Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kako skinuti branik na vectri b restajling?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=31201
Stranica 1 od 1

Autoru:  Vojvoda [ 29 Nov 2014 16:45 ]
Tema posta:  Kako skinuti branik na vectri b restajling?

Imao sam mali peh danas. Izađem iz auta na brzinu do prodavnice i nekako uspem da ne ubacim u brzinu. Dok sam bio u radnji auto krene sam polako a supruga se nije u momentu snašla da povuče ručnu i auto udari u drugi auto. Tom prilikom su popucali plastični držači fara i branik je izleteo neznatno iz položaja. Na prvi pogled ništa strašno ali sam kasnije primetio da se i krilo malo pomerilo ka spolja, dva tri mm. Kako god, moram sve to skinuti i okrpiti plastiku koja je oštećena, naravno i videti šta je ispod svega toga sa limom.
Može li mi ko objasniti kako skinuti branik ili ima neki snimak na netu kako se to radi, čisto da znam šta me čeka.

Autoru:  GrgoljBlaster [ 30 Nov 2014 02:04 ]
Tema posta:  Re: Kako skinuti branik na vectri b restajling?

Mozda ovo pomogne

http://www.vectra-forum.eu/opel-vectra- ... erfer.html

Nema svih slika, neke su uklonjene, uglavnom imas srafove napred kod maske, ispod imas zabice duz celog branika i ono sto nema na slikama na ovom linku su dva srafa sa strane ispred tockova, gde se branik spaja sa krilom.

Autoru:  Vojvoda [ 30 Nov 2014 14:20 ]
Tema posta:  Re: Kako skinuti branik na vectri b restajling?

Skinuo već. Hvala. Nije komplikovano. :ots:

Autoru:  Vojvoda [ 30 Nov 2014 17:02 ]
Tema posta:  Re: Kako skinuti branik na vectri b restajling?

Ovako.
1. Skinu se tri šrafa koja drže masku i zatim se izvadi maska.
2. Ispod maske levo i desno branik je učvršćen za far sa dva šrafa, skinu se i oni.
3. Odvrnu se torx šrafovi sa donje strane branika u pravcu točkova i bočno pri vrhu branika, po dva sa obe strane. Oni drže plastičnu zaštitu ispod krila. Pravilno je poskidati te zaštite radi lakšeg pristupa pa potražiti preostale šrafove i žabice koje ih drže. No ako vam se žuri i ne radi to onda izvucite plastike iz branika i previjte ih nazad, mekane su.
4. Sa bočnih strana uz sam ćošak branika ka točkovima branik je sa unutrašnje strane pritegnut sa po jednim torx šrafom sa obe strane. Šrafovi su jako naporni za odvrtanje jer je sitan navoj pa treba vremena da se odvrnu. Kod vraćanja je korisno malo ih naprskati sa WD40 da lakše krenu.
5. Ispod branika celom širinom se nalaze još četiri žabice koje izgledaju kao čepići. Lagano izvući centralni pin iz žabice oko 10-15mm a zatim i samu žabicu. Ovo mora tako da se odradi inače će se žabica polomiti.
6. Ukoliko auto ima maglenke u braniku obavezno pre skidanja otkačiti konektore.
7. Lagano svući branik iz ležišta i to je to.

Farovi se drže na još tri šrafa, jedan gore, jedan dole i jedan ka maski. Vidljivi su i pristupačni. I ovde voditi računa o konektorima prilikom vađenja fara da se nebi oštetili. Glavni konektor ima bravicu, kod mene je ljubičasta, koja se odbravljuje na stranu bočno. Kako bravica izlazi tako njene vođice izvlače konektor.

Imati u vidu da sve ovo može malo da zapekne, ipak stoji tu godinama, pa polako sa skidanjem da se nešto ne ošteti.

:thumbup:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/