Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Vektra c 2.2 dtr
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=39506
Stranica 1 od 1

Autoru:  Tomo0601 [ 18 Mar 2021 06:57 ]
Tema posta:  Vektra c 2.2 dtr

Ako netko može odgonetnut problem.
Vakum ventil na turbu je stalno aktivan i grije se, turbina stalno uključena, i gasi se na 3100.(limp-mod)
Ventil stavljen novi i uvjek isto.
Kod greške P 1405

Autoru:  alexa05 [ 18 Mar 2021 12:36 ]
Tema posta:  Vektra c 2.2 dtr

Dr @carbon?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Autoru:  Tomo0601 [ 18 Mar 2021 20:22 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

Sry
ne znam tko je to

Autoru:  carbon [ 18 Mar 2021 23:46 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

Nisam Dr al se razumem po malo od vozila.
Dali imas dijagnostickih kodova i koji su ako imas ?
Ako nemas , da bi ti pomogli treba da napravis dijagnostiku.
U osnovi 2.2 DTR ima turbinu sa geometrijom i ne znam kako si dosao do zakljucka da solenoid ne obavlja svoj posao kad to se ne vidi kad auto stoji.On rasterecuje kad turbo postigne odredjeni pritisak pod opterecenjem (pri voznji auta)

Autoru:  alexa05 [ 19 Mar 2021 01:10 ]
Tema posta:  Vektra c 2.2 dtr

Tomo0601 je napisao:
Sry
ne znam tko je to
Sad znas... Javio se...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Autoru:  Tomo0601 [ 19 Mar 2021 07:15 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

carbon je napisao:
Nisam Dr al se razumem po malo od vozila.
Dali imas dijagnostickih kodova i koji su ako imas ?
Ako nemas , da bi ti pomogli treba da napravis dijagnostiku.
U osnovi 2.2 DTR ima turbinu sa geometrijom i ne znam kako si dosao do zakljucka da solenoid ne obavlja svoj posao kad to se ne vidi kad auto stoji.On rasterecuje kad turbo postigne odredjeni pritisak pod opterecenjem (pri voznji auta)


Greška p1405. Dijagnostika napravljena.
Iskreno, ne znam koliko sam teksta pročitao, a za kod kaže da je problem u solenoidu. Problem je što se grije užasno, (i stari i novi). A tubro stalno aktivan, do cca 3100.tu se pali limp-mod i isključuje turbinu.

Autoru:  carbon [ 19 Mar 2021 11:18 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

Greska p1405 nije za solenoid nego je za EGR ventil.
Naravno da ce da ide u limp mod.

Autoru:  Tomo0601 [ 20 Mar 2021 07:05 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

Malo se pogubio u kodovima, moje isprike

Autoru:  Tomo0601 [ 20 Mar 2021 07:05 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

Slika

Autoru:  carbon [ 20 Mar 2021 13:33 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

I ova greska nije solenoid za kontrolu turbine.
Ova greska je za solenoid koji kontrolise prisustvo vakuuma u rezervoaru.
Rezervoar se nalazi ispod desnog potkrila a solenoid


Slika


Slika

Autoru:  alexa05 [ 20 Mar 2021 18:29 ]
Tema posta:  Vektra c 2.2 dtr

Kazem ja Dr...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Autoru:  Tomo0601 [ 20 Mar 2021 18:37 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

Hahahahah

Autoru:  Tomo0601 [ 20 Mar 2021 18:42 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

carbon je napisao:
I ova greska nije solenoid za kontrolu turbine.
Ova greska je za solenoid koji kontrolise prisustvo vakuuma u rezervoaru.
Rezervoar se nalazi ispod desnog potkrila a solenoid


Slika


Slika

Dobro.
A zašto je onda turbo stalno aktivan?

Malo duži post, ali da doćaram moju situaciju.
Kolega je uzeo Vektru i sad je slažemo njemu, a zato što ja imam vremena mogu tražit uzroke kvarova, a on šarafa šta treba. Budem ga probao nagovorit da se osobno javi, bude lakše bilo.

Usput hvala velika na trudu. Malo ih je što oče pomoć, a pisalo sam na puno jezika.

Autoru:  carbon [ 20 Mar 2021 21:14 ]
Tema posta:  Re: Vektra c 2.2 dtr

carbon je napisao:
Nisam Dr al se razumem po malo od vozila.
Dali imas dijagnostickih kodova i koji su ako imas ?
Ako nemas , da bi ti pomogli treba da napravis dijagnostiku.
U osnovi 2.2 DTR ima turbinu sa geometrijom i ne znam kako si dosao do zakljucka da solenoid ne obavlja svoj posao kad to se ne vidi kad auto stoji.On rasterecuje kad turbo postigne odredjeni pritisak pod opterecenjem (pri voznji auta)


Znaci turbina je stalno aktivna sve dok nema potrebe da smanji aktivnost da se ne bi raspala od velikih obrtaja.Vi samo povezite vakuume kako treba i ne brinite o aktivaciji i deaktivaciji.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/