Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 03 Maj 2024 21:18

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 17 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 12:18 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
VECTRA B 1.8 16V, na satu 130 000km, ugradjen sekvencijalni gas pre mesec dana.

Prilikom stajanja u koloni na auto-putu, auto je poceo da baca beli dim na auspuh. Odmah sam ugasio automobil i primetio sam da mi je nivo ulja, a isto tako i nivo antifriza u prelivnom sudu ispod minimuma. Pre nego sto sam krenuo na put (1000km) nivo ulja je bio na normali, na sredini. Posle dolivanja 1,5L ulja i isto toliko antifriza auto na leru i u voznji nije dimio. Zanima me da li neko zna sta bi moglo biti u pitanju, da li ugradnja i voznja na gas ima kakve veze sa tim i da li mogu voziti jos 2000km (dok se ne vratim kuci) bez bojazni da ce motor zaribati?
Unapred hvala svima.

Dopuna: Ulje na stapu je normalne zuckaste boje bez ikakvih primesa ("majoneza" i sl.). Inace ulje je nedavno promenjeno. Sad sam presao oko 150km i problem se nije ponovio. Sutra ili prekosutra cu ici ponovo na kraci put (oko 300km) pa cu videti hoce li se problem ponoviti.


Poslednji put menjao djmmir dana 15 Jul 2008 13:31, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 12:59 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
gubitak ulja nema nikakve veze sa ugradnjom i voznjom auta na gas...

proveri koje je bolje ulje na mernom stapu.

kada motor izgubi odredjenu kolicinu ulja i antifriza i uz to se pojavi na auspuhu dim u vidu pare onda prvo sve asocira na dihtung glave

znaci proveri izgled ulja na stapu i pazljivo prati auto u voznji i kupi litar ulja i antifriza (za svaki slucaj) i neka ti stoje u gepeku

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 13:45 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Jan 2008 17:15
Postovi: 547
Lokacija: Beograd
Ime: Djuro
Opel: Audi A3
Ja mislim da veoma lako moze da ima veze sa ugradnjom plina...
Ovih dana sam se bas raspitivao malo o plinu i njegovoj ugradnji jer sam imao ponudu da uzmem nekog benzinca.
Ukoliko si ga na plinu terao u vise obrtaje moze da bude da je on krivac za to.
Svi bolji proizvodjaci plinskih instalacija preporucuju da se na plinu stavlja blokada na 5000 obrtaja. Pri sagorevanju plin ima vecu temperaturu nego benzin i samim tim na vecim obrtajima motor se pregreva vise od onoga sto je predvidjeno...
Znaci ne zelim da raspravljam o plinu ali kazem kao preporucuju pri ugradnji BRCa ili Lovato gasa...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 13:52 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
djmmir je napisao:
VECTRA B 1.8 16V, na satu 130 000km, ugradjen sekvencijalni gas pre mesec dana.

Prilikom stajanja u koloni na auto-putu, auto je poceo da baca beli dim na auspuh. Odmah sam ugasio automobil i primetio sam da mi je nivo ulja, a isto tako i nivo antifriza u prelivnom sudu ispod minimuma. Pre nego sto sam krenuo na put (1000km) nivo ulja je bio na normali, na sredini. Posle dolivanja 1,5L ulja i isto toliko antifriza auto na leru i u voznji nije dimio. Zanima me da li neko zna sta bi moglo biti u pitanju, da li ugradnja i voznja na gas ima kakve veze sa tim i da li mogu voziti jos 2000km (dok se ne vratim kuci) bez bojazni da ce motor zaribati?
Unapred hvala svima.

Dopuna: Ulje na stapu je normalne zuckaste boje bez ikakvih primesa ("majoneza" i sl.). Inace ulje je nedavno promenjeno. Sad sam presao oko 150km i problem se nije ponovio. Sutra ili prekosutra cu ici ponovo na kraci put (oko 300km) pa cu videti hoce li se problem ponoviti.


Ugradio sam ZAVOLI sistem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 13:55 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Jan 2008 17:15
Postovi: 547
Lokacija: Beograd
Ime: Djuro
Opel: Audi A3
Pa nije bitno koji je plin, male su tu razlike, nego da li si na plinu obrtaje terao u crveno...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 13:57 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
potpuno si u pravu djuro.

ali ja sam posao od toga da se podrazumeva da postoji blokada i da je bio normalan rezim voznje

sam dihtung glave hoce da probije (ako je star) zbog voznje na gas. meni se to desavalo na askoni...

elem,ako ulje normalno izgleda onda vozi uz oprez,kontrolisi ulje i antifriz.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 14:25 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
djura87 je napisao:
Pa nije bitno koji je plin, male su tu razlike, nego da li si na plinu obrtaje terao u crveno...


Nemam obrtomer :lol: . Salu na stranu, na jednom delu auto-puta zbog preticanja sam morao malo brze da vozim (180km/h) ali po zvuku motora pretpostavljam da nisam zasao u crveno, inace uvek se trudim da sto ranije prebacim u visi stepen prenosa i da vozim na sto manjem broju obrtaja. Inace ovaj problem mi se desio dok sam stajao u koloni, voznja tipa kreni-stani.
Primetio sam u posudi za antifriz na povrsini tecnosti "dugine boje" , ali pod prstima nisam osetio masnocu. Pre par nedelja sam sa cepa od tog prelivnog suda obrisao malu kolicinu nekakvog "majoneza", ali danas kad mi se desio ovaj problem "majoneza" nije bilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 15:14 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Jan 2008 17:15
Postovi: 547
Lokacija: Beograd
Ime: Djuro
Opel: Audi A3
Na vectri B nemas obrtomer?
Mora da je bila neka serija medju prvima...

Pa nije moglo to da se desi odjednom u tom trenutku dok si bio u koloni, da pomesa i potrosi po litar i po ulja i antifriza i da na tome ostane. To se desavalo odredjeno vreme samo si ti u tom trenutku primetio. Sve u svemu tek kad se otori moze da se zna da li je samo dihtung ili je i glava pretrpela nesto... Ako nastavis dalje da ga vozis mozes samo sr.nje da napravis jer kad je pomesao on ne moze sam da se popravi, to jest i dalje mesa. :shit

I tih 180km/h je blizu njene max brzine (predpostavljam da je oko 190-195 max za motor od 115ks, znaci na plinu 185-190km/h), mada 5 brzina trpi pun gas.
Mozda je sto je boza rekao jednostavno star dihtung...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 15 Jul 2008 15:36 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
djura87 je napisao:
Na vectri B nemas obrtomer?
Mora da je bila neka serija medju prvima...


Vectra B 1.8 16V, 1997. godiste, uvezena iz Bugarske nova, ja sam 2.vlasnik.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 20 Jul 2008 20:04 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
U proteklih par dana presao sam jos 1200 km. U tom periodu auto nije gubio ni ulje ni vodu niti se pregrejavao (temperatura je uvek oko 90-95). Jedino danas sam primetio da kad je motor zagrejan i kad u leru dodam malo gasa na auspuh baci malo belog dima (dimi priblizno jedan sekund) i onda dima nema iako i dalje drzim motor na nekih 1500 obrtaja.
Ovih dana istrazivao sam po internetu i dosta ljudi govori da su mozda gumice ventila.
Molim vas za vase misljenje. Hvala!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 20 Jul 2008 20:51 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9369
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
pametna solucija:
u servis, pa da se otvori motor, da li su gumice, ventili, dihtung glave ili nesto deseto, to ce se tek videti kad unutrasnjost motora vidi svetlost dana :D

stamdardma srpska solucija:
vozis ga tako i dolivas redovno ulje, antifriz i vozis dok ne zakuca. Onda ili radis full generalnu ili menjas motor.

Od volje ti, mada ja ne bih mogao da vozim tako auto, js bih to otvarao :thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 21 Jul 2008 01:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
moramo nesto da razjasnimo: dali je beo dim u vidu pare ili u vidu ulja?

ako su gumice lose pri hladnom motoru tada ce malo da se oseti ulje na auspuhu pa ce se izgubiti na toplom motoru
jedino da su gumice bas lose pa da stalno dimi ali mora da dimi od ulja a ne od vodene pare

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 27 Jul 2008 14:46 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
Danas sam dosao kuci. Presao sam jos 1000km. Nije potrosio ni ulja ni vode, temeperatra motora bila normalana. Beli dim se oseca malo na ulje. Nije gust i ima ga u malim kolicinama ponekad kad se u leru turira.

Off topic: Primetio sam danas da mi je ispucao gumeni amortizer motora i sad kad naglo krecem u rikverc, motor se zakrene i napregne ventilator i onda ventilator malo struze od nesto. Inace nema nikakvog lupanja, kuckanja u toku voznje tako da mislim da nisu otisli nosaci motora nego samo taj amortizer. Da li neko zna koliko kosta novi amortizer?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 27 Jul 2008 17:21 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
samo za pocetak mogu da budu gumice ventila. ali...

ako menjas gumice onda mora da se skida glava. a kad se glava skine pozeljno je celu je odraditi.

znaci ravnanje glave,gumice,svi dihtunzi... to izlazi sigurno oko 200e sa rukama

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 29 Jul 2008 18:16 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Jul 2007 10:31
Postovi: 53
Lokacija: Subotica, Srbija
Ime: Miroslav
Opel: Insignia 2.0CDTI EcoFlex 118kW Liftback
Bio sam kod majstora i on mi je rekao isto sta i bozza, znaci gumice ventila, dihtung glave motora, vodjice ventila... celokupno zadovoljstvo oko 300 evra. Posto dimi povremeno, predlozio mi je da promenim ulje (GM 10W-40) i tako da vozim par hiljada km, odnosno da vozim dok ne pocne trositi ulja vise nego goriva :lol:
Hvala svima na savetima.

P.S.
Danas sam merio kompresiju i krece se oko 12.5 a u uputstvu za vectru pise da je compression ratio 10.5 ???! Da li ovo znaci da komresija nije dobro izmerena?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 29 Jul 2008 19:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
par hiljada km nisu nista. :D

gusce ulje ce te spasti privremeno ali nije nikakvo resenje

neko skupljaj evro,neka ti odradi glavu neka pogleda karike koliko su se otvorile,ako je potrebno zameni i njih + leteci lezajevi a ako ne ne pipaj nista i ima da resis problem u narednih 100.000 km
obicno su samo gumice problem jer se vremenom stvrdnu a ostalo je dobro. to se sve vidi kad se skine glava

kompresija je dobra a najbolja je kad je ujednacena po cilindrima i nije ispod 8

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VECTRA B 1.8 16V - beli dim
PostPoslato: 01 Avg 2008 19:43 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Jul 2008 18:45
Postovi: 198
Lokacija: Cuprija
Ime: Danijel
Opel: Omega A
Kompresija je odlicna i kao sto boza kaze najbolje je kad je priblizno ista u svim cilindrima
To 10.5 nemoj da te buni to je stepen kompresije i nema veze sa kompresijom(pritiskom)u cilindrima
Sto se tice zamene karika i lezajeva ne bih preporucio ukoliko nije zaista neophodno jer su te najverovatnije original a ove koje se prodaju kod nas prava je lutrija koliko ce trajati(osim originalnih)
POZ


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 17 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot] i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs