Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 04:11

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 18 Mar 2021 06:57 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Mar 2021 16:10
Postovi: 12
Lokacija: Hrvatska
Ime: Tomislav
Opel: Astra 2.0 Dti, Vektra 2.2 dtr
Ako netko može odgonetnut problem.
Vakum ventil na turbu je stalno aktivan i grije se, turbina stalno uključena, i gasi se na 3100.(limp-mod)
Ventil stavljen novi i uvjek isto.
Kod greške P 1405


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 18 Mar 2021 12:36 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Dr @carbon?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 18 Mar 2021 20:22 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Mar 2021 16:10
Postovi: 12
Lokacija: Hrvatska
Ime: Tomislav
Opel: Astra 2.0 Dti, Vektra 2.2 dtr
Sry
ne znam tko je to


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 18 Mar 2021 23:46 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 628
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Nisam Dr al se razumem po malo od vozila.
Dali imas dijagnostickih kodova i koji su ako imas ?
Ako nemas , da bi ti pomogli treba da napravis dijagnostiku.
U osnovi 2.2 DTR ima turbinu sa geometrijom i ne znam kako si dosao do zakljucka da solenoid ne obavlja svoj posao kad to se ne vidi kad auto stoji.On rasterecuje kad turbo postigne odredjeni pritisak pod opterecenjem (pri voznji auta)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 19 Mar 2021 01:10 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Tomo0601 je napisao:
Sry
ne znam tko je to
Sad znas... Javio se...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 19 Mar 2021 07:15 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Mar 2021 16:10
Postovi: 12
Lokacija: Hrvatska
Ime: Tomislav
Opel: Astra 2.0 Dti, Vektra 2.2 dtr
carbon je napisao:
Nisam Dr al se razumem po malo od vozila.
Dali imas dijagnostickih kodova i koji su ako imas ?
Ako nemas , da bi ti pomogli treba da napravis dijagnostiku.
U osnovi 2.2 DTR ima turbinu sa geometrijom i ne znam kako si dosao do zakljucka da solenoid ne obavlja svoj posao kad to se ne vidi kad auto stoji.On rasterecuje kad turbo postigne odredjeni pritisak pod opterecenjem (pri voznji auta)


Greška p1405. Dijagnostika napravljena.
Iskreno, ne znam koliko sam teksta pročitao, a za kod kaže da je problem u solenoidu. Problem je što se grije užasno, (i stari i novi). A tubro stalno aktivan, do cca 3100.tu se pali limp-mod i isključuje turbinu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 19 Mar 2021 11:18 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 628
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Greska p1405 nije za solenoid nego je za EGR ventil.
Naravno da ce da ide u limp mod.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 20 Mar 2021 07:05 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Mar 2021 16:10
Postovi: 12
Lokacija: Hrvatska
Ime: Tomislav
Opel: Astra 2.0 Dti, Vektra 2.2 dtr
Malo se pogubio u kodovima, moje isprike


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 20 Mar 2021 07:05 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Mar 2021 16:10
Postovi: 12
Lokacija: Hrvatska
Ime: Tomislav
Opel: Astra 2.0 Dti, Vektra 2.2 dtr
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 20 Mar 2021 13:33 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 628
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
I ova greska nije solenoid za kontrolu turbine.
Ova greska je za solenoid koji kontrolise prisustvo vakuuma u rezervoaru.
Rezervoar se nalazi ispod desnog potkrila a solenoid


Slika


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 20 Mar 2021 18:29 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Kazem ja Dr...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 20 Mar 2021 18:37 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Mar 2021 16:10
Postovi: 12
Lokacija: Hrvatska
Ime: Tomislav
Opel: Astra 2.0 Dti, Vektra 2.2 dtr
Hahahahah


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 20 Mar 2021 18:42 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Mar 2021 16:10
Postovi: 12
Lokacija: Hrvatska
Ime: Tomislav
Opel: Astra 2.0 Dti, Vektra 2.2 dtr
carbon je napisao:
I ova greska nije solenoid za kontrolu turbine.
Ova greska je za solenoid koji kontrolise prisustvo vakuuma u rezervoaru.
Rezervoar se nalazi ispod desnog potkrila a solenoid


Slika


Slika

Dobro.
A zašto je onda turbo stalno aktivan?

Malo duži post, ali da doćaram moju situaciju.
Kolega je uzeo Vektru i sad je slažemo njemu, a zato što ja imam vremena mogu tražit uzroke kvarova, a on šarafa šta treba. Budem ga probao nagovorit da se osobno javi, bude lakše bilo.

Usput hvala velika na trudu. Malo ih je što oče pomoć, a pisalo sam na puno jezika.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vektra c 2.2 dtr
PostPoslato: 20 Mar 2021 21:14 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 628
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
carbon je napisao:
Nisam Dr al se razumem po malo od vozila.
Dali imas dijagnostickih kodova i koji su ako imas ?
Ako nemas , da bi ti pomogli treba da napravis dijagnostiku.
U osnovi 2.2 DTR ima turbinu sa geometrijom i ne znam kako si dosao do zakljucka da solenoid ne obavlja svoj posao kad to se ne vidi kad auto stoji.On rasterecuje kad turbo postigne odredjeni pritisak pod opterecenjem (pri voznji auta)


Znaci turbina je stalno aktivna sve dok nema potrebe da smanji aktivnost da se ne bi raspala od velikih obrtaja.Vi samo povezite vakuume kako treba i ne brinite o aktivaciji i deaktivaciji.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs