Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 08:30

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: vectra A 1.6 90god.
PostPoslato: 06 Jan 2009 00:32 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jan 2009 00:21
Postovi: 2
Lokacija: Beograd.
Ime: Savic Dragan
Opel: vectra a 1.6 90 god.
ugradjen je brc-ov plin od skoro se nasumice pali zuta lampica pri radu na plin.kada se ukljuci lampica(radi na plin) pojaca ler gas i na prekidacu za prebacivanje kada se pokusa prebacivanje na benzin gasi motor odnosno nece da prebaci na benzin.raskonektujem vezu kod razvodnika za paljenje(5 zica) i ponovo vratim lampica se ugasi ler se vrati na normalu i onda sasvim normalno na prekidacu prebacim na benz.motor normalno radi na benz.nisam jos rekao da nemogu da startujem motor na benz.kada ga startujem na plin onda prebacim na benz.normalno radi.pomagajte ako boga znate izlude.hvala unapred. :respekt:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: vectra A 1.6 90god.
PostPoslato: 22 Feb 2009 14:37 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 11:25
Postovi: 1
Lokacija: Beograd.
Ime: misterno
Opel: Vectra 1.6i
Pozdrav,

Imao sam slicnih problema i da ti kazem da ne brines,jer to sto ti se desava,desava se mnogima koji voze na gas.Nisam sad neki ekspert za gasne uredjaje,ali prenecu ti misljenje tj. iskustvo kako svoje tako i prijatelja.Naime,sa TNG je uvek lakse prebaciti na benzin nego obratno(zato me malo cudi tvoje iskustvo).Verovatno je razlog u stepenu zapaljivosti izmedju ta dva goriva,ali i u kvalitetu TNG koji je cesce razlicit,u odnosu na benzin.Naime,TNG se sastoji od mesavine propana i butana i u zavisnosti od mesavine menja se i njegova energetska vrednost.Za zimski period je recimo mesavina ta dva gasa razlicita u odnosu na letnji period.Cak se i tacka paljenja pomera za zimski tj. letnji period.

Benzin ti u principu treba samo za jutarnje prvo paljenje,kasnije ga startuj na gas slobodno.Sto se tice pojacanog ler gasa,na mesacu imas ler diznu,(oprez,ne diraj diznu za dotok TNG koji se nalazi na dovodnom crevu) i slobodno mozes sam malo smanjiti ili povecati ler u zavisnosti od potrebe tj. broja obrtaja(0,8 je optimalno).

Posle voznje,kada ostavljas vozilo da prenoci,najjednostavnije da u samoj voznji prebacis sa gasa na benzin recimo pri brzini od 60-80km/h.I sam tako radim(moji poznanici takodje),veruj za 7 god. koliko ga imam nisam imao nikakvih problema zbog takvog nacina prebacivanja.

Ipak,mozda bi trebao da odes u servis gde si ugradio gasni uredjaj(BRC je usput jedan od najkvalitetnijih) i tamo izlozis svoj problem,oni su najkompetentniji da ti kazu sta i kako.

Nadam se da ces resiti problem-pozdrav :ilo:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs