u proleće a kako je došlo toplo vreme sve je funkcionisalo OK.
Prošlo je leto i juče mi se prvi put ponovo pojavio stari problem. Kada upalim auto on radi nekih 30 sec na leru i onda se ugasi i izbaci grešku 1190 Rail pressure control valve stuck b-04 (kontrolni ventil razvodne cevi zaglavljen)!
Kada se vrati ključ i ponovo zavergla auto nema grešku i ponovo se upali radi 30-tak sekundi i opet se ugasi uz grešku. Ako auto vozim uz veće obrtaje onda se neko duže vreme ne gasi. Kada motor postigne neku temperaturu ,oko 75-80c, auto radi najnormalnije , ne gasi se i može da se vozi bez problema.
Pokušao sam sa majstorom koji mi je rođak ,samo je mehaničar nema dijagnostiku, da sskinemo taj ventil , deluje sve ok ima otpor oko 2.7oma , ima dva izvoda koja smo nakačili na akomulator i ventil radi! Očistili smo ga , izduvali vazduhom ( iako nije bio prljav) i vratili na auto i opet se dešavalo isto. Auto radi 30 sec i onda se ugasi uz pomenutu grešku.
A ako se vozi i ako se ugreje motor sve radi normalno!
Da li neko ima predstavu šta raditi ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Meriva se gasi na leru1190 Rail pressure control valve s
PostPoslato: 27 Sep 2017 22:33 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Sep 2017 23:08
Postovi: 11
Lokacija: Aleksandrovac
Ime: Danijel
Opel: Vectra a 2.0 4x4
Moraces na dijagnostiku negde, da pratis parametre u radu da bi znao sta da radis. To sto ste ga vi probali i prali ne mora nista da znaci. Svi ti senzori i ventili preko mase salju signal na komjuter. Prati parametre dijagnostikom i u autodati imas manuelno ispitivanje delova merenjem odpornosti i voltaze u zavisnosti sta ti je za koji delo dato. Nemoj da kacite senzore i ventile na akumulator, ne radi sva elektronika u kolima na 12v. Neka rade i na nizoj v, izgorecete nesto.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs